مهاجرت تحصیلی آرژانتین

رشته همه گیرشناسی در آرژانتین

رشته همه گیرشناسی در آرژانتین

آرژانتین به خاطر فرهنگ رنگارنگ و پر جنب و جوشش مشهور است. این امر به طور مداوم دانشجویان بین المللی را از سراسر جهان همراه با آموزش عالی در رشته هایی همچون رشته همه گیرشناسی در آرژانتین جذب می کند. چراکه آرژانتین با یکی از بالاترین نرخ های سواد، صداقت خود را نسبت به آموزش ثابت کرده است. از سوی دیگر آرژانتین یک کشور چند فرهنگی است. دانشجویان از نقاط مختلف جهان برای تحصیلات عالی به آرژانتین مهاجرت می کنند. بنابراین شما فرهنگ های مختلف را تجربه کرده و دانش کسب خواهید کرد. مؤسسات آموزش عالی در آرژانتین توسط کمیسیون ملی ارزیابی و اعتباربخشی دانشگاه در فواصل زمانی منظم ارزیابی می شوند. همچنین توسط وزارت آموزش و پرورش اداره و نظارت می شود. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده است تا بسترهای لازم اعزام دانشجو را برای متقاضیان فراهم آورد.

اطلاعات عمومی راجع رشته همه گیرشناسی در آرژانتین

گشت و گذار فرصت هایی را برای مقایسه مشخصات اپیدمیولوژیک و سازمان های خدمات بهداشتی در مناطق مختلف فراهم می کند. در بوئنوس آیرس، از بیمارستان‌ های خصوصی و دولتی و مراکز بهداشتی اجتماعی بازدید خواهید کرد تا نحوه اطلاع‌ رسانی اپیدمیولوژی به تصمیمات، الگوها و استراتژی‌ های مدیریت سلامت را بررسی کنید و نحوه ارائه خدمات در سطوح مختلف مراقبت را توضیح دهید. در مندوزا، خواهید آموخت که چگونه داده های مراقبت های بهداشتی اولیه می تواند به ارائه دهندگان کمک کند تا دسترسی به خدمات بهداشتی را درک کرده و آن را بهبود بخشند و همچنین چگونه ارائه دهندگان محلی به مسائل مربوط به سلامتی خاص منطقه رسیدگی می کنند. شما همچنین مهارت های زبان اسپانیایی خود را از طریق تعامل روزانه با اساتید، پزشکان مراقبت های بهداشتی و خانواده های میزبان توسعه خواهید داد

نکات مرتبط با تحصیل همه گیرشناسی در آرژانتین

تحصیل در آرژانیتن در رشته همه گیرشناسی به عنوان یکی از زیرشاخه های علم پزشکی در آرژانتین می تواند تجربه ای منحصر به فرد و جالب باشد. برخلاف سایر کشورها، آرژانتین رویکرد بسیار متمرکزی برای آموزش پزشکی دارد، به طوری که دانشگاه بوئنوس آیرس بیش از هر دانشگاه دیگری است. با این حال، اگر بخواهید به خارج از موسسه شماره 1 نگاه کنید، هنوز تنوع وجود دارد. دانشکده پزشکی در آرژانتین منحصراً به زبان اسپانیایی تدریس می شود، بنابراین تسلط به این زبان ضروری است. اگرچه هیچ آزمون پذیرش و شرایط لازم برای ورود به دانشکده پزشکی وجود ندارد، اما دانش زبان اسپانیایی تنها پیش نیاز واقعی برای تحصیل پزشکی در آرژانتین است. آرژانتین دارای هر دو دانشکده پزشکی دولتی و خصوصی است، اگرچه دانشگاه های دولتی معتبرترین هستند. طبق قانون، دانشگاه ها از سخت کردن پذیرش با تحمیل امتحانات ورودی سخت منع شده اند.

در نتیجه، پذیرش در دانشکده پزشکی در آرژانتین بسیار آسان تر از سایر کشورها است. به طور معمول، دانشجوی دانشکده پزشکی 6 سال در آرژانتین فعالیت می کند و برخی از برنامه ها نیز 7 سال طول می کشد. همچنین باید قبل از فارغ التحصیلی از دانشکده پزشکی، 8 ماه خدمات اجتماعی را بدون حقوق انجام دهید. بر اساس هر رتبه بندی، دانشگاه بوئنوس آیرس دارای بهترین دانشکده پزشکی در آرژانتین است. برنامه پزشکی آنها به 4 دوره تقسیم می شود: چرخه پایه مشترک – محتوای سال اول تحصیل و چرخه ورود به تمام گروه های دانشگاه. چرخه زیست پزشکی – ملزومات پزشکی. چرخه بالینی – ادامه ملزومات پزشکی همراه با مطالعه عملی در بیمارستان های دانشگاهی یا بیمارستان های مرتبط با هیئت علمی. چرخه کارورزی چرخشی سالانه – به طور کامل در واحدهای آموزشی بیمارستان انجام می شود.

دانشگاه های مرتبط با رشته همه گیرشناسی در آرژانتین

دانشگاه های مرتبط با رشته همه گیرشناسی در آرژانتین

دانشگاه ملی لاریوجا La Rioja در استان La Rioja واقع شده است و مدرک پزشکی 6 ساله تمام وقت ارائه می دهد. این یک دانشگاه دولتی رایگان است که به تدریس و تحقیق اختصاص دارد و دارای پردیس های متعدد و همچنین بیمارستان های دانشگاهی مرتبط است. ددانشگاه سالوادور یک دانشگاه یسوعی در بوئنوس آیرس است که در سال 1958 تاسیس شده و خصوصی است. این دانشگاه تعداد بسیار زیادی دانشجو را ثبت نام می کند، به طور کلی 20000 دانشجو در مقطع کارشناسی و 8000 دانشجوی کارشناسی ارشد تا سال 2012 در آن شرکت می کنند. دانشکده پزشکی دانشگاه سالوادور مدرک پزشکی را شامل 6 سال شهریه ارائه می دهد و یکی از بهترین دانشکده های پزشکی در آرژانتین است. دانشگاه مندوزا یک موسسه غیرانتفاعی خصوصی است که در شهر مندوزا در آرژانتین واقع شده است. ا

ین دانشکده که در سال 1959 تأسیس شد، دارای یک دانشکده پزشکی با تخصص های پزشکی بالینی و همچنین پرستاری، جراحی، آسیب شناسی بالینی و غیره است. برنامه پزشکی در اینجا 5 سال طول می کشد، به علاوه یک سال تمرین نهایی اجباری. در این سال ششم پایانی. دانشجویان از طریق تخصص های اصلی (طب داخلی، اطفال، جراحی، زنان، مراقبت های اولیه و مراقبت های اولیه روستایی) چرخش می کنند. آخرین دانشگاه در لیست دانشکده های پزشکی برتر ما در آرژانتین، دانشگاه کویو، بزرگترین دانشگاه در استان مندوزا، با 12 دانشکده آکادمیک از جمله دانشکده پزشکی است. مدرک پزشکی در اینجا 6 سال طول می کشد. اضافه کردن یک مطالعه پزشکی در آرژانتین این یک راه عالی برای دانشجویان برزیلی است که منابع مالی لازم برای پرداخت هزینه های آموزش پزشکی در برزیل را ندارند، بسیار گران و برای بسیاری غیرقابل هزینه است.

در ادامه به برخی مزایای تحصیل رشته همه گیرشناسی در آرژانتین اشاره شده است:

  • عدم نیاز به آزمون ورودی
  • بازار اشتغال در بخش دولتی و خصوصی
  • شهریه های مناسب
  • پوشش بیمه ای کم هزینه

درآمد شاغلان رشته همه گیرشناسی در آرژانتین

فردی که به عنوان اپیدمیولوژیست در آرژانتین کار می کند معمولاً حدود 73600ARS (پزوی آرژانتین) در ماه درآمد دارد. حقوق ها از 39000ARS تا 112000ARS (پزوی آرژانتین) متغیر است. البته حقوق اپیدمیولوژیست ها بر اساس تجربه، مهارت، جنسیت یا موقعیت مکانی بسیار متفاوت است و از 39000ARS (پزوی آرژانتین) در ماه (حداقل حقوق) تا 112000ARS (پزوی آرژانتین) در ماه (حداکثر حقوق) متغیر است. اما متوسط ​​حقوق 69100ARS (پزوی آرژانتین) در ماه است، به این معنی که نیمی از افرادی که به عنوان اپیدمیولوژیست ها کار می کنند کمتر از 69100ARS (پزوی آرژانیتن) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از 69100ARS (پزوی آرژانتین) درآمد دارند. از سوی دیگر 25% اپیدمیولوژیست ها کمتر از 48700ARS (پزوی آرژانیتن) درآمد دارند در حالی که 75% آنها بیش از 48700ARS (پزوی آرژانتین) درآمد دارند. همچنین 75% اپیدمیولوژیست ها کمتر از 85000ARS (پزوی آرژانتین) درآمد دارند و 25% بیش از 85000 تومان درآمد دارند.

یک اپیدمیولوژیست با کمتر از 2 سال تجربه تقریباً 44800ARS (پزوی آرژانتین) در ماه درآمد دارد. در حالی که انتظار می رود فردی با سطح تجربه بین 2 تا 5 سال 55000ARS (پزوی آرژانتین) در ماه دریافت کند که 23% بیشتر از فردی با تجربه کمتر از 2 سال است. با حرکت رو به جلو، سطح تجربه بین 5 تا 10 سال حقوقی معادل 77900ARS (پزوی آرژانتین) در ماه به دست می آورد که 42% بیشتر از فردی با 2 تا 5 سال تجربه است.

نمودار زیر نمایشگر سطوح حقوقی بر حسب میزان کار در رشته گوارش در آرژانتین می باشد:

حقوق بر حسب میزان کار در رشته گوارش در آرژانتینشما از طریق سایر مطالب موجود در آرشیو موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانید اطلاعات بیشتری در موضوعات درباه شرایط تحصیل در آرژانتین به دست آورید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *