مهاجرت کاری گرجستان

لیست مشاغل مورد نیاز گرجستان

لیست مشاغل مورد نیاز گرجستان

گرجستان یک کشور در حال تغییر است. موسسه سفیران سروش سعادت در خصوص لیست مشاغل مورد نیاز گرجستان در اختیار شما قرار می دهد. این کشور در حال رشد و پیشرفت می باشد. این کشور دائما در حال تغییر می باشد. به نظر می رسد از نظر مالی، صنعتی، فنی و البته در نیروی کار بسیار پیشرفت های چشم گیری داشته است. بعضی از مشاغل که پنجاه یا شصت سال پیش محبوب بودند این روزها باز خورد کمتری دارند.

اما امروزه آنچه را می توان حدس زد این است که کدام یک از مشاغل در یک سال یا حتی چند شغل بیشترین سود را خواهند داشت. زیرا ما داده ها را خرد کرده ایم و لیستی از سریعترین رشد شغل ها در جورجیا ارائه کرده ایم. در اینجا 10 شغل برتر با سرعت رشد در جورجیا آورده شده است ، و در زیر، ما 100 شغل برتر را به شما نشان خواهیم داد.

  • آیا از لیست مشاغل مورد نیاز کشور گرجستان اطلاعاتی دارید؟
  • چه گروه های کاری در لیست مشاغل مورد نیاز کشور گرجستان وجود دارد؟
  • از ویزای کاری کشور گرجستان اطلاعاتی دارید؟
  • از لیست مدارک مورد نیاز کشور گرجستان اطلاعاتی دارید؟
  • اطلاعاتی از نیروی کار مورد نیاز کشور گرجستان می دانید؟

کاریابی در کشور گرجستان

مسئله ای بسیار مهم که برای آغاز کار در کشور گرجستان حائز اهمیت است، این می باشد که باید در آغاز موارد مربوط به شکل کاریابی و شاخص های مهم در این مورد را بررسی قرار دهید. درصد نرخ بیکاری یکی از اصلی ترین شاخص ها در فرآیند کاریابی است. دقت به این فاکتور برای متقاضیان جویای کار در کشور گرجستان و همین طور علاقه مندان به تولید کسب و کار در کشور گرجستان، الزامی می باشد. در این بخش فاکتور نرخ بیکاری را مورد بحث قرار می دهیم. اضافه بر این که کشور گرجستان در سال های گذشته رشد اقتصادی چشمگیری داشته است نرخ بیکاری در این کشور همچنان بسیار بالا است.

نرخ بیکاری در گرجستان

درصد نرخ بیکاری در کشور گرجستان

در نمودار زیر خواهید دید که نرخ بیکاری کشور گرجستان در آخرین مقدار ذکر شده 14.25 است. این مقدار بسیار بالاست. شرایط کاریابی در گرجستان را به شدت کاهش می دهد. در حقیقت به این معنی می باشد که در کشور گرجستان متقاضیان بیکار بسیاری وجود دارند که توانایی ندارند تا شغل خود را پیدا کنند و افراد و ملت کشور گرجستان خود نیز از نبودن شغل مناسب رنج می برند. به طور خلاصه باید گفت که کشور این کشور برای کاریابی مقصد خوبی نخواهد بود.

برای پیدان کردن کار شما بهتر است به کشورهایی همانند آلمان و اتریش و کانادا که دارای نرخ بیکاری بسیار پایین تری می باشند توجه داشته باشید. کشورهای مثل آلمان و اتریش ویزا هایی دارند که به نام ویزای جستجوی کار شناخته می شوند. این نوع ویزا برای متقاضیانی صادر می شود که در آن زمینه نیاز به نیروی کار ماهر و نیمه ماهر را دارند.

10 شغل برتر در لیست مشاغل مورد نیاز گرجستان

پزشک پرستار دستیار درمانگر فیزیکی دستیار پزشک کمک بهداشتی در منزل دستیار فیزیوتراپی فیزیوتراپیست ماشین کنترل کننده عددی کامپیوتر تکنسین چشم پزشکی عینک فروشی دستیار پزشکی کشور گرجستان نسبت به اینکه از سال 2015 وارد رشد اقتصادی خوبی شد، نیاز زیادی به نیروهای کاری در زمینه های مختلف شد. رشته های پزشکی و پیرا پزشکی هم از این موضوع مستثنی نمی باشند نیز پیشرفت زیادی در این سال ها از خود نشان داده است بنابراین دور از ذهن نیست که نیروی کار برای این رشته متقاضی زیادی داشته باشد، همینطور نسبت به حجم مهاجرت به این کشور در سال های اخیر، در مناطق محروم نیاز زیادی به کادر پزشکی می باشد.

میزان حقوق کار در لیست مشاغل مورد نیاز گرجستان

اگر قصد دارید اقامت کشور گرجستان را از راه کار به دست آورید و در گزینه های موجود در لیست مشاغل مورد نیاز گرجستان مشغول به کار باشید، موضوعی که باید متقاضیان کار حائز اهمیت باشد، میزان دستمزد این کشور می باشد.

همچنین میانگین درآمد در این کشور بدین صورت می باشد:

  • حداقل درآمد حدود 1710GEL (لاری گرجستان)
  • میانگین درآمد حدود 6750GEL (لاری گرجستان)
  • حداکثر درآمد حدود 30100GEL (لاری گرجستان)

شما می توانید در جدول زیر میانگین درآمد بسیاری از مشاغل در گرجستان را مشاهده نمایید. (میزان دستمزد ها به لاری می باشد.)

ردیفشغلدرآمد به لاری
1داروسازGEL7240
2مدیر حسابداریGEL8780
3حسابدار خبرهGEL5440
4حسابدارGEL3380
5خزانه دار شرکتGEL11000
6تحلیلگر مالیGEL6670
7مدیر مالیGEL13100
8مدیر دفترGEL4600
9مسئول پذیرشGEL4600
10دبیر، منشیGEL3320
11کارگردان هنریGEL6400
12طراح گرافیکGEL4330
13عکاسGEL4520
14مهماندار هواپیماGEL6020
15معمارGEL6020
16مکانیکGEL3310
17معلمGEL4900
18مترجمGEL5440
19مهندس عمرانGEL6020
20مهندس برقGEL6140

شرایط کار در لیست مشاغل مورد نیاز گرجستان

شرایط کار در لیست مشاغل مورد نیاز گرجستان

قبل از شروع به توضیح در مورد به کار مورد نیاز کشور گرجستان مطالبی را در خصوص این کشور به شما خواهیم داد. کشور گرجستان بالای 70000 کیلومتر مربع وسعت دارد. پایتخت کشور گرجستان شهر تفلیس می باشد و واحد ارز این کشور لاری است. ارزش هر لاری مساوی 0.35 یک دلار ایالت متحده آمریکا می باشد. اهالی کشور گرجستان به زبان گرجی سخن می گویند. جمعیت کشور گرجستان تقریبا مساوی با سه میلیون و هفتصد هزار نفر می باشد. به دلیل این کشور گرجستان در مجاورت با کشورهای مربوط به اتحادیه اروپا قرار دارد ممکن می باشد که این کشور در آینده نزدیک شامل کشور های اتحادیه اروپا باشد.

در این مقاله سعی بر این شد تا شما را با شرایط ویزای کار و لیست مشاغل مورد نیاز کشور گرجستان آشنا سازیم اگر که اطلاعات متون فوق برای شما مکفی نبوده است می توانید با تماس با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت و مشاوره با کارشناسان مربوطه با این دپارتمان از اطلاعات بیشتری بهره مند گردید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *