مهاجرت کاری انگلستان

بازار کار قلب و عروق در انگلستان

بازار کار قلب و عروق در انگلستان

متخصصان واجد شرایط ورود به بازار کار قلب و عروق در انگلستان، پزشکانی هستند. که در تشخیص، درمان و پیشگیری از بیماری هایی که عمدتا قلب و عروق خونی را شامل می شود، تخصص دارند. کار در این حرفه در بریتانیا مستلزم داشتن ویزای کاری انگلیس می باشد. برای افرادی که قصد دارند تاثیر مثبتی بر سلامت و رفاه افراد مختلف داشته بشند، بازار کار قلب و عروق در انگلیس بهترین گزینه خواهد بود. علاوه بر این متخصصان در این حوزه با بیماران بزرگسال برای درمان بیماری های مداوم و طولانی مدت کار خواهند کرد. یا اینکه به موقعیت های اضطراری و تهدید کننده زندگی پاسخ دهند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با سالها تجربه در خصوص مهاجرت کاری به اروپا، آماده ارائه مشاوره به شما عزیزان در این زمینه می باشد. در نهایت اینکه علاوه بر تلاش برای بهبود میزان بقا و کیفیت زندگی، در پیشگیری از بیماری نیز مشارکت خواهید داشت. البته لازم به ذکر است متخصص قلب کودکان با کودکان کار می کنند و این یک تخصص جداگانه است.

تخصص های مختلف بازار کار قلب و عروق در انگلستان

به نسبت سایر کشورهای مدرن اروپایی، تخصص های گوناگونی در بازار کار قلب و عروق در بریتانیا ارائه شده است. بنابراین متخصصان قلب و عروق در انگلستان می توانند در زمینه های زیر مشغول به کار شوند:

انواع تخصص های قلب و عروق در انگلستانتوضیحات
تصویربرداری قلبمدیریت بیماری دریچه قلب، آئورتوپاتی و تمورهای قلبی با خواندن و تفسیر آنها انجام می شود. همچنین سی تی اسکن قلب و تصویربرداری قلبی، از جمله اکوکاردیوگرام نیز در این حوزه تخصصی صورت می گیرد.
نارسایی قلبیمدیریت اختلالات عضله قلب، پریکارد و عروق ریوی
الکتروفیزیولوژی و دستگاه هاآریتمی قلبی از طریق دارو و دستگاه های الکترونیکی قابل کاشت قلب
بیماری عروق کرونر و مداخلهبا انجام اقدامات پیشرفته قلبی مانند قرار دادن استنت در عروق بیمار، آترکتومی و آنژیوپلاستی با بالون

علاوه بر این موارد اگر علاقه مند به این حرفه هستید، می توانید فرصت های آکادمیک را در زمینه تحقیق دنبال کنید.

شرایط ورود به بازار کار قلب و عروق در انگلستان

شرایط ورود به بازار کار قلب و عروق در انگلستان

یکی از مهمترین اصل های ورود به بازار کار قلب و عروق در انگلستان، واجد شرایط بودن در این حرفه پزشکی می باشد. به طور کلی برای واجد شرایط بودن جهت ورود به بازار کار قلب و عروق در انگلستان ابتدا باید مدرک پزشکی شما به رسمیت شناخته شده باشد. البته تکمیل مدیک پزشکی متقاضیان قلب و عروق در انگلستان معمولا 5 تا 6 سال به طول می انجامد. با این حال اگر قبلا در رشته ای غیر از پزشکی مدرک گرفته اید، می توانید برای یک برنامه تحصلی تسریع شده 4 ساله پزشکی درخواست دهید. سپس به تکمیل برنامه بنیاد بریتانیا خواهید رفت، که این برنامه آموزشی دو ساله و مبتنی بر کار، شکاف بین دانشگاه پزشکی ور آموزش تخصصی را تکمیل می کند.

همچنین در طول این مدت شما به عنوان یک پزشک جوان در حوزه قلب و عروق به صورت چرخشی در بخش های مختلف در بیمارستان ها کار خواهید کرد. علاوه بر این مهارت های حرفه ای خود را نیز توسعه می دهید. البته لازم به ذکر است که، همواره سعی کنید در صورت امکان چرخش را در مناطق مربوط به قلب انجام دهید. از سوی دیگر، در صورت تکمیل موفقیت آمیز گواهی پایان برنامه به شما اعطا خواهد شد. سپس باید برای اولین مرحله آموزش تخصصی و آموزش مرحله 1 داخلی پزشکی اقدام نمایید. که این آموزش در بخش قلب و عروق می تواند یکی از موارد زیر باشد:

  • آموزش پزشکی داخلی که به صورت برنامه 3 ساله ارائه می شود.
  • ساقه مشترک مراقبت حاد یا درمان طب داخلی که به صورت برنامه 4 ساله قابل اجرا خواهد بود.
  • سپس برای آموزش تخصصی قلب و عروق آماده می شوید، که این آموزش شامل 5 سال آموزش دوگانه است.

چشم انداز شغلی در بازار کار قلب و عروق در انگلستان

بریتانیا هموراه چشم انداز شغلی گسترده را در بازار کار قلب و عروق در انگلستان برای دوستداران این حوزه تضمین می کند. به عنوان یک متخصص قلب و عروق در انگلستان که اخیرا واجد شرایط شده اید، تجربه خود را در این کشور تقویت خواهید کرد. به به حوزه تخصص خود و نوآفرینی در انگلستان ادامه خواهید داد. همچنین این فرصت در دانشگاه های برتر انگلستان برای تخصص در زمینه های جدید مانند قلب و عروق یا بیماری های قلبی ارثی وجود دارد. همچنین همانطور که در بازار کار قلب و عروق در انگلستان پیشرفت می کنید، می توانید انتظار داشته باشید که حقوق بیشتری در این کشور دریافت کنید. تا فرصت بیشتری برای به عهده گرفت نقش های مدیریتی در سطح عای در بیمارستان ها داشته باشید. نقش های مدیریتی در بازار کار قلب و عروق در انگلستان شامل موراد زیر می شود:

نقش های مدیریتی در بازار کار قلب و عروق در انگلستان

علاوه بر این، به عنوان یک متخصص قلب دانشگاهی در انگلستان، شما این فرصت را خواهید داشت که با تحقیقات پیشگامانه درگیر شوید. که می تواند تاثر قابل توجهی در این زمینه داشته باشد. چنانچه تصمیم خود را برای تحصیل در رشته قلب و عروق در انگلستان با کار در این حوزه را گرفته اید، برای اطمینان خاطر بیشتر با مشاوران مجرب موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *