مهاجرت کاری اوکراین

استخدام Java Developer در اوکراین

استخدام Java Developer در اوکراین

استخدام Java Developer در اوکراین برای دهه های گذشته یکی از استخدام های مهم محسوب می شده است. برای چندین دهه این کشور قهرمان صنعت حمل و نقل بودند. با راه ‌حل ‌های هوشمند تحرک، مشاغل و زندگی ‌ها را در سراسر اروپا به هم متصل می‌ کردند. کارت ‌های سوخت، عوارض و راه ‌حل‌ های امن تلفن همراه بازپرداخت در پایگاه بزرگترین شبکه ایستگاه ‌های اروپا کار می ‌کنند. آنها راه حل های تدارکات و حمل و نقل، پرداخت و مدیریت ناوگان بدون مرز واقعی را فعال می کردند. مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه شرایط کار به عنوان توسعه دهنده جاوا و مهاجرت به اوکراین پاسخگوی سوالات شماست. در ادامه در خصوص شرایط کار در حوزه Java Developer در اوکراین صحبت می کنیم.

دنیا در حال پیشرفت به سطح بعدی است و در زمان دیجیتالی شدن و تغییرات آب و هوایی، شرکت ها قصد دارد به سنت خود به عنوان تنها ارائه دهنده خدمات جابجایی که مشتریان خود را رانندگی می کند، ادامه دهد. در حوزه کاری java eveloper بخشی از یک تیم اختصاصی و حرفه ای شوید که به شکل گیری تحرک تجاری در سراسر اروپا کمک می کند. شما به عنوان بخشی از یک تیم توسعه نرم افزار اسکرام با اعضایی از رومانی، آلمان و اوکراین کار خواهید کرد که نرم افزاری را طراحی و پیاده سازی می کنند که بر ارائه خدمات بهینه به مشتریان کاربران تمرکز دارد. شما کتابخانه های چارچوبی را در اختیار سایر تیم های توسعه قرار می دهید که به چشم انداز پورتال و برنامه DKV برای مشتریان کمک می کنند.

وظایف یک Java Developer در اوکراین

شما خدمات پشتیبان مورد استفاده مشتریان DKV را کار خواهید کرد که میکروسرویس های مبتنی بر جاوا هستند. و برای ارائه API های REST، بیشتر برای Angular frontends. در ابر Azure اجرا می کنید. شما بخشی از سازمان خدمات محصول مشتری خواهید بود که متشکل از چندین تیم توسعه نرم افزار است و بر ارائه خدمات نرم افزاری با کیفیت بالا برای مشتریان DKV، قابل دسترسی از طریق وب تمرکز دارد.  شما مسئول برنامه ریزی، توسعه و اجرای برنامه های تحت وب تیم، همراه با تیم هستید. همچنین وظیفه توسعه ریزسرویس های وب جاوا برای ابر Azure، ارائه عملکرد و API ها، که بیشتر توسط برنامه ها استفاده می شود، پیشانی های مبتنی بر زاویه ای و به عنوان API مستقل عمل می کنند می باشید.

برخی از دیگر وظایف یک Java Developer در اوکراین عبارت است از:

  • توسعه سرویس ‌ها یا کتابخانه‌ های چارچوب برای استفاده توسط تیم‌ های دیگر در همان چشم ‌انداز؛
  • ایجاد تست های واحد برای اطمینان از عملکرد کد مطابق انتظار؛
  • ایجاد اسناد خوب مکتوب؛
  • بخشی از تیم اسکرام

در جدول زیر شاهد نرخ افزایش حقوق در حوزه Java Developer در اوکراین می باشید:

نرخ افزایشسال
25%2020
20%2021
10%2022

شرایط استخدام Java Developer در اوکراین

اگر به عنوان Java Developer در اوکراین کار می کنید برای یکی از بزرگترین بازیگران بازار خرده فروشی اروپا کار می کنید که برنامه ها و خدمات را هر روز به میلیون ها مشتری ارائه می دهد. کار شما در درجه اول مفهوم فنی و توسعه خدمات پشتیبان برای پشتیبانی و تضمین جریان داده و ادغام بین سرویس ها و برنامه ها خواهد بود. علاوه بر این، شما مسئول تصور و طراحی برنامه هایی که عمدتاً در جاوا با Springboot و Gradle توسعه یافته اند خواهید بود. پیاده سازی دسترسی به API های شخص ثالث و اطمینان از عملکرد سرویس ها و برنامه های کاربردی که در Kubernetes اجرا می شوند هم از وظایف شماست.

شرایط مورد نیاز برای کار به عنوان Java Developer در اوکراین عبارت است از:

  • بیش از 3 سال تجربه طراحی/توسعه برنامه به عنوان توسعه دهنده جاوا
  • تجربه عملی در چارچوب های مرتبط با جاوا، مانند
  • تجربه اجباری با کارگزاران پیام
  • آشنایی با فناوری های رابط
  • تجربه کار در تیم اسکرام
  • تجربه اثبات شده در توسعه در محیط CI/CD با اتوماسیون تست
  • سطح زبان انگلیسی متوسط
  • درک کامل زبان اوکراینی

در نمودار زیر شاهد نرخ بیکاری در حوزه Java Developer در اوکراین می باشید:

نرخ بیکاری در حوزه Java Developer در اوکراین

الزامات استخدام Java Developer در اوکراین

سطح بالای ابتکار و خلاقیت، آینده نگر، روش کار ساختاریافته، و سطح بالای تعهد از ویژگی های یک Java Developer در اوکراین است. اگر شما علاقه مند به ادامه تحصیل هستید و می خواهید بخشی از یک تیم باشید می توانید به راحتی در این کشور مشغول به کار شوید. مدرک در علوم کامپیوتر، یا تحصیلات مشابه و تجربه کاری مرتبط به عنوان یک توسعه دهنده الزامی است. شما در چندین پروژه شرکت خواهید کرد و با شرکت های بین المللی کار خواهید کرد. در تمام مراحل پروژه به شما اموری محول می شود. شرایط استخدام net developer در اوکراین هم مانند استخدام توسعه دهنده جاوا می باشد.

الزامات استخدام برنامه نویس در اوکراین و الزامات شغل Java Developer در این کشور عبارت است از:

  • حداقل 3 سال تجربه در توسعه نرم افزار JAVA
  • تسلط بسیار خوب در فن آوری هایی مانند
  • تجربه در ادغام با ابزارهای شخص ثالث برای افزایش عملکرد اضافی
  • جزئیات گرا با قوی مهارت‌های تحلیلی و مهارت ‌های حل مسئله

الزامات استخدام Java Developer در اوکراین

کار و استخدام توسعه دهنده وب در اوکراین

از آنجایی که زبان جاوا یکی از ارکان اصلی در توسعه موبایل، تجارت الکترونیک و برنامه های کاربردی سازمانی است، بسیاری از شرکت ها با کمبود برنامه نویس جاوا در بازار محلی خود مواجه هستند. گزینه استخدام توسعه دهندگان در مکان های فراساحلی، مانند اوکراین، و ایجاد یک تیم توسعه از راه دور، برای بسیاری می تواند یک راه حل موثر ارائه دهد. تجربه نشان می ‌دهد که تیم ‌های توسعه اختصاصی از راه دور مانند تیم ‌های داخلی در ایالات متحده آمریکا، اروپای غربی، اسرائیل یا استرالیا کارساز و با موفقیت کار می‌کنند. جاوا محبوب ترین زبان در سرتاسر جهان است و کشورهایی که به طور سنتی به عنوان مکان هایی برای نزدیک کردن و برون مرزی شناخته می شوند از این نظر مستثنی نیستند.

در اوکراین، چندین شهر بزرگ وجود دارد که توسعه دهندگان جاوا در آنجا زندگی و کار می کنند. در اوکراین، جاوا وقتی صحبت از زبان های برنامه نویسی به میان می آید، رئیس گروه است و روندهای اخیر نشان می دهد که کاهش قابل توجهی در محبوبیت آن وجود نخواهد داشت. هر چهارمین توسعه‌ دهنده‌ای که در اوکراین با آن روبرو می ‌شوید، یک کدگذار جاوا خواهد بود. و طبق وب سایت های جستجوی کار اوکراینی، توسعه دهندگان جاوا بیشترین تقاضا را دارند و جای تعجب نیست که بیشترین دستمزد را دریافت می کنند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مورد کار در کشور اوکراین پاسخگوی سوالات شماست.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *