مهاجرت تحصیلی اسکاتلند

رشته ژنتیک در اسکاتلند

رشته ژنتیک در اسکاتلند

تحصیل رشته ژنتیک در اسکاتلند هدف بسیاری از جوانانی است که رویای تحصیل در اسکاتلند را دارند، زیرا این کشور الگوهای آموزشی انگلیس را دارد. همچنین طبیعت بکر و مدرنیته را با خود همراه کرده است. اسکاتلند مجموعه شرایط بسیار مناسبی را برای تحصیل دارد از مخارج و هزینه های زندگی و تحصیل گرفته تا دانشگاه های معتبر که در جهان رتبه های خوبی دارند. همچنین شرایط کاری نیز این کشور را به یکی از مهاجر پذیرترین کشورها برای تحصیل تبدیل کرده است. این کشور برای آنکه از متخصصان استفاده کند شرایط خوبی را برای آن ها فراهم می کند. برای مهاجرت به اسکاتلند که کشوری زیبا است با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید تا مشاوران متخصص شما در خصوص شرایط مهاجرت آگاه کنند.

تحصیل رشته ژنتیک در اسکاتلند

این علم موجب تغییرات و تحول های بسیاری در جهان شد و همچنن نیز به روز می شود. لذا با دسترسی به علم ژنتیک می توان از بسیاری از ناهنجاری را جاوگیری کرد. بسیاری از نقاط ضعف را به قوت تبدیل کرد. ژنتیک تاثیر زیادی در کل مراقبت های بهداشتی داشته است. با توسعه فن آوری های پیشرفته تر، این تاثیر به سرعت در حال افزایش است. اکنون بسیاری از دانشمندان تحقیقاتی، دانشمندان آزمایشگاه های بالینی و پزشکان برای بررسی علل (بهبود مدیریت) تعداد بسیار زیاد (در حال افزایش) بیماری ها شناخته شده اند که علل ژنتیکی یا ژنتیکی قابل توجهی دارند. هدف این برنامه این است که دانش عملی و اصول ژنتیک پزشکی و ژنومیک را در اختیار شما قرار دهد تا به شما امکان ارزیابی، انتخاب و تفسیر تحقیقات ژنتیکی مناسب برای افراد و خانواده های مبتلا به بیماری ژنتیکی را بدهد.

در جدول زیر شاهد اطلاعاتی در خصوص دانشگاه های برتر کشور اسکاتلند هستید:

نام دانشگاهدانشجویان ترک تحصیل کردهدانشجوی تمام وقتنیمه وقتدانشجویان بزرگسالمیزان اشتغال
دانشگاه آبردین19%4%81%71%100%
دانشگاه گلاسکو24%12%76%70%90%
دانشگاه داندی20%15%82%73%85%
دانشگاه ادینبورگ22%13%74%70%85%

مزایای تحصیل رشته ژنتیک در اسکاتلند

از مزایا و توانمندی هایی که پس از تحصیل رشته ژنتیک در اسکاتلند به دست خواهید آورد را در این بخش ذکر می کنیم. اثرات جهش ها و انواع مختلف و همچنین تکنیک های فعلی مورد استفاده در تشخیص آزمایشگاه ژنتیک NHS و تحولات اخیر در تشخیص (از جمله تجزیه و تحلیل ریزآرایه و استفاده از توالی انبوه نسل بعدی را کشف کنید. همچنین به طور مستقیم از کارکنان NHS در مورد آخرین تحولات ارائه شده در خدمات ژنتیکی غرب اسکاتلند، پردیس ملکه الیزابت اطلاعات کسب کنید.

مهارت های خود را در حل مسئله ، طراحی آزمایشی، ارزیابی و تفسیر داده های تجربی، جستجوی ادبیات، نوشتن علمی، ارائه شفاهی، ارائه پوستر و کار تیمی توسعه دهید. مبانی دانشگاهی را که می توانید برای پیگیری تحقیقات در سطح دکترا در ژنتیک یا زمینه های مرتبط با علوم پزشکی پزشکی یا انتقال به مشاغل مرتبط در خدمات تشخیصی بر پایه آن بنا کنید، قرار دهید.

در نمودار زیر شاهد افزایش مهاجران تحصیلی به علت مزایا موجود در اسکاتلند می باشید:

افزایش مهاجرت تحصیلی به اسکاتلند

تحصیل رشته ژنتیک در دانشگاه های اسکاتلند

همکاری بین کارمندان دانشگاه گلاسگو و خدمات ژنتیک NHS غرب اسکاتلند، کارشناسی ارشد ژنتیک پزشکی و ژنومیک را قادر می سازد تا دیدگاه پیشرفته ای را در مورد استفاده از فن آوری های مدرن ژنتیکی و ژنومیک در تحقیقات و تشخیص های ژنتیک پزشکی ارائه دهد. طیف کاملی از خدمات ژنتیکی ارائه شده است، از مشاوره بیمار و خانواده گرفته تا آزمایش تشخیصی افراد و غربالگری کل جمعیت برای شرایط ژنتیکی: به عنوان مثال برنامه های غربالگری قبل از تولد و نوزادان. دوره کارشناسی ارشد ژنتیک پزشکی در ضلع جنوبی رودخانه کلاید در مرکز آموزشی و یادگیری کاملا جدید در بیمارستان های دانشگاه ملکه الیزابت ساخته شده است. این مرکز همچنین دارای منابع آموزشی پیشرفته، از جمله آزمایشگاه آموزش هدف، امکانات محاسبات و کتابخانه ای مجهز است.

با تحصیل در اسکاتلند همکاری نزدیک بین کارکنان دانشگاه و بیمارستان تضمین می کند که کارشناسی ارشد ژنتیک پزشکی نمایشی به روز از عمل ژنتیک پزشکی را ارائه می دهد. شما این فرصت را خواهید داشت که در کلینیک ها مشاهده کنید. از آزمایشگاه های تشخیصی در ساختمان جدید پزشکی آزمایشگاهی بیمارستان عمومی جنوبی بازدید کنید. انجمن مشترک کالج های سلطنتی پزشکان (JRCPTB) در انگلیس کارشناسی ارشد ژنتیک پزشکی و ژنومیک (که در سال 1984 تاسیس شد) را به عنوان شمارش 6 ماه آموزش تخصصی بالاتر در ژنتیک بالینی به رسمیت می شناسد. شورای پزشکی هنگ کنگ کارشناسی ارشد ژنتیک پزشکی و ژنومیک دانشگاه گلاسگو را در لیست صلاحیت های قابل نقل قول به رسمیت می شناسد. با تحصیل در این دانشگاه یک مدرک کاملاً به روز ژنتیک پزشکی اختصاصی دریافت خواهید کرد.

تحصیل رشته ژنتیک در دانشگاه های اسکاتلند

فرصت های شغلی رشته ژنتیک در اسکاتلند

چشم انداز شغلی و فرصت های کار پس از تحصیل در اسکاتلند از دغدغه های دانشجویان مهاجر است. اولین مورد تحقیق است که حدود نیمی از فارغ التحصیلان وارد یک کار تحقیقاتی می شوند و اکثر این فارغ التحصیلان دوره های دکترا را می گذرانند و کامل می کنند. کارشناسی ارشد ژنتیک پزشکی و ژنومیک کسب مهارت های مربوط به حرفه تحقیق در بسیاری از رشته های مختلف زیست مولکولی را تسهیل می کند. دوم عیب یابی است که برخی از فارغ التحصیلان با خدمات تشخیصی ژنتیکی بالینی، اغلب در آزمایشگاه هایNHS ، وارد مشاغل می شوند. و البته کار در حوزه ژنتیک بالینی آن دسته از فارغ التحصیلان که قبلا آموزش پزشکی یا پرستاری داشته اند، اغلب از مهارت های جدید خود در مشاغل حرفه ای به عنوان ژنتیک شناس بالینی یا مشاوران ژنتیک استفاده می کنند.

در نمودار زیر شاهد مشاغل به صورت پاره وقت و تمام وقت در رشته ژنتیک در اسکاتلند هستید:

مشاغل پاره وقت و تمام وقت در رشته ژنتیک در اسکاتلند

در نهایت و به طور خلاصه در لیست زیر شاهد آینده بسیاری از این افراد که وارد رشته ژنتیک در اسکاتلند شده اند می باشید:

  • دارو
  • نشر علمی
  • تحصیلات
  • صنعت، به ویژه با شرکت های ارائه دهنده یا در حال توسعه خدمات پزشکی مربوط به ژنتیک و ژنومیک

در جدول زیر شاهد میزان درآمد افراد شاغل در حوزه ژنتیک در کشور اسکاتلند می باشید:

سطح شغلمیزان درآمد در سال به پوند
فارغ التحصیل بدون سابقه18000£ الی 20000£
فارغ التحصیل با سابقهبیش از 45000£
دانشمند بالینی کارآموز ژنتیک31000£ الی 40000£
دانشمند اصلی بالینی ژنتیک50000£ الی 60000£

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص شرایط دریافت بورسیه تحصیلی در اسکاتلند به شما اطلاعات کافی و جامع ارائه می دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *