مهاجرت تحصیلی استونی

رشته گوارش در استونی

تحصیل رشته گوارش در استونی منجر به اخذ مدرک معتبر بین المللی تخصص در حوزه گوارش می شود که در دیگر کشورها نیز معتبر است. البته استونی در چندین سال اخیر یک مقصد تحصیلی خوب معرفی شده است که هر ساله دانشجویان بین المللی بسیاری را به خود جذب می کند. در استونی تحصیلات در رشته پزشکی به زبان انگلیسی موجود است و به همچنین شهریه و هزینه های تحصیل مقرون به صرفه است. استونی برای تحصیلات پزشکی و تخصصی در رشته گوارش یک فرصت خوب است. شما هم می توانید با داشتن مدرک تخصصی کارشناسی پزشکی برای تحصیل رشته گوارش در دانشگاه های استونی آماده شوید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه تحصیل رشته گوارش و مهاجرت به  استونی مشاور و راهنمای شما است.

تحصیل رشته گوارش در استونی

کشور استونی علی‌رغم موفقیت‌ ها، همچنان می‌خواهند با مهارت‌ها و دانش پزشکی امروزی حرکت کند تا بتوانند زودترین تشخیص‌ها و درمان‌های مؤثر و راحت را برای بیماران خود فراهم کنید. در استونی، اکثر بیماران به عنوان زبان اول استونیایی صحبت می کنند. حدود %30 از مردم روسی را به عنوان زبان اول صحبت می کنند. بیماران جوانتر تمایل دارند انگلیسی را کاملاً خوب بدانند، اما این معمولاً برای نسل قدیمی‌تر صدق نمی‌کند. استونی EstMSA دانشجویان ورودی را فقط برای کارآموزی بالینی می پذیرد، دانشجویان پیش بالینی پذیرفته نمی شوند. اجباری است که دانشجو حداقل دو رشته از رشته های مورد نظر خود را به پایان رسانده باشد. برای دستیابی به مهمترین نتایج در درمان طیف گسترده ای از بیماری ها، متخصصان گوارش از تمام تکنیک ها و روش های شناخته شده در عمل جهانی استفاده می کنند.

در کلینیک های این کشور، روش های زیر برای درمان بیماری های دستگاه گوارش موجود است:

  • کاشت پروتز در مجاری صفراوی و مری؛
  • عملیات پیچیده برای طولانی کردن مری؛
  • جراحی برای عوارض در بیماری کرون؛
  • برداشتن پولیپ با لاپاراسکوپی؛
  • لیزر درمانی نئوپلاسم ها

در جدول زیر شاهد اطلاعاتی در خصوص دانشگاه های رشته گوارش در استونی می باشید:

نام دانشگاهشهررتبه در استونیرتبه در اروپارتبه در جهان
University of TartuTartu1247741
Tallinn University of TechnologyTallinn25472180
Tallinn UniversityTallinn36442677
Estonian University of Life SciencesTartu46522764

مرکز رشته گوارش در استونی

مرکز گوارش بیمارستان مرکزی تالین شرقی، تشخیص و درمان بیماری های دستگاه گوارش، از جمله تشخیص و درمان بیماری های کبد و پانکراس را انجام می دهد. این مرکز بزرگترین واحد متخصص در بیماری های گوارشی در شمال استونی می باشد. هدف این است که بیمار پسندترین و حرفه ای ترین خدمات گوارش در استونی باشند. در بخش بستری بیمارانی را درمان می کنند که درمان و تشخیص در منزل برای آنها امکان پذیر نیست. در کلینیک مراقبت روزانه، مطالعات و روش های درمانی متعددی را ارائه می شود که پس از آن به نظارت بر بیمار نیاز است، به عنوان مثال، درمان بیولوژیکی، بیوپسی کبد و همچنین مطالعات آندوسکوپی که تحت بیهوشی انجام می شود. در کلینیک سرپایی گوارش نوبت پزشک سرپایی و همچنین نوبت پرستار مستقل (مشاوره بیماران مبتلا به بیماری التهابی روده، مشاوره رژیم غذایی) برگزار می شود.

در بخش آندوسکوپی، معاینات آندوسکوپی و روش‌های درمانی را انجام می شود که شامل گاستروسکوپی، کولوسکوپی، بالون انتروسکوپی، سونوگرافی آندوسکوپی، کلانژیوپانکراتوگرافی رتروگراد آندوسکوپی می باشد. سال ‌ها است که مطالعات و روش‌های درمانی متعدد آندوسکوپی را در استونی معرفی کرده اند. به اولین آندوسکوپی بالونی کشورهای بالتیک در این مرکز انجام شد. در چند سال اخیر با همکاری همکارانمان آموزش کولوسکوپی بدون درد را برای پزشکان و پرستاران آندوسکوپی برگزار کرده ایم. در صورت لزوم می توان معاینه آندوسکوپی را با بیهوشی نیز انجام داد. در چارچوب مطالعه غربالگری سرطان کولون، یک “کولوسکوپی غربالگری” برای کشف بیماران در معرض خطر سرطان روده بزرگ در مراحل اولیه ارائه می شود و در نتیجه شیوع سرطان روده بزرگ و مرگ و میر آن را کاهش می دهند.

کارآموزی بالینی رشته گوارش در استونی

کارآموزی بالینی به عنوان چرخش دانشجو در بخش بالینی یک بیمارستان یا کلینیک، مانند پوست یا اطفال تعریف می شود. دانشجویان فارغ التحصیل تنها در صورتی مجاز هستند که در زمان ارسال فرم درخواست همچنان در دانشگاه ثبت نام کرده باشند. حتی در صورت پذیرش توسط کشور میزبان، دانشجویان باید همچنان در زمان ارسال فرم درخواست در دانشگاه ثبت نام کنند. مدت زمان کارآموزی 4 هفته، 6 ساعت در روز، 5 روز در هفته می باشد. برای دریافت گواهی، هر دانش آموز باید دفترچه راهنمای SCOPE و برگه حضور و غیاب تبادل تابستانه EstMSA را پر کند. دانشجو ممکن است از 20% تخفیف استفاده کند، اما فقط به شرط توافق قبلی با پزشک ناظر خود. دانشجویان برای دریافت گواهی باید حداقل %80 از مبادله شرکت کنند.

در تالین، در مرکز پزشکی شمال استونی، بخش‌های موجود به شرح زیر است: جراحی-ارتوپدی، جراحی مغز و اعصاب، بیهوشی، پزشکی داخلی- گوارش، طب فیزیکی و توانبخشی و مراقبت‌های ویژه و بحرانی. اکثر بخش ها فقط یک دانشجو در ماه می پذیرند. بخش تروماتولوژی تارتو در ماه اوت به دلیل مرخصی جمعی سالانه در آن ماه در دسترس نیست. هنگام پر کردن AF، چهار بخش مختلف باید توسط دانش‌آموز با توجه به علایقشان انتخاب شود. در صورتی که هیچ یک از چهار بخش مورد نظر در دسترس نباشد، برای یافتن راه حل با دانشجوی ورودی مشورت خواهید کرد. هر ساله افراد بیشتری به بیماری های دستگاه گوارش مبتلا می شوند. برای انتخاب موثرترین درمان، باید تحت تشخیص کامل قرار بگیرید. تحقیقات سیستم گوارش در موسسات پزشکی پیشرو در دانشگاه های این کشور انجام می شود.

در نمودار زیر شاهد میزان کارآموزی در مراکز خصوصی و دولتی رشته گوارش می باشید:

کارآموزی در مراکز خصوصی و دولتی رشته گوارش در استونی

تحقیقات رشته گوارش در استونی

این به دلیل رژیم غذایی نامناسب، استرس مداوم و شرایط بد محیطی است. دستگاه گوارش مدرن در کلینیک های خارج از کشور درمان، تشخیص و پیشگیری از بیماری های دستگاه گوارش را ارائه می دهد. پزشکان خارجی از روش های ابتکاری برای حل مشکلات گوارشی استفاده می کنند. موسسات پزشکی پیشرو لتونی، ترکیه، آلمان، نروژ، اسرائیل، استونی، لیتوانی و غیره تحت برنامه گردشگری پزشکی فعالیت می کنند. بسیاری از افراد این مشکلات را نادیده می گیرند و به موقع به متخصص گوارش مراجعه نمی کنند. روش های مدرن تشخیص بیماری های دستگاه گوارش می تواند وجود یک مشکل را در مراحل اولیه نشان دهد و از تبدیل آن به یک بیماری پیچیده تر جلوگیری کند. همچنین در تحقیقات در رشته گوارش شرایط بورسیه تحصیلی در استونی نیز عالی است.

شرایط کار ضمن تحصیل در استونی در رشته گوارش در بیمارستان ها امکان پذیر است. شایع ترین بیماری های دستگاه گوارش در کشور استونی عبارت است از:

  • زخم معده و اثنی عشر
  • هپاتیت ویروسی
  • پانکراتیت، کوله سیستیت، کولیت
  • سیروز کبدی
  • دیس بیوز
  • گاستریت
  • آپاندیسیت
  • هموروئید

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص مهاجرت در زمینه تحصیل رشته گوارش در استونی و همچنین اقامت استونی از طریق تحصیل به سوالات شما پاسخ می دهد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *