مهاجرت سرمایه گذاری در گرجستان

استارت آپ گرجستان

استارت آپ گرجستان

راه اندازی استارت آپ گرجستان مراحل و شرایط مختلفی دارد که به طور کلی مانند کشورهای غربی است و همین موضوع موجب جلب توجه کارآفرینان می شود. گرجستان همیشه نقطه ملاقات اروپا و آسیای میانه بوده است. شهروندان بیش از 100 کشور می توانند بدون ویزای گرجستان وارد شوند. سالانه 3 فرودگاه بین المللی به میلیون ها مسافر خدمات رسانی می کنند، بسیاری از آنها توریست هستند، اما همچنین تعداد زیادی دیگر از آنها به عنوان مکانی برای زندگی، تجارت و سرمایه گذاری به گرجستان نگاه می کنند. هزینه های زندگی در مقایسه با کشورهای پیشرفته تر اتحادیه اروپا یا ایالات متحده ارزان است. ثبت تجارت و راه اندازی استارت آپ در گرجستان نیز بسیار آسان است. از نظر بانک جهانی، گرجستان هفتمین مکان آسان برای تجارت و شروع تجارت است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت برای راه اندازی کسب و کار در گرجستان به شما کمک می کند.

مقدمات راه اندازی استارت آپ گرجستان

قبل از شروع کار خود در گرجستان، باید یک برنامه تجاری تنظیم کنید. یک طرح تجاری خوش ساخت به دلایل زیادی از جمله تأمین بودجه، مدیریت جریان وجوه نقد و پیگیری پیشرفت شما با رشد تجارت مهم است. برای نوشتن برنامه کسب و کار خود باید مواردی را اضافه کنید: خلاصه ای سریع و یک صفحه ای از برنامه شما که به طور خلاصه تمام نکات کلیدی زیر را پوشش می دهد. اینکه به چه کسی کالای خود را می فروشید و یا خدمات ارائه می دهید و کجا می توانید آنها را پیدا کنید مهم است. ضروری است که شما مشخصات جمعیتی و موثرترین راه های برقراری ارتباط با آنها را تعیین کنید. هدف از این تحقیق توسعه درک این است که چگونه تجارت شما از رقابت متفاوت است. همه این تحقیقات استراتژی تجارت شما را آگاه می کند و شانس موفقیت شما را بهبود می بخشد.

اطلاع از برترین استارت آپ ها و برترین رتبه ها موجب می شود تا شما بهتر تصمیم گیری کنید. در جدول زیر برخی از این استارت آپ ها را مشاهده می کنید:

نام استارت آپرتبه در کشور
topishare1
worldbus2
آمادگی آزمون جورجیا3
چشم ربات4
فلای هلپ5

برترین استارت آپ های گرجستان

برترین استارت آپ ها در گرجستان شامل استارت آپ های مختلفی می شود. در این بین برخی از آن ها را معرفی می کنیم. Sharecare یک شرکت بهداشت دیجیتال است که به مردم کمک می کند تمام سلامتی خود را در یک مکان مدیریت کنند. پلت فرم Sharecare به هر فرد بدون توجه به جایی که در سفر سلامتی خود هستند. این استارت آپ یک نمایه بهداشتی جامع و شخصی را ارائه می دهد، جایی که آنها می توانند به صورت پویا و راحت به اطلاعات، برنامه های مبتنی بر شواهد و متخصصان بهداشتی که برای سالمترین زندگی خود نیاز دارند را مشاهده کنند. Sharecare به ارائه دهندگان، کارفرمایان و برنامه های بهداشتی کمک می کند تا راه حل های سلامتی و سلامتی مبتنی بر نتایج را در کل جمعیت خود مقیاس بندی کنند.

استارت آپ دیگرPindrop می باشد که با ایجاد استانداردی برای امنیت، هویت و اعتماد برای هر تعامل صوتی، راه را برای آینده صدا پیش می برند. راه حل های Pindrop با استفاده از فناوری انحصاری که از هر تماس برقرار شده اطلاعات بی نظیری را استخراج می کند، از بزرگترین بانک ها، بیمه ها و خرده فروشان در جهان محافظت می کند. راه حل های Pindrop به شما کمک می کند تا منفعت طلبان را شناسایی کرده و تماس گیرندگان را تأیید کند، ضمن کاهش تجربه مشتری و محافظت از شهرت برند، هزینه های عملیاتی و تقلبی را کاهش می دهد. Ionic استارت آپ دیگری در گرجستان است که مشاغل جهانی و آژانس های دولتی را قادر می سازد تا نوآوری را با استفاده از محافظت از داده ها در سازمان خود تسریع كنند.

انواع استارت آپ ها در گرجستان

نحوه ایجاد استارت آپ گرجستان

ایجاد یک شغل جدید و از پایه ریزی از ریشه در کشوری که تابعیت آن را ندارید ممکن است سخت باشد. کار در گرجستان و کارآفرینی یک انتخاب شغلی پاداش آور اما مهیج است. با این حال، برای موفقیت به سخت کوشی و فداکاری نیاز دارد. اولین قدم برای شروع استارتاپ در گرجستان یافتن ایده تجاری مناسب است. برای آنکه بتوانید تصمیم درستی بگیرید سعی کنید از قبل در خصوص لیست مشاغل مورد نیاز گرجستان تحقیق کنید. خوشبختانه با وجود ایده های استارت آپ برای کشف، یافتن ایده صحیح راه اندازی می تواند چالش کمتری از آنچه تصور می کنید داشته باشد. ناگفته نماند، ابزارهای رایگان مانند این ایده ساز رایگان کسب و کار وجود دارد که انتخاب ایده راه اندازی مناسب را بیش از هر زمان دیگری آسان می کند.

در اینجا چند نکته از راهنمای ما در مورد چگونگی ایده های راه اندازی شده آورده شده است:

  • یک مسئله را شناسایی و حل کنید.
  • بر آنچه علاقه مند هستید تمرکز کنید.
  • خلاقیت و جدید بودن کار را بررسی کنید.
  • یک جلسه طوفان فکری برگزار کنید.

نحوه ایجاد استارت آپ گرجستان

مدیریت کارآفرینی در گرجستان

پس از داشتن ایده خلاق خود برای راه اندازی یک استارت آپ وقت آن است که با برنامه ریزی برای تجارت خود، آن را به واقعیت تبدیل کنید. این مرحله از انتخاب نام تجاری خود تا نگارش برنامه شغلی شما، زمینه را برای شروع فعالیت شما در گرجستان فراهم می کند. تصمیم گیری در مورد بهترین نام تجاری برای استارتاپ خود کمی ترسناک به نظر می رسد. خوشبختانه منابعی در دسترس است که می تواند در تصمیم گیری صحیح به شما کمک کند. سپس مکان خود را بر اساس منابع مختلفی که می تواند به رشد شما کمک کند انتخاب کنید. مکان کسب و کار شما همچنین شرایط خاصی را برای شرکت شما تعیین می کند. داشتن یک درک دقیق و دقیق از بازار شما برای موفقیت استارت آپ خود در گرجستان ضروری است.

بهترین راه برای شناسایی رقبا و بازار هدف، انجام تحقیقات بازار است. در اینجا چند روش برای انجام تحقیقات کامل در بازار وجود دارد:

  • یک نظر سنجی انجام دهید.
  • یک گروه متمرکز برگزار کنید.
  • تحقیقات محلی را با گروه خود انجام دهید.
  • از تحقیقات موجود مانند بررسی مشتری استفاده کنید.

گرین لایت یکی از استارت آپ های ویژه در گرجستان است. گرین لایت یک کارت نقدی برای بچه ها و یک برنامه تلفن همراه ایجاد می کند که به والدین امکان کنترل راحت برای مدیریت ایمن امور مالی خانواده و ایجاد لحظات قابل یادگیری در مورد درآمد، هزینه، پس انداز را می دهد. Greenlight با کنترل والدین که به خانواده ها امکان می دهد دقیقاً در کجا و میزان هزینه های فرزندانشان مدیریت کنند، آسان تر و انعطاف پذیرتر از پول نقد است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت برای اخذ ویزای کاری گرجستان شما را راهنمایی می کند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *