شرایط ایتالیا, مهاجرت به کشور ایتالیا

ساعت تورین ایتالیا

ساعت تورین ایتالیا

ساعت تورین ایتالیا که از شهرهای این کشور است اختلاف ساعت چند ساعته با ایران دارد. تورین در شرق کوه های آلپ واقع شده است. یکی از مهم ترین مراکز صنعتی و ارتباطات ایتالیا است. این یک تقاطع جاده ای و راه آهن اصلی است و یک فرودگاه بین المللی دارد. تورین که در صنعت خودروسازی ایتالیا برجسته است ، از دیرباز با آن همراه بوده استفیات که مقر اصلی آن در آنجا واقع شده است و کارخانه های فیات و لانچیا را در خود جای داده است که بخش اعظم تولید خودروهای کشور را تولید می کنند. با این حال، در اواخر قرن بیستم، با کاهش صنعت خودرو، شهر به دنبال تنوع بخشیدن به اقتصاد خود بود و گردشگری و تولید محصولات با تکنولوژی بالا به طور فزاینده ای قابل توجه شده است.

صنایع هواپیماسازی، بلبرینگ، لاستیک و کاغذ نیز مهم هستند، دباغی و چرم کاری و تایپوگرافی و لیتوگرافی نیز از دیگر صنایه هستند. صنایع متالورژی، شیمیایی، پلاستیک و الکتروتکنیک وجود دارد. سکونتگاه اصلی تائوریسیا که توسط تائورینی ها تأسیس شد، تا حدودی توسط هانیبال مهاجم کارتاژنی در 218 قبل از میلاد ویران شد. بعداً به یک مستعمره نظامی روم تبدیل شد که پی در پی به نام های جولیا تائورینوروم و آگوستا تائورنوروم شناخته می شد و توسط امپراتور آگوستوس به شکل یک مستطیل محصور که به 72 بلوک تقسیم شده بود، بازسازی شد. بقایای دیوارها ودروازه پالاتین و برج های پالاتین هنوز قابل مشاهده هستند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه شرایط مهاجرت و اخذ ویزای ایتالیا برای تحصیل و کار مشاور شماست.

معرفی تورین ایتالیا

تورین، تورینو ایتالیایی، لاتین Augusta Taurinorum ، شهر، مرکز استان تورینو و ناحیه پیمونته، شمال غربی ایتالیا است. این رودخانه بر روی رودخانه پو در نزدیکی محل اتصال آن به رودخانه های Sangone، Dora Riparia و Stura di Lanzo قرار دارد. این شهر که پس از زوال روم در قرن چهارم تحت سلطه بربرها بود، بخشی از پادشاهی لومبارد و سپس به امپراتوری فرانک تبدیل شد. تورین که از سال 1536 تا 1562 توسط فرانسوی ها اشغال شده بود، در سال 1563 به پایتخت دوک نشین ساووی تبدیل شد. این شهر در سال های 1640 و 1706 (در طول جنگ جانشینی اسپانیا) توسط فرانسوی ها محاصره شد که در سال 1706 توسط یوژن ساووی شکست خوردند و در طول جنگ های ناپلئون دوباره توسط فرانسوی ها اشغال شد. این شهر در سال 1720 پایتخت پادشاهی ساردینیا شد و در قرن نوزدهم به مرکز سیاسی و فکری جهان تبدیل شد.

آکادمی علوم اکنون موزه آثار باستانی، موزه مصر و گالری ساباودا را در خود جای داده است. سایر ساختارهای سکولار شامل بقایای ارگ قدیمی است. مول آنتونلیانا، که در سال 1863 به عنوان کنیسه آغاز شد و بعداً توسط شهر تکمیل شد. موزه ‌های دیگر مجموعه ‌هایی از توپخانه، اتومبیل، کوه ‌ها، سینما و تاریخ طبیعی، جانورشناسی، دیرینه ‌شناسی و کانی‌ شناسی را به نمایش می ‌گذارند. چندین کتابخانه خوب نیز وجود دارد. دانشگاه تورین در سال 1404 تأسیس شد. مؤسسات آموزشی دیگر عبارتند از: پلی تکنیک تورین، گالری آکادمی آلبرتینا، کنسرواتوار موسیقی دولتی جوزپه وردی، مؤسسه مطالعات سازمان بازرگانی و صنعتی و مؤسسه مطالعات اروپایی.

فصول و ساعت تورین ایتالیا

اوایل بهار در تورینگ نوعی نوسان است. روزهای روشن خوب، دوره های بارانی خنک را جایگزین می کنند. خوانش دماسنج از 13 درجه سانتیگراد به 16 درجه سانتیگراد بین سپتامبر و آوریل افزایش می یابد. بعدازظهرها در ماه مه به گرمی 20 درجه سانتی گراد می رسد. معمولی برای شمال ایتالیا، دامنه وسیع دمای روزانه برای تورین نیز منصفانه است. در طول بهار هوا در شب از 3 درجه سانتیگراد به 10 درجه سانتیگراد گرم می شود. بارش مشابه دما و همچنین میزان تابش آفتاب رشد می کند. در واقع مقدار آن از مارس تا مه دو برابر می شود. 72 میلی متر در هر 6 روز بارانی در ماه مارس در مقایسه با 145 میلی متر در 11 روز بارانی در ماه می است. رعد و برق در اواسط روز در ماه می رایج است.

در جدول زیر شاهد دمای هوا در ماه مارس در تورین ایتالیا می باشید:

حداکثر میانگین دما به سانتی گرادحداقل میانگین دما به سانتی گرادساعات آفتابی در روزروزهای بارانیبارش به اینج
134843

تابستان های تورین معمولا آفتابی و گرم است. گرمای ویرانگر برخلاف رعد و برق و باران نسبتاً نادر رخ می دهد. بارش به اندازه فصل قبل زیاد نیست. اما 8 روز بارانی در ماه وجود دارد. در مورد دما بین 25 سانتی گراد و 28 سانتی گراد است. عصرها پس از باران سیل آسا سریع (با مقداری رعد و برق و رعد و برق) به اندازه 14-18 درجه سانتیگراد گرم است. دوز ماهانه بارندگی تا اواسط مرداد کاهش می‌یابد تا شروع خزیدن تا پیک سالانه جزئی بارندگی باشد. حداکثر آفتاب روزانه در ماه جولای است.

تعطیلات تابستانی در تورین ایتالیا عبارت است از:

  • ژوئن – CinemAmbiente، انجمن نمایشگاه گورمت.
  • 2 ژوئن – روز جمهوری.
  • 26 ژوئیه – روز سنت آنا.
  • 10 آگوست – روز سنت، روز لارنس.
  • 15 آگوست – صعود.

فصول و ساعت تورین ایتالیا

پاییز و زمستان تورین ایتالیا

بقایای هوای تابستانی تا اواسط اکتبر پخش می شود. در این زمان دما از 23 درجه سانتیگراد به 17 درجه سانتیگراد کاهش می یابد تا در نوامبر به 11 درجه سانتیگراد برسد. دمای شبانه از 12 درجه سانتی گراد به 1 درجه سانتی گراد کاهش می یابد. بارش متفاوت عمل می کند. مقدار آن تا نقطه شکست (4 اینچ) در اواسط اکتبر افزایش می یابد. پس از آن در نوامبر به سرعت به 60 میلی متر کاهش می یابد. مقدار تابش آفتاب فقط به تدریج کاهش می یابد و در اواخر نوامبر به 4 ساعت در روز ضعیف می رسد.

3 کلمه زیر به طور کامل زمستان در تورین را توصیف می کند: سرد، ابری و مرطوب. میانگین دمای روز در دسامبر و ژانویه حدود -7 درجه سانتیگراد است و سپس در فوریه به -9 درجه سانتیگراد می رسد. میانگین شبانه در حوالی 0-2 درجه سانتیگراد است. گاهی باد فوئن از آلپ می وزد. گرم و خشک است و ممکن است دما را تا -15 درجه سانتیگراد افزایش دهد. از نظر بارندگی، زمستان خشک ترین فصل است. تنها 47 میلی متر بارندگی در هر ماه وجود دارد، اما رطوبت نسبی هوا 80% است. برف رایج است و هر ساله با میانگین سالانه 250 میلی متر می بارد.

مقاله نوآفرینی در ایتالیا نیز یک بسیار جالب و جامع است. در نمودار زیر شاهد میزان بارش باران به میلی متر در زمستان در تورین ایتالیا هستید:

میزان بارش باران به میلی متر در زمستان در تورین ایتالیا

اختلاف ساعت تورین ایتالیا

در صورت برنامه ریزی برای یک جلسه بین المللی آنلاین بین تورین و تهران باید اختلاف ساعت را در نظر داشته باشید. باید بین ساعت 8 صبح تا 3:30 بعد از ظهر وقت خود را در تورین، ایتالیا امتحان کنید. در نهایت بین ساعت 10:30 صبح تا 18 در ایران خواهد بود. اگر کار در ایتالیا یا در تورین تحصیل می کنید و با خانواده و یا دوست خود در ایران می خواهید صحبت کنید بین ساعت 4:30 صبح تا 20:30 به وقت خود با آنها تماس بگیرید. این ساعت بین 7 صبح تا 23 به وقت آنها خواهد بود، زیرا ایران 2 ساعت و 30 دقیقه از تورین ایتالیا جلوتر است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت درباره سرمایه گذاری و ثبت شرکت در ایتالیا به علاقمندان و متقاضیان مشاوره تخصصی ارائه می دهد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *