مهاجرت تحصیلی آذربایجان

رشته همه گیرشناسی در آذرباریجان

رشته همه گیرشناسی در آذرباریجان

حضور در یکی از رشته های پزشکی همچون رشته همه گیرشناسی در آذرباریجان، گرچه در درجه نخست یک گزینه مهاجرت تحصیلی محسوب می شود. اما باید به این موضوع مهم توجه کرد که شما به کشوری پا میگذارید که در طی سالهای اخیر هم در حوزه پزشکی پیشرفت نموده و امکانات مدرن را همزمان با حضور اساتید بین المللی به دانشجویان ارائه می دهد و هم از سوی دیگر امکان یک زندگی با قیمت پایین و دانشگاه های با شهریه های کم فراهم می کند. از همین رو انتخاب آذرباریجان یک انتخاب کم ریسک بنظر می رسد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آمادگی خود را برای فراهم کردن بستر مهاجرت تحصیلی علاقه مندان اعلام می نماید و با استفاده از تجارب خود، امکان تسهیل روند مهاجرت تحصیلی را فراهم آورده است.

شرایط تحصیل رشته همه گیرشناسی در آذرباریجان

MBBS در آذربایجان جذابیت زیادی را در بین دانشجویان سراسری افزایش داده است. از سوی دیگر آذربایجان مدرک MD می دهد که با مدرک MBBS در کشورهای مختلف جهان یکسان است. مدت زمان دوره اپیدمولوژی یا همه گیرشناسی 6 سال می باشد. در سال ششم، یک موقعیت سطح ورودی مورد نیاز برای دانش آموزان وجود دارد. چارچوب آموزشی و برنامه آموزشی برای MBBS در آذربایجان همانطور که توسط اقدامات جهانی نشان داده شده است. دانشگاه های MBBS علاوه بر این، دانشجویان را برای پاکسازی ارزیابی USMLE تنظیم می کنند. از دیگر مزایای تحصیل MBBS در آذربایجان این است که هزینه های آموزشی پایین است و مدارک درک شده فراگیر که توسط کالج های بالینی در پی اتمام MBBS اعطا می شود. علاوه بر این آموزش MBBS در آذربایجان به زبان انگلیسی.

از سوی دیگر درصد جنایت در آذربایجان در مقایسه با ملت های مختلف به طور استثنایی کمتر است و حداقل تلاش برای زندگی در آذربایجان نیاز است و همچنین عدم تفکیک بین دانشجویان بر اساس مذهب، عقیده، نژاد، گرایش جنسی و غیره پررنگ است و درهای کار بزرگتر برای فارغ التحصیلان آذربایجان باز است. شرایط واجد شرایط بودن برای مطالعات MBBS در دانشگاه آذربایجان این است که متقاضی باید بین 17 سال تا 25 سال باشد. برای تایید در دانشگاه پزشکی آذربایجان، دانشجویان باید در طول دوره دوازدهم خود در رشته های زیست شناسی، شیمی و فیزیک تحصیل کنند. دانشجویان برای ثبت نام در MBBS در آذربایجان باید حداقل 60% نمره را کسب کنند. یک دانشجو باید دارای آزمون NEET واجد شرایط باشد.

در شکل زیر به سایر شرایط لازم تحصیل در حوزه پزشکی در آذرباریجان اشاره شده است:

بررسی تحصیل رشته همه گیرشناسی در آذرباریجان

یکی از اولین سوالاتی که دانشجویان هنگام تصمیم گیری برای ادامه تحصیل در آذربایجان به آن می اندیشند، این است که “آیا برای تحصیل در آنجا باید به زبان محلی صحبت کنم؟” هر کشور و گاهی حتی خود دانشگاه ها شرایط خاص خود را برای زبان آموزشی دارند. دانشجویان باید با دانشگاه تماس بگیرند تا ببینند آیا مدرک زبان برای تحصیل در آنجا ضروری است یا خیر. برخی از کشورها دوره‌ های بین‌ المللی و برنامه ‌های تحصیلی را به زبان انگلیسی نیز ارائه می ‌دهند، اما به احتمال زیاد باید مدرکی دال بر مهارت انگلیسی نشان دهید. برای دریافت مدرک زبان انگلیسی مانند آیلتس (سیستم بین المللی آزمون زبان انگلیسی) و تافل (تست زبان انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی)، چهار بخش از زبان شامل: خواندن، شنیدن، صحبت کردن و نوشتن تست می شود. آیا باکو، آذربایجان مکانی امن برای تحصیل است؟

ایمنی نکته مهمی است که باید در هنگام تحصیل در خارج از کشور به آن توجه کرد. بر اساس شاخص ایمنی Numbeo فعلی، آذرباریجان دارای امتیاز 69.16 است که از نظر ایمنی در رتبه 100 از 427 شهر جهان قرار دارد. و سوال دیگر این است که هزینه زندگی می تواند عامل اصلی در تصمیم گیری در مورد محل تحصیل باشد. جدای از شهریه، دانشجویان باید هزینه های محلی زندگی را در نظر بگیرند – از جمله مواردی مانند مسکن، غذا و زندگی اجتماعی. بر اساس شاخص فعلی هزینه زندگی Numbeo، آذرباریجان امتیاز 31.23 را به خود اختصاص داده است – آن را در رتبه 497 از 567 شهر در سطح جهان از نظر هزینه زندگی قرار می دهد (هر چه رتبه بالاتر باشد، هزینه زندگی گران تر است).

رشته همه گیرشناسی در دانشگاه آذرباریجان

موسسه دانشگاه پزشکی آذربایجان یکی از بزرگترین و پیشروترین مراکز آموزشی در این کشور است که 5 دانشکده دارد که عبارتند از:داروی عمومی، پیشگیرانه های پزشکی، دندانپزشکی (دندانپزشکی)، پزشکی نظامی و داروسازی. در حال حاضر 8000 دانشجو در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند. این دانشگاه هر دو مدرک کاندیدای علوم و دکترای علوم (پس از دکترا-استاد) را اعطا می کند. این دوره ها از طریق 74 دپارتمان دانشگاهی توسط کارکنانی جامع متشکل از بیش از 1628 متخصص آموزش دیده تدریس می شوند. هر ساله صدها دانشجو از کشورهای مختلف جهان برای تحصیل به AMU مراجعه می کنند. برخی از آنها می توانند به مدت 1 سال دوره های آموزشی را پشت سر بگذارند و سپس در دانشکده های مختلف دانشگاه ادامه تحصیل دهند. هدف از برگزاری دوره های آموزشی ارتقای دانش متقاضیان و کمک به قبولی در امتحانات در پایان سال تحصیلی می باشد.

دوره های آموزشی نیز به انتخاب تخصص آنها کمک می کند. باتجربه ترین اساتید دانشگاه کلاس های عملی و تئوری را در موضوعات مختلف در برنامه انفرادی برگزار می کنند. در حال حاضر حدود 1000 شهروند خارجی از 21 کشور خارجی در AMU تحصیل می کنند. دانشجویان مستعد دانشکده در کنار تحصیلات خود، آثار علمی-پژوهشی مشکلات فعلی پزشکی انجمن علمی دانشجویی را امتحان می کنند. 16 گروه و 1 دوره در دانشکده درمان پروفیلاکتیک فعالیت می کنند. 3 مورد از آنها نظری، 14 بخش کلینیک هستند. تحقیقات علمی- پژوهشی در بخش های مختلف در مورد مسائل مختلف و راه حل مشکلات پزشکی همراه با آموزش انجام می شود. در حال حاضر 303 نفر از پرسنل استاد-معلم در دانشکده درمان-پیشگیری کار می کنند، یکی از کارکنان دانشکده عضو NSA آذربایجان، دو نفر عضو واقعی AMS روسیه، 34 نفر دکتر پزشکی هستند.

درآمد شاغلان رشته همه گیرشناسی در آذرباریجان

درآمد شاغلان رشته همه گیرشناسی در آذرباریجان

شاغلین فعال در بخش بهداشت و درمان آذربایجان ، به طور معمول حدود 4400AZN (منات آذربایجان) در ماه درآمد دارند که شامل حقوق ماهانه شامل مسکن، حمل و نقل و سایر مزایا است. البته حقوق بین مشاغل مختلف بهداشتی و پزشکی به شدت متفاوت است و محدوده حقوق و دستمزد از 920AZN (منات آذربایجان) در ماه (حداقل حقوق متوسط) تا AZN13200 (منات آذربایجان) در ماه (حداکثر متوسط ​​حقوق، حداکثر واقعی بالاتر است) متغیر است. البته متوسط ​​حقوق 4230AZN (منات آذربایجان) در ماه است، به این معنی که نیمی از افرادی که در بخش بهداشت و درمان کار می کنند کمتر از 4230AZN (منات آذربایجان) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از 4230AZN (منات آذربایحان) درآمد دارند.

در حالی که 75% آنها بیش از 2320AZN (منات آذربایجان) درآمد دارند و 75% از افراد شاغل در بخش بهداشت و درمان کمتر از AZN8350 (منات آذربایجان) درآمد دارند. به طور کلی، کارمندانی که بین 2 تا 5 سال تجربه دارند، به طور متوسط ​​32% بیشتر از تازه واردها و جوانان در همه صنایع و رشته ها درآمد دارند. افراد حرفه ای با تجربه بیش از 5 سال به طور متوسط ​​36% بیشتر از افراد با تجربه کاری 5 سال یا کمتر درآمد دارند. با رسیدن به مرز ده سال، حقوق 21% افزایش می یابد و برای افرادی که از مرز 15 سال گذشته اند 14% افزایش می یابد.

در جدول زیر تغییرات درصدی حقوق برحسب مدرک در آذرباریجان اشاره شده است:

نوع مدرکدرصد تغییر حقوق
مدرک دکترا​​%23 بیشتر از دارندگان مدرک کارشناسی ارشد
مدرک لیسانس%24 بیشتر از کسانی که دیپلم دارند
مدرک کارشناسی ارشدحقوقی %29 بیشتر از افراد دارای مدرک لیسانس

علاقه مندان مهاجرت به آذرباریجان در تماس با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانند از قوانین آذرباریجان آگاهی بیشتری پیدا کنند تا انتخابی درست اتخاذ نمایند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *