مهاجرت کاری انگلستان

بازار کار جراحی زنان و زایمان در انگلستان

بازار کار جراحی زنان و زایمان در انگلستان

ورود به بازار کار جراحی زنان و زایمان در انگلستان، به دلیل اهمیت این رشته در پزشکی مورد توجه بسیاری از افراد مستعد در سراسر جهان قرار گرفته است. به طور کلی جراحی زنان و زایمان یکی از مشاغل مورد نیاز در زمینه پزشکی است. همچنین حرفه پزشکی در این تخصص توسط زنان انتخاب می شود زیرا با سیستم تولید مثل زنان سروکار دارند. از سوی دیگر، مشاهده می شود که روز به روز جراحان زنان و زایمان مرد در انگلستان و سایر کشورهای جهان رو به کاهش است. البته لازم به ذکر است که در حال حاضر بازار کار جراحی زنان و زایمان در این کشور یکی از پر درآمدترین مشاغل شغل محور در پزشکی است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با سالها تجربه در امر مهاجرت پزشکی، آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان در این خصوص می باشد.

علاوه بر این با ورود به بازار کار در انگلستان، می توانید در بخش های مختلف مانند کلینیک ها، بیمارستان ها، مطب های خصوصی و سازمان های دولتی مشغول به کار شوید. به طور کلی جراحی زنان و زایمان در انگلستان شغلی پر سود و قابل احترام است. علاوه بر این متقاضیان می توانند کلینیک جراحی خود را نیز در این کشور افتتاح کنند. از سوی دیگر می توانید برای مطالعات تحقیقاتی در این زمینه در دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی مختلف اقدام کنید. البته لازم به ذکر است که بدانید با باز بودن بیمارستان های این کشور، جراحی زنان و زایمان در انگلستان در حال افزایش است.

مشاغل در بازار کار جراحی زنان و زایمان در انگلستان

مشاغل در بازار کار جراحی زنان و زایمان در انگلستان

دولت انگلستان برای افراد مستعدی که به دنبال ورود به بازار کار جراحی زنان و زایمان در انگلستان هستند، مشاغل گوناگونی را در نظر گرفته است. علاوه بر مشاغل متعدد در بازار کار جراحی زنان و زایمان در بریتانیا، این افراد در این مشاغل از حقوق و مزایای مطلوبی برخوردار هستند. یکی از اصلی ترین مشاغل در جراحی زنان و زایمان در انگلستان کارشناس ارشد بالینی و اسکن بارداری اولیه است. متقاضیان در این حوزه، برای موقعیت یک کارشناس ارشد بالینی با مدت ثابت در رشته زنان و اسکن بارداری زودرس دعوت می شوند. همچنین این پست در بخش جراحی زنان و زایمان انگلستان، برای یک دوره اولیه 6 ماهه است که تا یک سال نیز تمدید می شود. این جایگاه از فرصت هایی برای تمرین در اوایل بارداری زیر نظر متخصصان مجرب این حوزه برخوردار است. شایان ذکر است که اخذ ویزای کاری انگلستان برای اشتغال در این کشور برای ایرانیان الزامی است.

برای اینکه بتوانید بیشتر با مشاغل مورد نیاز در بازار کار جراحی زنان و زایمان در انگلیس آشنا شوید، به جدول زیر مراجعه فرمایید:

مشاغل مورد نیاز در بازار کار جراحی زنان و زایمان در انگلستانتوضیحات
مشاور زنان و زایمان، اسکناین شغل شامل 10 فعالیت برنامه ریزی شده برای مامایی در بیمارستان های بیرمنگام و گود هوپ است.
کارشناسی ارشد بالینیاین پست جراحی زنان زایمان رد انگلستان برای یک متقاضی ارشد، بسیار ماهر و با انگیزه است. همچنین فرصتی هیجان انگیز برای انجام آموزش در زمینه فوق تخصصی و جراحی زنان و زایمان ارائه می دهد.
مدیر خدمات زنان و زایماندر ارتباط با مدیر بخش مسئولیت عملیاتی و مدیریتی را برای تخصص های پزشکی مامایی و زنان ارائه می دهد. که شامل همکاری با رهبران بالینی و سایر مدیران خدمات می شود.

در نمودار زیر می توانید میزان دستمزد در مشاغل مختلف جراحی زنان و زایمان در انگلستان را با یکدیگر مقایسه کنید:

میزان دستمزد در مشاغل مختلف جراحی زنان و زایمان در انگلستان

شرایط ورود بازار کار جراحی زنان و زایمان در انگلستان

بر خلاف اغلب کشورهای اروپایی شرایط سختگیرانه ای برای ورود به بازار کار جراحی زنان و زایمان در انگلستان حاکم است. تمامی افرادی که با هدف ورود به بازار کار جراحی زنان و زایمان وارد این کشور می شوند، باید شرایط این کشور را بپذیرند. به طور کلی مسئولیت یک متخصص برای شروع حرفه جراحی زنان و زایمان در انگلستان بعد از 8 تا 10 سال شروع می شود. به طور کلی پس از انجام این مراحل می توانید به جراح زنان و زایمان در انگلستان تبدیل شوید:

  • اخذ مدرک MBBS از یک موسسه پزشکی معتبر در انگلستان
  • شرکت در آزمون ورودی برای پذیرش در دوره MD و MS الزامی است.
  • جراحی زنان و زایمان را به عنوان یک تخصص در MD و MS انتخاب کنید.

در نمودار زیر می توانید روند درخواست جهت ورود به بازار کار جراحی زنان و زایمان در انگلستان را طی سالهای اخیر مشاهده فرمایید:

ورود به بازار کار جراحی زنان و زایمان در انگلستان

وظایف جراحان زنان و زایمان در انگلستان

هماننند اغلب کشورهای اروپایی، وضایف اصلی جراحان زنان و زایمان در انگلستان نیز از پیچیدگی خاصی برخوردار است. به طور کلی جراحان در این حوزه تشخیص مسائل پزشکی، معاینه بیماران، درمان بیماری های مختلف و جراحی های گوناکون است. علاوه بر این متخصصان باید زنان باردار و نوزاد تازه متولد شده را نیز درمان کنند. علاوه بر این جراحان زنان و زایمان در انگلستان ناباروری، آمنوره، دیسمنوره، هیسترکتومی، بی اختیاری ادرار، مسائل مربوط به بارداری، عفونت های واژن و دهانه رحم را نیز درمان می کنند. به طور کلی تحصیل پزشکی در انگلستان بهترین گزینه برای ورود به رشته جراحی زنان و زایمان در انگلستان می باشد. چنانچه تصمیم خود را برای ورود به بازار کار جراحی زنان و زایمان در انگلستان گرفته اید، برای اتخاذ یک تصمیم درست با مشاوران مجرب موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

سوالات متداول در باب بازار کار این رشته در بریتانیا

در این بخش مفتخر به پاسخگویی سوالات متداول در باب بازار کار جراحی زنان و زایمان در انگلیس می باشیم:

  • مشاغل در بازار کار جراحی زنان و زایمان در انگلستان چگونه است؟ دولت انگلستان برای افراد مستعدی که به دنبال ورود به بازار کار جراحی زنان و زایمان در انگلستان هستند، مشاغل گوناگونی را در نظر گرفته است. علاوه بر مشاغل متعدد در بازار کار جراحی زنان و زایمان در بریتانیا، این افراد در این مشاغل از حقوق و مزایای مطلوبی برخوردار هستند. یکی از اصلی ترین مشاغل در جراحی زنان و زایمان در انگلستان کارشناس ارشد بالینی و اسکن بارداری اولیه است. متقاضیان در این حوزه، برای موقعیت یک کارشناس ارشد بالینی با مدت ثابت در رشته زنان و اسکن بارداری زودرس دعوت می شوند. همچنین این پست در بخش جراحی زنان و زایمان انگلستان، برای یک دوره اولیه 6 ماهه است که تا یک سال نیز تمدید می شود. این جایگاه از فرصت هایی برای تمرین در اوایل بارداری زیر نظر متخصصان مجرب این حوزه برخوردار است.
  • شرایط ورود بازار کار جراحی زنان و زایمان در انگلیس چیست؟  بر خلاف اغلب کشورهای اروپایی شرایط سختگیرانه ای برای ورود به بازار کار جراحی زنان و زایمان در انگلستان حاکم است. تمامی افرادی که با هدف ورود به بازار کار جراحی زنان و زایمان وارد این کشور می شوند، باید شرایط این کشور را بپذیرند. به طور کلی مسئولیت یک متخصص برای شروع حرفه جراحی زنان و زایمان در انگلستان بعد از 8 تا 10 سال شروع می شود.
Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *