مهاجرت کاری اسکاتلند

بازار کار رشته NET Developer در اسکاتلند

بازار کار رشته NET Developer در اسکاتلند

بازار کار رشته NET Developer در اسکاتلند در میان بازار کارهای سایر کشورهای اروپایی، بازاری نوپا اما رو به رشد محسوب می شود. اما مسئله مهم این است که دولت اسکاتلند تا سال 2030، برنامه دارد که در مسیر سیاست سبز سرمایه گذاری عظیمی را در صنعت فناوری اطلاعات انجام دهد تا شیوه اداره این کشور را به سوی دیجیتالی شدن بر مبنای کاهش سوخت های فسیلی حرکت دهد. همین موضوع نیازمندی به برنامه نویسان و مهندسان کامپیوتری را در اسکاتلند به امری ضروری تبدیل کرده است. اما شاید راه یافتن به این کشور به خصوص برای دانشجویان ایرانی، موضوعی دشوار باشد که در این زمینه، موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده است تا از طریق مشاوران حقوقی خود بسترهای لازم شما را جهت مهاجرت و فراهم آوردن موقعیت شغلی در رشته NET Developer در اسکاتلند فراهم نماید.

برنامه دولت برای توسعه رشته NET Developer در اسکاتلند

دولت اسکاتلند انواعی از برنامه ها را در مسیر حمایت از صنعت دیجیتال و کار در اسکاتلند تعیین کرده است. به عنوان مثال پروژه‌ های مسیر یاب، بخشی از برنامه شتاب‌ دهنده رشد سبز است که از 5 منطقه مختلف محلی می‌آیند، از توسعه قطب‌ های هیدروژنی تا بازسازی زمین ‌های پیت و ارتقای بهره‌ وری انرژی ساختمان ‌ها از طریق توسعه نرم افزای. دولت اسکاتلند تا سقف 1 میلیون £ (پوند) برای حمایت از رهجویان در مرحله توسعه برنامه ارائه خواهد کرد، که در مجموع می تواند 40 میلیون پوند از سرمایه گذاری دولت محلی در زیرساخت های سبز را باز کند، که توسط تعهدات بودجه بلند مدت دولت اسکاتلند پشتیبانی می شود. به همین دلیل می توانید با موفقیت بیشتری ویزای کار اسکاتلند را اخذ نمایید. تعهدات مالی آینده بر اساس دستیابی به نتایج پروژه از جمله کاهش انتشار کربن و فرصت های اقتصاد سبز خواهد بود. برنامه شتاب دهنده رشد سبز که با حمایت اسکاتلند فیوچر تراست توسعه یافته است.

برنامه دولت برای توسعه رشته NET Developer در اسکاتلند

دانشگاه های برتر برای رشته توسعه دهنده وب در اسکاتلند

یکی از موسسات جوان ‌تر که در فهرست دانشگاه‌های برتر ما در اسکاتلند قرار گرفته است، دانشگاه استرلینگ در سال 1967 توسط Royal Charter تأسیس شد. این دانشگاه که در رتبه مشترک 485 جهان قرار دارد، تنها 2 مایلی خارج از مرکز شهر استرلینگ قرار دارد، جایی که قلعه استرلینگ در بالای شاخه یک آتشفشان خاموش قرار دارد و منظره فوق العاده ای را از بالا و پایین ارائه می دهد. خود شهر اطراف قلعه را احاطه کرده است، با ارتفاعی که به خاطر معماری گوتیک ویکتوریایی حفظ شده اش شناخته شده است و زمین پایینی که مدرنیته و تجاری بودن را در شهری ارائه می دهد که بهترین های قدیمی و جدید را ترکیب می کند. استرلینگ همچنین مقرون به صرفه ترین شهر بریتانیا در سال 2019 رتبه بندی شد. دانشگاه داندی که در سال 2021 در رتبه 319 جهان قرار دارد.

این دانشگاه ادعا می کند که دوستانه ترین پردیس در اسکاتلند را دارد و درست در قلب مرکز شهر داندی واقع شده است. بسیاری از امکانات دانشگاه بسیار مدرن هستند، به لطف برنامه توسعه مجدد 200 میلیون پوندی اخیر. دانشگاه هریوت وات که در سال 1821 تأسیس شد و در پایتخت اسکاتلند ادینبورگ واقع شده است، به طور مشترک در رتبه 301 جهان قرار دارد. این دانشگاه زمانی که تنها در مرکز شهر قرار داشت، انتقال خود را به حومه سرسبز ریکارتون، تقریباً 6 مایلی از مرکز شهر، در دهه 1990 تکمیل کرد. دانشگاه Strathclyde که سومین دانشگاه بزرگ اسکاتلند از نظر جمعیت دانشجویی است و در رتبه 300 جهان قرار گرفت، به خاطر اخلاق نوآورانه و کارآفرینانه خود شناخته شده است. این دانشگاه اکنون دارای یک مرکز فناوری و نوآوری است که روش همکاری و نوآوری محققان در دانشگاه و صنعت را انقلابی می کند.

اسکاتلند

درآمد شاغلان بازار کار NET Developer در اسکاتلند

فردی که در زمینه برنامه نویسی در اسکاتلند کار می کند، معمولا حدود 91300£ (پوند) در سال درآمد دارد. حقوق ها از 74100£ تا 126000£ (پوند) متغیر است و این میانگین حقوق سالانه شامل مسکن، حمل و نقل و سایر مزایا می باشد. با این حال متوسط ​​حقوق 87600ردر سال است، به این معنی که نیمی از افرادی که در برنامه نویسان و برنامه نویسان کار می کنند، کمتر از 87600£ (پوند) درآمد دارند، در حالی که نیمی دیگر بیش از 87600£ (پوند) درآمد دارند.

از سوی دیگر، 25% از افرادی که در برنامه نویسی کار می کنند کمتر از 72800£ (پوند) درآمد دارند، در حالی که 75% از آنها بیش از 72800£ (پوند) درآمد دارند. همچنین 75% از افرادی که در برنامه نویسی کار می کنند کمتر از 103000£ (پوند) درآمد دارند، در حالی که 25% بیش از 103000£ (پوند) درآمد دارند.

به طور کلی، کارمندانی که بین 2 تا 5 سال تجربه دارند، به طور متوسط ​​32% بیشتر از تازه ‌کاران و جوانان در تمام صنایع و رشته‌ ها درآمد دارند و تغییر حقوق بر اساس تجربه از مکانی به مکان دیگر به شدت متفاوت است و به شدت به زمینه شغلی نیز بستگی دارد. از این رو درآمد و بازار کار رشته NET Developer در اسکاتلند روشن می باشد.

در جدول زیر سایر موضوعات مرتبط با حقوق توسعه دهندگان برنامه نویسی در اسکاتلند اشاره شده است:

ردیفتوضیحات مرتبط با حقوق
1با رسیدن به مرز 10 سال، حقوق 36% افزایش می یابد.
2افرادی که از مرز 15 سال گذشته اند 17% افزایش می یابد
3مردان 8% بیشتر از زنان حقوق می گیرند.

برای دانستن موضوعات دیگری همچون کشورهای لغو روادید با پاسپورت اسکاتلند، مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده راهنمایی شما می باشند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *