شرایط ایتالیا

هزینه زندگی در ایتالیا

هزینه زندگی در ایتالیا

بسیاری از مهاجران در ایتالیا به سبک زندگی ساده در شهرهای کوچک کشیده می شوند، چراکه بعضا هزینه زندگی در ایتالیا گران می باشد. دیگران فرصت ها و امکانات فرهنگی شهرها را انتخاب می کنند. در این بین شهرهای متوسطی قرار دارند که کمی از هر 2 را ارائه می دهند. به طور خلاصه، ایتالیا چیزی برای همه دارد. هر سلیقه ای که داشته باشید، هزینه زندگی در ایتالیا آنطور که بسیاری انتظار دارند بالا نیست. بسیاری از گردشگران این تصور را دارند که ایتالیا گران است. البته، اگر یک فنجان قهوه در میدان سنت مارک در ونیز بنوشید، احتمالا تمام ترس های شما تایید می شود. اما حقیقت این است که در خارج از نقاط داغ توریستی، لازم نیست برای لذت بردن از لا دولچه ویتا (زندگی شیرین) هنگفتی خرج کنید.

بدیهی است که شرایط مهاجرت به ایتالیا به سبک زندگی شما و محل اقامت شما بستگی دارد. البته هزینه های مسکن در شهرها بیشتر است. با انتخاب یک شهر کوچک، مقدار زیادی در املاک و مستغلات، که هزینه اصلی شماست، صرفه جویی خواهید کرد. اما این به معنای قربانی کردن کیفیت زندگی نیست، زیرا حتی در شهرهای استانی رویدادهای فرهنگی، مناظر تاریخی و یک شیوه زندگی اصیل ایتالیایی وجود دارد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با اتکا به دانش مشاوران خود آماده انتقال تجارب و اطلاعات خود درباره انواع هزینه زندگی ایتالیا می باشد.

مسکن به عنوان هزینه زندگی در ایتالیا

قیمت املاک و مستغلات متفاوت است، از 20000$ (دلار) در دهکده ای در جنوب تا ویلاهای چند میلیون دلاری در توسکانی یا دریاچه کومو. البته، همه چیز در این بین وجود دارد و شهرهای متوسط مطلوب اغلب آپارتمان های راحت از حدود 65000$ تا 125000$ (دلار) ارائه می دهند. حتی شهرهایی که در فاصله یک ساعتی از شهرها قرار دارند، خانه های قابل سکونت در این محدوده قیمتی خواهند داشت. خانه های کشاورزی با توجه به اندازه و زمین آنها طبیعتاً هزینه بیشتری دارند. روی هزینه کردن $200000 (دلار) به بالا حساب کنید.

اجاره در یک شهر استانی از حدود $400 تا 700$ (دلار) برای یک آپارتمان مبله متغیر است. در شهرهای کوچک می توانید اجاره ای از 300$ (دلار) به بالا پیدا کنید. جدا از هزینه های مسکن، هزینه های زندگی در ایتالیا نسبتا در سراسر کشور ثابت است اما در خصوص بررسی مشکلات زندگی در ایتالیا بایستی به اطلاعاتی دست یابید. شما همیشه رستوران ‌های مجلل و گران‌ قیمت و همچنین غذاخوری ‌های مقرون ‌به ‌صرفه و به سبک خانوادگی را پیدا خواهید کرد، مهم نیست کجا بروید.

مسکن به عنوان هزینه زندگی در ایتالیا

هزینه زندگی با توجه به قبوض در ایتالیا

تامین آب در بسیاری از نقاط کشور توسط مشارکت های خصوصی/عمومی کنترل می شود. خانه‌های انفرادی اندازه‌گیری می‌شوند و معمولاً هر دو ماه یک بار صورت‌حساب دریافت می‌کنند. در آپارتمان ها، هزینه آب ممکن است در اجاره گنجانده شود یا به طور جداگانه شارژ شود. املاک کشور ممکن است در یک چاه خصوصی باشد. قیمت ها از یک کمون به کمون دیگر به طور قابل توجهی متفاوت است و معمولاً در مقیاس مترقی وضع می شود.

برق: قبض برق معمولاً هر دو ماه یکبار صادر می شود و هزینه ها بسته به تعداد و نوع وسایل برقی مورد استفاده در خانه متفاوت است. بسیاری از خانه های ایتالیایی 3 کیلو وات کار می کنند که بسیار کمتر از آمریکایی ها و بریتانیایی ها است. بنابراین استفاده از چندین دستگاه به طور همزمان می تواند عرضه شما را کاهش دهد. با این حال، می توانید به راحتی به 4.5، 6، 10 یا حتی 12 کیلووات ارتقا دهید.

گاز: گاز ممکن است مقرون به صرفه تر از برق باشد و می تواند هم برای پخت و پز و هم برای گرم کردن استفاده شود. اگر آپارتمانی بخرید یا اجاره کنید، ممکن است متوجه شوید که سیستم متمرکز است و تامین گاز ممکن است بخشی از هزینه های عمومی (هزینه های عمومی) مشترک همه ساکنان ساختمان (کاندومینیو) باشد. بیشتر اوقات ، مستقل است و بنابراین با توجه به مصرف پرداخت می شود.

هزینه غذا و سوخت برای زندگی در ایتالیا

یکی از بهترین چیزها در مورد زندگی به عنوان یک شهروند بین المللی در ایتالیا، لذت بردن از تمام غذاهای باورنکردنی ایتالیایی است. پاستاهای دست ساز، پنیرهای محلی و شراب های باورنکردنی خوب در رتبه دوم قرار دارند. در مقایسه با آمریکای شمالی، غذای محلی بسیار مقرون به صرفه است، اما می‌توانید انتظار داشته باشید که محصولات وارداتی از ایالات متحده گران‌تر از خانه باشند. صرف غذا در خارج از خانه در یک شهر بزرگ تقریباً مانند ایالات متحده هزینه دارد. یک وعده ناهار معمولی 14$ تا 17$ (دلار) هزینه دارد. در یک شهر کوچکتر، می توانید یک غذای محلی عالی را با کمتر از $14 تا 17$ (دلار) میل کنید.

اگر ترجیح می دهید در خانه آشپزی کنید، آن را انتخابی بسیار مقرون به صرفه خواهید یافت. برای کالاهای اصلی انبارداری، شیر حدود 4$ تا 4.90$ (دلار) در هر گالن، تخم مرغ $2.56 تا 3.12$ (دلار) در هر دوجین، مرغ $3.58 تا 4.38$ (دلار) و برنج $0.80 تا 0.98$ (دلار) است. یک قرص از آن نان خوشمزه ایتالیایی فقط $1.31 تا 1.61$ (دلار) برای شما هزینه دارد و پنیر محلی لذیذ به طور متوسط حدود $5.08 تا 6.20$ (دلار) است.

هزینه غذا و سوخت برای زندگی در ایتالیا

هزینه سرگرمی و پوشاک برای زندگی در ایتالیا

قیمت های سرگرمی در ایتالیا بسیار شبیه به قیمت ها در ایالات متحده است. به سینما بروید و $16.50 تا 20.20$ (دلار) برای بلیط 2 نفره خرج خواهید کرد. ایتالیا مرکز مد جهان است، بنابراین اگر به طراحان علاقه مند هستید، می توانید به راحتی یک دست و یک پا را خرج کنید. اما برای مهاجران معمولی که چندان اهل مد نیستند، متوجه خواهید شد که لباس ‌ها فقط کمی گران ‌تر از آمریکا هستند. اگر به استایل علاقه دارید، فروشگاه ‌های زیادی وجود دارند که قیمت ‌های تخفیفی را برای لباس‌ ها و کفش‌ های ایتالیایی خوش ‌دوخته ارائه می ‌دهند. سوخت در ایتالیا بسیار گران است. یک گالن گاز حدود $7.41 تا 9.05$ (دلار) برای شما هزینه دارد.

در مقایسه با سایر موارد موجود در این لیست، هزینه حمل و نقل در ایتالیا منطقه ای است که قیمت ها بسیار بالاتر از ایالات متحده است. در حالی که بیشتر قیمت‌ها در ایتالیا قابل مقایسه یا پایین‌تر از ایالات متحده است، شما باید بودجه بیشتری برای سوخت نسبت به خانه خود اختصاص دهید. اگرچه قیمت بنزین نسبتاً بالاست، خودروهای اروپایی و ایتالیایی از نظر اندازه کوچکتر هستند. آنها همچنین تمایل به مصرف سوخت بیشتری نسبت به اکثر وسایل نقلیه آمریکایی دارند. اگر در یک شهر بزرگ زندگی می کنید، حمل و نقل عمومی بسیار راحت است

هزینه های مراقبت های بهداشتی در ایتالیا

سیستم مراقبت های بهداشتی ایتالیا یکی از بهترین ها در جهان است. با طرح ملی مراقبت های بهداشتی ایتالیا، می توانید انتظار داشته باشید که کمتر از هزینه ای که در ایالات متحده دارید پرداخت کنید، اما کیفیت مراقبت و زمان انتظار برای متخصصان از منطقه ای به منطقه دیگر متفاوت است. در برخی مناطق، زمان انتظار بسیار طولانی است. علاوه بر این، افشاگری در سال 2018 نشان داد که بیمارستان‌ های ایتالیا تخت ‌های عمومی را برای بیمارانی که حقوق خصوصی دارند رزرو می ‌کنند و تعداد کمتری را برای اعضای طرح ملی سلامت در دسترس قرار می ‌دهند.

بهترین بیمه درمانی برای مهاجران در ایتالیا در شکل زیر اشاره شده است:

بهترین بیمه درمانی برای مهاجران در ایتالیا

معرفی شهرهای ارزان از نظر هزینه زندگی در ایتالیا

نوتو که به طور گسترده به عنوان یکی از زیباترین مراکز شهر ایتالیا در نظر گرفته می شود، در 40 کیلومتری سیراکوز در سیسیل واقع شده است، رویایی است که برای علاقه مندان به تاریخ، دوستداران هنر و فرهنگ و البته هرکسی که به دنبال این است. تعطیلات خود را در محاصره شکوه ایتالیایی سپری کنید، بدون اینکه پولی را خراب کنید. مملو از میدان ‌ها، کلیساهای جامع، غذاهای باورنکردنی سیسیلی و ذخایر طبیعی، روزهای خود را در نوتو با قدم زدن در کنار معماری باروک شگفت‌انگیز آن، عکس گرفتن در Palazzo Nicolaci و استراحت در ساحل Calamosche بگذرانید.

Merano که زمانی بهشت ثروتمندان و سلطنتی ها بود، یک شهر کوهستانی در شمال ایتالیا است که فقط به کاوش و لذت بردن نیاز دارد. با این حال، برخلاف شهرهای مشابه در شمال، مرانو از آب و هوای معتدلی برخوردار است – دما در زمستان به حدود 10 درجه سانتیگراد (50 درجه فارنهایت) می رسد و در تابستان تا 30 درجه سانتیگراد (86 درجه فارنهایت) افزایش می یابد. بازارهای کریسمس، فستیوال های جاز، و حتی جشنواره شراب که انواع معروف قرمز و سفید منطقه را جشن می گیرد. مرانو همچنین به ‌خاطر Meran 2000، یک مجتمع اسکی که دارای مسیرهایی برای اسکی، اسنوبورد، و سورتمه سواری است، برای مسافرانی که به دنبال اضافه کردن یک ماجراجویی اضافی به سفر خود هستند، به‌طور گسترده شناخته شده است.

چند مقایسه دیگر از نظر هزینه زندگی در ایتالیا

توسکانی مطمئناً توجه بسیاری از گردشگران را به خود جلب می کند و می تواند بسیار گران باشد. اگر قرار است در توسکانی، در هر نقطه ای بین فلورانس و سیهنا زندگی کنید، بسیار گران خواهد بود. با این حال، اگر به منطقه پیرامونی خارج از آن جاذبه های گردشگری اصلی بروید، در واقع می توانید حتی در توسکانی زندگی کنید. بسیاری از مردم فکر می کنند پیزا گران است زیرا گردشگران زیادی را به خود جذب می کند. با این حال، برج کج پیزا در حاشیه شهر قرار دارد و بسیاری از گردشگران به مرکز شهر نمی روند.

دارای برج ‌ها و فضای قرون وسطایی است و فلورانس با قطار کوتاه فاصله دارد. می توانید یک خانه کاملاً مبله در مرکز پیزا با 600$ (دلار) در ماه پیدا کنید. اساسا، در پیزا، می توانید نصف مبلغی را که در فلورانس پرداخت می کنید، بپردازید. اگر به دنبال یک آب و هوای معتدل و سبک زندگی اصیل با افراد صمیمی و فعال در اطراف خود هستید، با غذاهای عالی، استان پولیا یک گزینه عالی است. به طور متوسط، هزینه اجاره $450 تا 800$ (دلار) در ماه برای یک آپارتمان در مرکز شهر، در فاصله چند قدمی شما است. سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت اطلاعات دیگری درباره هزینه اقامت در ایتالیا برای شما ارائه داده است.

پرتکرارترین سوالات هزینه زندگی در ایتالیا

در خصوص هزینه زندگی در ایتالیا به سوالات پرتکرار شما پاسخ می دهیم:

  • هزینه سرگرمی و پوشاک برای زندگی در ایتالیا به چه صورت می باشد؟ قیمت های سرگرمی در ایتالیا بسیار شبیه به قیمت ها در ایالات متحده است. به سینما بروید و $16.50 تا 20.20$ (دلار) برای بلیط 2 نفره خرج خواهید کرد. ایتالیا مرکز مد جهان است، بنابراین اگر به طراحان علاقه مند هستید، می توانید به راحتی یک دست و یک پا را خرج کنید. اما برای مهاجران معمولی که چندان اهل مد نیستند، متوجه خواهید شد که لباس ‌ها فقط کمی گران ‌تر از آمریکا هستند. اگر به استایل علاقه دارید، فروشگاه ‌های زیادی وجود دارند که قیمت ‌های تخفیفی را برای لباس‌ ها و کفش‌ های ایتالیایی خوش ‌دوخته ارائه می ‌دهند. سوخت در ایتالیا بسیار گران است. یک گالن گاز حدود $7.41 تا 9.05$ (دلار) برای شما هزینه دارد.
  • هزینه مسکن به عنوان بررسی موضوع هزینه زندگی در ایتالیا شامل چه مواردی می باشد؟ قیمت املاک و مستغلات متفاوت است، از 20000$ (دلار) در دهکده ای در جنوب تا ویلاهای چند میلیون دلاری در توسکانی یا دریاچه کومو. البته، همه چیز در این بین وجود دارد و شهرهای متوسط مطلوب اغلب آپارتمان های راحت از حدود 65000$ تا 125000$ (دلار) ارائه می دهند. حتی شهرهایی که در فاصله یک ساعتی از شهرها قرار دارند، خانه های قابل سکونت در این محدوده قیمتی خواهند داشت. خانه های کشاورزی با توجه به اندازه و زمین آنها طبیعتاً هزینه بیشتری دارند. روی هزینه کردن $200000 (دلار) به بالا حساب کنید.
Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *