مهاجرت کاری آفریقای جنوبی

کار در آفریقای جنوبی

کار در آفریقای جنوبی

کار در آفریقای جنوبی یکی از موضوعات مهم برای مهاجرت به آفریقایی می­ باشد. اخذ ویزای کار این کشور به چند روش امکان پذیر است. آفریقای جنوبی بر اساس آمار، 30% از تولید ناخالصی داخلی قاره آفریقا را در اختیار دارد و همچنین این کشور، بزرگترین تولید کننده انرژی در قاره آفریقا محسوب می شود.

متقاضیان جست و جوی کار قادر خواهند بود در آفریقای جنوبی یک کار با درآمد مناسب داشته باشند و به سهولت و با جست و جو در سایت­ های کاریابی این کشور، کار مورد نظر را پیدا نمایند. مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده اطلاع رسانی در مورد طرق اخذ اقامت آفریقای جنوبی، شرایط و مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای کار در این کشور به متقاضیان می­ باشد.

چگونگی یافتن شغل در آفریقای جنوبی

متقاضیان خارجی برای کار در این کشور می باید در ابتدا برای اجازه کار در این کشور درخواست ارائه دهند. قانون کار این کشور به گونه ای نیست که متقاضی ابتدا وارد این کشور شود، سپس به جستجوی کار و پیشنهاد کاری بپردازد. در ابتدا می باید یک پیشنهاد کاری معتبر از یک کارفرمای معتبر در این کشور دریافت کنند. با اخذ این پیشنهاد کاری معتبر، متقاضی اجازه ورود به این کشور و مصاحبه حضوری با کارفرما یا فرصت های شغلی بهتری را کسب خواهد کرد. متقاضیان از طریق روش های آنلاین به جستجوی کار در این کشور می پردازند.

در این بخش چند نمونه از سایت های معتبر برای جستجوی کار در این کشور را در نمودار زیر شرح داده شده است:

سایت های معتبر کاریابی در آفریقای جنوبی

اشتغال در آفریقای جنوبی

اگر قصد دارید به این کشور مهاجرت کنید بهترین و آسان ترین راه برای مهاجرت به این کشور از طریق تحصیل و کار می باشد. بر طبق آخرین قانون سفارت آفریقای جنوبی لازم است ویزای کاری را داشته باشیم. سوال اینجا است که شرایط لازم برای ویزای کار در آفریقای جنوبی چه می باشد؟ آیا کار در آفریقای جنوبی موجب دریافت اقامت در این کشور می باشد؟
در حال حاضر بحث کار و ویزای کاری در آفریقای جنوبی قابل تحقیق برای کسانی می باشد که متقاضیان ویزای کاری آفریقای جنوبی اغلب شرایط کاری بهتر برای شخص دارد تا هم بتوانند از این طریق درآمدی کسب کنند و هم این که اقامت و تابعیت کشور ثالثی را برای خود خانواده اخذ کنند.

در بین کشورهای اروپایی مانند آلمان و در بعضی از کشورهای آسیایی و آمریکا بحث کار داغ است. بسیاری از افراد در جست و جوی کار این را نمی دانند که در کشور آفریقای جنوبی از شرایط بسیار پیشرفته در این کشور وجود دارد. تقاضا برای این کشور در مورد ویزای کار بسیار است.

انواع ویزای کار در این کشور عبارتند از:

  • EXCEPTIONAL SKILLS WORK PERIMT
  • QUOTA WORK PERIMIT
  • GENERAL ORK PERMIT

اخذ ویزای کار در آفریقای جنوبی

یکی از ویژگی­ های مهم کار در این کشور اخذ، راحت ویزای کار این کشور می ­باشد، این ویزا معمولا به آسانی برای بسیاری از اشخاص مهندس و متخصص قابل دسترس است. دلایل انتخاب این کشور توسط متقاضیان به عنوان یک مقصد خوب برای کار به شرح زیر می­ باشد:

  • ارائه بهترین خدمات مالی در قاره آفریقا
  • این کشور دروازه اصلی ورود به قاره آفریقا محسوب می ­شود.
  • ثبات سیاسی این کشور
  • انگلیسی زبان بودن کشور آفریقای جنوبی

اخذ ویزای کار این کشور بدون نیاز به ارائه مدرک IELTS امکان پذیر می ­باشد و متقاضیانی که حداقل کارشناسی و چند سال سابقه کار دارند، قادر خواهند بود به راحتی برای اخذ این نوع ویزا اقدام نمایند. یکی از مزایای مهم اخذ ویزای کار در این کشور می باشد. در مقاله کار در این کشور، به شرایط کار در این کشور، شرایط مورد نیاز اخذ ویزای کار و مشاغل مورد نیاز پرداخته خواهد شد. اما برای آگاهی از اطلاعات تکمیلی در این رابطه می ­توانید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت ارتباط برقرار نمایید و از وکلا و مشاورین با تجربه این موسسه استفاده نمایید.

اخذ ویزای کار در آفریقای جنوبی

مزایای روادید اشتغال در آفریقای جنوبی

از سایر مزایای ویزای کاری این کشور عبارتست از:

  • کار بدون مدرک زبان
  • پروسه الحاق خانواده سهل
  • اخذ اقامت دائم پس از 5 سال
  • پروسه کوتاه مدت
  • طیف گسترده ای از رشته های تحصیلی

مهاجرت به آفریقای جنوبی از طریق کار حرفه ای

جهت مهاجرت به این کشور از طریق کار می باید متقاضی ویزای کاری این کشور را از طریق وزارت امور داخلی این کشور اخذ کند. این قوانین در ماه ژوئن سال 2014 میلادی در جهت ساختار اقتصادی این کشور تصویب شد. به منظور کمک به شرایط اقتصادی این کشور، لیست مشاغلی در نظر گرفته شده است، افراد از این طریق می توانند از طریق کار به این کشور مهاجرت کنند. طول مدت این ویزا به مدت 5 سال اعتبار دارد. همسر و اعضای اصلی خانواده متقاضی مانند فرزندان در صورتی که وابستگی مالی و عاطفی داشته باشند، می توانند همراه متقاضی اصلی از طریق کار به این کشور مهاجرت کنند.

واجدین شرایط مهاجرت به آفریقای جنوبی از طریق کار

برای مهاجرت از طریق کار در این کشور متقاضی می باید شرایط اصلی را داشته باشد. متقاضی باید مدارک معتبر و مستندی را فراهم سازد. واجدین شرایط برای کار در این کشور در جدول زیر شرح داده شده است:

مراحلمدارک
1ارائه تکمیل فرم درخواست آنلاین
2ارائه گذرنامه معتبر
3ارائه 2 عکس پرسنلی به اندازه عکس پاسپورت
4پیشنهاد کاری معتبر (می باید در لیست مشاغل مورد نیاز این کشور باشد.)
5در صورتی که محل کار متقاضی مرتبط با خطر احتمال تب زرد می باشد، متقاضی باید گواهی واکسن خود را ارائه دهد.
6ارائه گواهی ازدواج
7ارائه تمکن مالی معتبر، گردش حساب بانکی یا فیش حقوقی متقاضی جهت گواهی اینکه متقاضی از شرایط مالی مناسبی برخوردار است.

مشاغل مورد نیاز آفریقای جنوبی

در هر سال، فهرستی از مشاغل مورد نیاز آفریقای جنوبی اعلام می ­شود. این لیست در هر سال بروز رسانی می­ گردد. در جدول زیر می ­توانید مشاغل مورد نیاز این کشور را مشاهده فرمایید:

تجارت، اقتصاد و مدیریتتکنولوژی و ارتباطاتمهندسیبهداشت و درمان، علوم کلینیکال
مهندسی کشاورزیتحلیلگرمهندس انرژیمتخصص پرستاری
معمارمتخصص امنیتمهندس شیمیپزشک بهداشت عمومی
مدیر پروژهمعماران سازمانیمهندس عمراندامپزشک
نقشه بردارمهندسین سیستم مایکروسافتمهندس برقداروساز
برنامه ریزعملیات مرکز دادهمهندس زمین شناسداروساز بیمارستان
مشاوره سرمایه گذاریمعماران سازمانیمهندس موادمتخصص پزشکی
حسابرس خارجیمتخصص ادغام سیستممهندس مکانیک

مدارک لازم برای اخذ ویزای کار در آفریقای جنوبی

اسناد و مدارک مورد نیاز جهت دریافت ویزای کار کشور آفریقای جنوبی به شرح زیر می­ باشد:

  • شناسنامه
  • پاسپورت یا گذرنامه
  • تمامی مدارک تحصیلی به همراه ریز نمرات
  • رزومه معتبر
  • گواهی اشتغال به کار
  • سند ازدواج یا طلاق در صورت موجود
  • مدارک شناسایی همراه مانند همسر و فرزندان
  • پرینت موجودی حساب 1.5 ماهه

اگر متقاضیان خواستار اطلاع از شرایط کار در آفریقای جنوبی و روش­ های دیگر اخذ اقامت به این کشور می ­باشند، وکلای مجرب ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت که از معتبرترین موسسه مهاجرت کشور است، می­ توانند شما را در این امر یاری دهند.

5/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *