مهاجرت تحصیلی انگلستان

رشته ژنتیک در انگلستان

رشته ژنتیک در انگلستان

یکی از بهترین تصمیماتی که می توانید به عنوان متقاضی خارجی برای تحصیل خود مرتبط با رشته های پزشکی بگیرید تحصیل در رشته ژنتیک در انگلستان است. تجربه تحصیل در کشوری که از قدرتمند ترین کشورها و با ثبات ترین و مرفه ترین کشورهاست عالی است. تحصیل در انگلستان در دانشگاه هایی که در جهان رتبه های تک رقمی دارند موجب می شود تا شما با نهایت توان خود تلاش کنید و نمرات لازم و شرایط کافی را فراهم کنید تا آینده ای بی نظیر برای خود بسازید. آنچه که آشکار است دانشگاه های برتری است که رشته ژنتیک را با آخرین و جدیدترین امکانات و آزمایشگاه ها به دانشجویان خود تدریس می کنند. با تحصیل در این کشور به راحتی می توانید به مشاغل بسیار خوب در هر کشوری دست بیابید و حقوق خوبی نیز دریافت کنید.

در انگلیس دانشگاه های بسیاری وجود دارند که پذیرای دانشجویان بین المللی از سراسر جهان هستند. در این کشور یکی از بهترین مزیت ها حاکم بودن تنها یک زبان است و مانند دیگر کشورهای غیر انگلیسی زبان شما مجبور به یادگیری 2 زبان نیستید. از طرفی اخذ مدارک زبان انگلیسی و تافل نیز برای برخی راحت تر از اخذ مدارک زبان های دیگر است.اما تنها چالش شما ممکن است مارد مالی و هزینه های زندگی در این کشور باشد. برای اینکه بتوانید در سریع ترین زمان ممکن  با بهترین شکل به این کشور مهاجرت تحصیلی داشته باشید باید با مشاوران و متخصصان در این امر که سوابق خوبی برای اعزام دانشجو به انگلیس دارند مشورت نمایید. موسسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه مهاجرت به انگلستان شما را یاری خواهد کرد.

تحصیل رشته ژنتیک در انگلستان

مطالعه ژنتیک یک زمینه هیجان انگیز و سریع است که در طیف وسیعی از حوزه های علمی از جمله درک و درمان بیماری ها، توسعه دارویی، تکامل و حفظ تنوع زیستی تأثیر بسزایی دارد. مدرک ژنتیک در انگلستان به شما دانش عمیقی در مورد این عناصر اساسی سازنده تمام حیات روی زمین می دهد. شما تکنیک هایی برای تجزیه و تحلیل بیان ژن، فعل و انفعالات پروتئین، ساختار و آسیبDNA ، تجزیه و تحلیل تصویر از مولکول های زیستی و سلول ها، و روش های پیشرفته تجزیه و تحلیل رایانه را خواهید آموخت. شما مهارت های عالی تحلیلی و مدیریت پروژه را کسب خواهید کرد و یاد می گیرید که چگونه آزمایش ها را طراحی کنید و برنامه های کاری را برنامه ریزی کنید.

در نمودار زیر شاهد میزان فارغ التحصیلان انگلستان در سال های اخیر می باشید:

میزان فارغ التحصیلان رشته ژنتیک در انگلستان

در جدول زیر شاهد برترین دانشگاه های کشور در انگلستان و رتبه ها و امتیازات آن می باشید:

نام دانشگاهنام شهررتبه در میان دانشگاه های ژنتیکرتبه در جهانامتیاز در ژنتیکامتیاز جهانی
آکسفوردآکسفورد657687
کمبریجکمبریج997585
کالج لندنلندن21197183
ادینبورگادینبورگ24306878
امپریال لندنلندن31206483
کالج کینگ لندنلندن43346177

مزایای تحصیل رشته ژنتیک در انگلستان

شما از دسترسی به پیشرفته ترین امکانات تحقیقاتی در دانشکده پزشکی  از جمله تجهیزات تجزیه و تحلیل DNA و پروتئین، تجزیه و تحلیل تصویر مبتنی بر رایانه برای مطالعات مولکولی یا سلولی و یک مرکز قدرتمند ابر رایانه بهره مند خواهید شد. کارکنان دانشگاهی در طیف متنوعی از زمینه های تحقیق ژنتیک فعال هستند. ترکیبی بی نظیر از برتری علمی و عملکرد پیشرفته را ارائه می دهند. علاوه بر تحصیلات رسمی شما، ما گفتگوهای تحقیقاتی منظمی را با کارمندان دانشگاه سوانزی و سخنرانان متخصص مهمان از دانشگاه ها، صنعت، NHS و موسسات تحقیقاتی انجام می دهیم. همچنین ممکن است این فرصت را داشته باشید که وقت خود را صرف تحقیق در آزمایشگاه های صنعتی یا پزشکی در انگلستان یا خارج از کشور کنید.

در نمودار زیر شاهد پیشرفت کشور انگلستان در علم ژنتیک هستید:

پیشرفت کشور انگلستان در علم ژنتیک

در جدول زیر شاهد هزینه ها و میانگین شهریه ها در دانشگاه های انگلستان می باشید:

تاریخ شروعهزینه دانشجویان اروپایی به پوندهزینه دانشجویان بین المللی
سپتامبر9000£19050£

دروس رشته ژنتیک در انگلستان

ترکیبی از ماژول های اجباری و اختیاری به شما امکان می دهد تا درجه خود را متناسب با علایق خاص خود، جاه طلبی های شغلی یا برنامه هایی برای ادامه تحصیل تنظیم کنید. سال اول شما از ماژول هایی تشکیل شده است که پایه های اساسی علمی را شامل می شود، از جمله ژنتیک تکاملی و مولکولی، تجزیه و تحلیل ژنتیکی، زیست شناسی سلول یوکاریوتی و میکروبیولوژی. با پیشرفت، دانش خود را بیشتر، با مطالعه مباحث تخصصی از جمله تکنیک های زیست شناسی مولکولی، آمار زیستی، ژنتیک مولکولی میکروبی، تکامل مولکولی، بیوتکنولوژی و مهندسی پروتئین و سم شناسی ژنتیکی، بیشتر خواهید کرد. در سال آخر خود، شما یک پروژه تحقیقاتی مستقل را با راهنمایی یک دانشمند تحقیق حرفه ای به پایان خواهید رساند.

نحوه تحصیل و تدریس رشته ژنتیک در انگلستان

برای تحصیل رشته ژنتیک در مقاطع و دانشگاه های مختلف شرایط نیز متفاوت می باشد. در طول هر سال از مدرک خود، شما باید 120 اعتبار را بخوانید که از ماژول های اجباری و اختیاری تشکیل شده است. یادگیری با استفاده از رویکردی شامل سخنرانی ها، موارد آزمایشگاهی، یادگیری مستقل و گروه های کوچک تسهیل می شود. در حالی که این برنامه از نظر آکادمیک سختگیرانه خواهد بود، از طرف مربیان آکادمیک شخصی نیز پشتیبانی می شود که برای کمک به شما در موفقیت در تحصیل و آینده شغلی در علم و پزشکی پشتیبانی می کنند. تقویم دانشگاه در بلوک های آموزشی اجرا می شود تدریس شما شامل هر دو روش، در برنامه های دانشگاه است که توسط عنصری از آموزش آنلاین پشتیبانی می شود.

نحوه تدریس چهره به چهره شما در جلسات دانشگاه مخلوطی از موارد زیر خواهد بود:

  • فعالیت های القایی
  • اقدامات آزمایشگاهی
  • کارگاه ها و سمینارها
  • قرار دادن ها
  • رزرو مطالعه مستقل و کار گروهی

با تحصیل در مقاطع مختلف در انگلستان یادگیری و آموزش آنلاین شما ممکن است شامل موارد زیر باشد:

  • سخنرانی ها و سایر فعالیت های موجود در پلتفرم یادگیری آنلاین برای یادگیری خودگردان
  • راهنمایی تحصیلی و ساعات اداری
  • برخی تدریس آسان (مانند کارگاه ها و سمینارها)
  • ارزیابی های عملی را انجام دهید.

نحوه تحصیل و تدریس رشته ژنتیک در انگلستان

تحصیل در انگلستان

تحصیل در بهترین دانشگاه های انگلستان به شما امکان می دهد فرهنگ ها و زبان های دیگری را تجربه کنید، مدرک خود را از نظر اجتماعی و دانشگاهی گسترش دهید. به کارفرمایان نشان دهید که بالغ، سازگار و سازمان یافته هستید. انگلستان به عنوان یکی از بزرگترین مدارس دانشگاه خود، یک محیط پر جنب و جوش، دوستانه و حمایتی را با مطالعه تحقیقاتی و آموزش با کیفیت بالا ارائه می دهیم. دو سوم تحقیقات جهانی یا بین المللی عالی است. شما از کارمندان متخصص ما می آموزید و در کنار آنها کار می کنید. تحقیقات در ژنتیک طیف گسترده ای از زیست شناسی را شامل می شود. در صورتی که می خواهید درباره اقامت پس از تحصیل در انگلستان اطلاعات مناسبی کسب کنید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *