مهاجرت تحصیلی چین

رشته جراحی مغز و اعصاب در چین

رشته جراحی مغز و اعصاب در چین

رشته جراحی مغز و اعصاب در چین شرایط متفاوتی از تحصیل در مقاطع مختلف و اخذ تخصص در این رشته را برای شما فراهم می کند. جراحی مغز و اعصاب شاخه ای از جراحی است که به بررسی آسیب، التهاب، تومور، ناهنجاری و برخی اختلالات متابولیک ژنتیکی یا اختلالات سیستم عصبی انسان مانند مغز، نخاع و سیستم عصبی محیطی و بدن های فرعی مربوطه مانند جمجمه می پردازد. این رشته از مهم ترین رشته ها در جهان است که شما را به یک متخصص خاص در زمینه جراحی مغز و اعصاب تبدیل می کند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه مهاجرت تحصیلی و اخذ تخصص در رشته جراحی مغز و اعصاب مشاور شماست. در ادامه این مقاله در خصوص شرایط مطالعه رشته مغز و اعصاب خواهید خواند.

تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب در چین

پوست سر، رگ های خونی مغز، مننژها در نظر گرفتن جراحی به عنوان روش اصلی درمان، با استفاده از روش های تحقیقاتی منحصر به فرد جراحی مغز و اعصاب، مانند علت شناسی و پاتوژنز صرع، بیماری پارکینسون، نورالژی و غیره و کشف تشخیص، درمان، فناوری جدید پیشگیری، همگی بخشی از مهم ترین مباحث و قسمت های این رشته و حرفه می باشد. جراحی مغز و اعصاب بر بیماری های مغز، نخاع ناشی از ضربه، مانند خونریزی مغزی تهدید کننده زندگی و آسیب مغزی تروماتیک ناشی از تصادفات ترافیکی تمرکز دارد، یا درمان جراحی برای سرکوب تومور مغزی و غیره مورد نیاز است.

جراح مغز و اعصاب پزشکی است که در تشخیص و درمان جراحی اختلالات سیستم عصبی مرکزی و محیطی از جمله ناهنجاری‌ های مادرزادی، تروما، تومورها، اختلالات عروقی، عفون ت‌های مغز یا ستون فقرات، سکته مغزی یا بیماری‌های دژنراتیو ستون فقرات تخصص دارد. با بهترین دانشگاه هایی که برنامه های درسی رقابتی و غنی را ارائه می دهند، بهترین های تحصیل خود را در چین دریافت کنید. در بیش از 5000 دوره ارائه شده توسط بیش از 1000 دانشگاه در چین جستجو کنید. برای هر رشته ای یک دوره وجود دارد. در حال حاضر دو ساختمان خوابگاهی با مجموع 141 اتاق برای دانشجویان خارجی دارند.

در نمودار زیر شاهد دانشجویان بین المللی در حال تحصیل در رشته جراحی در چین می باشید:

دانشجویان بین المللی در حال تحصیل در رشته جراحی در چین

امکانات دانشجویان بین المللی در چین

در هر اتاق یک راهرو ورودی کوچک با دو کمد و درب حمام وجود دارد. خود اتاق حدود 150 فوت مربع است. هر اتاق مجهز به تخت، کمد، میز و صندلی، میز کناری، تلویزیون (با گیرنده تمامی شبکه های چینی و ماهواره ای) می باشد. هر اتاق حداقل یک پنجره بزرگ دارد. علاوه بر این، گرمای مرکزی در زمستان توسط رادیاتور تامین می شود و اتاق ها دارای سیستم تهویه مطبوع با کنترل جداگانه برای گرمای تابستان هستند. علاوه بر این، هر اتاق دارای اتصال به اینترنت است. هر حمام همچنین مجهز به ماشین لباسشویی است. به غیر از اتاق های خوابگاه، آشپزخانه عمومی با وسایل آشپزی و یخچال و مکانی که دانشجویان می توانند غذای خود را در آنجا صرف کنند، وجود دارد.

شرایط ورود و تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب در چین عبارت است از:

  • زیر 35 سال
  • بدون سابقه کیفری
  • لیسانس علوم یا پزشکی
  • پر داخت هزینه های تحصیل
  • تایید محل اقامت

جراح مغز و اعصاب اطفال در چین

جراحی مغز و اعصاب اطفال عمدتاً تومور نیمکره مغز، نوروبلاستوما پالپ، تومور غشای لوله اتاق، تومورهای بطن سوم، تومور غده صنوبری، تومور مجرای حلقی جمجمه، تومورهای قاعده جمجمه و تومورهای داخل مدولاری، تومورهای نخاعی و نخاعی، از جمله تومورهای مغزی مادرزادی را درمان می‌کند. برآمدگی نخاع و غشای نخاعی، سندرم اتصال ستون فقرات، بدشکلی فتق لوزه های مخچه، زود بسته شدن بخیه های جمجمه، ناهنجاری های مختلف جمجمه و صورت مادرزادی در کودکان و نوزدان از بیماری ها و چالش های رایج است.

مزایا تحصیل در چین

بهترین فناوری مورد استفاده در درمان جراحی مغز و اعصاب فعلی، تکنیک استریوتاکتیک مغز ربات است، جراحی استریوتاکتیک از اصل مختصات هندسی 3 بعدی برای ایجاد مختصات مغز و دستگاه جهت گیری نصب شده در جمجمه، ایجاد سیستم مختصات و مکان یابی هدف استفاده می کند. ساختارهای مغز، اپراتور جراحی (مانند میکروالکترود، بیوپسی سوزنی، سوزن آسیب دیده و غیره) را به نقطه هدف وارد کنید. استریوتاکسی به موارد زیر تقسیم می شود: جراحی استریوتاکتیک، رادیوتراپی استریوتاکتیک و درمان فوتودینامیک استریوتاکتیک. رشته جراحی زنان و زایمان در چین هم برای اشخاصی که به جراحی علاقمند هستند یک موقعیت ویژه محسوب می شود.

در جدول زیر شاهد دانشگاه های تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب در چین می باشید:

نام دانشگاهرتبه در چینرتبه در آسیارتبه در جهان
دانشگاه پزشکی پایتخت115
Shanghai Jiao Tong University2644
Sichuan University3958
Fudan University41062
Peking University522108
Central South University623110

الزامات تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب در چین

الزامات تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب در چین

قیمت تمام شده 5500 ¥ (یوان) در سال است. در صورتی که نمی خواهید یک اتاق مشترک داشته باشید، می توانید یک اتاق یک نفره بگیرید که قیمت آن 11000 ¥ (یوان) در سال است. معمولاً دانشجویان بین المللی با یک دانشجوی بین المللی دیگر در اتاق مشترک هستند. هزینه تحصیل ¥ 32000 (یوان) در سال است. کل برنامه 3 ساله 96000 ¥ (یوان) است. انگلیسی زبانان غیر بومی که برای تحصیل در زبان انگلیسی انتخاب می کنند باید آیلتس 6 را بگذرانند. متقاضیانی که برای تحصیل در زبان چینی انتخاب می‌کنند، باید قبل از یادگیری تخصص، زبان چینی را به مدت 1 تا2 سال در LMU، گذراندن سطح 3 یا بالاترHSK ترجیحاً سطح 5 یاد بگیرند. تحصیل پزشکی و دندان پزشکی در چین هم الزامات خاص خود را دارد.

مرکز رشته جراحی مغز و اعصاب در چین

واحد مراقبت عصبی مرکز عصبی چین اولین مرکز رسمی این کشور است. واحد مراقبت های ویژه مغز و اعصاب و جراحی مغز و اعصاب این بیمارستان در یک بیمارستان 900 تختخوابی با حوضه آبریز تقریباً نیم میلیون نفر واقع شده است. این مرکز سالانه بیش از 1700 بیمار بزرگسال را درمان می کند. از بیماری های مغزی، عمدتاً بر سکته مغزی مراجعه می شود. تومورها دومین بیماری شایع مغز ما هستند و بیماران با اقلیت کمی با تروما، هیدروسفالی و وضعیت صرع نیز پذیرش می شوند. این مرکز همچنین برای بیماران مبتلا به بیماری نخاعی و نخاعی چه با عمل و چه بدون عمل مراقبت می کند. این مرکز دارای 18 تخت است و به 3 بخش تقسیم می شود. این مرکز توسط متخصصین فشار عصبی هدایت می شود که در ابتدا به عنوان متخصص بیهوشی کار می کردند.

در چین، یک سیستم یکپارچه برای آموزش متخصصین فشار عصبی وجود دارد که در عوض یکی از 3 رشته پزشکی فوق ‌لیسانس را مطالعه کنند. مغز و اعصاب، جراحی مغز و اعصاب یا پزشکی مراقبت ‌های ویژه بیهوشی. تیم های درمان از هر 3 رشته پزشک دارد. 4 نفر به طور انحصاری در این کار می کنند، در حالی که بقیه در بخش های دیگر مرکز عصبی و بخش ارتوپدی نیز کار می کنند. 40 پرستار به طور انحصاری در در شیفت های 12 ساعته کار می کنند. آنها یک سیستم آموزشی یکپارچه برای تحصیلات تکمیلی در پزشکی مراقبت های ویژه بیهوشی دارند. همچنین متصدیان بیمارستان، متخصصان توانبخشی و لوگوپدیک نیز وجود دارند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه اعزام دانشجو به چین مشاور شماست.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *