مهاجرت تحصیلی کلمبیا

رشته بینایی سنجی در کلمبیا

رشته بینایی سنجی در کلمبیا

رشته بینایی سنجی در کلمبیا به دلیل آموزش جامع مدیریت شرایط مختلف مورد توجه قرار می گیرد و دوره هایی را در بر می گیرد که چالش برانگیز هستند. دانش آموزان با هر جنبه ای از سلامت چشم از جمله مراقبت های پیشگیرانه آشنا می شوند. بصری درمانی و توانبخشی منجر به توانایی تشخیص و مدیریت طیف گسترده ای از بیماری های چشمی علاوه بر کمک به بیماران با نیازهای ویژه مانند کم بینایی و سایر مشکلات بینایی می شود. در پایان تحصیلات خود، آنها به خوبی آماده خواهند شد تا مراقبت های چشمی در سطح جهانی را برای بیماران خود ارائه دهند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با اخذ ویزای تحصیلی در کلمبیا می تواند مقدمات مهاجرت شما را فراهم کند.

تحصیل رشته بینایی سنجی در کلمبیا

در عرصه مراقبت های بهداشتی، بینایی سنجی رشته ای است که با بینایی مرتبط است. این شامل تشخیص و درمان مشکلات بینایی و همچنین کمک با کمک های بصری مانند عینک و لنزهای تماسی است. یک پیشینه قوی در علم برای حرفه ای در بینایی سنجی مورد نیاز است. با برنامه اپتومتری پذیرش دوگانه دانشگاه Nova Southeastern، می توانید مسیر خود را به سمت حرفه ای به عنوان یک اپتومتریست دلسوز و توانمند ساده کنید. شما می توانید یک مسیر 7 ساله یا 8 ساله را برای شروع تحصیل در مقطع دکتری پس از اتمام دوره لیسانس. ارتوپتیست متخصص تعادل بینایی است که براساس نسخه های پزشکی، توانبخشی بینایی در کم بینایی و درمان اختلالات بینایی دو چشمی مانند عدم تعادل بینایی حرکتی و نقص های حسی عصبی را ارائه می دهد.

این برنامه بر اساس مطالعات علوم طبیعی، زیست شناسی، پزشکی و اصول اولیه خدمات مراقبت اولیه چشم است. برنامه تحصیلی بر اساس بیش از 25 سال تجربه در آموزش اپتومتریست ها در دانشگاه لتونی توسعه یافته است. دانش آموزان نشان داده اند که در حوزه ای از تحصیل که از پایه آموزش متوسطه عمومی شروع می شود، دانش دارند و درک می کنند و معمولا در سطحی یافت می شوند که اگرچه توسط کتاب های درسی پیشرفته پشتیبانی می شود، اما شامل جنبه هایی نیز می شود که حاکی از دانش از خط مقدم است.

تحصیل رشته بینایی سنجی در کلمبیا

الزامات رشته بینایی سنجی در کلمبیا

دانش آموزانی که قبلاً مدرک بینایی سنجی از موسسه ای دارند، می توانند آن را با مدرک NECO و تجربه آن را از طریق گزینه افزایش دهند. برای ایجاد دانش موجود شما و ارائه بهترین آموزشNECO به طور کارآمد، موثر و در یک محیط مشارکتی طراحی شده است. شما با یک ترم تابستانی فشرده کلاس های علوم و مراقبت های بالینی شروع خواهید کرد. سپس دوره های آموزشی خود را به بیماری های چشمی و مراقبت از جمعیت های خاص و بیماری های چشمی گسترش می دهید و در کنار دانشجویان 4 سالهODو AODP NECO یاد می گیرید. شما همچنین در یک محیط بالینی کار خواهید کرد تا توانایی های تشخیص افتراقی، مهارت های تحلیلی و کارایی بالینی خود را اصلاح کنید.

سال دوم شامل4 دوره چرخش بالینی تمام وقت در مراقبت های اولیه، مراقبت های پیشرفته، مراقبت های تخصصی و چهارمین دوره انتخابی است که شما را با طیف گسترده ای از جمعیت بیماران و تجربیات بالینی آشنا می کند. دانشگاه های کشور کلمبیا تنها مدرک BOptom در این کشور را را ارائه می دهند که شما را واجد شرایط کار به عنوان اپتومتریست می کند .BOptom توسط شورای بینایی سنجی کشور کلمبیا تایید شده است. این برنامه شما را قادر می سازد تا مهارت های ارتباطی، همدلی و حل مسئله، به ویژه کار با کودکان، افراد مسن و کم بینا را توسعه دهید. این شما را برای ثبت نام به عنوان اپتومتریست آماده می کند، و برای تشخیص مشکلات یا اختلالات بینایی، مشاوره در مورد پیشگیری از کاهش بینایی، تجویز و ارائه درمان مجهز خواهید بود.

در نمودار نرخ فارغ التحصیلی در رشته بینایی سنجی در کلمبیا هستید:

نرخ فارغ التحصیلی در رشته بینایی سنجی در کلمبیا

کلیات رشته بینایی سنجی در کلمبیا

این برنامه هم جنبه های تئوری و هم جنبه های بالینی اپتومتری را پوشش می دهد و شما را برای نیروی کار پس از فارغ التحصیلی آماده می کند. رشتهBOptom محدود و رقابتی است. شما بر اساس شایستگی علمی و ویژگی های شخصی که در طول مصاحبه انتخابی به نمایش گذاشته شده اند، انتخاب خواهید شدBOptom یک مدرک 5 ساله است که شامل سال اول، به عنوان لیسانس علوم در علوم زیست پزشکی یا یک برنامه تحصیلی معادل مانند سال اول در علوم بهداشتی از دانشگاه کلمبیا است. در سال دوم و سوم قسمت های II-III، شما ترکیبی از دروس اصلی در علوم زیست کاربردی، علوم بینایی و بینایی سنجی، آناتومی و فیزیولوژی بینایی، مکانیسم های بیماری و اپتیک و علوم بصری را می گذرانید. رشته شنوایی سنجی در کلمبیا را هم می توانید بررسی کنید.

شما عمل عمومی بینایی سنجی و جنبه های بینایی سنجی بالینی را مطالعه خواهید کرد. در سال های چهارم و پنجم قسمت های IV-V، لنزهای تماسی، بینایی سنجی کودکان و بینایی دو چشمی را مطالعه خواهید کرد و به یادگیری در مورد بیماری ها و درمان های چشم ادامه می دهید. شما ملزم به گذراندن دوره های اپتومتری بالینی پیشرفته و انجام یک پروژه تحقیقاتی خواهید بود. شما تجربه عملی در معاینه و درمان بیماران در یکی از کلینیک های عمومی و در حین قرارگیری خارجی کسب خواهید کرد. شما همچنین باید 2 دوره آموزش عمومی را در برنامه خود بگنجانید. رشته چشم پزشکی در کلمبیا شرایط تحصیلی خاص خود را دارد.

در جدول زیر شاهد دانشگاه های برتر کشور کلمبیا برای تحصیل رشته بینایی سنجی می باشید:

رتبه در جهانرتبه در آمریکای لاتینرتبه در کلمبیانام دانشگاه
601141دانشگاه کارتاخنا
622152دانشگاه لا سال
672173دانشگاه آنتیوکیا
722214دانشگاه ملی کلمبیا

فرصت های شغلی رشته بینایی سنجی در کلمبیا

پس از فارغ التحصیلی، می توانید به عنوان یک اپتومتریست ثبت نام شده، معتبر شوید و قادر به تشخیص و درمان بیماری های چشم در کلمبیا باشید. اکثر اپتومتریست ها وارد مطب خصوصی می شوند که ساعات منظمی را ارائه می دهد و آزادی انتخاب محل زندگی و کار را ارائه می دهد. اپتومتریست ها همچنین می توانند در بیمارستان ها و کلینیک ها تمرین کنند یا در صنعت یا تحقیقات کار کنند. اپتومتریست ها توسط بیمارستان های دولتی و خصوصی، کلینیک های بهداشتی جامعه، تولیدکنندگان محصولات چشمی، و به عنوان یک پزشک در مطب خصوصی و فروشگاه های زنجیره ای مورد نیاز هستند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه اقامت کلمبیا از طریق تحصیل مشاوره تخصصی ارائه می دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *