مهاجرت تحصیلی دانمارک

رشته ژنتیک در دانمارک

رشته ژنتیک در دانمارک

تحصیل رشته ژنتیک در دانمارک مستلزم داشتن شرایط مشخصی است که شامل مدارک معتبر زبان انگلیسی و مدارک و نمرات درخشان در دروس مرتبط است. رشته ژنتیک یک طرح گسترده و وسیع از مطالعه است که دانش آموزان را برای کشف رمزهای ارگانیک مرموز که جهان ما را شکل می دهند، آموزش می دهد. تقریباً همه برنامه های ژنتیک انعطاف پذیری بالایی را ارائه می دهند. دانش آموزان می توانند کلاس های خود را در یک غلظت خاص مانند پزشکی، کشاورزی، بیوتکنولوژی و دیرینه شناسی تنظیم کنند. این رشته در حوزه های گوناگون کاربرد دارد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه مهاجرت تحصیلی به دانمارک و اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاه های دانمارک به شما مشاوره تخصصی می دهد.

در نمودار زیر شاهد افزایش مهاجرت ها به دانمارک در چند سال اخیر هستید:

نرخ افزایش مهاجرت به دانمارک

تحصیل رشته ژنتیک در دانمارک

با افزایش اهمیت رشته و علم ژنتیک در صنایع مختلف، رشته های ژنتیک در حال تبدیل شدن به یکی از متقاضیان بیشترین تقاضا برای دانشکده های پزشکی و مشاغل علمی هستند. بسیاری از مدارس خارق العاده گرچه ممکن است رشته ژنتیک نداشته باشند، اما به عنوان بخشی از رشته های علوم زیست شناسی، غلظت ژنتیکی دقیق دارند. این دانشگاه ها شامل دانشگاه های Ivies و بسیاری از دانشگاه های سطح بالا هستند. به عنوان دانشجوی بین المللی می توانید در مقاطع مختلف تحصیلی اعم از کارشناسی و ارشد و دکترا تحصیل کنید. به طور کلی شرایط تحصیلی در دانشگاه های این کشور شرایط بسیار خوبی است و برخی از دانشجویان برای تحصیل در مقاطع تکمیلی کشور دانمارک را انتخاب می کنند.

دانشگاه ها مهم ترین مساله برای دانشجویان است. آموزش با کیفیت بالا به زبان انگلیسی، ساختار مطالعه انعطاف پذیر، امکانات عالی، یک محیط مطالعه واقعاً بین المللی، مناطق جذاب و سرسبز دانشگاه و فرصتی برای تجربه زندگی در کپنهاگ، پایتخت خنک دانمارک همگی یک مزبت بزرگ محسوب می شود. یکی از بهترین اینها برخی از خصوصیات مربوط به تحصیل در دانشکده علوم دانشگاه کپنهاگ است که بسیاری از دانشجویان بین المللی ما برای آنها ارزش قائل هستند. دانشگاه کپنهاگ (UCPH) دارای 4 منطقه پردیس در کپنهاگ است. برنامه زیست شناسی اساساً در پردیس شمالی است. پردیس شمالی دانشگاه، محل تحقیقات علمی، دارویی و علوم پزشکی و همسایه بیمارستان دانشگاه کپنها (Rigshospitalet) ، کالج دانشگاه متروپولیتن و Fælledparken در مرکز واقع شده است.

در نمودار زیر شاهد رشد تحصیل در کشور دانمارک در طول سالیان گذشته هستید:

افزایش نرخ تحصیل در دانمارک

دانشگاه های رشته ژنتیک در دانمارک

شما می توانید در دانشگاه های این کشور در دانشگاه ارهوس در کشور دانمارک رشته ژنتیک را بخوانید. همچنین فرصت های تحقیق نیز در این دانشگاه مهیا است. دپارتمان علوم زیستی در دانشگاه آرهوس، از برنامه های کاربردی برای سمت استادی کامل در زمینه ژنتیک تکاملی دعوت می کند. این دانشگاه به دنبال یک محقق رقابتی بین المللی با سابقه علمی قدرتمند و رقابتی در ژنتیک تکاملی هستیم. از داوطلب انتظار می رود با استفاده از رویکردهای پیشرفته و میان رشته ای، مباحث مهم پژوهشی در زیست شناسی تکاملی را هدف قرار دهد. از متقاضی انتظار می رود یک گروه تحقیقاتی ایجاد کند و یک برنامه تحقیقاتی موضعی را در ژنتیک تکاملی در بخش ژنتیک، بوم شناسی و تکامل و گروه علوم زیستی تدوین کند.

در جدول زیر شاهد دانشگاه های برتر کشور دانمارک برای تحصیل رشته ژنتیک و رتبه های آنان می باشید:

نام دانشگاهشهررتبه در میان دانشگاه های رشته ژنتیکرتبه در جهان
دانشگاه کپنهاگکپنهاگ2834
دانشگاه ارهوسارهوس70105
دانشگاه فنی دانمارککونگنز لینگبی130155

شرایط تحصیل رشته ژنتیک در دانمارک

در این خصوص می توان گفت که شرایط به طور کلی شامل شرایط حرفه ای و تخصصی می شود. یعنی به نسبت دیگر دانشگاه ها و کشورهای دیگر ممکن است شرایط سخت باشد. علاوه بر این، از متقاضی انتظار می رود که با محیط تحقیقاتی مرتبط در دانشگاه آرهوس همکاری کند و روابط برقرار شده را با گروه های تحقیقاتی در این زمینه در سطح بین المللی مستند کند. سابقه قوی انتشار، تجربه مستند در جذب بودجه خارجی، و تجربه مستند با تدریس و نظارت بر دانشجویان در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد مورد نیاز است. ما انتظار داریم که داوطلب در دوره های کارشناسی در هر دو مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد شرکت کند و به توسعه دوره های دکترا کمک کند.

براساس انتظارات دانشگاه آرهوس یک کاندیدای ایده آل برای تحصیل در دانمارک باید شرایط زیر را داشته باشد:

  • سابقه عالی انتشارات
  • توانایی چاپ در مجلات علمی بزرگ و انتشار تحقیقات در کنفرانس ها را نشان داد
  • نمایه تحقیقاتی سطح بالا بین المللی و شبکه بین المللی کاملاً مستقر در این زمینه
  • توانایی اثبات شده برای جذب بودجه قابل توجه تحقیقات خارجی
  • توانایی اثبات شده رهبری علمی عالی تدریس و نظارت بر دانش آموزان

مزایا تحصیل رشته زنتیک در دانمارک

مزایا تحصیل رشته زنتیک در دانمارک

گروه علوم زیستی میزبان برنامه های تحقیقاتی، برنامه های درسی و مشاوره ای است که تمام زیرشاخه های اصلی زیست شناختی را پوشش می دهد. این گروه تحقیقات کلاس جهانی را در زمینه های زیست شناسی آبزی و اکولوژی، محیط قطب شمال و اکوسیستم ها، زیست شناسی تنوع و حفاظت، ژنتیک و تکامل، میکروبیولوژی و زئوفیزیولوژی انجام می دهد. این دپارتمان در حال حاضر تقریباً 350 کارمند علمی و فنی و 75 دانشجوی دکترا استخدام می کند. علاوه بر برنامه دکترا، برنامه های کارشناسی و کارشناسی ارشد با نزدیک به 500 دانش آموز ثبت نام شده ارائه می شود. این گروه یک محیط تحقیقاتی پر جنب و جوش و غیررسمی با سنت های دیرینه را برای همکاری با شرکای دانشگاه بین المللی در نخبگان مطلق ارائه می دهد. زبان کار انگلیسی است و از برنامه های مرد و زن از هر نژاد استقبال می شود.

پس از اتمام برنامه دانشجو، که تحصیل کارشناسی ارشد در دانمارک را انتخاب کرده است. با تخصص زیست شناسی مولکولی و ژنتیک موارد زیر را کسب کرده است:

  • تخصص در ساختار، سازمان و عملکرد ژنومی
  • تخصص در عناصر ساختاری ژنومی
  • ساختار و تنظیم کروماتین در تغییرات
  • تخصص در ژنومیک، رونوشت نویسی، پروتئومیکس
  • تخصص در علل، تشخیص و وراثت بیماری های ژنتیکی انسان
  • تخصص در استراتژی های ژنتیکی برای درمانی در بیماری های ژنتیکی انسان

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص اعزام دانشجو به دانمارک سابقه بسیار درخشانی دارد و می تواند یاری رسان شما در این مسیر باشد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *