مهاجرت سرمایه گذاری در کانادا

انواع ویزاهای سرمایه گذاری کانادا

انواع ویزاهای سرمایه گذاری کانادا

آگاهی از انواع ویزاهای سرمایه گذاری کانادا از سایر موضوعات حائز اهمیت می باشد که سرمایه گذار خارجی بایستی از این موضوع مطلع باشد. امروزه سوالات بسیاری در باب انواع ویزاهای سرمایه گذاری کانادا و انواع سرمایه گذاری در کانادا پرسیده می شود که از جمله آنان سوالات ذیل است:

  • حداقل مبلغ سرمایه گذاری کانادا چقدر است؟
  • آیا سرمایه گذاری تضمین شده است ؟
  • سرمایه گذاری کانادا چه امتیازاتی به همراه دارد؟
  • چگونه می توان برای انواع ویزاهای سرمایه گذاری کانادا اقدام کرد ؟

در باب انواع ویزاهای سرمایه گذاری کانادا با وکلای خوشنام و موسسات حقوقی معتبر مانند موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس گرفته و سوالات خود را در زمینه انواع ویزاهای سرمایه گذاری این کشور مطرح نمایید.

بررسی انواع ویزاهای سرمایه گذاری کانادا

از آنجا که یکی از راه های مهاجرت و کسب اقامت دائم، سرمایه گذاری می باشد. بسیاری از علاقمندان به مهاجرت روش سرمایه گذاری را انتخاب می کنند. از این رو به دنبال کسب اقامت دایم از طریق ویزای سرمایه گذاری هستند. کانادا یکی از کشورهایی است که مقصد مهاجران بی شماری از سرتاسر جهان است. ویزای سرمایه گذاری کانادا از جمله ویزاهایی است که توسط آن اقامت دائم و سپس پاسپورت کانادایی دریافت می شود.

در باب سرمایه گذاری کانادا قبل از هر گونه اقدامی با وکلای حقوقی مشورت نمایید. چرا که سرمایه گذاری امن و بدون ریسک بدون مشاوره با حقوقدانان و نخبه های تجارت تقریبا امکان پذیر نمی باشد. ویزای سرمایه گذاری کانادا شامل ویزای سرمایه گذاریاستانی می باشد. از جمله ویزای سرمایه گذاری کبک و ویزای سرمایه گذاری منیتوبا که هر 2 منجر به گرفتن اقامت دائم و در نهایت پاسپورت کانادایی می شوند .

به طور کلی انواع برنامه های کارآفرینی و سرمایه گذاری در کشور کانادا بدین شرح می باشد:

انواع برنامه های کارآفرینی و سرمایه گذاری در کشور کانادا

کبک و انواع ویزاهای سرمایه گذاری کانادا

سرمایه گذاری کبک سرمایه گذاری مخصوص مدیران کارآمد است. در ادامه نکات مهمی در مورد سرمایه گذاری کبک ارائه می دهیم :

  • استان کبک هر سال تعداد محدودی مهاجر از طریق سرمایه گذاری می پذیرد.
  • متقاضیان مهاجرت از طریق ویزای سرمایه گذاری کبک می بایست 1600000CAD (دلار کانادا) دارایی داشته باشد.
  • که مبلغ 800000CAD (دلار کانادا) آن بصورت اموال منقول و 800000CAD (دلار کانادا) آن به صورت غیر منقول می باشد.
  • در واقع 800000CAD (دلار کانادا) آن به حساب دولت کانادا واریز می شود. بعد از یک سال اگر از استان کبک موافقت برای دریافت PR اعلام شد.
  • شخص متقاضی ویزای سرمایه گذاری کبک بعد از مصاحبه اقامت دایم کانادا را دریافت می کند.
  • بدین صورت که برای سرمایه گذاری کبک نیازی به آن 800000CAD (دلار کانادا) و سپردن آن به مدت 5 سال نبود و به جای آن متقاضی بعد از آنکه از استان کبک اقامت دایم را دریافت کرد مبلغ 210000CAD (دلار کانادا) را به موسسه مالی می پردازد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مهاجرت به کانادا پیشنهاد ما به شما مطالعه مقاله مذکور می باشد.

کبک و انواع ویزاهای سرمایه گذاری کانادا

امتیازات ویزای سرمایه گذاری کبک کانادا

یکی از امتیازات ویزای سرمایه گذاری کبک این است که بعد از گرفتن کارت اقامت، اجباری به زندگی در استان کبک وجود ندارد. شخص می تواند در هر استانی که تمایل دارد زندگی کند. یکی دیگر از امتیازات ویزای سرمایه گذاری کبک این است که بعد از ورود به کانادا هیچ نیازی به کارآفرین یا راه اندازی بیزینس وجود ندارد. همینطور هیچگونه مدرک زبان انگلیسی و یا فرانسوی برای ویزای سرمایه گذاری کبک مورد نیاز نمی باشد. اعضاء خانواده شخصی که اقامت دائم را دریافت می کند نیز اقامت دائم را دریافت خواهند کرد. این اعضاء خانواده شامل همسر و فرزندان زیر 18 سال هستند که تحت تکفل سرپرست خانواده اند. ویزای سرمایه گذاری کبک یکی از بهترین راه ها و امن ترین راه های دریافت اقامت دایم کانادا است . جهت اطلاع از شرایط اقامت کانادا مقاله مذکور را بررسی بفرمائید.

منیتوبا و انواع مجوزهای ثبت سرمایه در کانادا

منیتوبا یکی خوش آب و هواترین استان های کانادا بوده است. مرکز آن وینیپک هشتمین شهر بزرگ کانادا است. برنامه سرمایه گذاری استان منیتوبا به صورت کارآفرینی بوده است. به سادگی برنامه سرمایه گذاری کبک نمی باشد. داشتن 3 سال سابقه مدیریتی و داشتن مدرک زبان آیلتس الزامی می باشد. اگر شخص متقاضی سرمایه گذاری منیتوبا متاهل باشد مدرک زبان همسر نیز دارای امتیازاتی است.

شرایط مالی سرمایه گذاری در منیتوبا بدین صورت است:

  • حداقل دارایی 350000CAD (دلار کانادا)
  • مبلغ 100000CAD (دلار کانادا) در حساب دولت محلی منیتوبا به عنوان ضمانت اجرایی و کار آفرینی قرار دهد.

فرد متقاضی کارآفرینی منیتوبا بعد از کسب امتیازات لازم باید با مبلغ 100000CAD (دلار کانادا) در منیتوبا کارآفرینی کند. استان منیتوبا اقامت دایم را برای این کارآفرینی می دهد. به کارآفرین 2 سال فرصت می دهد بیزینس خود را راه اندازی کند. اگر بعد از این مدت نتواند کارآفرینی کرده و یا بیزنس خود را راه اندازی کند، 100000CAD (دلار کانادا) که در حساب دولت بود باز پس داده نمی شود. اما شخص امتیاز اقامت دائم را از دست نمی دهد.

با اینکه سرمایه گذاری های کانادا از جمله سرمایه گذاری های امن می باشد. اما قبل از هر گونه اقدام برای انواع ویزاهای سرمایه گذاری کانادا با موسسه حقوقی معتبر موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس گرفته و از مشاوره کارشناسان ارشد بهره مند شوید. موسسه ما با سابقه ای درخشان در باب ویزای تحصیلی کانادا مفتخر به راهنمایی شما نیز می باشد.

5/5 - (1 امتیاز)

1 دیدگاه برای “انواع ویزاهای سرمایه گذاری کانادا

  1. کاووس گفت:

    آیا استان های انتاریو و بریتیش کلمبیا هم طرح های مشابهی دارند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *