مهاجرت تحصیلی هلند

دانشگاه روتردام هلند

دانشگاه روتردام هلند

دانشگاه روتردام هلند بیش از 50000 دانشجو را در سال می پذیرد که آن را به یکی از بزرگترین شهرهای دانشجویی هلند تبدیل می کند. تاثیرگذارترین دانشگاه روتردام بدون شک دانشگاه اراسموس EUR است. این دانشگاه که در سال 1913 تأسیس شد، به نام اراسموس روتردامی، انسان‌ شناس و الهیدان قرن پانزدهمی که همچنین به عنوان همنام برنامه تبادل مطالعاتی فوق‌ العاده موفق اراسموس عمل کرد نامگذاری شد. این دانشگاه در حال حاضر حدود 23000 دانشجو ثبت نام می کند. EUR که به دلیل تحقیقات پیشرفته و آموزش در سطح جهانی شناخته شده است، به طور مداوم در رتبه بندی بهترین دانشگاه های اروپایی امتیاز بالایی کسب می کند. دانشگاه اراسموس روتردام با بیش از %20 از جمعیت دانشجویی خود از خارج از کشور، یکی از بین المللی ترین دانشگاه های هلند است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه پذیرش از دانشگاه روتردام هلند مشاور شماست.

درباره روتردام هلند

روتردام دومین شهر بزرگ هلند در استان هلند جنوبی است. بندر روتردام که اغلب به عنوان “دروازه اروپا” شناخته می شود، بزرگترین بندر در قاره است. بیش از 600000 نفر در این شهر زندگی می کنند که بیش از 1 میلیون نفر در کلان شهر بزرگتر زندگی می کنند. تحصیل در روتردام یک گزینه جذاب برای دانشجویانی است که علاقه مند به تحصیل با کیفیت در یکی از پر جنب و جوش ترین مراکز تجارت و بازرگانی اروپا هستند. روتردام به 800 سال تاریخ نگاه می کند. این شهر در سال 1270 توسط ماهیگیرانی تأسیس شد که سدی بر روی رودخانه روته برای محافظت در برابر سیل ساختند. این شهر به دلیل موقعیت مکانی خود به زودی به یک مرکز تجاری تبدیل شد و با انقلاب صنعتی و جهانی شدن روزافزون، رشد جمعیت آن به شدت افزایش یافت.

متأسفانه روتردام در طول جنگ جهانی دوم ضربه سختی خورد. بخش اعظم شهر در طی حملات هوایی در سال 1940 ویران شد. در نیمه دوم قرن بیستم، روتردام به شیوه ای کاملاً جدید بازسازی شد، با طرح شهری جدید و وسیع که فضایی را برای معماری مدرن باز می کرد. روتردام امروزی دارای ترکیبی منحصر به فرد از ساختمان های قدیمی و جدید است و علاقه مندان به معماری را از سراسر جهان هیجان زده می کند. روتردام یکی از قابل سکونت ترین شهرهای اروپا محسوب می شود. بندر آن شلوغ ترین بندر اروپا است و بسیار جلوتر از نایب قهرمان آن در آنتورپ ( بلژیک ) و هامبورگ ( آلمان ) است. با توجه به نقش روتردام به عنوان یک مرکز تجارت جهانی، تعجب آور نیست که این شهر یکی از چند فرهنگی ترین مکان ها در اروپا است و بسیاری از جمعیت آن متولدین خارجی هستند.

دانشگاه های روتردام هلند

بزرگترین دانشگاه روتردام، دانشگاه علوم کاربردی روتردامHogeschool Rotterdam است که بیش از 35000 دانشجو دارد. تمام 15 مکان RUAS در نزدیکی خط متروی شرقی-غربی روتردام واقع شده‌اند که به این منطقه لقب «محور دانش» داده است. با هواپیما، روتردام به بهترین وجه از طریق فرودگاه اسخیپول آمستردام در شمال یا از بروکسل Zaventem در جنوب متصل است. روتردام در مجاورت بسیاری از کلانشهرهای هیجان انگیز واقع شده است. آمستردام، لاهه و بروکسل (بلژیک) در مجاورت قرار دارند. و سفرهای کوتاه به لندن ( بریتانیا ) یا پاریس ( فرانسه ) در دسترس هستند. این پردیس در طول جنگ جهانی اول ساخته شد، زمانی که روتردام به عنوان بزرگترین شهر جاسوسی جهان شناخته شد بنابراین ممکن است هرگز از اسرار پشت دیوارهای آن مطلع نشوید.

در لیست زیر شاهد مزایا تحصیل در دانشگاه روتردام هلند هستید:

  • ایجاد تأثیر مثبت اجتماعی
  • فضایی برای خلاقیت و کارآفرینی
  • توسعه شخصی و حرفه ای
  • محیط کار بین المللی و فراگیر
  • دستیابی به تعادل با هم

در جدول زیر شاهد رتبه دانشگاه روتردام هلند هستید:

رتبه در جهانرتبه در اروپارتبه در هلندرتبه در علوم انسانیرتبه در زیست شناسیرتبه در سیستم قلب و عروق
6218322212828

درباره دانشگاه روتردام هلند

درباره دانشگاه روتردام هلند

دانشگاه اراسموس روتردام یک دانشگاه بین المللی با گرایش اجتماعی قوی در آموزش و پژوهش است، همانطور که در مأموریت ما ایجاد تأثیر اجتماعی مثبت بیان شده است. EUR خانه 3700 آکادمیک و متخصص و تقریبا 33000 دانشجو از بیش از 140 کشور استاین دانشجویان شهروندانی جهانی هستند که ارتباط برقرار می‌کنند، کارآفرین هستند، ذهن باز و درگیر اجتماعی می باشند این مقادیر اراسمی به عنوان قطب نمای داخلی عمل می کنند و نمایه متمایز و قابل تشخیص EUR را ایجاد می کنند. از این ارزش ‌ها، با چشم ‌اندازی وسیع و با چشم ‌اندازی به تنوع، پیشینه ‌ها و نظرات مختلف، کارمندان ما برای حل چالش ‌های اجتماعی از روتردام پویا و جهان ‌وطن از نزدیک با هم همکاری می ‌کنند.

یک دانشگاه بسیار معتبر، اتحادیه اروپا روتردام در حال حاضر در رتبه 75 دانشگاه برتر جهان قرار دارد پردیس در حال حاضر دارای بیش از 22000 دانشجو از جمله بیش از 3000 دانشجوی بین المللی است و تمرکز قوی بر پایداری دارد. در طی 10 تا 20 دقیقه دوچرخه سواری، می توانید غذاخوری درونی خود را در مارکتال (تالار بازار) روتردام کاوش کنید، سر خود را به خانه های عجیب و غریب مکعب زرد خم کنید و از غرفه شناور نیمه کندو-نیمه ایگلو دیدن کنید. دنیای امروز به سرعت در حال تحول است و نیازمند انعطاف پذیری و چشم اندازی از سوی سازمان هاست که دانشگاه اراسموس روتردام از جمله آنهاست. بیش از هر زمان دیگری، باید برای جامعه و برای کارکنان خود ارزش بیافزایید. رشته جراحی مغز و اعصاب در هلند یکی از رشته های جذاب محسوب می شود.

در نمودار زیر شاهد میزان دانشجویان بین المللی در دانشگاه روتردام هلند هستید:

میزان دانشجویان بین المللی در دانشگاه روتردام هلند

الزامات تحصیل در دانشگاه روتردام هلند

در اروپا، بار دوره تمام وقت به طور معمول 30 ECTS اعتبارات اروپایی است و انتظار می رود دانشجویان مبادله ای با یورو در هر ترم 30 واحد دریافت کنند. مقدار واحدهایی که هر دوره ارزش دارد با حجم کار/ساعت تماس مطابقت دارد و می تواند از 1 تا 30 ECTS در هر دوره متفاوت باشد. رعایت شرایط و مدارک لازم برای پذیرش تحصیلی در هلند الزامی است. دانشکده علوم اجتماعی و رفتاری (روابط بین الملل، روانشناسی، علوم سیاسی، جامعه شناسی، مطالعات توسعه، حقوق و جامعه): ترم 1 (پاییز) از سپتامبر تا دسامبر و ترم 2 از ژانویه تا اوایل جولای اجرا می شود. تاریخ ترم دانشکده تاریخ، فرهنگ و ارتباطات رسانه و ارتباطات؛ تاریخ و هنر ترم 1 (پاییز) از سپتامبر تا اوایل فوریه و ترم 2 از اوایل فوریه تا اوایل ژوئیه اجرا می شود. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت ویزای تحصیلی هلند در زمینه پاسخگوی سوالات شماست.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *