مهاجرت تحصیلی مالت

رشته آنکولوژی در مالتا

رشته آنکولوژی در مالتا

رشته آنکولوژی در مالتا در بهترین دانشگاه این کشور یعنی دانشگاه مالتا ارائه می شود. رشته آنکولوژی مربوط به تحصیل و تحقیق در مورد سرطان است. آنکولوژی رشته ای مهم و نسبتا جدید در این کشور است. البته با توجه به ارائه تنها یک دانشگاه برای تحصیل رشته آنکولوژی، ورود و پذیرش در این کشور در این رشته به عنوان یک خارجی کار بسیار دشواری است. همچنین میزان هزینه تحصیل در این کشور نیز بسیار گزاف است. به طوری که هزینه تحصیل سالانه بیش از 20000€ (یورو) است. تحصیل رشته های پزشکی مانند رشته آنکولوژی در این کشور 5 سال زمان می برد. دوره ها و ماژول های مختلفی از سرطان و آنکولوژی در طول تحصیل پزشکی در مالتا ارائه می شود. جهت اخذ اقامت اروپا و مهاجرت تحصیلی به کشورهای مختلف در این قاره می توانید شرایط را از وکلای موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت جویا شوید.

تحصیل رشته آنکولوژی در مالتا

تحصیل رشته آنکولوژی در مالتا در ماژول ها و دروس ارائه شده در سال های 4 و 5 برنامه تحصیل پزشکی در مالتا گنجانده شده است. بدین ترتیب در این ماژول ها رشته آنکولوژی ارائه می شود. همانطور که گفته شد طول دوره تحصیل پزشکی و آنکولوژی در مالتا 5 سال است. سال های پایانی همچنین شامل دوره های بالینی و کلینیکال می باشد. دانشگاه مالتا در همکاری مستقیم با موسسات تحقیقاتی و خدماتی آنکولوژی است. پس از تحصیل در این رشته می توانید در این موسسات مشغول به تحقیق و کار در این رشته شوید. آنکولوژی یک تخصص پزشکی است که به بررسی، تشخیص و درمان افراد مبتلا به سرطان یا مشکوک به سرطان اختصاص دارد. آن شامل:

  • دارو و پیشگیری
  • آنکولوژی پزشکی (شیمی درمانی، ایمونوتراپی، هورمون درمانی و سایر داروها برای درمان سرطان)
  • پرتو درمانی آنکولوژی (پرتودرمانی برای درمان سرطان)
  • آنکولوژی جراحی (جراحی برای درمان سرطان)
  • طب تسکینی

در جدول زیر تحصیل رشته آنکولوژی به صورت خلاصه بررسی شده است:

آیتمشرح
نام دانشگاهدانشگاه مالتا
دورهتحصیل پزشکی و آنکولوژی
زبان تحصیلانگلیسی
مدت زمان تحصیل5 سال

شرایط رشته آنکولوژی در مالتا

شرایط اخذ ویزای تحصیلی مالتا را در اینجا بخوانید.

کار در رشته آنکولوژی در مالتا

آنکولوژیست یک پزشک با آموزش های ویژه در زمینه تشخیص و درمان سرطان است. برخی از سرطان شناسان در نوع خاصی از درمان سرطان تخصص دارند. آنکولوژیست که بخشی از یک تیم چند رشته ای است، از طریق همکاری و هماهنگی سایر متخصصان از بیمار حمایت می کند. سرطان شناسان نه تنها در مراقبت های بالینی مشارکت دارند، بلکه در تحقیقات سرطان (از جمله درمان، زیست شناسی، اپیدمیولوژی و تحقیقات نتایج بالینی)، آموزش بهداشت، آموزش بالینی و اخلاق نیز مشارکت دارند. انواع مختلفی از تخصص ها در رشته آنکولوژی وجود دارد که مهم ترین آنها شامل:

  • آنکولوژیست پزشکی: یک متخصص آنکولوژی سرطان را با استفاده از شیمی درمانی یا داروهای دیگر مانند هورمون درمانی و ایمونوتراپی درمان می کند.
  • آنکولوژیست جراحی: یک آنکولوژیست جراحی تومور یا بافت سرطانی را در حین عمل جراحی خارج می کند. آنها همچنین ممکن است نمونه برداری انجام دهند.
  • آنکولوژیست پرتویی: متخصص آنکولوژیست پرتو درمانی در درمان سرطان با استفاده از پرتودرمانی (اشعه) تخصص دارد.

کار در رشته آنکولوژی در مالتا

درآمد آنکولوژیست ها در مالتا

میزان درآمد کار در رشته آنکولوژی در جزیره مالتا بسیار زیاد است. این حرفه لازمه سال ها تحصیل و زحمت و کسب تخصص و دانش در این رشته است. لذا میزان حقوق و درآمد آن نیز بسیار بالاست. به همین ترتیب میزان حقوق ماهیانه کار در مالتا در مشاغل مربوط به رشته آنکولوژی به صورت متوسط 12100€ (یورو) در ماه است که سالانه حدود 145000€ (یورو) می باشد. همچنین در حداقل میزان درآمد ماهیانه کار مشاغل رشته آنکولوژی در مالتا به میزان 6170€ (یورو) و حداکثر به میزان 18600€ (یورو) می باشد.

در نمودار زیر میزان مقایسه حقوق حرفه آنکولوژی در جزیره مالتا با سایر مشاغل آورده شده است:

مقایسه حقوق ماهیانه کار مشاغل در مالتا (یورو)ماژول آنکولوژی و مراقبت تسکینی دانشگاه مالتا

ضروری است که به عنوان پیش زمینه، دانش بستری در زمینه پزشکی بالینی، روش های اصلی بالینی و حداقل 18 ماه تجربه بالینی در مورد مراقبت های داخل و خارج از بیمارستان را در نظر بگیریم. این برنامه علاوه بر طب بالینی به موضوعاتی در زمینه پزشکی اجتماعی، اخلاق بالینی، داروسازی بالینی، داروهای توانبخشی و مراقبت از بیماران در حال مرگ نیز می پردازد.

اهداف مطالعه:

  • معرفی سالمندان و آنکولوژی و مراقبت های تسکینی به دانشجویانی که قبلا در بیماری های داخلی، آسیب شناسی عمومی و روش های بالینی اساسی مهارت کسب کرده اند.
  • ارائه رویکرد یکپارچه شامل رشته های بالینی، آسیب شناسی و داروسازی بالینی به عنوان بازتابی از عملکرد بالینی واقعی روزمره.
  • ارائه راهنمایی برای کسب دانش به عنوان مبنای سلامت و مراقبت های پزشکی از سالمندان و بیماران مبتلا به سرطان.
  • ارائه ترتیب اولویت و مکمل نظری برای کسب مهارت های بالینی.
  • ارائه راهنمایی در مورد انتشار اخبار بد و جنبه روانی – اجتماعی مراقبت تسکینی در بیماران مبتلا به بیماری بدخیم.
  • ارائه جزئیات در مورد نحوه عمل و استفاده بالینی از انواع داروهای مورد استفاده در رابطه با شرایط سالمندی، سرطان شناسی و مراقبت تسکینی.
  • آموزش های رسمی برای افزایش یادگیری مبتنی بر مورد و ارائه درک ایمنی دارو در رابطه با شرایط سالمندی، آنکولوژی و مراقبت تسکینی

در پایان مطالعه، دانشجو قادر خواهد بود از دانش به دست آمده از طریق مطالعه سالمندان و سرطان شناسی و مراقبت های تسکینی در عمل بالینی استفاده کند.

مرکز آنکولوژی آنتونی مامو مالتا

مرکز آنکولوژی آنتونی مامو یک بیمارستان تخصصی آنکولوژی و هماتو آنکولوژی است. مرکز عالی آنکولوژی که مراقبت های نوآورانه و با کیفیت بالا را به بیماران و مراقبان آنها به صورت جامع و فردی ارائه می دهد. مرکز آنکولوژی آنتونی مامو یک بیمارستان آموزشی است که برای حرفه های پزشکی، پرستاری و سایر حرفه ها آموزش می دهد. ممکن است از بیماران خواسته شود به دانشجویان اجازه دهند تا با یک متخصص بهداشت مراقبت را مشاهده کرده و یا در ارائه خدمات مشارکت کنند. دانشجویان تحت نظارت دقیق هستند و برنامه های درمانی فقط توسط متخصصان واجد شرایط طراحی شده است. تعهد این مرکز:

  • درمان را به شیوه ای ایمن، موثر و کارآمد ارائه دهد.
  • برای مقابله با عوارض جانبی درمان، پشتیبانی لازم را به بیماران ارائه دهد.
  • با بیمار به عنوان یک فرد، با وقار و احترام رفتار کند.
  • تمام اطلاعات به اشتراک گذاشته شده توسط بیماران را با اطمینان کامل درمان کند.

مدارک لازم برای اخذ پذیرش تحصیلی در مالتا در مقاله ای دیگر در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بررسی شده است.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *