مهاجرت تحصیلی امارات

رشته مدیریت بهداشت عمومی در امارات

رشته مدیریت بهداشت عمومی در امارات رشته ای است که منجر به مهارت های عملی و علمی در حوزه بهداشت عمومی و شیوه مدیریت و اجرا و نظارت بر آن است. در امارات می توانید در بهترین دانشگاه ها و بهترین کالج های تحصیلی تخصصی این رشته را بیاموزید و خود را برای کار و تحقیقات اجرایی در این زمینه آماده کنید. در حوزه رشته مدیریت بهداشت عمومی مشاغل طیف متنوعی دارند و می توانید در مراکز خصوصی و دولتی کار کنید. همچنین فرصت تحصیل به زبان انگلیسی نیز در این کشور مهیا است. البته بیشتر دانشجویان بین المللی به تحصیلات به زبان عربی توجه می کنند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص تحصیلات بین المللی در کشور امارات و تحصیلات تکمیلی مشاوره تخصصی ارائه می دهد.

تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی در امارات

برنامه مدرک لیسانس مدیریت بهداشت یک برنامه مقطع کارشناسی است که در کالج بین المللی الخوارزمی ارائه می شود. هدف این برنامه آماده سازی کارکنانی آگاه به عنوان مدیران بهداشتی است که می توانند خدماتی را در بخش مدیریت سلامت در امارات متحده عربی، منطقه و در سطح جهان ارائه دهند. این برنامه بر کاربرد فناوری اطلاعات به عنوان ابزار مدیریتی در فعالیت های روزانه که شامل برنامه ریزی برنامه، اجرا و ارزیابی برنامه، مدیریت مالی، حسابداری و مدیریت منابع انسانی می باشد، تاکید دارد. علاوه بر این، این برنامه در ارتباط با بخش مدیریت بازرگانی (به عنوان مثال، دوره های تمرکز مدیریت) ارائه می شود. پس از اتمام موفقیت آمیز برنامه، دانش آموزان باید بتوانند سیستم های مراقبت بهداشتی اصلی و ویژگی های آنها را برای مدیریت و اعمال در محیط مراقبت بهداشتی شناسایی کنند.

در طول تحصیل در رشته مدیریت بهداشت عمومی در امارات باید مدیریت فرآیند مراقبت بهداشتی را در سازمان های مراقبت بهداشتی فرآیند محور توصیف کنید تا بتوانید به پیشرفت های صنعت پاسخ دهید، خطر خطای انسانی را کاهش دهید و مراقبت از بیمار را بهبود بخشید. نشان دادن تخصص در مهارت های اساسی مورد نیاز برای مدیریت یک سازمان مراقبت های بهداشتی از جمله اجرای سیاست های جدید ایجاد بودجه ایجاد برنامه کاری مدیریت تعارضات بین فردی ایجاد طرح بلایا و انجام ارزیابی عملکرد برای کارکنان از مهم ترین موارد عملی این رشته در امارات است. در طول دوره کاروزی نیز باید با استفاده از اصول قانونی و اخلاقی، پاسخ به مشکلات مدیریت یک سازمان مراقبت بهداشتی یا ارائه مراقبت را تدوین کنید.

شرایط تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی در امارت

مهارت هایی که یک متخصص و کارشناس رشته مدیریت بهداشت عمومی باید در امارات پس از فارغ التحصیلی داشته باشد شامل مواردی همچون تجزیه و تحلیل و تفسیر داده های مراقبت های بهداشتی برای تصمیم گیری هایی که اهمیت پایداری را در بر می گیرد می شود. در حوزه کاری در رشته مدیریت بهداشت عمومی در امارات باید از مهارت های بین فردی و ارتباطی استفاده کنید که باعث ایجاد روابط کاری مشترک در حرفه مراقبت های بهداشتی می شود. از فناوری اطلاعات فعلی و سیستم های اطلاعات بهداشتی برای مدیریت، نگهداری و بازیابی داده ها اطلاعات مربوط به مراقبت های بهداشتی استفاده کنید زیرا در قرن اخیر استفاده از فناوری اطلاعات قدم مهمی در سرعت و پیشرفت علوم و کارهای علوم بهداشتی می باشد.

در جدول زیر شاهد برخی از دروس رشته مدیریت بهداشت عمومی در امارات می باشید:

نام درستعداد واحد
مهارت های مطالعه عمومی2
سواد کامپیوتر2
انگلیسی عمومی3
فرهنگ اسلامی2
اصول مدیریت3
اصطلاحات پزشکی3

رشته هنر در امارات نیز رشته ای است مانند رشته ایمنی شناسی و رشته مهندسی عمران از مهم ترین رشته هایی هستند که دانشجویان بین المللی به آن توجه نشلن داده اند در بخش زیر شاهد رشته های محبوب در کشور امارات می باشید:

رشته پزشکی محبوب در امارات

فرصت های شغلی رشته مدیریت بهداشت عمومی در امارات

به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی، با جمع آوری تجربه عملی در طول برنامه 4 ساله خود، در میان دیگران متمایز خواهید شد زیرا علمی که در دانشگاه های این کشور عرب زبان و مدرن می آموزید بسیار عمیق و تخصصی و همراه با مهارت های عملی است. با انجام 400 ساعت کارآموزی با همکاری چندین بیمارستان خصوصی و دولتی مهارت های لازم برای رویارویی با چالش های دنیای واقعی را خواهید داشت. زمان هیجان انگیزی برای برنامه های مدیریت سلامت است. مراقبت های بهداشتی با سرعت بیشتری از تقریباً هر رشته دیگری در امارات متحده عربی تغییر می کند. این زمینه از نظر نحوه و مکان ارائه مراقبت، چه کسی آن خدمات و نحوه تامین مالی آن مراقبت در حال تغییر است. از این رو مدیریت بهداشت و درمان امروزه به افراد مستعد برای مدیریت تغییرات در حال وقوع نیاز پیدا کرده است.

با تنوع رو به رشد در سیستم مراقبت های بهداشتی، فارغ التحصیلان مدیریت سلامت در بسیاری از زمینه ها، از جمله موارد زیر می توانند کار کنند:

  • کلینیک ها
  • شرکت های مشاوره
  • سازمان های بیمه سلامت
  • انجمن های بهداشت و درمان
  • بیمارستان ها
  • کار علوم آزمایشگاهی در امارات
  • خانه های سالمندان
  • تمرین های پزشک
  • سازمان های بهداشت روان
  • ادارات بهداشت عمومی
  • مراکز توانبخشی
  • امکانات پرستاری ماهر
  • دانشگاه ها و موسسات تحقیقاتی

در نمودار زیر میزان رشد و بهبود بهداشت و سلامت و پیش بینی آن در کشور امارات در سال آینده می باشید:

میزان رشد بهداشت و سلامت در امارات

کارآموزی رشته مدیریت بهداشت عمومی در امارات

کارآموزی یک نیاز اصلی و دوره مدیریت بهداشت عمومی در مقطع کارشناسی در برنامه مدیریت بهداشت است. این دوره بسته به نوع دانش آموز (دانشجویان شاغل و غیر شاغل) از نظر محتوایی متفاوت است. دانشجویان شاغل ملزم به توسعه پروژه ای هستند که توسط مشاور تحصیلی تعیین می شود. همچنین در پایان ترم دانشجو (دانشجوی شاغل) موظف است در مورد این پروژه ارائه دهد. از طرفی برای دانشجویان غیر شاغل، این دوره دارای سابقه کار نظارتی در رشته گرایش برنامه است. حداقل 240 ساعت تجربه کاری در یک ترم کوتاه مورد نیاز است. مزایای اساسی را برای دانشجوی فارغ التحصیل ارائه می دهد، از جمله فرصتی برای کسب اعتبار در حین کاوش در یک حرفه در رشته خود و فرصتی برای استفاده از مفاهیم آموخته شده در برنامه کارشناسی برای مشکلات واقعی سازمان های مرتبط با مراقبت های بهداشتی می باشد.

دوره های زبان در امارات نزدیک به پایان برنامه تحصیلی گذرانده می شود و بیشتر زمینه های محتوایی باید قبل از گذراندن این دوره اصلی معرفی و پوشش داده شوند. دانشجو مسئول تضمین یک دوره کارآموزی مناسب در یک سایت بالینی تخصصی است، اگرچه می توان از مشاور دانشکده و دفتر شغلی کالج کمک گرفت. کار دانشجو توسط یکی از اعضای هیأت علمی منصوب با ارائه گزارش رسمی کتبی دانشجو در پایان پروژه و ناظر میدانی تجربه کاری دانشجو را ارزیابی می کند، نظارت می شود. کارآموزی یک سمینار مداوم بین دانشجو، مشاور دانشکده و استاد است. این شامل تجربه حرفه ای، جلسات دوره ای با مشاور دانشکده، و ارسال فرم ارزیابی کارآموزی و گزارش رسمی کتبی کارآموزی است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با مشاوران با تجربه خود درباره اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاه های امارات آماده خدمت رسانی به شما می باشد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *