مهاجرت کاری ایسلند

استخدام Java Developer در ایسلند

استخدام Java Developer در ایسلند

استخدام Java Developer در ایسلند مجموعه بزرگی از متخصصان جاوا دارد  و روز به روز به تعداد متقاضیان جویای کار اضافه می شود. با این حال، سهم عمده متخصصان فناوری اطلاعات ایسلندی، به جای شرکت های خدمات فناوری اطلاعات، برای خدمات تجاری جهانی و برون سپاری فرآیندهای تجاری کار می کنند. اوکراین دومین استخر بزرگ استعدادهای فناوری و بیشترین سهم کارشناسانی را دارد که برای شرکت های برون سپاری فناوری اطلاعات کار می کنند. جاوا دومین زبان برنامه نویسی محبوب در کشور ایسلند است. طبق تحقیقات DOU، میانگین سنی مهندسان جاوا در کشور 29 سال با میانگین 4+ سال سابقه است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مورد نحوه اقامت و شرایط کاری به عنوان توسعه دهنده جاوا پاسخگوی سوالات شماست.

حقوق استخدام Java Developer در ایسلند

حقوق برنامه نویسان جاوا در ایسلند از 302000ISK (کرونا) در ماه (حداقل حقوق) تا 1040000ISK (کرونا) در ماه (حداکثر حقوق) متغیر است. حقوق متوسط ​​709000ISK (کرونا) در ماه است، به این معنی که نیمی (50%) از افرادی که به عنوان توسعه دهندگان جاوا کار می کنند کمتر از 709000ISK (کرونا) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از 709000ISK (کرونا) درآمد دارند. %25 از توسعه دهندگان جاوا کمتر از 455000ISK (کرونا) درآمد دارند در حالی که 75% از آنها بیش از 455000ISK (کرونا) درآمد دارند. همچنین از نمودار، 75% از توسعه دهندگان جاوا کمتر از 947000ISK (کرونا) درآمد دارند در حالی که 25% بیش از 947000ISK (کرونا) درآمد دارند.

الزامات استخدام Java Developer در ایسلند

توسعه دهندگان جاوا از راه دور را برای کار بر روی پروژه ها استخدام می شود. توسعه دهندگان اختصاصی جاوا که استخدام می کنند برنامه های موبایل، تجارت الکترونیک و سازمانی را برای مشتریان جهانی ایجاد می کنند. قیمت کارشناسان برنامه نویسی در کشورهای مختلف متفاوت است. در ایسلند قیمت به شدت با حقوق برنامه نویسان مرتبط است و خود حقوق به مهارت، سطح دانش، سال ها تجربه و شهر محل کار فرد بستگی دارد. بالاترین حقوق و در نتیجه بالاترین صورت‌ حساب ماهانه برای مشتریان، در ریکیاویک دیده می ‌شود.

در کشور ایسلند استخدام توسعه دهندگان اختصاصی جاوا برای شرکت ها بهترین شرایط را ارائه می دهد که در آخرین فن آوری ها، چارچوب ها و اجزای جاوا مهارت دارند. ارتباط مستقیم با توسعه دهندگان و مدیریت شایسته و زیرساخت راحت و تجربه حرفه ای و تعداد کارشناس به فرآیندهای شما اضافه شده است. فرآیند همکاری را ایجاد می کنید و درخواست را تجزیه و تحلیل کنید. در مورد الزامات و انتظارات با مشتری صحبت کنید.

در جدول زیر شاهد نرخ اشتغال در حوزه Java developer  درکشور ایسلند می باشید:

نرخ اشتغالسال
90%2020
86%2021
87%2022

الزامات استخدام Java Developer در ایسلند

کار و استخدام Java Developer در ایسلند

همه گیری جهانی نوسانات زیادی را در بازار توسعه نرم افزار به ارمغان آورده است. برخی از شرکت ها مجبور به کاهش سرعت فرآیندهای خود شدند، در حالی که برخی دیگر پتانسیل رشد را مشاهده کردند. اکنون که بازار تقریبا به سطح قبل از COVID-19 بازگشته است، کمبود استعدادهای فناوری دوباره روی میز است. یک Java Developer راه ‌حل‌ های سازمانی بزرگ، اینترنت اشیا، داده ‌های بزرگ و موارد دیگر را تقویت می ‌کند. بنابراین جای تعجب نیست که تقاضا برای متخصصان مجرب جاوا در حال افزایش است. برخی از شرکت ها در تلاش برای یافتن آنها در خشکی هستند، در حالی که برخی دیگر از مجموعه گسترده ای از توسعه دهندگان جاوا در ایسلند بهره می برند.

کار به عنوان Java Developer در ایسلند

طبق منابع مختلف، تعداد توسعه دهندگان جاوا در سراسر جهان از 6.3 تا 8 میلیون متخصص متفاوت است. با وجود داشتن تعداد زیادی متخصص فناوری اطلاعات، کشورهای توسعه ‌یافته مانند ایالات متحده یا بریتانیا فاقد متخصصان فناوری هستند. بازار ایالات متحده بیش از 32000 شغل برای مهندسان جاوا دارد. اتحادیه اروپا بیش از 35000 موقعیت پر نشده دارد . بریتانیا با کمی بیش از 5000 جای خالی برای توسعه دهندگان جاوا عقب است. ایسلند وضعیتی مانند آن ها ندارد اما این کشور هم به Java Developer ها نیازمند است زیرا یا کشورها مذکور در حال مراوده و تجارت است و باید بتواند در سطح آن ها عمل کند.

چیزی که وضعیت استخدام net developer در ایسلند و Java Developer را پیچیده تر می کند، سطح رقابت برای استعدادهای فناوری است. جاوا یکی از محبوب ترین زبان های برنامه نویسی است که برای نرم افزارهای سازمانی، توسعه وب، داده ها و انواع دیگر پروژه ها استفاده می شود. تقریباً هر شرکت متوسط یا بزرگی از این فناوری در پروژه های خود استفاده می کند. به همین دلیل است که بسیاری از شرکت ها به جای آن برون سپاری را انتخاب می کنند. اروپای شرقی یکی از برترین مقاصد برون سپاری فناوری اطلاعات است. مجموع استعدادهای فناوری در این منطقه بیش از 1 میلیون متخصص است که دارای کارشناسانی با هر فناوری یا تخصص حوزه هستند.

شرایط استخدام توسعه دهنده وب در ایسلند

تخصص دامنه شرکت های توسعه جاوا در ایسلند همه کاره است. 5 صنعت برتر عبارتند از خدمات مالی، مراقبت های بهداشتی، فناوری اطلاعات و کسب و کار و تجارت الکترونیک. با این حال، شما به راحتی می توانید شرکت را با سایر پروژه های دامنه خاص در نمونه کارها آنها پیدا کنید. قبل از شروع فرآیند انتخاب، مطمئن شوید که اهداف تجاری خود را روشن کرده اید. درک اینکه دقیقاً چه کاری باید انجام شود اولین و آخرین گام است. علاوه بر این، بر اساس آنچه که می خواهید به آن برسید، ممکن است لازم باشد به دنبال نوع دیگری از شرکت یا کارفرما باشید. به یاد داشته باشید که در ایسلند جاوا یک زبان برنامه نویسی همه کاره است که کاربردهای زیادی دارد.

در نمودار زیر شاهد زمینه های کاری در حوزه Java Developer در ایسلند می باشید:

زمینه های کاری در حوزه Java Developer در ایسلندبرخی از وظایف یک java developer مشابه شرایط استخدام برنامه نویس در ایسلند است عبارت است از:

  • توسعه برنامه های کامپیوتری، برنامه های کاربردی موبایل وب سایت ها به زبان برنامه نویسی جاوا.
  • تجزیه و تحلیل نیازهای مشتری و ارزیابی خطرات احتمالی و مسائل فنی مرتبط.
  • مشارکت در ایجاد مشخصات فنی.
  • واگذاری کار تکمیل شده به مشتریان آزمایش کنندگان برای اهداف آزمایشی.
  • تحویل نرم افزارهای تکمیل شده به مشتریان، مدیران پروژه و غیره.
  • ارائه پشتیبانی فنی به مشتریان.

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مورد نحوه مهاجرت کاری به ایسلند و همچنین اخذ ویزای کار در کشور ایسلند پاسخگوی سوالات شماست.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *