مهاجرت کاری آفریقای جنوبی

استخدام برنامه نویس در آفریقای جنوبی

استخدام برنامه نویس در آفریقای جنوبی

نحوه استخدام برنامه نویس در آفریقای جنوبی با توجه به سابقه کاری و تجارب موفق سنجیده می شود که در این مقاله بررسی میشود. توسعه دهندگان نرم افزار در آفریقای جنوبی برای دریافت حقوق خوب نیازی به مدرک دانشگاهی ندارند. در واقع، از هر چهار توسعه‌ دهنده، یک نفر کدنویسی خودآموخته است که در واقع درآمدشان کمی بیشتر از کسانی است که دارای مدرک رسمی هستند. یافته های کلیدی نظرسنجی نشان می دهد که پایتون یکی از زبان ‌های برنامه ‌نویسی اصلی است که سریع‌ترین رشد را دارد، و پس از جاوا اسکریپت در رتبه دوم زبان ‌های برنامه ‌نویسی است که توسعه ‌دهندگان محلی می ‌خواهند در سال 2023 استفاده کنند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه شرایط اخذ ویزای آفریقای جنوبی مشاور شماست در ادامه این مقاله در باره شرایط کار در حوزه برنامه نویسی در آفریقای جنوبی بیشتر توضیح می دهیم.

برنامه نویسان جوان در آفریقای جنوبی

کدنویسی یا توانایی کدنویسی یک مهارت ارزشمند است که می توان آن را در بسیاری از حرفه ها به کار برد. برنامه نویسی برای بسیاری از حرفه ای ها یک شغل عالی است زیرا مشاغل شامل حقوق بالا، ساعات کاری انعطاف پذیر و فرصت های زیادی است. یادگیری کدنویسی بسیار مهم است زیرا به شما کمک می کند تا بفهمید کامپیوترها چگونه کار می کنند و چگونه چیزهای جدیدی با آنها بسازید. کدنویسی در محل کار اهمیت فزاینده ای پیدا می کند. شرکت ها به دلایل مختلف از جمله توسعه نرم افزار، طراحی وب سایت و غیره به کدنویس ها روی می آورند. برنامه نویسی می تواند یک گزینه شغلی خلاقانه و پرسود برای کسانی باشد که می خواهند از خانه یا هر جای دیگری به عنوان یک فریلنسر کار کنند.

اگر از کار با رایانه لذت می برید، به جزئیات توجه می کنید و از حل مشکل لذت می برید، مشاغل کدنویسی می توانند انتخاب شغلی خوبی باشند. اگر می‌خواهید شغلی پردرآمد داشته باشید که در آن بیشتر کار شما انجام کاری است که دوست دارید، کشف فناوری ‌های جدید و ساعات کاری انعطاف ‌پذیر، کدنویسی ممکن است گزینه‌ی عالی برای شما باشد. کدنویسی مجموعه ای از مهارت ها است که از مرزهای حرفه ای فراتر می رود و بسیاری از متخصصان مختلف از انواع تکنیک های کدنویسی در کارهای روزانه خود استفاده می کنند. کدنویسی فقط برای توسعه دهندگان اپلیکیشن موبایل و برنامه نویسان وب سایت نیست. تحلیلگران داده و دانشمندان داده، مهندسان نرم افزار و مدیران پایگاه داده نیز کد می کنند.

 

درآمد برنامه نویسان در South Africa

هرچه توسعه ‌دهندگان جوان‌ تر شروع به کد نویسی کنند، درآمد بیشتری کسب می ‌کنند. کسانی که قبل از 12 سالگی شروع به کدنویسی کرده اند بیشترین حقوق را دریافت می کنند. جدای از حقوق، بهترین مزایایی که توسعه دهندگان در یک شغل به دنبال آن هستند، ساعات کاری انعطاف پذیر و کار از راه دور است. آنها همچنین بیشتر به فرهنگ شرکت اهمیت می دهند تا پشته فناوری. اولین دلیلی که توسعه دهندگان در آفریقای جنوبی شغلی را رد می کنند، کمبود فرصت های رشد است. ما در عصری زندگی می کنیم که نرم افزار به معنای واقعی کلمه در حال تغییر جهان است. اما نرم افزار خودش را نمی نویسد. مردم پایه و اساس تیم های نرم افزاری برنده هستند.

 

بیش از نیمی از کارمندان که قبل از شروع دبیرستان برنامه نویسی را شروع کرده اند اکنون بیش از $10000 (دلار) در ماه درآمد دارند، در حالی که 60٪ از کسانی که در اواخر دهه 20 سالگی خود را شروع کرده اند کمتر از 8000$ (دلار)در ماه درآمد دارند. جالب اینجاست که توسعه دهندگان خودآموخته درآمدی مشابه و در برخی موارد حتی بیشتر از همتایان تحصیل کرده خود دارند. به طور متوسط، صنایع پردرآمد برای توسعه دهندگان در حال حاضر فین تک، ابر، بهداشت و درمان و تجارت الکترونیک هستند. توسعه دهندگان متوسط ​​پردرآمد کسانی هستند که در فین تک هستند که به طور میانگین ماهیانه بیش از $14000  (دلار) درآمد دارند. توسعه دهندگان متوسط ​​در توسعه یا طراحی وب، با میانگین $20000 (دلار) در ماه، کمترین هزینه را دارند.

در نمودار زیر شاهد نرخ اشتغال در حوزه برنامه نویسی در آفریقای جنوبی می باشید:

نرخ اشتغال در حوزه برنامه نویسی در آفریقای جنوبی

نیاز به استخدام برنامه نویس در آفریقای جنوبی

با توجه به اینکه نزدیک به 900000 دانش آموز کنکوری امتحانات نهایی خود را به پایان رسانده اند، برای آنها حیاتی است که برای آینده خود برنامه ریزی کنند. مانند هر شغل دیگری، دانشجویان باید در نظر داشته باشند که احتمال استخدام آنها پس از اتمام تحصیلات چقدر است و آیا دانشگاه سنتی برای آنها راه درستی است یا خیر. در حال حاضر یک شکاف مهارتی در بخش فناوری در آفریقای جنوبی وجود دارد که در تحقیقات PWC منعکس شده است که نشان می دهد 87٪ از مدیران عامل محلی بیشتر نگران این کمبود هستند. با نزدیک شدن به پایان سال تحصیلی، بسیاری از فارغ التحصیلان کنکور در این فکر هستند که سال آینده چه بخوانند.

در جدول زیر شاهد حقوق سالانه برنامه نویسی در آفریقای جنوبی می باشید:

پارامتردرآمد به دلار
متوسط حقوق سالانه به دلار16000000$
10% حقوق سالانه برتر$3200000
10% حقوق سالانه پایین$900000

5 شغل برتر فناوری برای فارغ التحصیلان کارشناسی در سال های آینده در آفریقای جنوبی عبارت است از:

  1. توسعه دهنده جاوا
  2. مهندس نرم افزار
  3. دانشمند داده مهندس داده
  4. توسعه دهنده وب

نیاز به استخدام برنامه نویس در آفریقای جنوبی

شرایط استخدام برنامه نویس در آفریقای جنوبی

مسئولیت‌ های معمولی عبارتند از: طراحی، پیاده‌ سازی و نگهداری برنامه ‌های کاربردی جاوا که اغلب حجم بالایی دارند و با تأخیر کم، برای سیستم‌ های حیاتی مورد نیاز هستند، ارائه در دسترس بودن و عملکرد بالا، مشارکت در تمام مراحل چرخه عمر توسعه، نوشتن با طراحی خوب، کد کارآمد و قابل آزمایش همگی مهم هستند. این شغل در لیست مشاغل مورد نیاز آفریقای جنوبی است. نقش یک توسعه ‌دهنده نرم‌ افزار درگیر شناسایی، طراحی، نصب و آزمایش یک سیستم نرم ‌افزاری است که از ابتدا برای یک شرکت ساخته است. یادگیری برنامه نویسی در آفریقای جنوبی می تواند بین 6 ماه تا 4 سال طول بکشد. اگر در یک کمپ یا دوره آموزشی برنامه نویسی شرکت کنید، می توانید به طور متوسط بین 6 ماه تا 1 سال برنامه نویس شوید.

برنامه نویسی می تواند یکی از منعطف ترین مشاغل باشد، زیرا مهندسان نرم افزار می توانند در هر جایی که کامپیوتر داشته باشند و به اینترنت دسترسی داشته باشند کار کنند. آنها می توانند از خانه یا در صورت اجازه کار از ساحل کار کنند. یک توسعه دهنده جاوا از زبان جاوا برای ایجاد برنامه های کاربردی وب، نرم افزارها و برنامه های با عملکرد بالا استفاده می کند. برنامه نویسان در آفریقای جنوبی توسعه دهندگان عمومی هستند و انواع نرم افزارها را متناسب با نیازهای یک کسب و کار می سازند. آنها همیشه از دستمزد باورنکردنی، فرصت های شغلی بی حد و حصر و امنیت شغلی قوی برخوردار بوده اند. مهندسان نرم افزار به لطف مهارت های قابل انتقال و دانش عمیق خود از یک یا چند زبان برنامه نویسی بسیار چابک هستند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مورد مهاجرت به آفریقای جنوبی از طریق کار مشاور شماست.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *