مهاجرت تحصیلی کلمبیا

رشته شنوایی سنجی در کلمبیا

رشته شنوایی سنجی در کلمبیا

رشته شنوایی سنجی در کلمبیا برای دانشجویان علاقمند به این کشور می تواند فرصتی مناسب برای تحصیل و کسب مدارک معتبر باشد. آیا علاقه مند به مطالعه بیشتر در مورد کلمبیا هستید؟ آیا می خواهید خود را در فرهنگ متنوع آمریکای جنوبی غرق کنید و از فرصت ها برای گسترش تسلط خود بر زبان اسپانیایی استفاده کنید؟ تحصیل در خارج از کشور در کلمبیا را امتحان کنید زیرا ممکن است همه اینها و موارد دیگر را ارائه دهد. چه بخواهید برای یک ترم تحصیل کنید، برای یک تابستان، یا یک سال کامل، یا فرصت های داوطلبانه یا کارآموزی را دنبال کنید، این کشور ممکن است بتواند تجربه بین المللی مفیدی را که به دنبال آن هستید به شما ارائه دهد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه مهاجرت به کلمبیا مشاور و راهنمای شماست.

جایگاه رشته شنوایی سنجی در کلمبیا

کم شنوایی با افزایش سن به وجود می آید، اما می تواند هر کسی را تحت تاثیر قرار دهد. طبق یک مطالعه در، حداقل %25 افراد بالای 50 سال کم شنوایی و 50% درصد افراد بالای 80 سال آن را تجربه می کنند. یکی از راه های تست کم شنوایی استفاده از شنوایی سنجی است. معاینه شنوایی سنجی میزان عملکرد شنوایی شما را بررسی می کند. هم شدت و هم لحن صداها، مشکلات تعادلی و سایر مسائل مربوط به عملکرد گوش داخلی را آزمایش می کند. یک پزشک متخصص در تشخیص و درمان کم شنوایی به نام شنوایی شناس این آزمایش را انجام می دهد. آزمایش شنوایی سنجی برای تعیین میزان شنیدن شما انجام می شود. این ممکن است به عنوان بخشی از یک غربالگری معمول یا در پاسخ به از دست دادن قابل توجه شنوایی انجام شود.

تحصیل در کلمبیا

کلمبیا میزبان تعداد زیادی از دانشگاه های برتر منطقه است. در واقع، بوگوتا، پایتخت، به دلیل وجود کتابخانه‌ها و فرصت‌های آموزشی فراوان، به عنوان «آتن آمریکای جنوبی» شناخته می‌شود. در اینجا مهم نیست که کدام شهر را انتخاب کنید، تعدادی موسسات برای تحصیل در کلمبیا خواهید یافت. کلمبیا کشوری از لحاظ قومیتی و جغرافیایی متنوع است. مناظر کلمبیا که بین دریای کارائیب و اقیانوس آرام واقع شده است، از جنگل های بارانی گرفته تا کوه ها و مراتع، سرشار از تنوع زیستی بومی، به ویژه گونه های پرندگان، دوزیستان، حیات دریایی و حیات گیاهی است. اگر به محیط زیست و حفاظت از محیط زیست علاقه مند هستید، این کشور را به فرصتی برای تحصیل در خارج از کشور تبدیل می کند. کلمبیا همچنین دارای تعدادی فرهنگ بومی و جمعیتی متنوع است که از سنت های فرهنگی، هنری و آشپزی پر جنب و جوش آن حمایت می کند.

مطالعات متعدد در خارج از کشور و برنامه های داوطلبانه در کلمبیا بر موضوعات مرتبط با مسئولیت اجتماعی، و در زمینه هایی مانند پزشکی، آموزش و پرورش در میان بسیاری تمرکز دارند. علاوه بر این، کلمبیا ممکن است یک مقصد ایده آل برای تحصیل در خارج از کشور برای هر کسی باشد که مایل به تجربه زبان اسپانیایی همه جانبه و متنوع است. اسپانیایی کلمبیایی ممکن است هر یک از تعدادی از لهجه ‌های منطقه‌ای را در خود جای دهد. تحصیل در خارج از کشور شما را در معرض طرز فکر و زندگی متفاوتی قرار می دهد. شما افق های خود را گسترش می دهید و خود را به روی راه ها و فرصت های مختلف جدید باز می کنید. تحصیل در کلمبیا به زبان انگلیسی نیز مهم ترین فرصت تحصیل به زبان انگلیسی است.

تحصیل رشته شنوایی سنجی در کلمبیا

تحصیل رشته شنوایی سنجی در کلمبیا

در کلمبیا، یک مرکز تحقیقاتی مهم وجود دارد که با تحقیقات اساسی عملکردهای شنوایی و بخش‌های جداگانه اندام شنوایی سروکار دارد. این محل کار دولتی آکادمی علوم جمهوری چک است که در آن محققان حرفه ای به کار گرفته می شوند. فیزیولوژی عصبی شنوایی، مورفولوژی، فیزیولوژی و آسیب شناسی گوش داخلی، توسعه سیستم شنوایی، پیری سیستم شنوایی، شنوایی شناسی تجربی و تصویربرداری رزونانس مغناطیسی موضوعات اولیه تحقیق و توسعه هستند. مهم ترین مشکل امروزی عدم جبران نقص های شنوایی، به ویژه اصلاحات دو گوش بسیار مورد نیاز است. این برنامه تمام وقت در طول 8 ترم در سال، در مقطع کارشناسی ارائه می شود. ممکن است انجام کار بالینی در ترم های اخر ضروری باشد. دانش آموزان باید یک پروپوزال تحقیقاتی کوتاه را و یک پروژه تحقیقاتی با دامنه محدود را تکمیل کنند. تحصیل در مقاطع مختلف کلمبیا در رشته شنوایی سنجی برای دانشجویان بین المللی امکان پذیر است.

در جدول زیر شاهد اطلاعاتی در زمینه تحصیل رشته شنوایی سنجی در کلمبیا می باشید:

مقطع تحصیلمدت تحصیلتعداد دانشگاه
کارشناسی3 سال6
ارشد2 سال4
دکترا

زندگی دانشجویی در کشور کلمبیا

شهرهایی مانند مدلین و بوگوتا به طور مرتب میزبان تعدادی از دانشجویان بین المللی هستند که برای یادگیری اسپانیایی، دوره های کارآموزی، برنامه های تبادل ترم و برنامه های داوطلبانه به اینجا می آیند. دولت و دانشگاه ها فعالانه گام برمی دارند تا کلمبیا را در زمینه دانشگاهی در خط مقدم قرار دهند. این کار از طریق طرح‌هایی مانند «کلمبیا دانش شما را به چالش می‌کشد» انجام می‌شود. بسیاری از دانشگاه های کلمبیا با موسسات بین المللی که دانشجویان را از کشورهای مختلف در سراسر جهان جذب می کنند، اتحاد دارند. ملاقات با دانشجویان مختلف با پیشینه ها و فرهنگ های مختلف، تجربه یک دانشجوی بین المللی را بیش از پیش غنی می کند. شما می توانید با افرادی با علایق و ویژگی های مختلف ملاقات کنید. مطالعه در اینجا وسیله ای برای تعامل و یادگیری بیشتر در مورد فرهنگ ها و زبان های مختلف فراهم می کند.

در نمودار زیر شاهد هزینه های تحصیل در کشور کلمبیا در سال های اخیر هستید:

هزینه های تحصیل در کلمبیا

وظایف متخصص شنوایی سنج در کلمبیا

متخصص گوش و حلق و بینی مسئول تشخیص و درمان اولیه بیماری های حاد یا مزمن گوش، ناهنجاری های مادرزادی گوش، آسیب ها، اختلالات تعادلی است. ارجاع بیماران ناشنوا به شنوایی سنج بر عهده متخصص گوش و حلق و بینی می باشد. بیماران مبتلا به کم شنوایی حسی عصبی ناگهانی برای درمان پزشکی در بخش های گوش و حلق و بینی بستری می شوند. او باید توجه ویژه ای به اختلالات طیف نوروپاتی شنوایی و اختلالات پردازش شنوایی مرکزی داشته باشد. تحقیقات طولانی مدت در مورد ناهمگونی ژنتیکی و بالینی کم شنوایی ارثی و همچنین کاهش شنوایی ناشی از صدا، سمیت گوش و مسائل اپیدمیولوژیک انجام شده است نیز در وظایف اوست. پس از اجرای برنامه غربالگری شنوایی نوزادان، نیاز به غربالگری شنوایی پیش دبستانی و بزرگسالان نیز ادامه خواهد یافت. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه اعزام دانشجو به کلمبیا مشاور و راهنمای شماست.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *