مهاجرت تحصیلی کلمبیا

تحصیل در کلمبیا به زبان انگلیسی

تحصیل در کلمبیا به زبان انگلیسی

با وجود اینکه زبان رسمی کشور کلمبیا اسپانیایی می باشد، تحصیل در کلمبیا به زبان انگلیسی در سال 2023 برای متقاضیان بین المللی امکان پذیر است. یافتن دوره های ارائه شده به زبان اسپانیایی بیشتر از انگلیسی در این کشور معمول است. اگر می خواهید به زبان غیر بومی تحصیل کنید، باید مدارکی در مورد مهارت زبان خود ارائه دهید. اگر استانداردهای لازم را ندارید، برخی از دانشگاه ها دوره های زبان را برای بهبود شما ارائه می دهند.

حتی اگر قادر به تحصیل به زبان انگلیسی هستید، باید تلاش کنید تا آنجا که ممکن است زبان اسپانیایی را یاد بگیرید. این مهارتی است که در رزومه کاری شما بسیار خوب به نظر می رسد. تحصیل در کلمبیا به زبان انگلیسی و دانشگاه های انگلیسی زبان در این کشور توسط تیم ترجمه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله توضیح داده شده است.

شرایط تحصیل در کلمبیا به زبان انگلیسی

تعداد دانشجویان بین المللی هر ساله افزایش می یابد. بنابراین، برنامه های انگلیسی بیشتری در دانشگاه های این کشور معرفی می شود. با این حال، اکثر آن ها به زبان اسپانیایی تدریس می شوند، بنابراین این برای کسانی که قبلاً آن را صحبت می کنند یا می خواهند آن را یاد بگیرند بسیار مناسب است. در هر یک از این 2 مورد، اگر بومی زبان نیستید باید مهارت زبان خود را ثابت کنید.

دانشگاه ها همچنین دوره های زبان را برای کسانی که مایل به یادگیری اسپانیایی (یا انگلیسی) هستند یا سطح خود را قبل از شروع بهبود می دهند، ارائه می دهند. برای پذیرش در این کشور، باید با زبان انگلیسی سریع و اصطلاحی راحت باشید. چندین روش مختلف برای اثبات تسلط به زبان انگلیسی در برنامه خود وجود دارد که عبارتند از:

  • زبان مادر شما انگلیسی باشد.
  • زبان اصلی آموزش شما در مدرسه برای مدت زمان تحصیل در دوره متوسطه انگلیسی بوده است.

علاوه بر موارد بالا، شما یک یا چند امتیاز در بخش زیر کسب کرده اید که عبارتند از:

  • داشتن نمره 650 یا بالاتر در بخش های انتقادی یا نوشتن بخش SAT
  • داشتن نمره 700 یا بالاتر در بخش خواندن و نوشتن مبتنی بر شواهد در SAT که دوباره طراحی شده است.
  • داشتن نمره 29 یا بالاتر در بخش های انگلیسی یا Reading از ACT

اگر یک یا چند مورد از معیارهای فوق را داشته باشید، شرط مهارت زبان انگلیسی این کشور را برآورده کرده اید. اگر این کار را نکنید، باید در یکی از امتحانات مهارت زبان انگلیسی زیر شرکت کنید.

شرایط تحصیل به زبان انگلیسی در کلمبیا

مدارک زبان جهت تحصیل در کلمبیا به زبان انگلیسی

جهت تحصیل در کلمبیا به زبان انگلیسی دانشجو باید زبان انگلیسی خود را اثبات کند. مدارک زبانی که از نظر دانشگاه های این کشور مورد قبول است تافل، آیلتس و آزمون زبان انگلیسی Duolingo می باشد. تافل (TOEFL) یک آزمون زبان انگلیسی می باشد. اگر آزمون به صورت حضوری باشد، حداقل نمره 600 و اگر آزمون مبتنی بر اینترنت باشد 100 می باشد. نمره شما باید مستقیما توسط سرویس آزمون، با استفاده از کد گزارش 2116، به این کشور گزارش شود. این کشور تنها تاریخ آزمون تافل را با توجه به تاریخ مدیریت آزمون قبول می کند.

آیلتس (IELTS) یک سیستم بین المللی تست زبان انگلیسی می باشد. جهت تحصیل در کلمبیا حداقل نمره 7.0 لازم است. نمره شما باید مستقیما به پذیرش کارشناسی این کشور گزارش شود. DET یک آزمون انگلیسی Duolingo می باشد. در نمودار زیر نمره مورد قبول این آزمون توسط دانشگاه ها و موسسات این کشور آمده است:

نمره مورد قبول آزمون DET در کشور کلمبیا

همان طور که در نمودار بالا مشاهده می کنید، حداقل نمره در DET در تاریخ فعلی 120 و 75 در تاریخ قبل از جولای 2019 برای ورود به این کشور لازم است. نمره شما باید مستقیما به پذیرش کارشناسی این کشور گزارش شود.

تحصیل در کلمبیا در دانشگاه دل روساریو

دانشگاه دل روساریو، یک دانشگاه در این کشور است که براساس اصول کاتولیک روم، در سال 1653 توسط فری کریستوبال دو تورس تاسیس شده است. این دانشگاه، در بوگوتا واقع شده است. به دلیل جایگاه مهمی که در تاریخ این کشور دارد، به «گهواره جمهوری» معروف است. بیشتر دانشکده ها در Cloister، پردیس اصلی واقع در مرکز تاریخی-جغرافیایی بوگوتا اقامت دارند. این مدرسه همچنین شامل یک مدرسه ابتدایی و متوسطه سنتی خصوصی برای همه مردان تا سال 2008 بود.

دانشگاه دل روساریو بیش از 300 سال پیش، تاسیس شد. یک دانشگاه خصوصی است که به دلیل کیفیت آموزشی شناخته می شود. در حقیقت، 28 رئیس جمهور این کشور در کلاس های این کشور آموزش دیده اند. با رتبه بندی دانشگاه QS World بین 751 و 800 مکان جهان و 52 امریکای لاتین قرار گرفته است. این دانشگاه در بوگوتا واقع شده است و دارای 5 دانشکده و 3 مدرسه است.

برای اینکه در اینجا پذیرفته شوید، علاوه بر ارائه مدارک مورد نیاز و گرفتن ویزای دانشجویی، باید یک تست بزنید و به مصاحبه بروید. شما می توانید در چند دانشکده از مصاحبه صرف نظر کنید. آن ها همچنین برنامه های تبادل با گزینه گذراندن دوره های به زبان انگلیسی را ارائه می دهند. بنابراین، اگر قصد تحصیل در کلمبیا به زبان انگلیسی دارید، می توانید در این دانشگاه تحصیل کنید. هزینه تحصیل در این دانشگاه در جدول زیر آمده است:

رشته هاهزینه برای دو ترم به دلار
رشته پزشکیبین 1100$ تا 4300$
سایر رشته ها1100$

زبان تحصیل در کلمبیا

اسپانیایی، زبان رسمی این کشور و همچنین زبان آموزشی است که در دانشگاه ها استفاده می شود. دانشجویان بین المللی باید مهارت خود را در زبان اسپانیایی اثبات کنند. این کار با گرفتن سطح B2 دیپلم DELE یا با داشتن گواهینامه مهارت پیشرفته توسط یک معلم مجاز اسپانیایی امکان پذیر می باشد. در برخی از دانشگاه های این کشور، می توانید چندین مدرک انگلیسی پیدا کنید. برای ثبت نام در این برنامه ها، شما همچنین باید مدرک دانش زبان خود را ارائه دهید. که در بخش های قبل به طور مفصل درباره آزمون های مهارت زبان گفته شد.

جهت تحصیل در کلمبیا به زبان انگلیسی، مهارت های آکادمیک زبان انگلیسی خود را توسعه دهید تا بتوانید شرایط زبان انگلیسی را در دانشگاه های کلمبیا ارائه دهید. به طوری که، برای دانشجویان بین المللی تحصیلات مدرک ارائه می دهد. یک مدرسه زبان انگلیسی در هر جای دنیا انتخاب کنید و دوره آمادگی آزمون انگلیسی خود را از گزینه های متنوع دوره زبان انتخاب کنید. در این مقاله که توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت نگارش شد، توضیحات لازم درباره تحصیل در کلمبیا به زبان انگلیسی گفته شد. چنانچه تمایل به مهاجرت تحصیلی به کلمبیا یا سایر کشورهای جهان از جمله آلمان و کانادا دارید، می توانید با این موسسه جهت مشاوره تماس بگیرید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *