مهاجرت تحصیلی اتریش

رشته همه گیرشناسی در اتریش

رشته همه گیرشناسی در اتریش

دانشجویانی که در زمینه تحقیقاتی مشغول هستند، از اتریش بسیار استقبال می کنند تا در رشته های پزشکی همچون رشته همه گیرشناسی در اتریش تحصیل کنند. چراکه دانشگاه های جهانی در این کشور وجود دارند و حتی برای کمک به دانشجویان در امور مالی، بورسیه تحصیلی ارائه می دهند. علاوه بر این، بسیاری از دانشگاه ‌های اتریش بخشی از برنامه Erasmus+ هستند که در آن بسیاری از دانشجویان از سراسر جهان تحصیلات ارائه شده در اروپا را تجربه می‌ کنند و از آنها دعوت می ‌شود تا تحصیلات خود را در این قاره ادامه دهند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تلاش است تا متقاضیان علاقه مند به زندگی تحصیلی در اتریش را در همه زمینه ها اعم از مشاوره و راهنمایی تا حل امور مهاجرتی همراهی نماید.

معرفی رشته همه گیرشناسی در اتریش

دانشگاه های پزشکی جهانی زیادی در اتریش وجود دارد که برخی از آنها دانشگاه پزشکی وین و دانشگاه پزشکی اینسبروک هستند. یکی از سوالات عمده این است که چگونه می شود در دانشکده های پزشکی اتریش ثبت نام کرد؟ در پاسخ این سوال باید گفت که معمولاً شرایط مورد نیاز برای ثبت نام برای تحصیل پزشکی در اتریش بسیار شبیه به شرایط مورد نیاز برای تحصیل سایر رشته های تحصیلی در اتریش و سایر کشورها است. با این حال، برخی از مدارکی که باید ارسال کنید ممکن است بسته به ملیت و کشوری که هستید متفاوت باشد. اما در کل مدارک مطلقی وجود دارد که آنها از شما می خواهند مانند کپی پاسپورت یا شناسنامه، سوابق سوابق تحصیلی قبلی شما مانند کارنامه و گواهی فارغ التحصیلی، و البته فرم های درخواستی که نیاز دارید. برای پر کردن هزینه های آنلاین و پذیرش باید پرداخت کنید.

علاوه بر این، تحصیل در اتریش، به ویژه در وین، مستلزم یادگیری زبان آلمانی است. اگر دانشجوی بین المللی هستید و با زبان آشنایی ندارید، جدای از دروس موجود در برنامه درسی خود، باید کلاس های آلمانی را به مدت 1 سال اضافه کنید. از نظر محتوای آموزشی در رشته همه گیرشناسی باید گفت که در اتریش اجزای یک برنامه درسی رایج پزشکی در یک برنامه مدرک پزشکی در یک دانشگاه در اتریش شامل ساختار مدرک پزشکی، آموزش بالینی یا کارآموزی و در نهایت، کارآموزی بالینی است که به رزیدنتی می‌رود. درست مانند سایر برنامه های درسی پزشکی، دوره یا تعداد سال های تحصیل در رشته پزشکی در اتریش 6 سال یا 12 ترم است. برای هفته ها یا ترم های اول، برنامه درسی به دانش پایه و معرفی چندین شاخه از علوم پزشکی می پردازد. با گذشت سالها، برنامه درسی به مفاهیم پیچیده تری پیشرفت می کند.

در شکل زیر جزئیات مربوط به تحصیل در رشته همه گیرشناسی در اتریش اشاره شده است:

جزئیات مربوط به تحصیل در رشته همه گیرشناسی در اتریش

شرایط تحصیل در رشته همه گیرشناسی در اتریش

در حال حاضر، تعداد کل دانشکده های پزشکی جهانی در اتریش 7 دانشگاه می باشد. این رقم در مقایسه با سایر کشورها عدد کمی است، اما از آنجایی که تقاضا برای متخصصان بهداشت بسیار زیاد است، این تعداد در حال افزایش است. درصد دقیقی از میزان ترک تحصیل در اتریش وجود ندارد، اما آنها به طور تقریبی تخمین زده اند که حداکثر 9٪ از کل جمعیت دانشجویان پزشکی در کشور، از جمله دانشجویان بین المللی است. در مقابل، تنها تعداد کمی از این دانشجویان از برنامه های تحصیلی خود انصراف داده اند. از نظر شغلی هنگامی که مدرک پزشکی خود را از دانشگاه خود در کشور دریافت می کنید، اگر می خواهید در این کشور کار کنید و پزشک باشید، باید برای ثبت نام در شورای پزشکی عمومی در اتریش اقدام کنید. البته، برای تأیید صلاحیت خود، باید در آزمون مجوز شرکت کنید.

مزایای تحصیل رشته همه گیرشناسی در اتریش

مزایای تحصیل در رشته های پزشکی همچون همه گیرشناسی در کشوری مانند اتریش شامل تحصیلات با کیفیت بالا و گزینه هایی است که داوطلبان در هنگام درخواست برای یک دانشگاه پزشکی در این کشور انتخاب می کنند. به عنوان مثال برنامه های پزشکی که در اتریش ارائه می شوند دارای برنامه درسی غربی هستند که در سراسر جهان پذیرفته شده است. به رسمیت شناختن بین المللی باعث می شود کاندیداها بتوانند در سراسر کشورها حرکت کنند و حرفه خود را بدون نیاز به اثبات بارها و بارها انجام دهند. علاوه بر این اتریش تحصیلات یارانه ای را در دانشگاه های دولتی خود برای دوره هایی در تمام رشته های تحصیلی ارائه می دهد. برخلاف بسیاری از کشورها، آموزش یارانه ای حتی برای مدارک پزشکی در اتریش ارائه می شود که به نامزدهای داخلی محدود نمی شود و دانشجویان می توانند با نرخ های مقرون به صرفه تحصیل کنند.

موضوع دیگر این است که برنامه درسی نه تنها شامل تئوری، بلکه شامل کارگاه ها، سمینارها، تکالیف، آزمون ها و غیره خواهد بود که همگی برای پیشرفت کلی داوطلب مفید خواهند بود. همچنین به نامزدها کمک می کند تا در زمینه کاری خود ارتباط بهتری برقرار کنند و همچنین شخصیت خود را متناسب با فضای کاری خود بهبود بخشند. این کشور حداکثر ایمنی را برای نامزدهای بین المللی تضمین می کند که برای رشد و یادگیری کلی آنها ضروری است. دانشکده‌های پزشکی در اتریش به دلیل ایجاد فضایی آرام که دانش‌آموزان بدون در نظر گرفتن ملیت خود می‌توانند در آن پیشرفت کنند، شناخته شده‌اند.

واجد شرایط رشته همه گیرشناسی در اتریش

شرایط واجد شرایط بودن برای برنامه های پزشکی متفاوت و دقیق تر از سایر برنامه هایی است که در کشور ارائه می شود. اگرچه الزامات از موسسه ای به موسسه دیگر متفاوت است، اما تعدادی از الزامات کلی وجود دارد که داوطلبان باید هنگام درخواست برای دانشگاه های پزشکی در اتریش رعایت کنند. الزامات و مدارک عمومی شامل:

  • معاینه MedAT
  • ریز نمرات آموزشی
  • فرم درخواست که به طور کامل پر شده باشده.
  • گواهی رفتار
  • گذرنامه معتبر
  • مدرک آیلتس/ تافل
  • گواهی مهارت آلمان در سطح C1یا بالاتر

از سوی دیگر متقاضی باید در دبیرستان فیزیک، شیمی، زیست شناسی و انگلیسی خوانده باشد. مدارک دیگر مورد نیاز شامل بیانیه ای از هدف، توصیه نامه ها.

هزینه تحصیل رشته همه گیرشناسی در اتریش

هزینه تحصیل رشته همه گیرشناسی در اتریش

هزینه تحصیل در رشته پزشکی در اتریش یکی از ارزان ترین گزینه های موجود برای داوطلبان داخلی و بین المللی است، به خصوص که یک دوره حرفه ای از علوم است. از آنجایی که اکثر دانشگاه های پزشکی اتریش توسط دولت تامین می شوند، هزینه دوره ها برای تمام ترم ها ثابت می ماند. شهروندان اتحادیه اروپا / منطقه اقتصادی اروپا باید هزینه ای معادل 364€ (یورو) در هر ترم و شهروندان غیر اتحادیه اروپا / منطقه اقتصادی اروپا باید هزینه ای کمتر از 800€ (یورو) در هر ترم بپردازند و برترین دانشگاه های پزشکی در اتریش عبارتند از:

  • دانشگاه پزشکی وین
  • دانشگاه پزشکی گراتس
  • دانشگاه پزشکی اینسبروک
  • دانشگاه پزشکی خصوصی پاراسلسوس
  • دانشگاه یوهانس کپلر لینز
  • دانشکده استئوپاتی وین.

درآمد همه گیرشناسی در اتریش

فردی که به عنوان اپیدمیولوژیست در اتریش کار می کند، معمولاً حدود 6320€ (یورو) در ماه درآمد دارد. دستمزدها از 3410€ تا 9550€ (یورو) متغیر است. این میانگین حقوق ماهانه شامل مسکن، حمل و نقل و سایر مزایا است. حقوق اپیدمیولوژیست ها به شدت بر اساس تجربه، مهارت، جنسیت یا موقعیت مکانی متفاوت است. با این حال حقوق متوسط ​​5820€ (یورو) در ماه است، به این معنی که نیمی از افرادی که به عنوان اپیدمیولوژیست کار می کنند کمتر از 5820€ (یورو) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از 5820€ (یورو) درآمد دارند. از سوی دیگر 25% از اپیدمیولوژیست ها کمتر از 4150€ (یورو) درآمد دارند.

در حالی که 75٪ از آنها بیش از 4150€ (یورو) درآمد دارند. همچنین 75% اپیدمیولوژیست ها کمتر از 7070€ (یورو) درآمد دارند در حالی که 25% بیش از 7070€ (یورو) درآمد دارند. یک اپیدمیولوژیست با کمتر از 2 سال تجربه تقریباً 3970€ (یورو) در ماه درآمد دارد. در حالی که انتظار می رود فردی با سطح تجربه بین 2 تا 5 سال، 5010€ (یورو) در ماه درآمد کسب کند، که 26% بیشتر از فردی با تجربه کمتر از 2سال است. با حرکت رو به جلو، سطح تجربه بین پنج تا ده سال حقوقی معادل 6600€ (یورو) در ماه به دست می آورد که 32% بیشتر از فردی با 2 تا 5 سال تجربه است.

نمودار زیر نمایشگر سطوح حقوقی بر حسب میزان کار در رشته همه گیرشناسی در اتریش می باشد:

سطوح حقوقی بر حسب میزان کار در رشته همه گیرشناسی در اتریشافراد علاقه مند به اخذ ویزای تحصیلی اتریش و ایجاد موقعیت تحصیلی در یکی از دانشگاه های اتریش، در گفتگو با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانند با مسائل و مشکلات زندگی در اتریش آشنا شوند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *