شرایط ایتالیا, مهاجرت به کشور ایتالیا

ساعت رم ایتالیا

ساعت رم ایتالیا

ساعت رم ایتالیا که از معروف ترین شهرهای جهان است برای بسیاری از افراد به دلایل مختلف اعم از تحصیلی و کار مهم است. برای بیش از یک هزار سال، روم سرنوشت تمام تمدن های شناخته شده برای اروپا را در دست داشت، اما پس از آن به انحلال و نابودی افتاد. رم که در اواخر قرون وسطی از نظر جسمی مثله شده، از نظر اقتصادی فلج، از نظر سیاسی پیر و از نظر نظامی ناتوان شده بود، با این وجود به عنوان یک ایده، یک قدرت جهانی باقی ماند. نیروی روم قانونگذار، معلم و سازنده همچنان در سراسر اروپا تابش می کرد. اگرچه وضعیت پاپ ها از قرن ششم تا پانزدهم اغلب متزلزل بود، اما روم شکوه را به عنوان سرچشمه مسیحیت می شناخت و سرانجام قدرت و ثروت خود را پس گرفت و خود را به عنوان مکانی زیبایی، منبع یادگیری و پایتخت بازگرداند.

تاریخ معاصر رم منعکس کننده تنش طولانی مدت بین قدرت معنوی پاپ و قدرت سیاسی پایتخت دولت ایتالیا است. رم آخرین شهر دولتی بود که بخشی از ایتالیای یکپارچه شد، و تنها تحت فشار، پس از تهاجم نیروهای ایتالیایی در سال 1870، این کار را انجام داد. پس از آن پاپ به واتیکان پناه برد. با این حال، کلیسای کاتولیک همچنان به رد اقتدار ایتالیایی ادامه داد تا اینکه در سال 1929 با دیکتاتور فاشیست بنیتو موسولینی، زمانی که ایتالیا و واتیکان سیتی سازش کردند، به توافق رسیدند. در ادامه در خصوص رم و اختلاف ساعت آن بیشتر صحبت می کنیم. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه شرایط تحصیلات تکمیلی در رم مشاور شماست.

معرفی رم ایتالیا

رم ایتالیا، شهر تاریخی و مرکز استان رم، منطقه لاتزیو (منطقه)، است. رم در بخش مرکزی شبه جزیره ایتالیا واقع شده است. رم در سال های بسیار دور از مهم ترین تمدن ها و مهم ترین شهرها برای فرمان روایی و همچنین جنگ ها بوده است و اتفاقات مختلفی را در خود ثبت کرده است که هر کدام حائز اهمیت هستند. تمام هنر و مکان های تاریخی این شهر دستاورد همین دوران طلایی است. رم شهر ابدی است که امروزه به عنوان یک پایتخت سیاسی، یک مرکز مذهبی و یادبودی برای تخیل خلاق گذشته باقی مانده است. در میان فروشگاه های هوشمند در امتداد کورسو، کلیساها، کاخ ها و ستون مارکوس اورلیوس وجود دارد.

خاستگاه روم، مانند تمام شهرهای باستانی، در افسانه پیچیده شده است. مجسمه برنزی گرگ وحشی مادرانه، که اکنون در موزه های کاپیتولین شهر قرار دارد، یکی از شناخته شده ترین آثار در میان هزاران شاهکار رم است. این شهر قدیمی که کوچک است، شامل صدها هتل، بیش از 200 قصر، چندین پارک بزرگ شهر، اقامتگاه رئیس جمهور ایتالیا، خانه های پارلمان، دفاتر دولت محلی و ملی و مکان های بزرگ است. دیوارهای شهر باستانی هنوز بخش اعظمی از مرکز شهر را در بر می گیرد، که منطقه ای از رم است که گردشگران به آن سرازیر می شوند.

در جدول زیر شاهد اطلاعاتی در خصوص رم ایتالیا هستید:

رتبه در پرجمعیت تریننرخ سلامتیرتبه در گردشگری در ایتالیامساحت رم
179%1136287

فصول و ساعت رم ایتالیا

بهار در ایتالیا در ماه های مارس، آوریل و می رخ می دهد . فصل زیبایی است که گل ها شکوفه می دهند و مردم بعد از ماه های زمستان ظهور می کنند. انتظار داشته باشید رستوران ‌ها شلوغ باشند و مغازه‌ ها یک جریان ثابت مشتری داشته باشند. هنوز فصل توریستی بالا نیست، اما بیشتر نقاط داغ شروع به جلب توجه کرده‌ اند. جشنواره در آوریل به نام Vinitaly یک راه عالی برای تجربه مهمان نوازی و فرهنگ ایتالیایی و دیدن برخی از مناظر باورنکردنی است. این رویداد در ورونا برگزار می‌شود و اگر می‌خواهید در هنگام سفر در پریماورا (در فصل بهار) مانند یک بومی به نظر برسید، مهارت ‌های تلفظ خود را با تمرین قبل از حمل بار تقویت کنید.

تابستان‌ های ایتالیا خدایی هستند، صرف نظر از اینکه در کدام منطقه هستید. ژوئن، ژوئیه و آگوست آب و هوای مدیترانه‌ای را با روزهای آفتابی و شب‌های تند نشان می‌ دهد. به علاوه، این زمان عالی برای امتحان کردن مقداری ژلاتو یا تکه ای پیتزا در حالی که در خیابان ها قدم می زنید، است. اگر قصد دارید از رم یا هر یک از مقاصد دیدنی دیگر دیدن کنید، احتمالاً افراد دیگری را نیز خواهید یافت که می خواهند از مناظر لذت ببرند. در نتیجه، کولوسئوم و سایر نقاط توریستی ممکن است شلوغ باشند و باید منتظر خطوط باشید. نکته ای که در مورد تابستان در ایتالیا باید به آن توجه کرد این است که مردم محلی در ماه های جولای و آگوست به تعطیلات می پردازند.

در نمودار زیر شاهد میزان مهاجران در رم می باشید:

شاهد میزان مهاجران در رم

پاییز و زمستان در رم ایتالیا

سپتامبر، اکتبر و نوامبر دمای پایین تری را در بسیاری از نقاط ایتالیا به ارمغان می آورد. بسیاری از ترافیک توریستی از بین رفته است، بنابراین در جاذبه های اصلی خطوط کمتر طولانی وجود دارد – یا در برخی موارد، هیچ خطی وجود ندارد. بارکولانا یک مسابقه قایقرانی بزرگ است که در دومین یکشنبه ماه اکتبر در سواحل ایتالیا برگزار می شود. این در ابتدا یک رویداد محلی بود، اما به رسمیت بزرگترین مسابقه قایقرانی در جهان تبدیل شد! حتی بدون قایق های بادبانی، خلیج تریست بسیار زیبا است و ارزش بازدید را دارد. پاییز در ایتالیا نیز زمان برداشت شاه بلوط است. این یک تجربه فراموش نشدنی است.

دسامبر، ژانویه و فوریه ماه های زمستان ایتالیا هستند. بسته به منطقه، آب و هوا می تواند سرد، سرد یا سرد باشد، بنابراین بهتر است قبل از بستن چمدان ها، تفاوت های منطقه ای را بررسی کنید. در جزیره سیسیل ایتالیا، جشن سنت لوسی در سیراکوزا برگزار می شود. این جشن روزها ادامه دارد و هم زیبا و هم شیک است با نزدیک شدن به فصل تعطیلات، هوای سرد بسیاری از مشاغل را تعطیل می کند. با این حال، هنوز یک فصل عالی برای دیدن چراغ ‌ها و تزئیناتی است که خانه ‌ها و ساختمان ‌های تاریخی زیادی را زیبا می ‌کنند. برف در رم نادر است، اما وقتی اتفاق می افتد، احساس می شود که تمام شهر جشن می گیرند. بازدید از ایتالیا (در زمستان) ممکن است کمتر شلوغ باشد، اما مطمئناً زمان شیرینی برای چشیدن طعم رویدادهای فرهنگی این فصل است.

اختلاف ساعت رم ایتالیا

اختلاف ساعت رم ایتالیا

دقت داشته باشید که اگر قصد تحصیلات تکمیلی و یا تحصیل رشته گوارش در ایتالیا را دارید. باید بین ساعت 8 صبح تا 3:30 بعد از ظهر وقت خود را در رم، ایتالیا امتحان کنید. در نهایت بین ساعت 10:30 صبح تا 6 بعد از ظهر در تهران، ایران خواهد بود. همچنین برای مصاحبه با موسسات کاریابی در ایتالیا باید اختلاف ساعت را بدانید. اگر ساکن رم، ایتالیا هستید و قصد تماس با ایران را دارید بین ساعت 4:30 صبح تا 20:30 به وقت خود با آنها تماس بگیرید. این ساعت بین 7 صبح تا 23 به وقت آنها خواهد بود، زیرا تهران، ایران 2 ساعت و 30 دقیقه از رم، ایتالیا جلوتر است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص کار بعد از تحصیل در ایتالیا مشاوره تخصصی ارائه می دهد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *