مهاجرت تحصیلی کلمبیا

رشته چشم پزشکی در کلمبیا

رشته چشم پزشکی در کلمبیا

تحصیل رشته چشم پزشکی در کلمبیا می توان یک قدم متفاوت برای تحصیل باشد. در این نگارش به موضوع رشته چشم پزشکی در کلمبیا پرداخته می شود. این عواقب مخربی بر کیفیت زندگی پیر و جوان دارد و بنابراین مبارزه برای پیشگیری از آن در خط مقدم تحقیقات و توسعه پزشکی در طول تاریخ پزشکی بوده است. در سال‌های اخیر، شاهد تغییر عمیقی در نحوه مدیریت بسیاری از اختلالات رایج چشمی بوده‌ایم و درمان‌های جدید اکنون هم از علل غیرقابل توقف اختلالات کورکننده پیشگیری و هم درمان می‌کنند. این امر از طریق پیوند فناوری رایانه و نوآوری دارویی به وجود آمده است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه شرایط مهاجرت به کلمبیا و تحصیل در این کشور مشاور و راهنمای شما می باشد.

تخصص رشته چشم پزشکی در کلمبیا

چشم پزشکی دارای صلاحیت های لازم برای انجام وظایف مرتبط با توجه به سلامت بیماری در زمینه بینایی و چشمی در چارچوب اقدامات انسانی، اخلاقی، زیست اخلاقی، قانونی و کارآمد و ایجاد راه حل برای مشکلات چشم پزشکی است. تمرین روزانه و تلاش برای بهبود سلامت افراد در منطقه تحت نفوذ خود، کمک به تحقیقات چشم پزشکی و تایید مجدد تمایل آنها برای ادامه پیشرفت حرفه ای از طریق ارزیابی دائمی کار پزشکی و شخصی آنها است. دانشجویان سال چهارم مجاز به شرکت در طیف وسیعی از فعالیت ها در کلینیک های چشم پزشکی و بیمارستان عمومی خواهند بود. دانشجویان بیماران کلینیک را معاینه خواهند کرد و در اتاق عمل تحت هدایت مشاور کمک خواهند کرد. تاکید بر توسعه تسهیلات با ابزار چشم پزشکی و تکنیک های معاینه چشمی خواهد بود. انتخابی ممکن است شامل تماس های عصر یا شب باشد.

همچنین می توانید برای مهاجرت و تحصیل به دانشگاه های برتر جهان را برای شما میسر می کند. شما این فرصت را دارید که از یک محیط آموزشی عالی با بسیاری از امکانات داخل و خارج از دانشگاه لذت ببرید. امکانات آموزشی آنها با مجموعه های چشمگیر از حدود 100000 کتاب چاپی در زمینه های تحصیلی مرتبط با منابع خوبی تهیه شده است. حدود 50000 کتاب الکترونیکی و مجلات الکترونیکی تمام متن در دانشگاه پزشکی کلمبیا وجود دارد. این برنامه به مدت 6 سال اجرا می شود و به زبان انگلیسی انجام می شود که در نهایت منجر به معادل سازی مدرک دکترای پزشکی می شود. زبان آموزش در این دانشکده پزشکی انگلیسی و اسپانیایی است و سیستم یکپارچه ارگان/سیستم به عنوان روش آموزش پیاده سازی شده است.

تحصیل رشته کارشناسی ارشد در کلمبیا

کارشناسی ارشد در بینایی سنجی بالینی یک مدرک مشترک با دانشگاه های مطرح در کشورهای جهان در کلمبیا است. این مدرک پایه آموزشی را برای توسعه بیشتر مهارت های بالینی اپتومتریست های این کشور را فراهم می کند. دانشجویانی که در این برنامه پذیرفته می شوند باید در این کشور اقامت داشته باشند، دارای مدرک لیسانس بینایی سنجی و دارنده مجوز بینایی سنجی باشند. پیشرفت مهارت های بالینی به حمایت از رشد آموزش بینایی سنجی کمک می کند. فارغ التحصیلان آمادگی بیشتری برای گسترش دامنه فعلی تمرین و امتیازات بالینی برای بینایی سنجی دارند. این برنامه دو ساله شامل چهار ترم آموزش آموزشی و یک پروژه شش هفته‌ای آموزش بالینی است. ماژول های آموزشی در قالب ترکیبی با دوره های آموزشی توسط دانشکده به صورت حضوری و توسط دانشکده پزشکی از راه دور ارائه می شوند.

در جدول زیر شاهد دانشگاه های رشته چشم پزشکی در کلمبیا هستید:

نام دانشگاهرتبه در کلمبیارتبه در آمریکارتبه در جهان
دانشگاه خودمختار بوکارامانگا117644
El Rosario University220696
National University of Colombia321701
University of Cartagena430816
Pontificia Bolivariana University534883
University of Antioquia638917

شرایط تحصیل رشته چشم پزشکی در کلمبیا

هیئت علمی دانشگاه پزشکی کلمبیا برای ارائه تجربیات عملی در یادگیری روش های بینایی سنجی به کره جنوبی سفر می کنند. یک دوره آموزشی خارجی آموزش بالینی است که در آن دانشجویان با مراقبت مستقیم از بیمار برخورد می کنند. این برنامه توسط وزارت آموزش کلمبیا و انجمن غربی مدارس و کالج ها تایید شده است و به 37 ساعت اعتبار نیاز دارد. شرایطی وجود دارد که شما به عنوان دانشجو در این دوره باید رعایت کنید. شما باید این الزامات را شناسایی کنید و مطمئن شوید که زمان کافی برای برآورده کردن آنها در نظر گرفته اید. برخی از این الزامات دارای هزینه های مرتبط هستند. اطلاعات از وب سایت الزامات و هزینه های دوره اضافی در دسترس است. رشته شنوایی سنجی در کلمبیا مانند رشته چشم پزشکی درآمد خوبی دارد.

در بخش زیر شاهد مدارک لازم برای تحصیل در دانشگاه های کلمبیا هستید:

مدارک لازم برای تحصیل در دانشگاه های کلمبیا

مشاغل رشته چشم پزشکی در کلمبیا

فارغ التحصیلان رشته بینایی سنجی مشاغل هیجان انگیزی دارند که ممکن است شامل تمرین بالینی در طیف وسیعی از تنظیمات بینایی سنجی یا موقعیت های تدریس و تحقیق در کلمبیا و خارج از کشور باشد. بسیاری از فارغ التحصیلان به منظور مشارکت در آینده یا تأسیس مطب خود وارد مطب خصوصی می شوند. تعداد فزاینده ای از فارغ التحصیلان در کنار سایر متخصصان سلامت در کلینیک های چشم پزشکی کار می کنند. فارغ التحصیلان برنامه جایزه دوگانه می توانند در زمینه هایی مانند عمل لنزهای تماسی، بینایی اطفال، بینایی بهداشت شغلی عمومی یا کم بینایی کار یا تخصص داشته باشند. برنامه مدرک دوگانه لیسانس علوم بینایی کارشناسی ارشد بینایی سنجی شرایط لازم برای تأیید اعتبار توسط شورای بینایی سنجی را برآورده می کند. فارغ التحصیلان این برنامه شرایط لازم برای ثبت نام توسط هیئت بینایی سنجی را دارند. تحصیل دکترا در کلمبیا یک موقعیت عالی برای افزایش حقوق است.

در نمودار زیر شاهد نرخ اشتغال در رشته چشم پزشکی در کلمبیا هستید:

نرخ اشتغال در رشته چشم پزشکی در کلمبیا

جایگاه رشته چشم پزشکی در کلمبیا

بخش چشم پزشکی در کلمبیا مجهز به تجهیزات پیشرفته است. این بخش مفتخر است که با همکاران خود در شرکت پزشکی و سایر موسسات معتبر بین المللی همکاری قوی داشته باشد. تیم مذکور به ارائه مراقبت های برجسته به شما عزیزان اختصاص دارد. برخی از بیماری های چشمی وجود دارد که مختص کودکان است، به همین دلیل است که بخش چشم پزشکی اطفال خدمات مراقبت از چشم سوم را برای کودکانی که نیاز به ارزیابی، تشخیص و درمان چشم دارند، ارائه می دهد. همچنین ارزیابی کمک بصری را برای کودکان دارای اختلال بینایی و خدمات لنزهای تماسی ارائه می دهند. تحقیقات در این بخش نیز تشخیصی برای شناسایی، مستندسازی و نظارت بر شرایط مختلف چشم مهم هستند. این تحقیقات ممکن است شامل آزمایش میدان بینایی، توپوگرافی قرنیه، اسکن اولتراسوند، توموگرافی انسجام چشمی و آزمایش الکترودیاگنوستیک باشد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه اعزام دانشجو به کلمبیا راهنمای شما است.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *