مهاجرت کاری شیلی

استخدام Java Developer در شیلی

استخدام java developer در شیلی

استخدام Java Developer در شیلی که یکی از مشاغل مرتبط با برنامه نویسی وnet developer است که برخی از مهارت های آن ها یکسان می باشد. در کشور شیلی شرکت ها بیشتر بخش های بین المللی دارند و خدمات فناوری بومی و بین المللی که در آن نوآوری، طراحی و مهندسی وجود دارد را ارائه می دهد. همچنین برخی از آخرین فناوری ها در زمینه دیجیتال و شناختی برای توانمندسازی سازمان ها در هر جنبه استفاده می کنند. این شرکت ها در حال حاضر، به دنبال توسعه دهندگان جاوا هستند تا به تیم ها بپیوندند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با مشاوران مجرب و متخصص در امور مهاجرت کاری به شیلی مشاور شما هستند.

مزایا استخدام Java Developer در شیلی

هنگام کار در شیلی شما این فرصت را خواهید داشت که با متخصصانی کار کنید که برخی از انقلابی ترین راه حل ها را در این زمینه ایجاد کرده اند. زمینه های آنها بر روی زندگی کاری و مهارت های شما تاثیر می گذارد. در پروژه های بزرگ در سطح جهانی کار کنید تا خود را به رده های بالایی حرفه ای برسانید. حرفه خود را در استودیوهای ها توسعه دهید. هر استودیو نشان دهنده بخش عمیقی از تخصص است. با کار روی حوزه Java Developer بر روی آخرین فن آوری ها و روندها و ارائه راه حل های متناسب با تمرکز انجام دهید. چالش ها بخشی از حرفه شما هستند. با کار به عنوان Java Developer در شیلی خود را در یک صنعت یا چندین صنعت توسعه دهید. در شهری که می خواهید کار کنید و با تبادلات فرهنگی تغذیه شوید.

در نمودار زیر شاهد تحصیلات کارمندان در Java Developer در شیلی می باشید:

تحصیلات کارمندان در java developer در شیلی

الزامات استخدام Java Developer در شیلی

برای انتخاب مسیر شغلی خود توانمند باشید: ما بیش از 600 مورد به طور همزمان داریم. پروژه ها، بنابراین شما می توانید انتخاب کنید که کجا و چگونه کار کنید. بخشی از یک غلاف چابک باشید. هر تیمی که توسط فرهنگ کار گروهی خود تنظیمی هدایت می شود. Java developer در شیلی مستقیماً با مشتریان با یک مسیر بلوغ کامل کار می کند که همانطور که آنها تکامل می یابد. افزایش سرعت، کیفیت و استقلال چیزی است که به موفقیت شما کمک می کند. کاری را که انجام می دهید باور داشته باشید و دوست داشته باشید. اگر تخیل دارید و عاشق نوآوری هستید و انعطاف پذیر بودن و هدف گرا بودن ویژگی شماست برای این شغل مناسب هستید. در این شغل توانایی برداشتن یک قدم به عقب برای دیدن یک تصویر بزرگتر را داشته باشید.

در لیست زیر شاهد الزامات استخدام در حوزه java developer در شیلی می باشید:

  • مهارت های انگلیسی متوسط ​​به بعد بسته به سابقه
  • تجربه عملی اثبات شده توسعه نرم افزار کار با آخرین نسخه های
  • تجزیه و تحلیل و طراحی شی گرا با استفاده از الگوهای طراحی رایج.
  • آشنایی با پایگاه های داده رابطه ای
  • تجربه در توسعه برنامه های کاربردی با استفاده از حداقل یک فریم ورک محبوب
  • آشنایی با ابزارهای نسخه‌سازی کد مانند
  • آشنایی با ابزارهای ساخت مانند Maven و Gradle
  • آشنایی با فرآیندهای توسعه پیوسته ادغام و تحویل مستمر
  • آشنایی با فناوری ها و پلتفرم های ابری

شرایط استخدام Java Developer در شیلی

شرکت های کشور شیلی به دنبال برنامه نویس جاوا با بیش از 4 سال سابقه برنامه نویسی برای مدیریت چرخه عمر توسعه نرم افزار، از برنامه ریزی و اولویت بندی تا آزمایش و انتشار هستند. مسئولیت ‌های برنامه‌ نویس ارشد جاوا شامل جمع ‌آوری نیازهای سیستم و کاربر، ساخت ماژول ‌های جاوا و آزمایش ویژگی ‌ها قبل از انتشار است. اگر تجربه عملی در توسعه نرم افزار با متدولوژی های چابک دارید و آماده رهبری توسعه دهندگان جوان هستید، مایلند با شما ملاقات کنند. در نهایت، ضمن کار در شیلی شما برنامه های کاربردی، ایمن و با کیفیت بالا را مستقر کرده و حفظ خواهید کرد. مسئولیت ها شامل توسعه برنامه های Java EE و نوشتن کدی با طراحی خوب و کارآمد است. کد اعضای تیم را بررسی، آزمایش و اشکال زدایی کنید.

شرایط استخدام java developer در شیلی

وظایف یک Java Developer در شیلی

طراحی معماری پایگاه داده و زمان ‌بندی انتشار محصولات با تیم‌ های داخلی و بررسی و اجرای مراحل توسعه سند نیز از وظایف شماست. مطمئن شوید که برنامه ها امن و به روز هستند. مهارت هایی مانند تسلط به زبان انگلیسی و تسلط کامل به حرفه ای Java Developer در شیلی الزامی است. سابقه کار به عنوان یک توسعه دهنده ارشد جاوا یا نقش های مشابه و طراحی، ساخت و آزمایش برنامه های Java EE را تجربه کنید. مشتریان و تحلیل داده های مشتریانشان را هدایت کنید. به یافتن الگوها و عیب یابی مشکلات کمک کنید.

اگر شما یک مهندس با انگیزه و خود راهبر هستید می توانید ارزش تجاری واقعی را ارائه دهید. شما به تیم و همتایان خود کمک می کنید تا با چشم انداز و ماموریت شرکت هماهنگ شوند. شما به طور مداوم کدها و پروژه ها را بهتر از آنچه که آنها را پیدا کرده اید، می گذارید. از مشتریان با تجزیه و تحلیل و عیب یابی مسائل مربوط به داده ها پشتیبانی کنید. با تمرین برنامه نویسی خوب مطابقت داشته باشید و برای بهبود آموزش فرآیند توسعه و راهنمایی توسعه دهندگان جوان مبتکر بمانید. همچنین می توانید مقاله استخدام net developer در شیلی را مطالعه کنید.

در جدول زیر شاهد نرخ اشتغال و نرخ استخدام در حوزه Java Developer در شیلی هستید:

سالنرخ اشتغالنرخ استخدام
202083%72%
202180%%75
202281%70%

حقوق استخدام Java Developer در شیلی

با توجه به استخدام برنامه نویس در شیلی حقوق برنامه نویسان جاوا در شیلی از 1050000 CLP (پزو) در ماه (حداقل حقوق) تا 2930000 CLP (پزو) در ماه (حداکثر حقوق) متغیر است. میانگین حقوق 1790000 CLP (پزو) در ماه است، به این معنی که نیمی (50%) از افرادی که به عنوان توسعه دهندگان جاوا کار می کنند کمتر از 1790000 CLP (پزو) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از 1790000 CLP (پزو) درآمد دارند. 25% از توسعه دهندگان جاوا کمتر از 1280000 CLP درآمد دارند در حالی که %75 آنها بیش از 1280000 CLP (پزو) درآمد دارند. همچنین از نمودار، 75% از توسعه دهندگان جاوا کمتر از 2170000 CLP (پزو) درآمد دارند در حالی که 25% بیش از 2170000 CLP (پزو) درآمد دارند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مورد شرایط مهاجرت و اخذ ویزای کار شیلی پاسخگوی سوالات شماست.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *