مهاجرت تحصیلی آفریقای جنوبی

کار علوم آزمایشگاهی در آفریقای جنوبی

کار علوم آزمایشگاهی در آفریقای جنوبی

کار علوم آزمایشگاهی در آفریقای جنوبی کاری است که در فضای آزمایشگاه ها در خصوص خون و بافت و ادرار و مواد غذایی و یا محصولات دیگر است. بستگی دارد که شما در چه حوزه ای کار می کنید و موضوع کار شما در آزمایشگاه چیست. در آفریقای جنوبی شما می توانید با داشتن مدرک تحصیلی مرتبط با علوم آزمایشگاهی در این بخش فعالیت کنید. یک تکنسین زیست پزشکی در آزمایشگاه کار می کند و نمونه هایی از بدن انسان را تجزیه و تحلیل می کند. نمونه ها در 4 شاخه اصلی مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرند، به عنوان مثال، میکروبیولوژی که تأثیر میکروارگانیسم ها را بر روی بدن انسان یا در بدن دارد. آسیب شناسی شیمیایی که شیمی خون طبیعی و غیر طبیعی بدن را بررسی می کند، یا به عنوان مثال کلسترول، گلوکز خون و سطح هورمونی.

تکنسین های آزمایشگاه های پزشکی واجد شرایط، متخصصان بهداشتی بسیار آموزش دیده ای هستند که در آزمایشگاه های آسیب شناسی کار می کنند و نقش اساسی و اساسی در مراقبت های بهداشتی آفریقای جنوبی دارند. بسیاری از آزمایشگاه های پزشکی به بیمارستان ها متصل هستند. این یک حرفه تخصصی است که از طریق تجزیه و تحلیل خون، ادرار، سلول ها، نمونه های بافتی، DNA و سایر مایعات بدن، تجزیه و تحلیل نمونه بیمار را برای اهداف تشخیصی به متخصصان پزشکی خصوصی و عمومی ارائه می دهد. با توجه به خطرات ناشی از دست زدن به مواد عفونی، کلیه آزمایشگاه ها با رعایت روش های ایمنی سختگیرانه مطابقت دارند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص مهاجرت کاری به شما مشاوره می دهد.

نرخ بیکاری در کشور آفریقای جنوبی نرخ قابل توجهی است که به شما کمک می کند روند بیکاری را مشاهده کنید:

نرخ بیکاری در کشور آفریقای جنوبی

تحصیل در آفریقای جنوبی

دانشمندان آزمایشگاه پزشکی وظیفه مهم و حیاتی پردازش و تجزیه و تحلیل نمونه های گرفته شده توسط پزشکان را بر عهده دارند و از این طریق به تشخیص دقیق کمک می کنند و متعاقباً در دوره خاصی از درمان تأثیر می گذارند. در چند سال گذشته رشته های مرتبط با علوم آزمایشگاهی، شامل تمرینات بالینی در آزمایشگاه های آموزش معتبر در پورت الیزابت، شرق لندن و متاتا است. با توجه به در دسترس بودن مکان ها، دانشجویان ساکن بندر الیزابت ممکن است برای مدت دوره تمرین بالینی در شرق لندن و متاتا مستقر شوند. فارغ التحصیلان علوم آزمایشگاه پزشکی می توانند مشاغل هیجان انگیز، چالش برانگیز و پویایی را در آزمایشگاه های بیمارستان، کلینیک های پزشکی، آزمایشگاه های شهری یا دولتی، آزمایشگاه های خصوصی یا مستقل، آزمایشگاه های آزمایش میکروبیولوژیک دارویی صنعتی و مصرف کننده داخلی و همچنین امکانات تحقیقاتی دنبال کنند.

 

در سال چهارم مطالعات، یک رشته تخصصی که در آن تمرین می کنند از رشته های تخصصی زیر انتخاب می شود:

  • آسیب شناسی بالینی
  • شیمی بالینی
  • هماتولوژی
  • میکروب شناسی
  • سیتولوژی
  • بافت شناسی
  • سیتوژنتیک
  • ایمونو-خون شناسی
  • ایمونولوژی
  • ویروس شناسی
  • علوم پزشکی قانونی
  • داروشناسی

شرایط کار علوم آزمایشگاهی در آفریقای جنوبی

بیشتر کارهای تکنسین های آزمایشگاهی خارج از دید بیماران آنها انجام می شود، دانشمندان آزمایشگاه پزشکی نقش اساسی در زمینه پزشکی دارند، این بخش به بیماران و پزشکان کمک می کند. دانشمندان آزمایشگاه پزشکی (که بعضاً به آنها دانشمندان آزمایشگاه بالینی یا تکنسین های پزشکی گفته می شود) وظیفه انجام آزمایشات مختلف بر روی نمونه های بیمار را در تلاش برای تشخیص عدم وجود یا وجود تعدادی از بیماری ها دارند. این متخصصان پزشکی ممکن است انبوهی از انواع مختلف نمونه ها را بررسی کنند، از جمله مایعات مختلف بدن، مدفوع، سلول ها و بافت ها. پس از پایان آزمایش، دانشمند آزمایشگاه پزشکی گزارش خود را به پزشک سفارش دهنده ارائه می دهد و در مورد نتایج با او مشورت می کند. برخی از این متخصصان حتی ممکن است مسئولیت توسعه و ارزیابی روش های جدید آزمایش را داشته باشند، بسته به تجربه و موقعیت آنها متفاوت خواهد بود.

این کار جز 10 شغل پردرآمد در آفریقای جنوبی می باشد. لیسانس علوم بهداشتی در علوم آزمایشگاهی پزشکی گرایش های مختلفی دارد. علوم آزمایشگاهی پزشکی 4 ساله BHSc شامل رشته های زیر است:

  • میکروبیولوژی پزشکی – مطالعه ارگانیسم ها
  • شیمی بالینی – تجزیه و تحلیل بیوشیمیایی تشخیصی
  • خون شناسی – مطالعه سلول های خونی و بیماری های خونی
  • سیتولوژی – مطالعه سلولهای انسانی
  • بافت شناسی – مطالعه بافت انسان

شرایط کار علوم آزمایشگاهی در آفریقای جنوبی

مسیرهای کار علوم آزمایشگاهی در آفریقای جنوبی

تکنسین های آزمایشگاه پزشکی به مدرک 2 ساله در علوم آزمایشگاهی بالینی نیاز دارند در حالی که موقعیت ها در علوم آزمایشگاه پزشکی به مدرک 4 ساله نیاز دارند. کسانی که به عنوان دانشمندان آزمایشگاه پزشکی کار می کنند، کارهایی را انجام می دهند که پزشکان را در تعیین روند صحیح اقدامات هنگام معالجه بیماران یاری می کنند. به همین ترتیب، این دانشمندان وظایف و وظایف قابل توجهی در حوزه بهداشت و درمان دارند. با این حال، بر خلاف پزشکان یا سایر متخصصان مراقبت های بهداشتی پیشرفته، دانشمندان آزمایشگاه پزشکی برای تحصیل در رشته خود فقط باید یک مدرک 4 ساله را بگذرانند. بهداشت و درمان یکی از سریع ترین بخش های رشد در این کشور است و پیش بینی می شود که مشاغل زیادی وجود داشته باشد.

این شغل در لیست مشاغل مورد نیاز آفریقای جنوبی می باشد. در لیست زیر مسیرهای شغلی که یک شخص تکنسین آزمایشگاهی می تواند در آفریقای جنوبی انتخب کند را مشاهده می کنید:

  • دانشمند آزمایشگاه پزشکی دارای گواهی در آسیب شناسی بالینی و سیتولوژی و هیستوپاتولوژی و سیتوژنتیک
  • مدیر آزمایشگاه پزشکی یا مالک آن
  • دانشمند کنترل کیفیت میکروبیولوژی (معیار مدیریت در صنایع دارویی و مصرفی)
  • دانشمند کنترل کیفیت میکروبیولوژی (آزمون مدیریت کیفیت آب شهرداری و موارد مرتبط)
  • تحلیلگر لوازم آزمایشگاهی پزشکی
  • تحلیلگر پزشکی قانونی
  • نماینده پزشکی

 

وظایف تکنسین آزمایشگاهی در آفریقای جنوبی

استعداد علوم پایه، ابزار دقیق آزمایشگاهی و رایانه که یک دانشمند آزمایشگاه پزشکی از انواع مختلف ابزار و فناوری رایانه استفاده خواهد کرد و برای انجام صحیح آزمایش ها باید از دانش خود در علوم استفاده کند از ویژگی های لازم است. توانایی انجام دقیق و سریع وظایف که باید به صورت کارآمد و صحیح در بازه های زمانی مشخص انجام شود نیز یک توانایی لازم است. همچنین دانشمندان آزمایشگاه پزشکی معمولاً باید با نظارت کمی کار کنند و در انجام وظایف خود دقیق و دقیق باشند تا نتایج دقیقی ارائه دهند. توانایی تفکر انتقادی و حل مسئله نیز باید در این اشخاص وجود داشته باشد. به همین ترتیب، یک دانشمند آزمایشگاه پزشکی باید بتواند مشکل را تجزیه و تحلیل کند و یک راه حل مبتنی بر واقعیت ارائه دهد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص مهاجرت به آفریقای جنوبی از طریق کار به شما اطلاعات زیادی می دهد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *