مهاجرت تحصیلی آذربایجان

رشته جراحی مغز و اعصاب در آذربایجان

رشته جراحی مغز و اعصاب در آذربایجان

رشته جراحی مغز و اعصاب در آذربایجان از رشته های سخت و پردرآمد است. دانشجویان پس از فارغ التحصیلی در مراکز مختلف پزشکی مشغول به کار می شوند. در بخش های نظری آناتومی، بافت شناسی، زیست شناسی، فیزیولوژی و پاتولوژی و فیزیولوژی پاتولوژیک و آناتومی پاتولوژیک و دانش پایه نظری لازم را در مورد ساختار و عملکرد ارگانیسم کسب می کنند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه شرایط مهاجرت و تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب در آذربایجان مشاور شماست.

تحصیل در کشور آذربایجان

در بخش های بالینی مانند درمان، جراحی، زنان و زایمان، مغز و اعصاب، روانپزشکی و اورولوژی دانشجویان تجربیات عملی مهمی کسب می کنند و در روند درمان بیماران مشارکت فعال دارند. آنها همچنین روش های مختلف بالینی و ابزاری تشخیص و درمان بیماران را یاد می گیرند. هر ساله 500 دانشجو از دانشکده پزشکی عمومی فارغ التحصیل می شوند. آنها به عنوان پزشک به شهرها و مناطق مختلف جمهوری اعزام می شوند. هیچ تفاوتی بین این دانشکده ها وجود ندارد. دانشگاه پزشکی این کشور زیر نظر وزارت بهداشت جمهوری آذربایجان می باشد. دانشگاه پزشکی ن. نریمانوف آذربایجان یک مؤسسه آموزشی مستقل است و زیر نظر وزارت بهداشت این کشور می باشد. برنامه درسی توسط رئیس اداره آموزش و پرورش و بخش های AMU ایجاد می شود.

برنامه درسی مورد تایید ساینس شوروی و رئیس دانشگاه است و با وزارت بهداشت و آموزش و پرورش موافقت می شود. روسای دانشکده ها و ریاست اداره آموزش برنامه درسی را مطابق با برنامه درسی تشکیل می دهند. هر دانشکده توسط رئیس و دستیاران او اداره می شود. رؤسا از بین اساتید و اساتید همان دانشکده ها هر 4 سال یکبار به روش دموکراتیک انتخاب می شوند. هر رئیس فقط 8 سال حق کار دارد. دستیاران رئیس از بین اساتید به پیشنهاد رئیس دانشکده انتخاب و با حکم رئیس دانشگاه منصوب می شوند.

در لیست زیر شاهد کلینیک ها در آذربایجان می باشید:

  • کلینیک AMU
  • کلینیک آموزشی-دندانپزشکی
  • کلینیک انکولوژیک
  • کلینیک آموزشی-درمانی
  • کلینیک آموزشی-جراحی

پذیرش تحصیلی جراحی مغز و اعصاب در آذربایجان

رئیس دانشگاه هر 5 سال یک بار به روش دموکراتیک در شورای علمی دانشگاه AMU انتخاب و توسط رئیس جمهور جمهوری آذربایجان منصوب می شود. مدت زمان کار به عنوان رئیس دانشگاه 10 سال است. از سال 1992 پذیرش دانشجو به عنوان یک اقدام متمرکز سازماندهی شده و توسط کمیسیون دولتی دانشجویان انجام می شود. پذیرش که زیر نظر رئیس جمهور است. این آزمون به صورت آزمایشی یک مرحله ای انجام می شود. مدارک پذیرش مستقل از سن، جنس، ملیت و مذهب از فارغ التحصیلان مدارس متوسطه و دانشکده های پزشکی جمع آوری می شود. در مناطق مختلف جمهوری 20 مرکز جمع آوری اسناد سازماندهی شده است. مدت فعالیت آنها 15 روز است. هر دانش آموز حق دارد برای 10 تخصص در مسابقه درخواست دهد.

در نمودار زیر شاهد نرخ فارغ التحصیلی در رشته های جراحی در آذربایجان می باشید:

نرخ فارغ التحصیلی در رشته های جراحی در آذربایجان

آزمون ورودی جراحی مغز و اعصاب در آذربایجان

آزمون شامل 120 سوال است که در 3 ساعت انجام می شود. نتایج امتحانات توسط نشان داده می شود. کامپیوتر و بر اساس برنامه ویژه تدوین شده است.50% دانشجویان به صورت رایگان و 50% دانشجویان با پرداخت مربوطه. پذیرش می شوند.مجوز تغییر دانشکده در طول تحصیل در دانشگاه ما وجود ندارد.پس از اعلام نتایج امتحانات، دانشجویان با حداکثر نمره در بین دانشگاه ها توزیع می شوند. برنامه درسی برای دانش آموزان 1-3 ساله برای دوره هفتگی تهیه می شود. برنامه درسی برای مطالعه 6-4 ساله به صورت گروه های کاری 6-4 ساعت برنامه ریزی شده است. در پایان هر ترم امتحانات انجام می شود. آذربایجان، تنها کشور تسهیل کننده سیستم متمرکز آموزش پزشکی در سراسر جهان می باشد.

در جدول زیر شاهد اطلاعاتی در خصوص تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب در آذربایجان می باشید:

سال تحصیلیدانشجویان بین المللینرخ پذیرش
2022-20237412%
2023-2024

شرایط تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب در آذربایجان

همه برنامه های پزشکی توسط سازمان جهانی بهداشت و نهادهای پزشکی در اکثر کشورها به رسمیت شناخته شده است. تمام برنامه های پزشکی به زبان انگلیسی و با شهریه رقابتی تدریس می شوند. ورودی از مسیرهای دیپلم دبیرستان یا بنیاد دانشگاه می باشد. دانشگاه پزشکی این کشور یک مرکز علمی است که هزاران دانشجو را در سراسر جهان متحد می کند و پزشکان متخصص، متخصصان و دانشمندان را آماده می کند. فرآیند آموزشی در اینجا مستقیماً با تحقیقات علمی، دستاوردهای حوزه سلامت مرتبط است. از این منظر دانشگاه که جانشین دانشکده پزشکی BSU محسوب می شود، سابقه ای نزدیک به 100 ساله دارد. تحصیل در آذربایجان به انگلیسی در رشته جراحی مغز و اعصاب نیز یک انتخاب خوب است.

الزامات تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب در آذربایجان

الزامات تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب در آذربایجان

برای تحصیل در آذربایجان در رشته جراحی مغز و اعصاب داوطلب باید در 31 دسامبر سال پذیرش به 17 سال رسیده باشد. باید حداقل 50% نمره در مجموع در PCB فیزیک، شیمی و زیست شناسی و گذراندن هر موضوع به صورت جداگانه در امتحانات کلاسXII دوره عالی یا معادل آن مطابق باMCI شورای پزشکی کسب کرده باشد. کاندید باید واجد شرایط NEET با کسب نمره صدک 50 باشد، یعنی امتیاز باید بهتر از 50% همه نامزدهای ظاهر شده باشد. فرم ثبت نام موجود را با نماینده به صورت رایگان پر کنید. کلیه مدارک مورد نیاز را ارسال نمایید. برای مصاحبه ارزیابی که توسط مقامات دانشگاه انجام شده است، حاضر شوید. ارزیابی MCQ در موضوعات فیزیک، شیمی و زیست شناسی. تسلط به زبان انگلیسی مورد انتظار است. نامه پذیرش در همان روز پس از گذراندن موفقیت آمیز مصاحبه صادر می شود.

به داوطلب بسیار توصیه می شود که قبل از آزمون پذیرش برای مشاوره با نماینده دانشگاه ملاقات کنند تا تمام ابهامات احتمالی برطرف شود و از دانشجویانی که قبلاً در AMU ثبت نام کرده اند و در حال تحصیل هستند، مراجع دریافت کنند. پذیرش بر اساس پذیرش اولیه انجام می شود و به دلیل محدود بودن تعداد صندلی ها مشروط به در دسترس بودن است. هدف این است که دانشجویان خود را برای سخت ‌گیری حرفه‌ای در جراحی مغز و اعصاب (و تخصص ‌های وابسته) با انتقال دانش روزانه مفید جراحی مغز و اعصاب آماده کنند.

رشته همه گیر شناسی در آذربایجان یکی از رشته هایی است جدیدا مورد توجه قرار گرفته است. مدارک مورد نیاز عبارت است از:

  • فرم درخواست و رزومه
  • برگه ‌های علامت مدرسه و گواهینامه‌ های قبولی
  • نتیجه NEET
  • شناسنامه
  • کپی مدارک فوق توسط دفتر اسناد رسمی تایید شده است
  • 15 عکس رنگی در اندازه پاسپورت
  • هزینه پردازش
  • گذرنامه معتبر به همراه 3 فتوکپی تایید شده توسط دفتر اسناد رسمی

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص شرایط مهاجرت به آذربایجان و اعزام دانشجو به آذربایجان مشاور و راهنمای شماست.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *