مهاجرت تحصیلی انگلستان

رشته مهندسی کامپیوتر در انگلستان

رشته مهندسی کامپیوتر در انگلستان

با فارغ التحصیلی از دانشگاه های بریتانیا در رشته مهندسی کامپیوتر در انگلستان می توانید بلافاصله در برترین شرکت های جهان مشغول به کار شوید. بریتانیا در بسیاری از زمینه های آموزشی از جمله مهندسی، علم، هنر و طراحی، تجارت و مدیریت، حقوق و امور مالی پیشرو جهان است. شهرت و میراث بریتانیا به عنوان یک مرکز جهانی برای تحقیقات علمی، آن را به عنوان مغناطیسی برای برخی از بهترین متفکران جهان تبدیل کرده است.

تنها با 1% از جمعیت جهان، بریتانیا مسئول 8% از انتشارات علمی جهانی است. این کشور یک سیستم آموزشی مشهور در جهان با مدارک تحصیلی ارائه می دهد که می تواند تغییر واقعی در آینده شما ایجاد کند. این دانشگاه سالانه بیش از 600000 دانشجوی بین المللی را در برنامه های مختلف از دوره های زبان انگلیسی گرفته تا دکترا جذب می کند. سیستم آموزشی این کشور به دانشجویان این امکان را می دهد که دوره ها و موضوعات را در زمینه های مختلف مطالعات ترکیب کنند. بنابراین، می توانید مدرک تحصیلی خود را با توجه به نیازها و علایق خود تنظیم کنید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت این مقاله را جهت راهنمایی متقاضیانی تهیه کرده است که قصد تحصیل رشته مهندسی کامپیوتر در انگلستان دارند.

معرفی دانشگاه های رشته مهندسی کامپیوتر در انگلستان

این کشور یکی از محبوب ترین انتخاب ها برای دانشگاه و تحصیل رشته مهندسی کامپیوتر در انگلستان است. این کشور استانداردهای آکادمیک بالایی را حفظ می کند و این اطمینان را می دهد که فارغ التحصیلان برنامه های کارشناسی مهندسی کامپیوتر به خوبی برای مشاغل این صنعت مجهز شده اند و آن ها را در بازار کار بسیار مورد توجه قرار می دهد. این کشور دارای چندین برنامه عالی کارشناسی مهندسی کامپیوتر در سراسر کشور است که دارای طیف وسیعی از گزینه های تحصیلی، از جمله تحصیل تمام وقت و پاره وقت است.

مهندسی کامپیوتر با ترکیب زمینه های علوم کامپیوتر و مهندسی برق برای توسعه سخت افزار و نرم افزار می باشد. دانشجویانی که از مهندسی کامپیوتر در این کشور فارغ التحصیل می شوند، مهارت های لازم برای کار در صنعت کامپیوتر، از جمله کلیه صنایعی که از کامپیوتر و شبکه های کامپیوتری استفاده می کنند را کسب خواهند کرد. دانشجویانی که رشته مهندسی کامپیوتر در این کشور تحصیل می کنند، اغلب می توانند در زمینه خاصی مانند سیستم عامل ها، ارتباطات، شبکه های کامپیوتری، روباتیک و علوم محاسباتی تخصص داشته باشند.

برخی از موسسات برتر رتبه برتر که دوره تحصیل تمام وقت در علوم کامپیوتر در بریتانیا را ارائه می دهند عبارتند از:

  • دانشگاه آکسفورد
  • دانشگاه کمبریج
  • کالج امپریال لندن
  • دانشگاه ادینبورگ
  • دانشگاه منچستر
  • کالج دانشگاه لندن (UCL)
  • دانشگاه ساوتهمپتون
  • دانشگاه بیرمنگام

مشاغل رشته مهندسی کامپیوتر در انگلستان

فارغ التحصیلان رشته مهندسی کامپیوتر در انگلستان برای توسعه فناوری های کامپیوتر، برنامه های نرم افزاری جدید و سخت افزار کامپیوتر به کار گرفته می شوند.

حقوق سالانه کار در انگلیس برای این رشته در نمودار زیر نشان داده شده است:

برای مقایسه می توانید مقاله حقوق ماهیانه کار در انگلستان را مطالعه کنید. مهندسان کامپیوتر که عمدتا با نرم افزار کار می کنند، نرم افزاری را برای پاسخگویی به نیازهای افراد، توصیه به روزرسانی و اطمینان از عملکرد صحیح برنامه توسعه خواهند داد. آن ها اغلب برای اطمینان از نرم افزار بهینه با سایر متخصصان کامپیوتر همکاری می کنند. مهندسان کامپیوتر که با سخت افزار کار می کنند، سخت افزار جدیدی را طراحی و ایجاد می کنند، سخت افزار جدید را آزمایش می کنند، نتایج را تجزیه و تحلیل می کنند و مدل خود را اصلاح می کنند. آنها بر هرگونه تولید سخت افزار نظارت خواهند داشت و باید از فناوری های فعلی به روز باشند.

مهندسی کامپیوتر به منطق عالی و مهارت های استدلال تحلیلی نیاز دارد. به خصوص اگر قصد دارید با طراحی یا تولید سخت افزار کار کنید، این امر به شما کمک می کند تا تمایل زیادی به مکانیک و علوم فیزیکی داشته باشید. اگر شما فردی هستید که حساب و هندسه را دوست داشتید در حالی که همه دوستان شما از آن شکایت داشتند، مهندسی کامپیوتر می تواند انتخاب کاملی برای شما باشد. تقریباً هر شغلی در مهندسی کامپیوتر به مهارت های ریاضی وابسته است.

هزینه تحصیل رشته مهندسی کامپیوتر در انگلستان

هزینه تحصیل در انگلستان برای مقطع کارشناسی بسیار متفاوت است. جدول زیر هزینه تحصیل در این مقطع را نشان داده است:

پارامترهزینه سالانه به دلار
کمترین14130$
بیشترین53700$

در تمام سطوح، مقاطع علوم انسانی و اجتماعی دارای حداقل هزینه هستند. در حالی که برنامه های آزمایشگاهی و بالینی به طور قابل توجهی گران تر می باشند. اما وقتی این هزینه ها را با متوسط ​​هزینه زندگی در انگلستان 2021 ترکیب کنید، حدود 16950$ (دلار) در هر سال، دیدن اینکه چگونه امکان تحصیل در این کشور بدون هزینه کمی برای شما، دشوار است. هزینه کل تحصیل در این کشور حداقل 31380$ (دلار) در سال تخمین زده می شود که تحصیل در لندن به احتمال زیاد گران تر خواهد بود.

هزینه تحصیل رشته مهندسی کامپیوتر در انگلستان

کار بعد از فارغ التحصیلی در بریتانیا

با اخذ ویزای مسیر فارغ التحصیلی (Graduate Route visa)، دانشجویانی که قصد دارند در تابستان 2023 به بعد فارغ التحصیل می شوند، می توانند حداکثر تا 2 سال در این کشور بمانند. این قانون جدید بدون در نظر گرفتن رشته تحصیلی شما در هر 2 مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد صدق می کند. برنامه های ویزای مسیر فارغ التحصیلی اکنون باز است. برای واجد شرایط بودن برای ویزا، نیازی به حمایت کارفرما ندارید. بنابراین، هنگام درخواست، نیازی به داشتن شغل ندارید.

همچنین هیچ گونه محدودیتی برای نوع شغلی که می توانید در طول این 2 سال انجام دهید وجود ندارد و حداقل حقوق مورد نیاز نیست. می توانید به دنبال نقش های مرتبط با مدرک تحصیلی خود باشید یا تجربه کار در زمینه های دیگر را کسب کنید. در هر صورت، این یک فرصت فوق العاده برای ساختن CV و شروع حرفه شما است. مسیر جدید نیز بسیار انعطاف پذیر است. نیازی نیست که در ویزای مسیر تحصیلات تکمیلی به طور مداوم در یک شغل مشغول به کار شوید. بنابراین، اگر تصمیم بگیرید مدتی استراحت کنید یا شغل خود را تغییر دهید، برای شما حساب نمی شود. با تماس به موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت و هماهنگی می توانید برای دریافت مشاوره به این موسسه مراجعه کنید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *