مهاجرت تحصیلی نیوزلند

رشته فارماکولوژی در نیوزلند

رشته فارماکولوژی در نیوزلند

تحصیل رشته فارماکولوژی در نیوزلند به دلیل انگلیسی زبان بودن این کشور و وجود دانشگاه های برتر در سطح جهانی مورد توجه دانشجویان قرار گرفته است. برای اکثر مردم، این کشور به دلیل موقعیت بسیار دور خود، مقصدی عجیب و غریب است. همچنین کشوری با فرهنگ منحصر به فرد و محیط طبیعی خیره کننده، با امکانات بی پایان برای ماجراجویی و ورزش است. علاوه بر این، تحصیل در این کشور به دلیل کیفیت بسیار بالا و چشم انداز بین المللی در سراسر جهان شناخته شده است.

اگر به دنبال کشوری با کیفیت زندگی بالا، امن و آرام اما با همه ماجراجویی های زیادی هستید، این کشور بهترین مکان است. این کشور شیوه زندگی فوق العاده ای در فضای باز ارائه می دهد که با محیط چند فرهنگی آن هماهنگ است. این کشور با انواع مناظر طبیعی که از کوه های پوشیده از برف و آتشفشان های جوشان گرفته تا تپه های سبز، سواحل طلایی و جنگل های سرسبز بارانی همه چیز را نشان می دهد. در این نگارش که توسط کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه شده است، به بررسی رشته فارماکولوژی در نیوزلند خواهیم پرداخت.

تحصیل مقطع کارشناسی ارشد رشته فارماکولوژی در نیوزلند

کارشناسی ارشد رشته فارماکولوژی در نیوزلند بر درک عملکردهای طبیعی بدن (بیوشیمیایی و فیزیولوژیکی) و اختلالات ایجاد شده (آسیب شناسی) متمرکز است. شما می توانید در مورد طیف وسیعی از موضوعات، از فارماکولوژی داروهای بیهوشی و مسکن ها، داروسازی بالینی و سرطان گرفته تا سم شناسی مولکولی و پیشرفته، بیاموزید.

علایق تحقیقاتی که برای اکتشاف باز است عبارتند از:

  • داروهای ضد سرطان
  • فارماکولوژی بالینی
  • داروسازی بالینی سرطان
  • داروسازی پیش بالینی سرطان
  • پیشرفت بیماری و عمل دارویی
  • متابولیسم دارو و سم شناسی
  • تحقیق در مورد تخریب عصبی انسان
  • برنامه ریزی و ترمیم عصبی
  • تحقیق در مورد تعاملات عصبی و ایمنی
  • درمان های جدید برای بیماری های مغزی
  • علوم اعصاب تغذیه ای
  • داروسازی کودکان

تحصیل مقطع کارشناسی ارشد رشته فارماکولوژی در نیوزلند

معرفی دانشگاه های رشته فارماکولوژی در نیوزلند

دانشگاه های این کشور در 3% از بهترین دانشگاه های جهان قرار دارند. هزینه آموزش در اینجا ارزان تر از اروپا و ایالات متحده است و کیفیت آموزش در سراسر جهان شناخته شده است. علاوه بر این، این کشور دارای آب و هوای معتدل، شرایط محیطی مطلوب، استاندارد بالای زندگی و ایمنی و همچنین طبیعت شگفت انگیز زیبا است. همه این ها باعث می شود تحصیلات عالی در این کشور برای هزاران جوان از سراسر جهان جذاب باشد.

رشته فارماکولوژی در نیوزلند یکی از رشته های محبوب است و توسط دانشگاه های زیر ارائه می شود:

دانشگاه های رشته فارماکولوژی در نیوزلند

هر 2 دانشگاه ذکر شده در نمودار در سطح جهانی و در بین دانشگاه های رشته فارماکولوژی رتبه کسب کرده اند که در جدول زیر نشان داده شده است:

نام دانشگاهرتبه جهانیرتبه در بین دانشگاه های فارماکولوژی
دانشگاه اوکلند12588
دانشگاه اوتاگو226238

شغل داروسازی در نیوزلند

داروسازی حول محور افراد و داروها با تأکید ویژه بر تولید داروها، عرضه آن ها، استفاده مناسب و اثرات می چرخد. نگرانی نهایی داروسازی این است که اطمینان حاصل شود که بیمار داروهای مناسب را دریافت می کند و از استفاده مناسب از آن ها سود می برد. داروسازی بخش مهمی از سیستم مراقبت های بهداشتی در این کشور است. سالانه بیش از 50 میلیون نسخه دارو در این کشور صادر می شود. علاوه بر این، بسیاری از داروها برای بیماری های جزئی بدون نسخه فروخته می شوند.

داروسازی یک حرفه در حال توسعه است که چشم اندازهای شغلی عالی را ارائه می دهد. این کار جالب و متنوع است و فرصتی برای پیوستن به تیم مراقبت های بهداشتی در حفاظت از سلامت کشور ارائه می دهد. این فرصت برای ملاقات با افراد از هر قشر و انتخاب محیط های کاری و موقعیت های جغرافیایی وجود دارد.

صنعت داروسازی مسئول سنتز و تحقیق داروهای جدید و تولید و بازاریابی داروهای اثبات شده برای عموم است. داروسازان در هر مرحله از فرآیند مشارکت دارند. فرصت های تحقیق و توسعه در این کشور محدود است. زیرا، بیشتر این ها در خارج از کشور انجام می شود. اما فرصت هایی برای داروسازانی وجود دارد که در فرمولاسیون، اطلاعات محصول و بازاریابی کار می کنند. تکنسین های داروسازی نیز در بازاریابی داروهای جدید به کار گرفته شده اند.

حقوق ماهیانه کار برای داروسازان در نمودار زیر آمده است:

حقوق داروسازان در نیوزلند به دلار

هزینه تحصیل و زندگی در نیوزلند

تمام تحصیلات عالی در این کشور مستلزم پرداخت هزینه برای هر سال تحصیلی است. هزینه تحصیل در نیوزلند نسبت به سایر کشورهای توسعه یافته نسبتا پایین است.

هزینه تحصیل در مقاطع مختلف در جدول زیر نشان داده شده است:

مقطعهزینه به دلار
مقطع کارشناسیبین 16000$ تا 23000$
تحصیلات تکمیلیبین 19000$ تا 27000$

هزینه زندگی در اکثر مناطق این کشور به طور معمول حداقل 11000$ (دلار) در سال است.

برای زندگی در این کشور به بودجه ای بین 750€ تا 1300€ (یورو) در ماه نیاز درید. مهم ترین جنبه های تأثیرگذار بر این بودجه عبارتند از:

  • نوع اقامت
  • منطقه ای که در آن زندگی خواهید کرد.
  • چقدر برای رفت و آمد یا سفر نیاز دارید.

کار حین تحصیل در نیوزلند

کار ضمن تحصیل در نیوزلند می تواند راه خوبی برای به دست آوردن تجربه کاری این کشور و کمک به شما در هنگام تحصیل در خارج از کشور باشد. کسب تجربه از محل کار این کشور نیز به شما کمک می کند تا مهارت هایی مانند ارتباط، کار گروهی، زمان سنجی، مهارت های بین فردی و مهارت های مربوط به زبان انگلیسی مربوط به محل کار را توسعه دهید. شما می توانید ساعت کاری خود را با ساعات تحصیلی خود هماهنگ کنید. بنابراین، عملکرد تحصیلی شما به خطر نمی افتد و به یاد داشته باشید که برخی از بورسیه ها محدودیتی در تعداد ساعات کار شما تعیین می کنند.

داشتن شغل پاره وقت در حین تحصیل می تواند به شما در پرداخت هزینه های زندگی، ملاقات با افراد جدید و آشنایی با محل کار این کشور کمک کند. همچنین یک روش عالی برای تمرین زبان انگلیسی است. ویزای تحصیلی نیوزلند به دانشجویان امکان کار در طول سال تحصیلی 20 ساعت در هفته را می دهد. به علاوه، دانشجویان می توانند در تعطیلات تابستانی حداکثر 40 ساعت در هفته کار کنند. این امر هم در مورد دانش آموزان دبیرستانی و هم در مقاطع متوسطه صدق می کند. کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده خدمت به شما عزیزان در امر مهاجرت به این کشور می باشند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *