مهاجرت تحصیلی روسیه

رشته گوارش در روسیه

رشته گوارش در روسیه

روسیه به عنوان کشوری خوش هزینه برای تحصیل به انتخاب مقبول دانشجویان تبدیل شده و رشته گوارش در روسیه فراهم کننده فرصت تحصیلی است. بخش های گوارش در روسیه از روش های پیشرفته ای برای تشخیص و درمان بیماری های دستگاه گوارش استفاده می کنند و طی این سالها روسیه با موفقیت بیماری های معده، روده، پانکراس، کبد و کیسه صفرا را شناسایی و درمان می کند و در این زمینه علی رغم وجود متخصصان متفاوت، در سالهای اخیر بخش درمانی و پزشکی خود را به گونه ای توسعه داده است که غیر از شهروندان روسی، افراد دیگر جهان به روسیه برای درمان سفر می کنند. وجود همین ویژگی فرصت های شغلی مناسبی را برای علاقه مندان رشته گوارش شکل داده است. شما به عنوان متقاضی می توانید از طریق حضور و یا تماس با مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت وارد فرآیند پذیرش رشته گوارش در روسیه شوید.

وضعیت رشته گوارش در روسیه

یکی از مناطقی که در روسیه برای رشته گوارش فعالیت بسیاری دارد، منطقه Vologda است که به طور فعال در حال توسعه است. اما بطور کل سالانه بیش از 5500 بیمار اولیه، کلینیک های روسیه را برای تشخیص و درمان تومورهای بدخیم انتخاب می کنند، چراکه بیمارستان های روسیه بیماران را از سراسر روسیه، از کشورهای دور و نزدیک خارج از کشور می پذیرند. بسیاری از بیماران به توصیه کسانی که قبلاً مراقبت های سرطان شناسی سریع و واجد شرایط را در سطح مراکز پزشکی برجسته خارجی دریافت کرده اند و توانسته اند از رویکرد شخصی که کلینیک های روسیه برای آن مشهور است قدردانی کنند. طی سال ‌ها اخیر روسیه توانسته تجربه و تخصص غنی در تشخیص با دقت بالا و درمان مؤثر بیماری‌ های سرطانی، حتی در شدیدترین بیماران مبتلا به مراحل پیشرفته سرطان، انباشت کند.

در بیمارستان های روسیه برای درمان چنین بیمارانی در کلینیک اروپا از رویکرد یکپارچه استفاده می شود که امکان انتخاب تاکتیک های درمان در موارد دشوار را فراهم می کند. کلینیک های گوارش موجود در این کشور تیمی متشکل از علاقه مندان همفکر با فلسفه خاصی است که مهمترین نکته آن بیمار و نیازهای اوست. این یک فلسفه مسئولیت بالا برای هر بیمار است که توسط هر یک از اعضای تیم ما به شدت رعایت می شود. ماموریت کلینیک های تخصصی گوارش این است که مراقبت های سرطانی را مطابق با بهترین استانداردهای بین المللی در اختیار تا حد امکان برای بسیاری از روس هایی که به آن نیاز دارند، ارائه دهند و به هر بیمار سرطانی فرصتی برای دریافت به موقع و موثرترین درمان، و در شرایطی که درمان غیرممکن است، دهند.. درمان تسکینی، برای به حداکثر رساندن زندگی بیمار و بهبود قابل توجه کیفیت آن.

در شکل زیر نام برخی از کلینیک های تخصصی گوارش در روسیه اشاره شده است:

کلینیک های تخصصی گوارش در روسیه

هزینه تحصیل رشته گوارش در روسیه

هزینه تحصیل در روسیه یکی از رایج ترین سوالات دانشجویان در کشورهای مختلف است. هزینه های تحصیل در روسیه بسته به نوع و مدرک تحصیلی متفاوت است و می توان به موارد زیر تقسیم کرد: هزینه تحصیل در مقطع کارشناسی در دانشگاه های روسیه: مدت زمان تحصیل در دانشگاه برای اخذ مدرک لیسانس چهار سال پس از آن است. که دانشجو این مدرک را علاوه بر دیپلم تحصیلات عالی دریافت می کند تا دانشجو بتواند در مقطع کارشناسی ارشد شرکت کرده و تحصیلات خود را تکمیل کند. اما هزینه تحصیل در رشته تخصصی در دانشگاه های روسیه که مدت تحصیل آن حداقل حدود 5 سال است زیرا یک رشته کاربردی است، حدودRUB3.430 الی 3.715RUB (روبل روسیه) در سال برآورد شده است. حداقل هزینه تحصیل 191623RUB (روبل روسیه) و حداکثر 10844342RUB (روبل روسیه) در سال است.

البته هزینه های تحصیل پزشکی و تخصص های پزشکی همچون گوارش در روسیه با برنامه های آموزشی متمایز خود در زمینه پزشکی مشخص می شود. مدت زمان تحصیل در رشته پزشکی انسانی حدود 6 سال است و مدت زمان تحصیل در رشته پزشکی انسانی را می توان به مدت 2 سال افزایش داد تا تخصص حرفه ای کسب شود. مدت زمان تحصیل در گروه های داخلی و درماتولوژی از 2 تا 4 سال تخمین زده می شود. و هزینه تحصیل پزشکی در روسیه از 121052 RUB(روبل روسیه) و تا 181578RUB (روبل روسیه) در سال است.

هزینه تحصیل رشته گوارش در روسیه

درآمد شاغلان رشته گوارش در روسیه

فردی که به عنوان پزشک متخصص گوارش در روسیه کار می کند معمولاً حدود 283000RUB (روبل روسیه) در ماه درآمد دارد. دستمزدها از 142000RUB (روبل روسیه) (کمترین) تا 439000RUB (روبل روسیه) (بالاترین) متغیر است. این میانگین حقوق ماهانه شامل مسکن، حمل و نقل و سایر مزایا است که از 142000RUB (روبل روسیه) در ماه (حداقل حقوق) تا 439000RUB (روبل روسیه) در ماه (حداکثر حقوق) متغیر است. هرچند متوسط ​​حقوقی که شاغلان این بخش در روسیه دریافت می کنند، حدود 283000 RUB (روبل روسیه) در ماه است که یعنی نیمی از افرادی که به عنوان پزشک متخصص گوارش کار می کنند کمتر از 283000 RUB (روبل روسیه) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از 283000 RUB (روبل روسیه) درآمد دارند و 25 از پزشکان متخصص گوارش کمتر از 191000 RUB (روبل روسیه) درآمد دارند در حالی که 75٪ از آنها بیش از 191,000 RUB (روبل روسیه) درآمد دارند.

در سوی دیگر بر مبنای تجربه باید گفت که یک پزشک متخصص گوارش با کمتر از دو سال تجربه تقریباً 170000 RUB (روبل روسیه) در ماه درآمد دارد. در حالی که انتظار می رود فردی با سطح تجربه بین 2 تا 5 سال 225000 RUB (روبل روسیه) در ماه درآمد کسب کند که 32 % بیشتر از فردی با تجربه کمتر از 2سال است. با حرکت رو به جلو، سطح تجربه بین 5 تا 10 سال حقوقی معادل 301000 RUB (روبل روسیه) در ماه به دست می آورد که 34 % بیشتر از فردی با 2 تا 5 سال تجربه است.

نمودار زیر نمایشگر سطوح حقوقی بر حسب میزان کار در رشته گوارش در کشور روسیه می باشد:

سطح حقوق برحسب سالهای کاری در روسیه به RUBکارشناسان حاضر در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت علاقه مند هستند تا اظلاعات کاملی را پیرامون شرایط روسیه برای ایرانیان، در اختیار متقاضیان علاقه مند به مهاجرت تحصیلی به این کشور بگذارند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *