مهاجرت کاری آفریقای جنوبی

استخدام Java Developer در آفریقای جنوبی

استخدام java developer در آفریقای جنوبی

استخدام Java Developer در آفریقای جنوبی را در این مقاله بررسی می کنیم و شرایط استخدام و حقوق این تخصص در آفریقای جنوبی می پردازیم.%27 از توسعه دهندگان آفریقای جنوبی از جاوا به عنوان زبان برنامه نویسی اصلی در سال 2023 استفاده می کنند. این باعث می شود که آن پنجمین زبان برنامه نویسی پرکاربرد در این کشور باشد. در اینجا یک مرور کلی از میانگین حقوق توسعه دهندگان جاوا بر اساس تجربه، و آنچه که توسعه دهندگان جاوا در طول حرفه خود به دست می آورند، آورده شده است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه شرایط اقامت کاری در کشور آفریقای جنوبی و شرایط آن پاسخگوی سوالات شماست.

کار و استخدام Java Developer در آفریقای جنوبی

شرکت های این کشور عاشق ساختن راه حل های نرم افزاری کلاس جهانی برای مشتریان خود با استفاده از انواع نرم افزارهای منبع باز، کتابخانه ها، چارچوب ها و اکوسیستم های ابری هستند. در آفریقای جنوبی از بهترین شیوه ‌های برنامه ‌نویسی و معماری ممکن از جمله مفاهیم کد پاک پیروی می ‌کنند. تاکید زیادی بر پیروی از استانداردهای مناسب تجزیه و تحلیل کیفیت کد، توسعه تست محورTDD، توسعه مبتنی بر رفتار (BDD)، OpenAPI داده شده است در حالی که مهندسان نرم افزار ما از استفاده از ابزارهای مدیریت کنترل منبع مختلف و مدیریت وابستگی لذت می برند مهندسان نرم افزار که مشتاق استفاده از Java Enterprise Editions هستند از EJB ها، Portlets، Servlets، JSF و JSP که بیشتر برای سیستم های قدیمی استفاده می شوند، استفاده می کنند.

در نمودار زیر شاهد متقاضیان استخدام در حوزه Java Developer و نرخ استخدام در این کشور می باشید:

تعداد متقاضیان استخدام توسعه دهنده جاوا در افریقای جنوبی

حقوق Java Developer آفریقای جنوبی

توسعه دهندگان جاوا سطح ابتدایی می توانند حقوق ناخالص ماهانه 19550 ZAR (رند) را انتظار داشته باشند. زمانی که آنها به 2 سال تجربه به عنوان توسعه دهندگان جوان رسیدند، این میزان با %54 درصد افزایش به 30146 ا ZAR(رند) افزایش می یابد. توسعه دهندگان جاوا در آفریقای جنوبی می توانند انتظار داشته باشند که با داشتن بیش از 4 سال تجربه، بزرگترین جهش حقوق خود را ببینند. توسعه دهندگان جاوا با 4 تا 6 سال تجربه، حقوق خود را با 50٪ افزایش به 47292 ZAR (رند) می بینند. با این حال، زمانی که آنها به سطوح بالاتری از ارشدیت رسیدند، این رشد حقوق شروع به کاهش می کند. پس از 6 سال کار، توسعه دهندگان جاوا می توانند انتظار افزایش %42 را داشته باشند تا میانگین حقوق ماهانه.

 

توسعه دهندگان ارشد جاوا با بیش از 10 سال تجربه، کمترین افزایش حقوق را در حرفه خود مشاهده می کنند: 35% اضافی، میانگین حقوق 90611 ZAR (رند) را برای آنها به همراه دارد. در حالی که رشد دستمزد آنها شروع به کند شدن می کند، توسعه دهندگان ارشد جاوا جc بهترین توسعه دهندگان دستمزد در سطوح بالاتر هستند. این را می توان با تمرکز توسعه دهندگان ارشد جاوا در صنایع پردرآمد آفریقای جنوبی توضیح داد. داده‌ها نشان می‌دهد که بیشتر توسعه‌دهندگان ارشد جاوا آفریقای جنوبی در فین‌تک، مشاوره و کلود تک کار می‌کنند. چرا این مهم است؟ از سال 2019، فین ‌تک و فناوری ابری بهترین صنایع پرداخت‌ کننده برای توسعه‌ دهندگان در آفریقای جنوبی بوده ‌اند، به ‌ویژه در سطوح بالاتر ارشدیت. جدا از صنعت فعلی، نقش توسعه‌ دهنده جاوا نیز می‌تواند بر حقوق اولیه و پتانسیل درآمد آن‌ها در سراسر حرفه‌شان تأثیر بگذارد.

در جدول زیر شاهد میزان افزایش حقوق در حوزه Java Developer در آفریقای جنوبی می باشید:

نرخ افزایش حقوقسال
9%2020
13%2021
10%2022

شرایط استخدام Java Developer در آفریقای جنوبی

مهندسان نرم افزار از اکوسیستم Spring در چندین پروژه در بسیاری از مشتریان برای ایجاد ریز سرویس ها و هماهنگی بین آنها استفاده می کنند. آنها عمدتاً از Core, Boot, Data, Cloud, Integration, Security, GraphQL, AMQP, REST از اکوسیستم Spring از جمله برخی از پشته Netflix OSS (Eureka, Hystrix, Ribbon, Feign) استفاده می کنند. شرکت های آفریقای جنوبی به دلیل رویکرد مردم محور، یکپارچگی تجاری تزلزل ناپذیر و کار در یک رویکرد چابک با کیفیت بالا و همیشه در ذهن ما شناخته شده اند.

شاغلان در حوزه آی تی در آفریقای جنوبی با مجموعه ای از ارزش ها زندگی می کنند. ارزش های می گویند آن ها کی هستند. آنها شما را در ایجاد تأثیر مثبت با مشتریان، شرکای تجاری، جوامعی که در آن فعالیت می کنید و بین خود راهنمایی می کنند. می توانید مقاله استخدام net developer در آفریقای جنوبی را مطالعه کنید.

شرایط استخدام java developer در آفریقای جنوبی

مزایا استخدام Java Developer در آفریقی جنوبی

در این کشور سلامت و ایمنی شما برای شرکت ها مهم است. به همین دلیل است که آن ها یک خط مشی اول از راه دور را اتخاذ کرده اند که به شما امکان می دهد از خانه و از هر کجا کار کنید. تا زمانی که اتصال، مهارت و نگرش لازم را دارید، مجموعه خود را برای عضویت در تیم ها خواهید داشت. شما این فرصت را خواهید داشت که در طیف گسترده ای از حوزه ها و فناوری های تجاری کار کنید. اکثر اعضای تیم ها امروزه از راه دور روی پروژه ها کار می کنند در حالی که برخی از پروژه های در دفاتر ما در تیم های Agile یا در محل در مشتریان در تیم های Agile انجام می شود. همه از وجود پروتکل‌ های ضروری کووید-19 پیروی می‌کنند. با این وجود، شما با برخی از بهترین توسعه دهندگان آفریقای جنوبی کار خواهید کرد.

 

معمولا شرکت های آی تی به همه مشتریان خود چه محلی و چه بین المللی با حرفه ای بودن، مهارت های تکنولوژی استثنایی و با استفاده از بهترین فناوری های ارتباطی تجاری موجود مانند Zoom و Microsoft Teams خدمات ارائه می دهند. تیم‌ ها چه در دفتر باشند، چه در حالت ترکیبی (ترکیبی از روزهای در دفتر و روزهای راه دور) و یا به طور کامل از راه دور کار می ‌کنند، نتایج استثنایی ایجاد می‌ کنند.

برخی از دیگر مزایا کار در حوزه java developer در آفریقای جنوبی عبارت است از:

  • پرداخت بالاتر از پاداش بازار و پاداش عملکرد
  • مرخصی زایمان
  • پرداخت زندگی گروهی و پوشش ناتوانی
  • 20 روز مرخصی سالانه
  • مشارکت سخاوتمندانه در آموزش و صدور گواهینامه
  • کار از خانه کار از راه دور

الزامات استخدام توسعه دهنده جاوا در آفریقای جنوبی

استخدام برنامه نویس در آفریقای جنوبی و توسعه دهنده جاوا که یک توسعه دهنده نرم افزار است نرخ بالایی است. Java Developer در طراحی، آزمایش و پیاده سازی نرم افزار با استفاده از زبان برنامه نویسی جاوا تخصص دارد. اگرچه نام مشابه است، جاوا نباید با جاوا اسکریپت، یک زبان برنامه نویسی کاملا متفاوت اشتباه گرفته شود. یک توسعه دهنده جاوا مسئول طراحی، توسعه و مدیریت برنامه های کاربردی مبتنی بر جاوا است. از آنجایی که جاوا بسیار گسترده است، به ویژه توسط سازمان های بزرگ، نقش های روزانه به طور گسترده ای متفاوت است، اما می تواند شامل داشتن یک برنامه خاص یا کار بر روی چندین برنامه در یک زمان باشد. ساده ‌ترین راه برای تعریف یک توسعه ‌دهنده فول استک، نامزدی است که می ‌تواند نرم ‌افزار مشتری و سرور را توسعه دهد.

اگر یک توسعه دهنده روی فول استک کار کند، به این معنی است که او تمام وظایف مربوط به Front-end، Back-end، پایگاه داده و در نهایت فرآیند یکپارچه سازی را انجام می دهد. زبان ‌های مورد استفاده برای قسمت جلویی عبارتند از HTML، CSS، جاوا اسکریپت در حالی که زبان ‌هایی که برای backend استفاده می‌شوند عبارتند از Java، Ruby، Python. وظایف یک توسعه دهنده جاوا در آفریقای جنوبی شامل جمع آوری الزامات پروژه از طریق برقراری ارتباط با مشتریان و ذینفعان و تجزیه و تحلیل الزامات پروژه و طراحی راه حل ها و ویژگی ها می شود. استفاده از نرم افزار و سخت افزار کامپیوتر برای نوشتن و اصلاح کدهای برنامه نویسی و اصلاح و مستندسازی کد برنامه برای تصحیح خطاها از وظایف یک java eveloper در آفریقای جنوبی است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مورد مهاجرت به آفریقای جنوبی از طریق کار پاسخگوی سوالات شماست.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *