مهاجرت تحصیلی اروگوئه

رشته مدیریت بهداشت عمومی در اروگوئه

رشته مدیریت بهداشت عمومی در اروگوئه رشته ای است که در خصوص الزامات بهداشتی نرخ سلامت جامعه را با آموزش ها سلامتی خود تضمین می کند. رشته مدیریت بهداشت عمومی در این روزها به علم و حرفه ای موثر در زندگی افراد تبدیل شده است و همه بیش از پیش به این مساله اهمیت می دهند. لذا تحصیلات در این رشته و متخصص بودن در این حرفهیک موقعیت کاری بسیار خوب را در اروگوئه برای شما فراهم می کند. دانشگاه های کشور اروگوئه نیز دفرصت های تحصیلی خوبی را برای دانشجویان این رشته فراهم کرده اند. در این کشور در رشته مدیریت بهداشت یک دوره کارورزی دارید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص شرایط مهاجرت و تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی در اروگوئه مشاور و راهنمای شماست.

جایگاه رشته مدیریت بهداشت عمومی در اروگوئه

کشور اروگوئه تقریباً تمام تجهیزات پزشکی خود را وارد می کند، زیرا صنعت محلی کمی برای تولید این محصولات وجود دارد. فرصت های عمده بازار برای لوازم و تجهیزات جدید و پیشرفته از نظر فناوری است. بخش بهداشت و درمان اروگوئه شامل دو بخش دولتی و خصوصی است. مخارج اروگوئه در بخش مراقبت های بهداشتی تقریبا %9 تولید ناخالص داخلی است که بخش دولتی 71% از این هزینه ها را تشکیل می دهد. بودجه بخش سلامت پیچیده است و بین منابع دولتی و خصوصی ترکیب شده است. بودجه چندگانه از بودجه دولت مرکزی، مشارکت کاربران و نقل و انتقالات ایالتی تأمین می شود. مقام مسئول اجرای و اجرای مقررات بهداشتی در اروگوئه، وزارت بهداشت عمومی است. در سال 2007، دولت یک سیستم یکپارچه ملی مراقبت های بهداشتی را ایجاد کرد که بر بخش های دولتی و خصوصی نظارت می کند.

اروگوئه یک سیاست ملی در زمینه فناوری سلامت دارد که بخشی از برنامه سلامت ملی است. واحد مدیریت فناوری بهداشت ملی بخشی است که تخصیص تجهیزات پزشکی را برنامه ریزی می کند. این بخش با توجه به اطلاعات علمی موجود، نیاز به استفاده از آن و منطقی بودن مکان و عملکرد آن، باید هرگونه ادغام فناوری جدید را، چه برای بخش دولتی یا خصوصی، تأیید کند. مراقبت های خصوصی از طریق موسسات مراقبت های پزشکی، بیمارستان های خصوصی، بیمه درمانی جزئی، کلینیک های خصوصی و موسسات پزشکی بسیار تخصصی سازماندهی می شود. جمعیت اروگوئه تضمین می کند که تقاضا برای تجهیزات و تجهیزات پزشکی نسبتاً ثابت است و همچنان ادامه خواهد داشت. لذا به افراد متخصص در این زمینه نیاز دارد.

در نمودار زیر شاهد نرخ افزایش سلامت و بهداشت در کشور اروگوئه در سال های اخیر هستید:

نرخ افزایش سلامت و بهداشت در کشور اروگوئه

تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی در اروگوئه

در مقایسه با سایر کشورهای آمریکای لاتین، اروگوئه جامعه ای سالخورده دارد. %15 از جمعیت 60 سال و بالاتر هستند و میانگین امید به زندگی برای مردان 73 سال و برای زنان 81 سال است. میانگین سنی 38 سال است. مشکلات قلبی عروقی شایع ترین علت مرگ و میر در میان جمعیت بالای 45 سال است که تومورهای بدخیم علت ثانویه آن است. تمام تجهیزات پزشکی مرتبط با این بیماری ها همچنان در تقاضای زیادی خواهند بود.

با تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی در اروگوئه دانش مدیریت خود را با مهارت‌های مقابله با چالش‌های بهداشت عمومی جهانی فعلی و نوظهور تسریع کنید:

  • تغییرات آب و هوا
  • درگیری‌های مسلحانه
  • مهاجرت اجباری
  • همچنین بیماری ‌های مسری همگی بخش یا از رشته و دروس شما هستند.

دانشکده رشته بهداشت عمومی در اروگوئه

رشته مدیریت بهداشت عمومی توسط دانشکده بهداشت عمومی دانشگاه های این کشور عنوان «علم و هنر ارتقاء و حفاظت از سلامت و رفاه، پیشگیری از بیماری‌ها و افزایش عمر از طریق تلاش‌های سازمان‌یافته جامعه» تعریف می‌شود. برنامه های درسی مطابق با آزمون A دانشکده بهداشت عمومی ترسیم شده است که شامل حوزه های اصلی عملکرد بهداشت عمومی (حفاظت از سلامت، بهبود سلامت، ارائه خدمات بهداشتی) است و فرصتی برای تخصص در طیف گسترده ای از موضوعات بهداشت عمومی را ارائه می دهد. این برنامه تاکید زیادی بر جنبه های جهانی بهداشت عمومی، مانند اپیدمیولوژی و پیشگیری از بیماری های مزمن و عفونی دارد. تمرکز بر مسائل جاری در کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه برای آمادگی در کاهش خطر بلایا، پیشگیری، واکنش و بازیابی وجود دارد. رشته ایمنی شناسی در اروگوئه نیز رشته خوب و مرتبطی در این دوره محسوب می شود.

در جدول زیر شاهد اطلاعاتی در خصوص تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی در اروگوئه می باشید:

مقطع تحصیلیمدت تحصیلنرخ فارغ التحصیلینرخ اشتغال
کارشناسی3 سال%87%75
ارشد و دکترا2 سال%7085%

مزایا تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی در اروگوئه

یکی از ویژگی های منحصر به فرد برنامه MPH جهت گیری بین المللی آن است: این برنامه بخشی از یک دانشکده پزشکی با اساتید، بیمارستان های آموزشی و دانشجویان از سراسر جهان است. این برنامه با درک این موضوع که سلامت افراد با سلامت حیوانات و محیط زیست مرتبط است، مفهوم یک سلامت را در بر می گیرد. مدیریت بحران و بیماری همه گیر، زیست محیطی و اضطراری و همچنین حفاظت و ارزیابی جمعیت از محل کار تا سیاست ملی برای واکنش به بحران از مهم ترین بخش های اجرایی کار و حرفه مدیریت بهداشت عمومی می باشد. مدرک اتحادیه اروپا، در سطح جهانی شناخته شده و معتبر است. تمرکز بر کاهش خطر بلایای سلامت عمومی، پیشگیری، آمادگی، واکنش و بازیابی نیز یک مساله ضروری در این رشته محسوب می شود. یکی از مزایا تحصیل هزینه زندگی در اروگوئه است که بسیار مناسب است.

بسته به برنامه و تعهدات شما، امکان تحصیل تمام وقت یا پاره وقت در رشته مدیریت بهداشت در کشور اروگوئه در مقاطع کارشناسی و ارشد و دکترا وجود دارد. همچنین به زبان انگلیسی نیز می توانید تحصیل کنید. اما زبان این کشور اسپانیایی است که یکی از رایج ترین زبان های جهان است و برای شما بسیار خوب است تا این زبان را فرا بگیرید. این کشور مقرون به صرفه با بورس تحصیلی در دسترس برای امکان دسترسی جهانی نیز از بهترین زوایای تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی می باشد. فارغ التحصیلان در این رشته بین المللی نرخ شغلی بالایی دارند. افرادی که به دنبال مزیت رقابتی در محیط کار برای گسترش حرفه خود با کسب مهارت های مورد نیاز امروز هستند می توانند برای رشته مدیریت بهداشت عمومی باشد.

رشته مدیریت در اروگوئه نیز رشته خوب و محبوبی است. در بخش زیر شاهد رشته های مهم در این کشور هستید:

رشته های مهم در کشور اروگوئه

اشتغال در حوزه رشته مدیریت بهداشت عمومی در اروگوئه

فارغ التحصیلان اخیر از رشته های مختلف (جامعه شناسی، روانشناسی، علوم انسانی، زیست شناسی، شیمی، ارتباطات) که می خواهند تخصص های بیشتری را در زمینه بهداشت عمومی دنبال کنند و متخصصانی که به دنبال تغییر شغل و استفاده از تجربه کاری گذشته خود در زمینه پویای بهداشت عمومی هستند و همچنین افراد هیجان‌زده برای انجام تحقیقات و بهبود سلامت عمومی جهانی با بررسی مسائل جاری تأثیرگذار بر جهان: همه‌گیری، تغییرات آب و هوا می توانند نامه درخواست خود را برای تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی در اروگوئه ارائه دهند. مشاغل مراقبت های بهداشتی نرخ رشد پیش بینی شده %14 از سال 2018-2028، نرخ رشد قابل توجهی بالاتر از میانگین برای همه مشاغل، و حدود 1.9 میلیون شغل جدید اضافه می کند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص اقامت در اروگوئه مشاور و راهنمای شما می باشد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *