مهاجرت تحصیلی هلند

دانشگاه اوتریخت هلند

دانشگاه اوتریخت هلند

دانشگاه اوتریخت هلند که در سال 1636 تأسیس شد، یک دانشگاه معتبر تحقیقاتی است که به طور مداوم در 15 دانشگاه برتر قاره اروپا قرار دارد. عضو لیگ مشهور دانشگاه های تحقیقاتی اروپا است. این دانشگاه در شهر اوترخت، یکی از زیباترین و امن ترین شهرهای اروپای شمالی واقع شده است. این دانشگاه 12 برنامه کارشناسی با زبان انگلیسی و بیش از 90 برنامه کارشناسی ارشد با تدریس انگلیسی ارائه می دهد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مسیر مهاجرت تحصیلی و اخذ پذیرش از دانگشاه اوتریخت هلند مشاور و راهنمای شماست. در ادامه مقاله در خصوص دانشگاه اوتریخت هلند بیشتر توضیح می دهیم.

تحصیل در اوتریخت هلند

پیوستن به دانشگاه اوترخت به عنوان یک دانشجوی بین ‌المللی، شما را به بخشی از یک جامعه دانشگاهی مبتکر و بین ‌المللی تبدیل می‌ کند که کمتر از 12 برنده جایزه نوبل را معرفی کرد که درگیر آموزش و تحقیق چند رشته ‌ای هستند. در دانشگاه اوترخت شما مدلی از آموزش با کیفیت را تجربه خواهید کرد که مخفف تدریس شخصی و تعاملی مبتنی بر تفکر انتقادی و بحث، انعطاف پذیری و سطح انتخاب برای دانشجویان و همچنین توسعه حرفه ای دائمی برای اساتید است. انگلیسی در هلند زبان رایجی است. اوتریخت در هلند شهر زیبایی است که در مرکز این کشور است و وجهه تاریخی آن جذاب است. بی ‌بی ‌سی تراول اوترخت را در فهرست «5 مکان برتر برای زندگی» قرار داد. ذهن ‌های روشن، آینده بهتر معرف این کشور است.

اوترخت در زیبایی زیبایی شناختی و روحیه هنرمندان، شاعران، نویسندگان و موسیقی دانان رشد می کند. این شهر آرام، به‌ طور واقعی هلندی است و دارای خیابان ‌های سنگ‌ فرش، قلعه، و کانال ‌هایی است. کالج دانشگاه اوترخت یک کالج کوچک علوم و هنرهای لیبرال با دوره های آموزشی به زبان انگلیسی است. در حین تحصیل در دانشگاه، یک معلم خصوصی به عنوان مربی آکادمیک و شخصی شما عمل خواهد کرد. مناظر پانوراما شهر را از برج Dom، بلندترین برج کلیسا در هلند، کشف کنید. در مرکز قرون وسطایی اوترخت با کلیساهای گوتیک و رومی که در زمانی که این شهر یک مرکز مذهبی بود، سرگردان شوید.

رشته های دانشگاه اوتریخت هلند

دانشگاه اوترخت یک موسسه دولتی است که در سال 1636 تاسیس شد. این دانشگاه در شهر اوترخت در هلند، کمتر از 30 مایلی جنوب آمستردام واقع شده است. این دانشگاه دارای 4 مکان است و پردیس اصلی آن پارک علمی اوترخت پردیس De Uithof است که در شرق مرکز شهر اوترخت واقع شده است. حدود 30000 دانشجو در این دانشگاه تحصیل می کنند و هزینه های تحصیل برای دانشجویان غیر اتحادیه اروپا و کشورهای منطقه اقتصادی غیر اروپایی، به استثنای دانشجویان سوئیسی و سورینامی، بالاتر است. دانشجویان می توانند برای مسکن در خوابگاه هایی که توسط یک سازمان خارجی اداره می شود درخواست دهند. تحصیل در مقطع کارشناسی دانشگاه اوترخت بیش از 30000 دانشجو از 118 کشور جهان دارد. شما می توانید از بین 12 رشته تحصیلی لیسانس انگلیسی انتخاب کنید. برنامه لیسانس در دانشگاه اوترخت یک برنامه 3 ساله است که منجر به دریافت مدرک علوم BSc یا مدرک هنر BA می شود.

در حال حاضر دانشگاه اوترخت 12 برنامه کارشناسی زیر را ارائه می دهد:

  • زبان ها و فرهنگ سلتیک
  • دانشکده علوم دارویی
  • اقتصاد و اقتصاد بازرگانی
  • زبان و فرهنگ انگلیسی
  • علم جهانی پایداری
  • تاریخ
  • زبان شناسی
  • مطالعات ادبی
  • رسانه و فرهنگ
  • فلسفه، سیاست و اقتصاد

در نمودار زیر شاهد تعداد دانشجویان جدید در دانشگاه اوتریخت هلند هستید:

تعداد دانشجویان جدید در دانشگاه اوتریخت هلند

بخش های دانشگاه اوتریخت هلند

این دانشگاه دارای 7 بخش اصلی دانشگاهی است: علوم زمین. علوم انسانی و حقوق، اقتصاد و حاکمیت؛ پزشکی؛ علوم پایه؛ علوم اجتماعی و رفتاری و دامپزشکی. علاوه بر این، دو کالج دانشگاهی وجود دارد: کالج دانشگاه روزولت و کالج دانشگاهی اوترخت که بر آموزش هنرهای آزاد برای دانشجویان مقطع کارشناسی و همچنین مرکزی برای آموزش و یادگیری متمرکز هستند. در مجموع، این دانشگاه حدود 45 رشته در مقطع کارشناسی و بیش از 130 برنامه در مقطع کارشناسی ارشد ارائه می دهد. هلندی زبان اصلی آموزش است، هرچند تعداد انگشت شماری از برنامه های کارشناسی و بیش از 80 برنامه کارشناسی ارشد به زبان انگلیسی تدریس می شود. نمونه ‌هایی از برنامه ‌های کارشناسی ارشد که به زبان انگلیسی تدریس می‌شوند، برنامه ‌های بانکداری و مالی، تاریخ فرهنگی اروپای مدرن و مطالعات دینی هستند.

اگرچه این شهر که از بهترین شهرهای هلند است از وسعت متوسطی برخوردار است، اما می‌توانید تعداد زیادی دانشگاه را در اوترخت بیابید: دانشگاه هنر HKU به دانشجویانی که به دنبال تحصیل در تئاتر و هنرهای زیبا هستند، پاسخ می‌دهد. دانشگاه علوم کاربردی HU اوترخت و مدرسه TIAS برای تجارت و جامعه مدارک تجاری بین المللی ارائه می دهند. دانشگاه تیلبورگ پردیس الهیات خود را در اوترخت اداره می کند. و دانشگاه مطالعات انسانی برنامه تحصیلات تکمیلی خود را به دانشجویان بین المللی ارائه می دهد.

در جدول زیر شاهد جزئیاتی در خصوص دانشگاه اوتریخت هستید:

تعداد کل دانش آموزانتعداد دانشجویان بین المللیتعداد کل هیات علمیتعداد کارکنان بین المللیتعداد مدارک اعطا شده در مقطع کارشناسیرتبه در جهانرتبه در اروپارتبه در هلند
3102724551855542458648122

درباره دانشگاه اوتریخت هلند

درباره دانشگاه اوتریخت هلند

بسیاری از تحقیقات در دانشگاه اوترخت حول 4 موضوع استراتژیک پویایی جوانان، مؤسسات برای جوامع باز، علوم زیستی و پایداری ساختار یافته است. برخی از موسسات تحقیقاتی این دانشگاه عبارتند از: موسسه توسعه پایدار کوپرنیک و موسسه تحقیقات دریایی و جوی. اوترخت که تنها 30 دقیقه با قطار از آمستردام فاصله دارد، یک ایستگاه جذاب در هلند است. دانشجویان تقریباً 20% از جمعیت اوترخت را تشکیل می دهند که به شهر حال و هوای واقعی شهر دانشگاهی می بخشد. اولین کالج دانشگاهی در هلند، کالج دانشگاهی اوترخت یک کالج ممتاز نخبه است که تنها 700 دانشجو در رشته ‌های علوم و هنرهای آزاد ثبت‌نام می‌کند. بیش از 50 ملیت در میان بدنه دانشجویی حضور دارند و نزدیک به نیمی از دانشجویان UCU از کشورهای دیگر هستند. ویژگی های خاص UCU شامل کلاس های کوچک (بدون سالن های سخنرانی بزرگ)، معلمان خصوصی، محیط غیر رسمی و درس های تعاملی است.

مقاله انواع ویزاهای مهاجرت به هلند را می توانید از نظر بگذارنید و بیشتر در این باره بدانید. پردیس UCU که در بالای قرن‌ ها تاریخ ساخته شده است، امروزه دارای سالن‌ ها و سالن ‌های آجری است که اغلب برای جلسات غیررسمی، جلسات مطالعه و سخنرانی‌ های فوق برنامه استفاده می ‌شود. دانشگاه اوترخت اغلب در رتبه بندی های مختلف در بین بهترین دانشگاه های جهان قرار می گیرد. فهرست برجسته فارغ التحصیلان آن شامل برخی از تأثیرگذارترین دانشمندان و متفکران اروپا می شود. UU نزدیک به 100 برنامه کارشناسی و کارشناسی ارشد را در تمام رشته های دانشگاهی تاریخ، فیزیک، پزشکی، حقوق، اقتصاد، علوم کامپیوتر و بسیاری دیگر ارائه می دهد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص اقامت پس از تحصیل در هلند مشاور شماست.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *