مهاجرت تحصیلی انگلستان

رشته مدیریت بهداشت عمومی در انگلستان

رشته مدیریت بهداشت عمومی در انگلستان

رشته مدیریت بهداشت عمومی در انگلستان رشته ای عالی برای علاقمندان به حوزه بهداشت است. در انگلیس دانشگاه های انگلیس دارای بهترین رتبه ها هستند. تحصیلات تکمیلی نیز در رشته مدیریت بهداشت عمومی در انگلستان مورد استقبال دانشجویان بین المللی قرار گرفته است. انگلستان یکی از بهترین کشورهای جهان برای تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی می باشد. در این کشور عالی می توانید در دانشگاه های بین المللی به راحتی به زبان انگلیسی تحصیل کنید. در دانشگاه های کشور انگلستان می توانید طیف متنوعی از ملیت های بین المللی را ببینید. همچنین به دلیل رسمی بودن زبان انگلیسی دچار مشکلات زبانی نیستید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص نحوه مهاجرت به کشور انگلستان و مشکلات آن مشاوره تخصصی ارائه می دهد.

تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی در انگلستان

در ابتدا، دانش آموزان باید برخی از ماژول های اصلی اجباری را مطالعه کنند تا بتوانند بر انتخاب رشته یا تخصص خود تمرکز کنند. آنها همچنین ممکن است یک برنامه بهداشت عمومی عمومی را دنبال کنند. دانش‌آموزانی که مهارت‌های کامپیوتری اولیه کمی دارند یا اصلاً ندارند، ملزم به تحصیل علوم کامپیوتر به عنوان یک دوره تکمیلی هستند. مجموعه سخنرانی ها و سمینارهای بهداشت جهانی نیز بخشی از ماژول های تکمیلی است. متقاضیانی که قصد ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه های انگلستان در زمینه بهداشت عمومی را دارند، باید دارای مدرک لیسانس در رشته های دندانپزشکی، بالینی، پزشکی یا رشته های مرتبط با حداقل نمره کلی %60 باشند. دانشجویان رشته های پرستاری، بهداشت یا علوم اجتماعی نیز برای پذیرش در نظر گرفته می شوند.

رشته های متعدد کارشناسی ارشد بهداشت عمومی حول دوره های پایه و اصلی مانند موارد زیر می چرخد:

  • اصول بهداشت عمومی
  • مقدمه ای بر روش های آماری
  • مقدمه ای بر اپیدمیولوژی
  • اصول تحقیق اجتماعی

در جدول زیر شاهد دانشگاه های کشور انگلستان برای تحصیل رشته مدیریت بهداشت می باشید:

نام دانشگاهرتبه دانشگاه
دانشگاه کمبریج3
دانشگاه کالج لندن8
امپریال کالج لندن7
دانشگاه ادینبورگ16
دانشگاه منچستر27
کینگز کالج لندن35

تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی در انگلستان

تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی در انگلستان در مقطع ارشد

دوره کارشناسی ارشد مدیریت بهداشت عمومی در انگلستان از 10 ماه تا 24 ماه طول می کشد. این یک رشته بین رشته ای است که با ارتقای بهداشت خوب و پیشگیری از بیماری ها به رفاه عمومی جهان می پردازد. این مدرک همچنین به عنوان یک دوره آموزش پاره وقت و از راه دور در دانشگاه های انگلستان ارائه می شود و هزینه آن حدود 19000£ تا £35000 (پوند) است.کارشناسی ارشد در بهداشت عمومی به رشته های مختلفی مانند اپیدمیولوژی، آموزش بهداشت، اقتصاد بهداشت، سلامت روان و ایمنی بهداشت حرفه ای گسترش یافته است. این برنامه توسعه ای از برنامه مراقبت های بهداشتی در دانشگاه های انگلستان است.

این دوره می تواند در مدت 1 سال در انگلستان کامل شود. با این حال، کارشناسی ارشد بهداشت عمومی در کانادا یا هر کشور دیگری تقریباً 2 سال طول می کشد تا تکمیل شود. دانشجویان دارای مدرک کارشناسی ارشد در بهداشت عمومی در انگلستان می توانند به عنوان پاسخ دهندگان بهداشتی اضطراری، آمار زیستی، اپیدمیولوژیست، معلم آموزش بهداشت، مشاور بهداشت و ایمنی، متخصص تغذیه و غیره کار کنند. بهداشت عمومی بخشی از صنعت مراقبت های بهداشتی است و بر مراقبت از رفاه مردم تمرکز دارد. بهداشت عمومی یک دوره بین رشته ای است که چندین تخصص دیگر را در بر می گیرد. ساختار دوره پایه برای مقابله با چالش های بهداشت عمومی از طریق تحقیق و عمل ساخته شده است.

گرایش رشته مدیریت بهداشت عمومی در انگلستان

سایر گزینه های مسیر کارشناسی ارشد بهداشت عمومی شما عبارتند از: بهداشت عمومی: مدرک کارشناسی ارشد بهداشت عمومی را در دانشگاه ساوتهمپتون کشف کنید. مهارت های شغلی خود را در پیشگیری و مدیریت بیماری های جهانی تقویت کنید. بهداشت عمومی بهداشت جهانی: مدرک کارشناسی ارشد بهداشت عمومی بهداشت جهانی در خصوص ارتباط بین سلامت، تغییرات آب و هوا، شهرنشینی و درگیری ارائه می شود. اطلاعات بهداشت عمومی نیز در مقطع کارشناسی ارشد هوش بهداشت عمومی درباره نحوه جمع آوری و تجزیه و تحلیل تحقیقات بهداشت عمومی دانش شما را بهبود می بخشد. این دوره به عنوان مدرک بین المللی برای دانشجویان پزشکی در مقطع کارشناسی نیز موجود است. Intercalation به این معنی است که شما 1 سال از مدرک پزشکی خود را برای دریافت این جایزه اضافی صرف خواهید کرد. در نظر داشته باشید تعداد کشورهای لغو روادید با پاسپورت انگلستان بسیار بالاست.

فرصت های شغلی رشته مدیریت بهداشت عمومی در انگلستان

درک عمیق بهداشت عمومی زیربنای این دوره است. شما یاد خواهید گرفت که برنامه های بهداشت عمومی را توسعه و ارزیابی کنید و مطالعات اپیدمیولوژیک انجام دهید. با این مدرک کارشناسی ارشد متخصص در مدیریت بهداشت عمومی پیشرو شوید. شما یاد خواهید گرفت که چگونه نیاز و مدیریت برنامه های بهداشت عمومی را ارزیابی کنید. با کار در تیم‌های چند رشته‌ای بر روی وظایف دنیای واقعی، مهارت‌های مدیریت کلیدی مانند رهبری، تحلیل ریسک و مقرون‌به‌صرفه را به دست آورید. این مدرک معتبر مدیریت بهداشت عمومی به شما مهارت هایی را برای یک حرفه مدیریتی می دهد که تفاوت ایجاد می کند. فارغ التحصیلان این فوق لیسانس برای دولت و نهادهای دولتی در بریتانیا و خارج از کشور کار کرده اند. اینها عبارتند از بهداشت عمومی انگلستان، دولت محلی و وزارتخانه های بهداشت. مهاجرت قاچاقی به انگلستان برای کار در چندسال اخیر افزایش یافته است اما این روند بسیار طاقت فرسا است.

در نمودار زیر شاهد افزایش تعداد فرصت های شغلی در رشته مدیریت بهداشت عمومی در انگلستان می باشید:

تعداد افزایش فرصت های شغلی رشته مدیریت بهداشت عمومی در انگلستان

حقوق رشته مدیریت بهداشت عمومی در انگلستان

در بهداشت عمومی، تمرکز بر جمعیت ها و جوامع به جای بیماران فردی است. تعدادی گزینه شغلی در تحقیقات، خدمات عمومی یا دولتی یا سازمان های داوطلبانه و سازمان های غیر دولتی وجود دارد. با شروع از یک هسته مشترک، دانش آموزان ممکن است به نقش هایی از تحلیلگران سلامت عمومی، محققان خدمات بهداشتی، مشاوران کنترل بیماری های واگیر، اپیدمیولوژیست های محیطی، مشاوران خط مشی سلامت یا مدیران بهداشت عمومی تبدیل شوند.با توجه به هزینه زندگی در انگلستان میزان حقوق ماهانه بسیار مهم است. متوسط ​​حقوق دریافتی توسط یک فارغ التحصیل بهداشت عمومی در بریتانیا تقریباً £30000 (پوند) در سال است. کارکنان بهداشت عمومی در بریتانیا با میانگین حقوق سالانه £27000 (پوند)، سومین پردرآمدترین در جهان هستند. مدیران ارشد شاغل در حوزه سلامت عمومی به طور متوسط ​​بالاترین دستمزد سالانه £56000 (پوند) را دریافت می کنند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه مهاجرت به انگلستان و آماده خدمت رسانی می باشد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *