مهاجرت تحصیلی جمهوری چک

رشته جراحی مغز و اعصاب در جمهوری چک

رشته جراحی مغز و اعصاب در جمهوری چک

رشته جراحی مغز و اعصاب در جمهوری چک از رشته هایی است که می توانید دانش پزشکی خود را در این زمینه کامل کنید. مرکز جراحی مغز و اعصاب در درمان پیچیده ترین دستگاه جهان مغز انسان به همراه ستون فقرات و سیستم عصبی از طریق روش های حاد یا برنامه ریزی شده تخصص دارد. مرکز مغز و اعصاب ذر این کشور به خوبی مجهز است و پیشرفته ترین جراحی ها و روش ها را بر روی بزرگسالان و کودکان انجام می دهد. سالانه حدود 1200 بیمار را پذیرش می شوند که از این تعداد حدود 1000 مورد جراحی قرار می گیرند. بخش ‌های سرپایی در این کشور سالانه از بیش از 5000 نفر مراقبت می‌کنند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه شرایط تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب در جمهوری چک مشاور شماست.

جایگاه رشته جراحی مغز و اعصاب در جمهوری چک

مرکز مغز و اعصاب در جمهوری چک در درمان جراحی صرع، تومورهای نخاع و مغز، بیماری های عروق خونی مغز و نخاع، بیماری های التهابی، ناهنجاری های ذاتی و اکتسابی از جمله هیدروسفالی و موارد دیگر تخصص دارد. کار شما همچنین شامل آسیب های عصبی آسیب های جمجمه، مغز و اعصاب محیطی، همراه با آسیب ها و عوارض مرتبط است که نیاز به همکاری بین رشته ای دارد. بیماران شما در بیمارستان تحت مراقبت کامل قرار می گیرند و نیازی به انتقال به مرکز دیگر ندارند. این مرکز مجهز به پیشرفته ترین تکنولوژی برای جراحی مغز و اعصاب است. این مرکز مفتخر است که می تواند از BrainLab در حین جراحی استفاده کند. این دستگاه امکان جهت گیری کامل را در داخل بافت تحت عمل می دهد و از آسیب به ساختارهای سالم جلوگیری می کند.

در جدول زیر شاهد اطلاعاتی در زمینه تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب در جمهوری چک می باشید:

مدت تحصیلمدت دوره کاروزیهزینه تحصیل به دلارزبان تحصیل
2 الی 4 سال1 سال $17000 الی $25000چکی-انگلیسی

تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب در جمهوری چک

برخلاف سایر اندام ها، ما اطلاعات کمی در مورد مغز انسان داریم. پتانسیل تحقیق و حل معماها چالشی سخت در این زمینه و چالشی مثبت برای شما است. بهترین پاداش شما در کار رضایت از کمک به مردم و غافلگیر شدن مداوم از پیچیدگی عملکردهای سیستم عصبی است. پزشکی به شما امکان می دهد ترکیبی از 3 راه را دنبال کنید. اول علم و تحقیق است. دومی خودآگاهی کاری عمل بالینی خودم، و سومی آموزش مداوم. خیلی خوب است که در نظر دارید یک متخصص مغز و اعصاب شوید. پزشکی در کشورهای مختلف مشابه است. بنابراین، ممکن است در سایر نقاط جهان شغلی پیدا کنید. قرار گرفتن در جراحی مغز و اعصاب به شما کمک می کند تا واقعیت این حرفه را درک کنید و توانایی خود را برای مقابله با آن به چالش بکشید.

متوجه خواهید شد که آیا رشته پیچیده و سخت جراحی مغز و اعصاب انتخاب مناسبی برای شماست یا اینکه تخصص دیگری را ترجیح می دهید. جراحی مغز و اعصاب بسیار هیجان انگیز است. شما این فرصت را دارید که بیماران خود را بعد از 5 یا 10 سال بهبودی از تومور مغزی ببینید. جراحی هایی با حالت های خاص که با درد مرتبط است و در نهایت نیز بازسازی جراحی جمجمه بخش از این رشته و این شغل حساس است. روش های معاینه بسیار جالبی وجود دارد که در تشخیص بیماری و همچنین درک نحوه عملکرد مغز کمک می کند. طیف گسترده ای از بیماری های عصبی را مشاهده خواهید کرد و نحوه بررسی آنها را یاد خواهید گرفت.

در نمودار زیر شاهد نرخ اشتغال در رشته جراحی مغز و اعصاب در جمهوری چک می باشید:

نرخ اشتغال در رشته جراحی مغز و اعصاب در جمهوری چک

مزایا تحصیل در جمهوری چک

شما می توانید شاهد طیف وسیعی از جراحی ها از سوراخ کردن جمجمه تا دوختن اعصاب زیر میکروسکوپ و همچنین قرار دادن پیچ در ستون فقرات باشید. برخی از جراحی ها در حالی انجام می شود که بیمار بیدار است و در حین اجرا ارتباط برقرار می کند. جراح به دنبال ساختارهای مهم گفتار و حرکت است. به شما خواهند آموخت که چگونه تصاویر MRI، CT یا RTG را که می گیرید جهت دهی کنید. در اتاق های عمل و ICU با فناوری های مدرن مانند میکروسکوپ، آسپیراتورهای تومور اولتراسوند، ناوبری استریوتاکتیک، مته های پنوماتیک و الکتریکی، دستگاه های الکتروفیزیکی یا پروب های اولتراسوند آشنا خواهید شد. و همچنین پرینترهای 3 بعدی مورد استفاده در پزشکی.

بخش های پزشکی مهم و بزرگ در این کشور عبارت است از:

  • بیهوشی، احیا و پزشکی آی سی
  • قلب و عروق
  • جراحی قلب و عروق
  • جراحی گوش و حلق و بینی و سر و گردن
  • جراحی مغز و اعصاب
  • پزشکی هسته ای و غدد درون ریز
  • زنان و زایمان

بخش رشته جراحی مغز و اعصاب در جمهوری چک

این مرکز به 2 بخش بزرگسالان و اطفال با بخش‌ های سرپایی تخصصی و بخش‌ های بیماران تقسیم می‌شود. دپارتمان جراحی مغز و اعصاب در درمان پیچیده ترین دستگاه جهان مغز انسان تخصص دارد. جراحان مغز و اعصاب پیشرفته ترین جراحی ها را انجام می دهند و همه گروه های سنی از نوزادان تا بیماران مسن را درمان می کنند. این یک فرصت منحصر به فرد برای شماست تا رویکردهای مختلف را نسبت به کودکان و بزرگسالان از برنامه ریزی جراحی تا بررسی های بعد از عمل مشاهده و مقایسه کنید. مرکز تخصصی جراحی مغز و اعصاب یک مرکز جراحی درجه یک است. شما باید به 2 دلیل در مورد این تخصص بسیار با انگیزه و اشتیاق باشی ، عملیاتی که انجام می دهید اغلب بسیار طولانی و دشوار است و از شما انتظار می رود مسئولیت و نظم را رعایت کنید.

بخش اطفال برای بیماران بین چند ماه تا 18 سال است. این به 2 بخش تقسیم می شود بخش بیماران با ICU و بخش سرپایی جراحی مغز و اعصاب کودکان. این کشور با همکاری پزشکان متخصص در درمان جراحی صرع تخصص دارند که در آن شروع به استفاده از محرک های واگ کرده اند. با همکاری گروه مغز و اعصاب، از بهترین روش ‌های تشخیصی و ناوبری استفاده می‌ کنند. بخش دارای 12 تخت و حداکثر 3 تخت در یک اتاق است. بخش مراقبت های ویژه دارای 3 اتاق است که هر یک دارای 2 تخت می باشد. بخش بزرگسالان نیز به 2 بخش تقسیم می شود. بخش سرپایی جراحی مغز و اعصاب بزرگسالان و بخش بیماران. بخش مراقبت های ویژه به طور دائم توسط دوربین های امنیتی و همچنین پرستاران نظارت می شود. رشته جراحی زنان و زایمان در جمهوری چک یکی از رشته های محبوب در سال اخیر بوده است.

بخش رشته جراحی مغز و اعصاب در جمهوری چک

کارورزی دوره پزشکی در چک

در حین تحصیل پزشکی در جمهوری چک شما حداقل 25 ساعت در هفته را در بیمارستان سپری خواهید کرد، اگرچه ساعات برای هر دانش آموز متفاوت است. تعداد ساعات مشخص بستگی به شیفت مربیان و رویکرد شما به تخصص دارد. ممکن است 30 ساعت یا بیشتر در هفته کار کنید. شما از بدو تولد در تمام طول زندگی از بیماران مراقبت می کنید. شما حتی مادران و نوزادانشان را قبل از تولد نوزادان معاینه می کنید. مراقبت هایی که شما ارائه می کنید شامل مراقبت های تشخیصی، مشاوره ای و سرپایی است. بیماران مبتلا به بیماری های شدید سیستم عصبی مرکزی را در بیمارستان بستری می کنید و از بیماران مبتلا به ترومای عصبی مراقبت می کنید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه اقامت پس از تحصیلات دانشگاهی در کشور چک مشاور شماست.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *