مهاجرت تحصیلی جمهوری چک

رشته جراحی زنان و زایمان در جمهوری چک

رشته جراحی زنان و زایمان در جمهوری چک

رشته جراحی زنان و زایمان در جمهوری چک یکی از برترین انتخاب ها برای کسانی است که قصد مهاجرت به کشورهای اروپایی را دارند. این کشور که در قلب اروپا قرار دارد، اغلب به عنوان یکی از زیباترین کشورهای قاره با جذابیت و شخصیت منحصر به فرد، گنجینه های معماری و مناظر متحرک بالای تپه در نظر گرفته می شود. جای تعجب نیست که این کشور به یک مقصد تحصیلی محبوب تبدیل شده است که سالانه هزاران دانشجوی بین المللی را جذب می کند.

این کشور به خاطر قلعه های پرآذین و تاریخ طولانی شهرت دارد. این کشور شامل مناطق تاریخی بوهمیا، موراویا و سیلزی چک است. پراگ، پایتخت، محل قلعه پراگ قرن نهم، شهر قدیمی قرون وسطایی حفاظت ‌شده و پل چارلز با ردیف مجسمه‌ ها است. پایتخت بیش از 1000 سال قدمت دارد و دارای معماری های تاریخی با سبک های مختلف است. به همین دلیل، این شهر به مکان مورد علاقه بسیاری از فیلمسازان بین المللی تبدیل شده است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این نوشتار به موضوع رشته جراحی زنان و زایمان در جمهوری چک پرداخته است.

تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در جمهوری چک

این کشور کشوری است که در بین 5 کشور برتر برای زندگی و تحصیل قرار دارد. این کشور میزبان تقریبا 40000 دانشجوی بین المللی از سراسر جهان است. این کشور دارای قدیمی ترین دانشگاه در اروپای مرکزی است. دانشگاه چارلز حدود 700 سال قدمت دارد و در کمال تعجب تنها در کشور چنین فرهنگ و میراثی نیست. برنامه های تحصیل در خارج از کشور این کشور یکی از مقرون به صرفه ترین و مقرون به صرفه ترین ساختار اروپا است. همچنین می توانید با یادگیری زبان چک و درخواست از دانشگاه های دولتی، برای دریافت بورسیه تحصیلی یا تحصیل بدون هیچ هزینه ای اقدام کنید. به دلیل تمام این ویژگی ها، جمهوری چک یکی از مقاصد مورد علاقه دانشجویان بین المللی است.

برای تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در جمهوری چک دانشگاه های مناسب در جدول زیر معرفی شده است:

نام دانشگاهرتبه
دانشگاه چارلز247
دانشگاه ماساریک705
دانشگاه پالاکی، اولوموک1048

هزینه تحصیل در جمهوری چک

هزینه تحصیل در این کشور به زبان انتخابی شما بستگی دارد. دانشگاه های دولتی برای همه دانشجویان بدون توجه به ملیت آن ها در صورت انتخاب برنامه به زبان چک رایگان است. حتی برای کسانی که خارج از اتحادیه اروپا هستند. با این حال، اگر برنامه ای را به زبان انگلیسی انتخاب کنید، باید هزینه کنید. هزینه ها بسته به دانشگاه و رشته ای که انتخاب می کنید بسیار متفاوت خواهد بود. همچنین در نظر داشته باشید که برخی از دانشگاه ها چند مدرک فوق لیسانس را بدون هزینه ارائه می دهند حتی اگر به زبان انگلیسی باشند.

علاوه بر این، دانشگاه‌ ها معمولا دوره ‌های زبان چکی را برای دانشجویان بین ‌المللی که در حال گذراندن برنامه ‌های انگلیسی هستند ارائه می ‌کنند تا اطمینان حاصل کنند که می‌ توانند به طور مؤثر در خارج از کلاس ارتباط برقرار کنند. این‌ ها می‌ توانند برای برخی از مشاغل، مانند پزشکی، اجباری باشند. زیرا، دانشجویان باید دوره‌ های رزیدنتی پزشکی را بگذرانند و همه در بیمارستان ‌ها انگلیسی روان صحبت نمی‌ کنند.

کار حین تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در جمهوری چک

اگر ویزای تحصیلی چک به شما اعطاء شود، مجاز به کار در کنار تحصیل هستید، اما ساعات کاری شما 20 در هفته محدود می شود. این برای اطمینان از این است که شما زمان کافی را صرف تمرکز بر روی مطالعه خود می کنید. این حق کار به طور خودکار به عنوان بخشی از مجوزهای ویزای شما اعطاء می شود. بنابراین نیازی به درخواست مجوز کار جداگانه نخواهید داشت. کارفرمای شما با خدمات استخدامی دولتی تماس خواهد گرفت تا آن ها را از شغل شما مطلع کند.

کار حین تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در جمهوری چک

ویزای تحصیلی جمهوری چک

کارکنان سفارت یا کنسولگری مدارک زیر را درخواست خواهند کرد:

  • فرم درخواست ویزا تکمیل شده
  • نامه ثبت نام از دانشگاه شما
  • نامه ای که هدف از اقامت شما در جمهوری چک را مشخص می کند.
  • پاسپورت معتبر با تاریخ انقضاء بیش از 12 ماه
  • 2 قطعه عکس پاسپورتی
  • اثبات منابع مالی کافی
  • جزئیات اسکان
  • جزئیات بیمه نامه سلامت بین المللی شما (حداقل پوشش 30000€ (یورو))
  • گزارش سابقه کیفری

شما می توانید درخواست ویزای خود را تا 120 روز قبل از شروع تحصیل ارسال کنید. اگرچه کنسولگری چک فقط باید 60 روز برای رسیدگی به درخواست شما وقت بگذارد، اما همچنان بهتر است در صورت تاخیر زمان زیادی را به خود اختصاص دهید.

کار در حوزه رشته جراحی زنان و زایمان در جمهوری چک

بعضی اوقات پزشکانی که کار در خوزه رشته جراحی زنان و زایمان در جمهوری چک را انجام می دهند، باید بیمار را بیهوش کنند. تعدادی گزینه برای کاهش درد در حین جراحی زنان و زایمان در دسترس زنان است. داروهای ضد درد که به صورت داخل وریدی (در داخل ورید) یا عضلانی (در عضله) تجویز می شوند، به کاهش میزان درد در حین زایمان یا برخی روش ها کمک می کنند، اگرچه معمولا درد را به طور کامل از بین نمی برند. بی حسی منطقه ای، اعم از نخاعی یا اپیدورال، روش ارجح برای تسکین درد در حین زایمان و برخی روش های جراحی مانند سزارین، بستن لوله ها، سرکلاژ دهانه رحم و موارد دیگر است که نیازی به بیهوشی بیمار ندارد.

از مزایای بی حسی منطقه ای می توان به بیدار بودن بیمار در حین جراحی، اجتناب از خطرات بیهوشی عمومی و امکان تماس زودهنگام بین مادر و کودک در مورد سزارین اشاره کرد. بی حسی نخاعی شامل قرار دادن یک سوزن در ناحیه بین مهره های کمر و تزریق داروهای بی حس کننده است. اپیدورال شبیه به ستون فقرات است با این تفاوت که کاتتر وارد می شود تا در صورت نیاز داروهای بی حس کننده تجویز شود. برخی از زنان هنگام تجویز بی حسی منطقه ای، فشار خون خود را کاهش می دهند. این را می توان با مایعات یا داروها مقابله کرد.

در برخی موارد، استفاده از بیهوشی عمومی ممکن است نشان داده شود. بیهوشی عمومی را می توان در موارد اورژانسی (مثلا ناراحتی شدید جنین) با سرعت بیشتری انجام داد. حقوق ماهیانه کار در چک برای متخصصان زنان و زایمان در نمودار زیر آمده است:

حقوق ماهیانه متخصصان بیهوشی در جمهوری چکمتقاضیانی که قصد مهاجرت به جمهوری چک را دارند، برای آشنایی با این کشور و نحوه درخواست و پذیرش می توانند با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *