مهاجرت تحصیلی کلمبیا

اعزام دانشجو به کلمبیا

اعزام دانشجو به کلمبیا

اعزام دانشجو به کلمبیا در سال 2023، در تمامی مقاطع مختتلف تحصیلی از دیپلم گرفته تا دکترا برای دانشجویان بین المللی امکان پذیر می باشد. تیم ترجمه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این نگارش درباره اعزام دانشجو به کلمبیا در مقاطع مختلف دانشگاهی و دیپلم اطلاعاتی در اختیار شما عزیزان قرار خواهد داد. این کشور یک محیط دانشگاهی چند قومی، چند فرهنگی، با کیفیت بالا برای دانشجویان بین المللی فراهم می کند. این کشور همچنین مکانی عالی برای یادگیری یا تکمیل مهارت های اسپانیایی برای افراد غیر بومی است.

زیرا، اسپانیایی صحبت شده در این کشور استاندارد، بسیار واضح و آسان برای درک خارجی ها است. از آنجا که اسپانیایی دومین زبان پرطرفدار برای ارتباطات بین المللی است، شرکت های بین المللی افراد مسلط به این زبان را بسیار مورد جستجو قرار می دهند. موقعیت مکانی آن همچنین باعث می شود تا برای کسانی که می خواهند به آمریکای شمالی، آمریکای مرکزی، آمریکای جنوبی و حتی کشورهای کارائیب سفر کنند، یک نقطه پرش خوب است.

شرط اعزام دانشجو به کلمبیا

هنگامی که برای تحصیل به این کشور سفر می کنید، لازم است بدانید که دانش زبان انگلیسی یا اسپانیایی یکی از مهم ترین شرایط اعزام دانشجو به کلمبیا می باشد. این مهم است که بتوانید انگلیسی یا اسپانیا را در سطح مورد نیاز دوره خود صحبت و درک کنید. دانشگاه های این کشور آزمون های آیلتس و تافل را برای زبان انگیسی معتبر می دانند. با این وجود برای اطلاعات بیشتر باید به وب سایت دانشگاه مورد نظر مراجعه نمایید. اگر مدرک زبان ندارید و هیچ کدام از آزمون های اشاره شده را پشت سر نگذاشته اید، نگران نباشید. در این کشور موسسه هایی وجود دارد که زبان انگلیسی را تدریس کرده تا شما به سطح مورد نظر خود برسید.

اعزام دانشجو به کلمبیا در مقطع دیپلم

در این کشور به کسانی که برنامه تحصیلی خود را در یک مدرسه فنی یا کالج جامعه بگذرانند، دیپلم می دهند. برای کسب مدرک دیپلم باید یک موضوع تخصصی مطالعه شود. بیشتر دانشجویان پس از گرفتن دیپلم به مشاغل بهتر و تحصیلات عالی می روند. در نمودار زیر طول دوره دیپلم را مشاهده می کنید:

همان طور که در نمودار مشاهده می کنید، متوسط طول دوره ​​دیپلم از هر موسسه 1 تا 2 سال طول می کشد. این برنامه ها معمولا به دانشجویان این فرصت را می دهند تا موضوع خاصی را که مورد علاقه آن ها است کشف کنند، و معمولا در مطالعات مربوط به دانش فنی یا مهارت های حرفه ای متمرکز هستند.

طول دوره دیپلم در کلمبیا

اعزام دانشجو به کلمبیا در مقطع کارشناسی

دانش آموزانی که سیستم محلی دبیرستان این کشور یا سایر کشورهای دیگر را به پایان می رسانند، واجد شرایط تحصیل در مقطع کارشناسی بوده و اعزام دانشجو به کلمبیا در مقطع کارشناسی برای آن ها امکان پذیر است. دانشگاه های این کشور، دانشجوبانی که نمره های آن ها بین A* تا C دارند، دارای صلاحیت تحصیل در این مقطع تحصیلی می باشند. دانشجویان می توانند در هر رشته ای که می خواهند در این کشور تحصیل نمایند. پس از گذراندن تحصیل بین 3 تا 5 سال به آن ها مدرک کارشناسی اعطاء خواهد شد. از شرایط اعزام دانشجو به کلمبیا این است که، برای ورود مستقیم سطح A و IBDP را قبول می کند.

اعزام دانشجو به کلمبیا در مقطع کارشناسی ارشد

دانشجویان بیشتر، این کشور را به عنوان مقصدی برای تحصیلات تکمیلی به خصوص مقطع کارشناسی ارشد، کشف می کنند. با داشتن مدرک کارشناسی ارشد در این کشور، دانشجویان بیش از یک آموزش عالی دارند. آن ها یک تجربه فرهنگی و فکری کسب می کنند که مکمل برنامه دانشگاهی آن ها خواهد بود. این کشور، دارای برخی از دانشگاه های درجه یک است که برنامه های کارشناسی ارشد با کیفیت بالا را در برنامه های این کشور ارائه می دهند.

برخی از رشته های مشهور تحصیل کارشناسی ارشد در کلمبیا عبارتند از:

  • مهندسی
  • بهداشت
  • علوم کامپیوتر
  • مدیریت
  • اقتصاد
  • فناوری اطلاعات
  • توسعه
  • تجارت

چندین برنامه کارشناسی ارشد در این کشور، گزینه های تحصیل تمام وقت و نیمه وقت را ارائه می دهند و طول برنامه و شرایط مورد نیاز بسته به برنامه خاص متفاوت است. طول این برنامه ها متفاوت است اما انجام آن ها با برنامه دوره های پاره وقت یا تمام وقت 2 تا 3 سال طول می کشد. برای دانشجویانی که دوره کارشناسی خود را در کلمبیا به پایان رسانده اند، بیشتر دوره های کارشناسی ارشد ما معمولا به دنبال معدل 3.7 هستند. با این حال، این امر در کنار رتبه بندی دانشگاه و کیفیت کلی برنامه در نظر گرفته خواهد شد. کسب مدرک پیشرفته، مانند کارشناسی ارشد هنر، ممکن است یک حرفه متوقف شده را پیش ببرد یا به کسی کمک کند که در یک مسیر حرفه ای جدید حرکت کند.

اعزام دانشجو به کلمبیا در مقطع کارشناسی ارشد

تحصیل در مقطع دکترا در کلمبیا

دارندگان یک مدرک کارشناسی ارشد خوب از یک دانشگاه شناخته شده کلمبیا یا خارج از کشور برای پذیرش مستقیم در برنامه های تحقیقاتی تحصیلات تکمیلی در نظر گرفته می شوند. اعزام دانشجو به کلمبیا در دانشگاه های برتر این کشور برای بهره مندی از پیشنهاد متنوع برنامه های تحصیلی از کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا گرفته تا دوره های کوتاه مدت و سایر مدارک تحصیلی و گواهینامه ها امکان پذیر می باشد.

مشهورترین رشته های ارائه شده در دانشگاه های این کشور شامل:

  • مدیریت بازرگانی
  • تجارت بین المللی اقتصاد
  • مهندسی
  • علوم پزشکی و بهداشت

همه برنامه های دانشگاه به زبان اسپانیایی ارائه می شوند. بنابراین، شما باید از نظر آکادمیک آماده باشید تا کلاس ها و سمینار را به زبان اسپانیایی دنبال کنید. حتما قبل از سفر به این کشور یا در بدو ورود، باید دوره فشرده زبان اسپانیایی را بگذرانید. سیستم آموزشی در دانشگاه ها بسیار باز است و دانشجویان بین المللی را برای انتخاب کلاس ها و اعتبار خود آزاد می کند.

در جدول زیر اطلاعات کلی درباره این مقطع را مشاهده می کنید:

پارامترتوضیحات
مقطعمقطع دکترا
دانشگاه های موجود برای این مقطع در این کشور10
تعداد رشتهزینه تحصیله ها9
بین 2028$ تا 4100$

چنانچه علاقه مند به تحصیل در این کشور می باشید لازم است که مدارک لازم برای پذیرش تحصیلی در کلمبیا را بدانید. اگر درباره اعزام دانشجو به کلمبیا یا کشورهای دیگر سوال دارید می توانید پاسخ سوالات خود را با تماس به مشاوران ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بیابید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *