مهاجرت تحصیلی آفریقای جنوبی

رشته ژنتیک در آفریقای جنوبی

رشته ژنتیک در آفریقای جنوبی

چنانچه علاقمند به رشته ژنتیک هستید می توانید به تحصیل رشته ژنتیک در آفریقای جنوبی نیز فکر کنید زیرا که تحصیل در این کشور معتبر می باشد. همچنین به طور کلی شما در این کشور تحصیل و زندگی مقرون به صرفه تری را تجربه می کنید. ژنتیک در تمام زمینه های آفریقای جنوبی جاری است و کاربرد دارد. مهاجرت ها در مقیاس وسیع نقشی اساسی در شکل گیری تنوع ژنتیکی مردم جنوب آفریقا داشته اند. آفریقای جنوبی به عنوان منطقه جغرافیایی به چندین روش تعریف شده است. در اینجا تعریف شامل 5 کشور جنوبی در قاره آفریقای جنوبی، نامیبیا، بوتسوانا، زیمبابوه و موزامبیک و همچنین 3 کشور آنگولا، زامبیا و مالاو، که مرز بین جنوب آفریقا و آفریقای مرکزی را تشکیل می دهند.

شواهد ژنتیکی نشان می دهد که مهاجرت سه گروه متمایز از مردم در 2000 سال گذشته تأثیر زیادی بر تنوع ژنتیکی منطقه داشته است، مهاجرت اول شامل گروه کوچکی از دامداران از شرق آفریقا بود. امروزه 90% از ساکنان جنوب آفریقا بانتو زبان هستند، با این حال، مطالعات گسترده ژنومی در مورد جمعیت این منطقه عمدتا بر روی جمع آوری شکارچیان خوی سان و جمعیت های مخلوط متمرکز بوده است. علاوه بر این، گروه های قومی زبان بومی بانتو که در این مطالعات اولیه تحت پوشش قرار گرفتند، عمدتا فقط از چند کشور مانند آفریقای جنوبی، نامیبیا و بوتسوانا بودند. مشورت و اخذ مشاوره تخصصی در خصوص مهاجرت تحصیلی از مهم ترین گام ها می باشد لذا به شما پیشنهاد می کنیم تا با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمایید.

دانشگاه معتبر برای تحصیل رشته ژنتیک در آفریقای جنوبی

دانشگاه ایالتی آزاد (UFS) یکی از قدیمی ترین دانشگاه های آفریقای جنوبی است و در سال 2004 یکصدمین سالگرد تاسیس خود را جشن گرفت. این دانشگاه یک موسسه چند فرهنگی و چند زبانه با آموزش موازی متوسط ​​(انگلیسی و آفریقایی) است. دانشگاه به عنوان رهبر تحول شناخته شده و متعهد به خدمت به جامعه است. گروه ژنتیک در دانشگاه ایالتی فریس دوره های کارشناسی را در زمینه ژنتیک ارائه می دهد که در آن علوم وراثت در سطح مولکولی (بیان DNA و ژن)، سطح سلولی (مطالعات کروموزوم ها) و سطح ارگانیسم (ژنتیک جمعیت) مورد مطالعه قرار می گیرد. در سطح کارشناسی ژنتیک بخشی از زیست مقدماتی را در سطح سال اول تشکیل می دهد. از سال دوم به عنوان یک موضوع کامل ارائه می شود.

در نمودار زیر شاهد روند و مسیری هستید که دانشجویان رشته ژنتیک در آفریقای جنوبی پیش روی خود دارند:

آینده شغلی محصلان رشته ژنتیک در آفریقای جنوبی

تحصیل رشته ژنتیک در مقطع ارشد در آفریقای جنوبی

دانشجویان در مقطع تحصیلات تکمیلی ممکن است در ژنتیک پزشکی قانونی، ژنتیک حفاظت، ژنتیک جمعیت، سیتوتاکسونومی، سیستماتیک مولکولی، ژنتیک رفتاری یا ترکیبی از این زمینه ها تخصص داشته باشند. رشته های تخصصی پس از فارغ التحصیلی اساس پروژه های تحقیقاتی مختلف در مورد گیاهان، حیوانات و انسان ها است. این بخش دارای انتشار بالایی است. تحقیقات با همکاری گروه های مختلف تحقیقاتی در آفریقای جنوبی و ایالات متحده انجام می شود. از سال 2010 گروه ژنتیک یک برنامه افتخار با تخصص در تجزیه و تحلیل DNA پزشکی قانونی را ارائه داده است. دانشجویانی که می خواهند برای ورود به برنامه افتخارات اقدام کنند باید دارای مدرک تحصیلی B. Sc باشند. درجه تحصیلات در رشته های ژنتیک، بیوشیمی یا زیست شناسی مولکولی. دانشجویانی که تحصیلات خود را در دانشگاه آزاد به پایان نرسانده اند، باید دانش بنیادی پزشکی قانونی DNA و همچنین ژنتیک جمعیت را داشته باشند.

در نمودار زیر شاهد زمینه ها و درصد کار فارغ التحصیلان رشته ژنتیک در آفریقای جنوبی می باشید:

زمینه های شغلی رشته ژنتیک در آفریقای جنوبی

دوره نیمه وقت رشته ژنتیک در آفریقای جنوبی

این دانشگاه همچنین اکنون یک دوره نیمه وقت B. Sc Honors ژنتیک پزشکی قانونی را ارائه می دهد. همه دانشجویان باید در هر زمان از قوانین و مقررات گروه ژنتیک و دانشگاه ایالتی آزاد پیروی کنند. بدین ترتیب، کلیه کارهای دانشگاهی ارائه شده برای ارزیابی باید منحصر به فرد باشد. سرقت ادبی (ارائه آگاهانه کار شخص دیگری به عنوان کار خود) ارائه یک جرم در قانون کپی رایت می باشد. این شامل مراجعه و یا کپی برداری از رسانه های چاپی یا الکترونیکی بدون تأیید منبع مناسب است. هیچ نوع دزدی ادبی در گروه ژنتیک مجاز نیست و هرگونه تخلف در این زمینه به رئیس دانشکده علوم طبیعی و کشاورزی ارجاع می شود. دانشجویانی که به جرم سرقت ادبی مقصر شناخته شوند، در این ماژول خاص شرکت می کنند و ممکن است از دوره تعلیق شوند.

در جدول زیر شاهد برخی از واحد های تحصیلی رشته ژنتیک می باشید:

پارامترشرح
ترم 1نوشتن و ارائه علمی- مهارت های IT مهارت تفکر منطقی- مدیریت زمان- تهیه مواد شیمیایی و بافر- ایمنی آزمایشگاه- نحوه نگهدار- تایید و کالیبراسیون برای ابزار دقیق DNA
ترم 2استخراج DNA آلی، Chelex ، Qiagen ، -بررسی اجمالی PCR – کیت ها و نردبان های تجاری رایج- کمی سازی DNA الکتروفورز ژل آگارز، Nanodrop و الکتروفوز
ترم 3مروری بر اصول DNA ساخت DNA ، مندل، روش های اندازه گیری تغییر DNA- پروژه تحقیقاتی
ترم 4طراحی آغازگرها، بازدارنده ها، مالتی پلکس-آزمایش والدین، ​​خویشاوندی، تریزومی و آلل های نادر-آزمون های اعتبار سنجی و مهارت- اعتباربخشی و کنترل کیفیت- تحقیق نهایی

مشاغل مرتبط با رشته ژنتیک در آفریقای جنوبی

مدرک ژنتیک می تواند منجر به حرفه ای در بهداشت، تحقیقات علمی یا صنایع شود. همچنین طیف وسیعی از مهارت ها را فراهم می کند که می تواند در بسیاری از بخش های دیگر مورد استفاده قرار گیرد. به یاد داشته باشید که بسیاری از کارفرمایان از فارغ التحصیلان با هر موضوع تحصیلی درخواست می گیرند. بنابراین تفکر خود را به مشاغل ذکر شده در اینجا محدود نکنید. تجربه عملی به دست آمده از طریق سایه کاری و قرار دادن در آزمایشگاه یا زمینه ممکن است شانس شما را برای یافتن کارهای مرتبط با ژنتیک افزایش دهد. همچنین ایجاد دانش در مورد طیف وسیعی از تکنیک های مورد استفاده در منطقه نیز مفید است. بعضی از دوره ها فرصتی را برای یک سال حضور در صنعت یا یک موسسه تحقیقاتی یا نوعی کار با کار کوتاه تر در این کشور یا خارج از کشور فراهم می کنند.

مشاغل مرتبط مستقیم با مدرک شما در کشور آفریقای جنوبی عبارتند از:

  • محقق دانشگاهی
  • دانشیار تحقیقات بالینی
  • دانشمند بالینی، ژنومیک
  • دانشمند بالینی، ایمونولوژی
  • مشاور ژنتیک
  • داروساز
  • پرورش دهنده گیاه / متخصص ژنتیک
  • دانشمند پژوهش (علوم زندگی)
  • دانشمند پژوهشی (پزشکی)

مشاغل مرتبط با رشته ژنتیک در آفریقای جنوبی

فرصت های شغلی رشته ژنتیک در آفریقای جنوبی

ایده خوبی است که در صنعت و همچنین دانشگاهی تجربه کسب کنید تا بتوانید این 2 را با یکدیگر مقایسه کنید و تصمیم بگیرید که کدام یک را ترجیح می دهید. کار موقت در یک محیط مراقبت های بهداشتی، به عنوان مثال در بیمارستان، همچنین ممکن است برای کمک به شما در کشف ایده های شغلی مفید باشد. شما ممکن است تصمیم بگیرید که داوطلبانه با سازمان هایی کار کنید که متخصص تحقیق در مورد شرایط ژنتیکی یا حمایت از افراد مبتلا به اختلالات ارثی هستند. درباره تجربه کار و کارآموزی بیشتر بدانید. بسیاری از مشاغل مرتبط با ژنتیک در خدمات بهداشتی مستقر هستند، بنابراین کارفرمایان تمایل دارند بیمارستان ها، شرکت های دارویی و دانشگاه ها باشند. با این حال، فرصت های موجود در شرکت های تولید غذا و نوشیدنی، صنعت بهداشت و مراقبت از زیبایی و شرکت های تحقیقاتی و مشاوره ای نیز در دسترس است.

در لیست زیر بعضی از شغل هایی را مشاهده می کنید که رشته ژنتیک در آن ها پذیرفته شده است:

  • بیوتکنولوژیست

تحصیل رشته ژنتیک در آفریقای جنوبی

با تحصیل در آفریقای جنوبی به زبان انگلیسی شرایط برای ادامه تحصیل و شغل بسیار متنوع خواهد بود. ممکن است بخواهید فرصت هایی را در صنایع مرتبط با علوم بیولوژیکی مانند بیوتکنولوژی، تحقیقات زیست پزشکی، کشاورزی و باغداری، حفاظت و ارزیابی محیط زیست در نظر بگیرید. همچنین می توانید از مهارت های خود در زمینه هایی مانند تدریس، تجارت، امور مالی و خرده فروشی استفاده کنید. در مورد کارفرمایان در بهداشت، علوم و داروسازی و سایر بخشهای شغلی اطلاعات کسب کنید. مطالعه ژنتیک دانش موضوعی تخصصی و همچنین مهارت های مربوط به پروتکل علمی، تحقیقات بیولوژیکی و آزمایش های آزمایشگاهی را برای شما فراهم می کند که اگر قصد دارید در یک کار مرتبط با ژنتیک شغل خود را دنبال کنید، ضروری است.

کارفرمایان همچنین به مهارت های گسترده شما علاقه مند هستند، مانند:

  • ثبت، تجزیه و تحلیل و تفسیر انبوه داده های علمی
  • تفکر منطقی، مهارت های عددی و محاسبات
  • آگاهی از مسائل روز و مباحثات اخلاقی
  • مهارت های ارتباطی از جمله گزارش نویسی و ارائه سخنرانی
  • مدیریت زمان
  • حل مسئله
  • اعتماد به نفس و ابتکار عمل
  • آگاهی تجاری
  • کار گروهی و مهارت های قوی بین فردی

دانشگاه های رایگان آفریقای جنوبی از مهم ترین دلایل افزایش جمعیت مهاجران دانشجو به این کشور است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این زمینه پاسخگوی سوالات شماست.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *