مهاجرت به کشور دومنیکا

اخذ پاسپورت جمهوری دومینیکا

اخذ پاسپورت جمهوری دومینیکا

متقاضیان اخذ پاسپورت جمهوری دومینیکا با موفقیت در این زمینه می توانند برای مهاجرت و هم چنین اخذ اقامت دائم این کشور اقدام نمایند. در صورتی که شما هم علاقه مند به کسب نمودن اطلاعاتی در زمینه شرایط اخذ پاسپورت دومینیکا با مطالعه نمودن این مقاله به اطلاعات دقیقی دست خواهید یافت. همچنین با مراجعه نمودن به سایر مقالات موجود در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانید به اطلاعات جامع و کاملی در خصوص اقامت دومینیکا دست یابید.

هزینه زندگی در کشور دومینیکا بسیار مناسب می باشد. این کشور در شرق قاره آمریکا واقع گردیده و از جمله کشورهایی است که متقاضی زیادی برای مهاجرت دارد. چراکه این کشور به صورت جزیره ای بوده و سواحل بسیار زیبایی را دارا است.

آشنایی با نحوه اخذ هویت جمهوری دومینیکا

هزینه های اخذپاسپورت جمهوری دومینیکا بسیار مناسب و پایین است. همچنین هزینه های مربوط به اخذ تابعیت و شهروندی دومینیکا نیز در سطح پایینی قرار دارد. افرادی که تمایل به ارزش افزوده درآمد بالاتری در ایالات متحده داشته باشند. با موفقیت در زمینه اخذ پاسورت جمهوری دونیکا می توانند شرایط مالی خودر ا بهبود ببخشند. چرا که انجام این کار مناسب ترین و بهترین راه کار ممکن می باشد. مزایای پاسپورت DR و مواردی که مورد استفاده قرار می گیرد با پاسپورت دومینیکا تفاوت دارد.

برای کلیه متقاضیانی که هدف آنها ارتقا بخشیدن پاسپورت خود می باشد گزینه اخذ پاسپورت جمهوری دومینیکا یک گزینه ایده آل و مناسب محسوب نمی گردد. پاسپورت جمهوری دومینیکا از لحاظ رتبه بندی در رتبه 83 جهانی قرار دارد. در صورتی که بتوانید این پاسپورت را دریافت کنید، مجاز به دریافت ویزای 54 کشور در سطح دنیا می باشید.

مدارک‌ مورد مجوز تابعیت جمهوری دومینیکا

کلیه متقاضیان اخذ پاسپورت و مهاجرت به دومینیکا ملزم به ارائه ودارک زیر می باشند:

  • ارائه پرسش نامه برای هر یک از اعضاء خانواده و متقاضیان
  • ارائه کپی پاسپورت که برای 4 ماه دارای اعتبار باشد. همچنین دارای صفحات خالی برای متقاضیان و هر یک از اعضاء خانواده متقاضی
  • ارائه گواهی تولد صادره از نزدیک ترین کنسولگری دومینیکا که به صورت ترجمه شده به زبان اسپانیایی باشد
  • ارائه سند ازدواج یا طلاق ترجمه شده به زبان اسپانیایی
  • ارائه رزومه فردی و شغلی متقاضی و همسر متقاضی
  • ارائه مدارک بازنشستگی و میزان حقوق و درآمد ماهیانه به صورت ترجمه شده به زبان اسپانیای
  • ارائه مدارک مربوط به شرکت که مورد تایید دفتر اسناد رسمی و دفتر دادستانی کل کشور باشد.
  • ارائه گواهی عدم سوء پیشینه یا سابقه کیفری

لازم به ذکر می باشد که مدارک مذکور مربوط به کشوری است که فرد متقاضی به مدت 5 سال یا بیش از این مدت در کشور مربوطه زندگی کرده باشد. جهت زندگی د این کشور و کسب اطلاع از هزینه زندگی در سنت کیتس مقاله مذکور را بررسی بفرمائید.

بررسی هزینه اقامت و پاسپورت جمهوری دومینیکا

کلیه متقاضیانی که از کشورهایی مانند ایالات متحده، اتحادیه اروپا، کانادا، انگلستان و غیره اقدام به اخذ پاسپورت جمهوری دومینیکا می نمایند. بدین ترتیب ملزم به پرداخت نمودن هزینه های متفاوتی می باشند. این هزینه ها بر اساس سن و تاریخ ارائه تقاضاء پاسپورت محاسبه خواهد شد. البته هزینه هر یک از افراد متقاضی دریافت پاسپورت جمهوری دومینیکا برای شهروندان هر یک از کشورهای آفریقایی، هند، چین، پاکستان و مانند اینها نسبت به سایر کشورها بیشتر می باشد. از این رو کلیه این هزینه ها این هزینه ها شامل هزینه های متفاوتی است. این هزنیه ها شامل هزینه های ثبت و بررسی تقاضاء فرد، امور اداری، اقامت و حق شهروندی فرد می باشد. در خصوص اخذ اقامت دومینیکا مطالعه مقاله مذکور خالی از لطف نخواهد بود.

اخذ پاسپورت جمهوری دومینیکا از طریق سرمایه‌ گذاری

دولت جمهوری دومینیکا در این فکر می باشد که در ماه های آینده بتواند طرحی از سرمایه گذاری را اجرایی نماید. در طرح مذکوره افراد متقاضی اقامت در این کشور، از طریق سرمایه گذاری بتوانند به مبلغ 150000$ (دلار) موفق به انجام فرآیند اخذ پاسپورت جمهوری دومینیکا و اقامت در این کشور شوند. همچنین طرحی دیگر نیز در راه است که در آن فرد متقاضی با سرمایه ای به مبلغ 250000$ (دلار) و قرض دادن به دولت به صورت اوراق قرضه برای مدت 5 سال، مجاز به اخذ پاسپورت و اقامت این کشور در مدت زمان 6 ماه گردند. درخصوص کسب اطلاعات بیشتر در این باب مقاله ثبت شرکت در دومینیکا مقاله مشخص شده را بررسی بفرمائید.

بررسی هزینه اقامت و پاسپورت جمهوری دومینیکا

آشنایی با پاسپورت دوم جمهوری دومینیکا

افرادی که قصد دارند تابعیت کشور دیگری را دریافت کنند، نسبت به اخذ پاسپورت جمهوری دومینیکا اقدام می کنند. این امر برای اتباع کشورهای پیشرفته مثل استرالیا، اتحادیه اروپا، کانادا وسایر کشورهای قابل انجام است. این افراد کسانی هستند که پاسپورت قبلی آن ها بسیار قوی بوده است. از این رو قصد دریافت پاسپورت و شهروندی دیگری را دارند.

چنانچه متقاضیان مهاجرت به دومینیکا فکر سرمایه گذاری و انجام معاملات خصوصی را در سر دارند. در این صورت بهترین گزینه دریافت پاسپورت دوم جمهوری دومینیکا می باشد. شهروندان ایالات متحده که IRS یا سایر ارگان های دولتی قصد ضبط پاسپورت افراد را داشته باشند. در این صورت پیش از اینکه این مشکل ایجاد گردد. نسبت به دریافت پاسپورت دوم می توانند اقدام نمایندلازم به ذکر می باشد که این فرآیند شامل کشور آمریکا نمی شود. بلکه صرفا یک امتیاز محسوب می گردد. این امتیاز از سوی دولت به افراد اعطاء گردیده است. پاسپورت این اشخاص لغو و ابطال می گردد. شایسته است نسبت به اخذ پاسپورت جمهوری دومینیکا اقدامات لازم را انجام دهند.

مدت زمان لازم برای اخذ گذرنامه جمهوری دومینیکا

کلیه متقاضیان می توانند پس از گذشت 8 ماه اقامت در جمهوری دومینیکا از طریق سرمایه گذاری سریع و درآمد منفعل یا غیرفعال خارجی، به پاسپورت این کشور دست یابند. در صورتی که شما هم با مطالعه نمودن مقاله اخذ پاسپورت جمهوری دومینیکا علاقه مند به مهاجرت نمودن به این کشور هستید. با مراجعه نمودن به سایر مقالات این کشور که در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت موجود می باشند نظیر کار آفرینی در دومینیکا به اطلاعات جامعی دست یابید.

5/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *