مهاجرت کاری انگلستان

بازار کار مهندسی کامپیوتر در انگلستان

بازار کار مهندسی کامپیوتر در انگلستان

متخصصان بین المللی در بازار کار مهندسی کامپیوتر در انگلستان اصول علمی و ریاضی را به منظور حل مسائل به کار می گیرند. این کار در انگلستان عمدتا در دفتر یا در آزمایشگاه های رایانه انجام می شود، اگرچه کار از راه دور در این کشور به طور فزاینده ای رایج می شود. علاوه بر این پروژه ها در بازار کار مهندسی کامپیوتر در انگلستان ممکن است به تنهایی یا در تیم های کوچک انجام شوند. البته لازم به ذکر است که در حال حاضر زنان در این حرفه کمتر حضور دارند. همچنین عدم تعادل جنسیتی در کل صنعت فناوری اطلاعات یک موضوع شناخته شده است. اما کارهایی برای اصلاح تعادل در این حوزه در حال انجام است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با سالها تجربه در امر مهاجرت، آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان در این خصوص می باشد. در نهایت اینکه این کار در انگلستان، شامل گذراندن ساعات زیادی در صفحه کلید است. شایان ذکر است که اخذ ویزای کاری انگلیس الزامی است.

مهندسان نرم افزار در بازار کار مهندسی کامپیوتر در انگلستان

مهندسان نرم افزار در بازار کار مهندسی کامپیوتر در انگلستان، به دلیل پیشرفت های تکنولوژی و جهت گیری استراتژیک در محیطی دائما در حال تحول کار خواهید کرد. همچنین مهندسان نرم افزار سیستم هایی را ایجاد، نگهداری، ممیزی و بهبود می بخشند تا نیازهای خاص را برآورده کنند. همچنین اغلب طبق توصیه یک تحلیلگر یا معمار سیستم، سیستم های سخت و نرم افزاری را برای تشخیص و رفع خطاهای سیستم آزمایش می کنند. علاوه بر این، بسته به سازمانی که در آن مشغول به کار هستید، ممکن است نقش نقش تعربف شده تری داشته باشید، و در گروهی از متخصصان فمناوری اطلاعات کار کنید. در نهایت اینکه عناوین و توضیحات شغلی در فناوری اطلاعات استاندارد نیست. از سوی دیگر، نقش مهندسان نرم افزار در بازار کار مهندسی کامپیوتر در انگلستان شامل موارد زیر می شود:

نقش مهندسان نرم افزار در بازار کار مهندسی کامپیوتر در انگلستانعلاوه بر این به عنوان یک مهندس نرم افزار در بازار کار مهندسی کامپیوتر در انگلستان، باید مسئولیت های زیر را بر عهده بگیرید. که عبارت اند از:

  • نوشتن و تست کد، همچنین اصلاخ و بازنویسی آن در صورت لزوم
  • تحقیق، طراحی و نوشتن برنامخه های نرم افزاری جدید در انگلستان
  • ادغام محصولات نرم افزاری موجود در این کشور، و لتفرم های ناسازگار را برای کار با یکدیگر دریافت کنید.
  • ایجاد مشخصات فنی
  • مستندات عملیاتی را با نوسیندگان فنی بنویسید.
  • سیستم ها را با نظارت و اصلاح عیوب نرم افزار حفظ کنید.
  • فناوری های جدید را بررسی کنید.
  • همواره دانش و مهارت های فنی را با شرکت در دوره های داخلی و خارجی، خواندن کتابچه ها و دسترسی به برنامه های کاربردی جدید به روز کنید.
  • مشاوره با مشتریان و همکاران در مورد نگهداری و عملکرد سیستم های نرم افزاری

ساعات کار مهندسان در بازار کار مهندسی کامپیوتر در انگلستان

ساعات کار مهندسان در بازار کار مهندسی کامپیوتر در انگلستان

بر خلاف سایر کشورهای مدرن اروپایی، ساعات کار مهندسان در بازار کار مهندسی کامپیوتر در انگلستان به نسبت معقول تر است. ساعات کاری مهندسان کامپیوتر در این کشور معمولا از ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر است. با این حال با نزدیک شده به ضرب الاجل ها و همچنین در مرحله آزمایش ساعات طولانی تری برای پایان پروژه ها تجربه خواهید کرد. به طوری که تا زمانی که سیستم ها مورد استفاده قرار نمی گیرند بتوان آنها را آزمایش کرد. علاوه بر این در برخی موارد، ممکن است از مهندسان نرم افزار خواسته شود که برای مقابله با مشکلات آماده باشند. این الزامات می تواند سامل کار در شب و آخر هفته در یک الگوی شیفتی می باشد. همچنین خوداشتغالی و کار آزاد یا قرار داردی در انگلستان امکان پذیر است. در نمودار زیر می توانید ساعات کار مهندسان کامپیوتر در انگلستان را با کشورهای دیگر جهان مقایسه کنید:

ساعات کار مهندسان کامپیوتر در انگلستان را با کشورهای دیگر جهان

چشم انداز شغلی در بازار کار مهندسی کامپیوتر در انگلستان

طی سالهای اخیر طیف وسیعی از مشاغل مختلف در بازار کار مهندسی کامپیوتر در انگلستان برای متقاضیان ارائه شده است. از مهمترین آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • صنایع تولیدی در انگلستان: از جمله شرکت های خودروسازی، ناوبری، مخابرات، تولید و ساخت و ساز در این کشور است.
  • خدمات مالی در انگلستان: که شامل بانک های سرمایه گذاری جهانی، سازمان های مالی، متخصصان بازار امنیت و بخش بازنشستگی می شود.
  • خدمات عمومی: شامل انرژی آب، استخراج انرژی و حمل و نقل می باشد.
  • شرکت های تخصصی فناوری اطلاعات: از جمله ارائه دهندگان بزرگ فناوری اطلاعات، توسعه نرم افزار، مشاوران فناوری اطلاعات، ارائه دندگان اینترنت و شرکت های آموزشی که جرزو شرکت های تخصصی فناوری اطلاعات هستند.

از سوی دیگر خرده فروشان، شرکت های حقوقی، سازمان های هوش تجاری و تحقیقات بازار و نیروهای مسلح نیز از چشم اندازهای شغلی در رشته مهندسی کامپیوتر در انگلستان می باشد. به طور کلی این طیف بالای مشاغل کامپیوتری در انگلستان سالانه هزاران متخصص را در این حوزه به این کشور می کشاند. چنانچه تصمیم خود را برای تحصیل در انگلستان در رشته کامپیوتر گرفته اید، می توانید با مشاوران مجرب موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این زمینه در ارتباط باشید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *