مهاجرت سرمایه گذاری در دومنیکا

ثبت شرکت در دومینیکا

ثبت شرکت در دومنیکا

کشور دومینیکا به صورت جزیره در منطقه دریای کارائیب واقع شده است که برای جذب سرمایه گذار جهت ثبت شرکت در دومینیکا بسیار می باشد. روسو پایتخت این کشور می باشد. زبان رسمی این کشور به صورت انگلیسی می باشد. واحد پول در این کشور دلار کارائیب است. کشور دومینیکا از نظر سیاست دارای حکومتی دموکراتیک می باشد. اقتصاد کشور دومینیکا از راه مخابرات، گردشگری، کشاورزی و گرفتن مالیات تامین می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه شرایط و قوانین ثبت شرکت در دومینیکا می توانید با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت ارتباط برقرار کنید.

بررسی ثبت شرکت در دومینیکا

در سال های اخیر، سنت لوسیا به دلیل مزایای متعدد ارائه شده توسط دولت برای تشویق IBC ها به راه اندازی فروشگاه در این جزیره، به یک مقصد جذاب کارائیب برای سرمایه گذاری خارجی تبدیل شده است. هیچ حداقل سرمایه یا سرمایه اولیه لازم نیست. هیچ محدودیتی برای شرکت های خارجی مقیم برای انجام تجارت بین المللی وجود ندارد. سهامداران و مدیران در سوابق عمومی گنجانده نشده‌اند و این امکان را برای حفظ حریم خصوصی بیشتر فراهم می‌ کند .IBC ها فقط ملزم به ارائه صورت های مالی سالانه حسابرسی نشده هستند. درآمد خارج از سنت لوسیا بدون مالیات است. فقط درآمد محلی مشمول مالیات بر درآمد است.

سنت لوسیا به عنوان یک حوزه قضایی شفاف و منظم شهرت دارد و توسط تنظیم کننده های مالی بین المللی به عنوان “بهشت مالیاتی” در نظر گرفته نمی شود. انگیزه های مالی متعددی برای تشویق سرمایه گذاری داخلی و خارجی وجود دارد. به عنوان مثال، سرمایه گذاران خارجی در سنت لوسیا می توانند تمام سود، سود سهام، و سرمایه واردات را به کشورهای مبدأ خود بازگردانند. هیچ محدودیتی در میزان مالکیت یا کنترل خارجی در ایجاد یک تجارت در سنت لوسیا وجود ندارد. دولت اجازه مالکیت %100 شرکت های خارجی را در هر بخش می دهد.

در بخش زیر شاهد انواع شرکت های ثبت شده در دومینیکا هستید:

انواع شرکت های ثبت شده در دومینیکا

مزایا ثبت شرکت در کشور دومینیکا

امروزه ثبت شرکت در دومینیکا برای بسیاری از متقاضیان این کار حائز اهمیت است. این کشور در درجه اول از لحاظ سرمایه گذاری مورد توجه بسیاری از سرمایه گذاران می باشد. از این رو بسیاری از متقاضیان برای ثبت شرکت اقدام می کنند. برای ثبت شرکت باید به دنبال وکیل بسیار خبره باشیم و با آگاهی کامل آن شخص را انتخاب کنیم.

ابتدا باید لیستی شامل تمام نیازهای اعضاءشرکت در بیاوریم. سپس شرکت را تشکیل دهیم. یکی از مزایای ثبت شرکت در این کشور این است که لازم نیست تا اعضاء شرکت تابعیت این کشور را داشته باشند. از اطلاعات لازم برای هریک از اعضاء جهت ثبت شرکت که باید ارائه دهند می توان به نام و نام خانوادگی، وضعیت تاهل، شغل، نشانی، پاسپورت و گواهینامه رانندگی اشاره کرد.

مراحل ثبت شرکت در کشور دومینیکا

ثبت شرکت در این کشور شامل 5 مرحله از قبیل ثبت نام شرکت، آماده سازی و امضاء نمودن مدارک شرکت، پرداخت مالیات سازمانی، ثبت مدارک شرکت در دفتر ثبت تجارت و در آخر ثبت شرکت در آژانس درآمد داخلی می باشد. در ادامه به توضیح این 5 مرحله می پردازیم.

در مرحله ثبت نام شرکت نباید نام انتخابی مشابه اسامی از قبل گذاشته شده باشد. بنابراین مدت زمان زیادی را به خود اختصاص می دهد. اگر زمان برای شما مهم است می توانید به خریداری شرکت های موجود از موسسات حقوقی بپردازید. اما هزینه زیادی را برای شما در بر دارد. در مرحله بعدی با توجه به نوع شرکتی که انتخاب کرده ایم مدارک را آماده می کنیم. این مدارک شامل اساس نامه و مدارک اولیه شرکت می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در باب اقامت دومینیکا مقاله مذکور را بررسی بفرمائید.

مراحل ثبت شرکت در کشور دومنیکا

هزینه ثبت شرکت در دومینیکا

هر ساله جلساتی میان سهامداران شرکت تشکیل می شود. تمامی شرکت ها برای ارزیابی موظف به شرکت در این جلسات می باشند. تمامی این جلسات در دفتر ثبت تجارت ثبت می شود. اگر شرکت هایی یک پروژه یا یک هدف مشابهی داشته باشند می توانند با سرمایه گذاری مشترک طبق قوانین شرکت به تاسیس شرکت  بپردازند. هزینه ثبت شرکت در کشور دومینیکا حدودا £1800 (پوند) می باشد. این هزینه ها مشمول هزینه های دولتی نیز می باشد. با تمام این توضیحاتی که دادیم می تو گفت پروسه ثبت شرکت حدودا 6 هفته زمان می برد.

شرایط اخذ پاسپورت دومینیکا از طریق سرمایه گذاری

در این کشور پاسپورت ها به مدت 10 سال اعتبار دارند. می توانید با اخذ این پاسپورت بدون داشتن ویزا به 113 کشور جهان سفر کنید. از جمله این کشورها می توان به بریتانیا، ایرلند، سنگاپور و غیره با داشتن این پاسپورت می توانید هم زمان هم در آن کشور زندگی و هم کار کنید.

به علت اینکه کشور دومینیکا عضو انجمن کاراییب می باشد. همچنین می توانید در کلیه کشورهای عضو این انجمن نیز زندگی کنید. از زمانیکه به دولت دومینیکا ارائه مدرک می کنید تا زمان پردازش آن حدود 4 ماه زمان می برد. بدین ترتيب شرایط گرفتن پاسپورت می توان به تمکن مالی و داشتن دارائی کافی‌، عدم سوسابقه، عدم داشتن مشکل پزشکی حاد اشاره نمود. برای گرفتن پاسپورت دومینیکا نیازی به داشتن مدرک تحصیلی کاری و مدرک زبان نمی باشد.

مزایای مهاجرت به طریق ثبت سرمایه به دومینیکا

دومینیکا کشوری است که اهمیتی به تابعیت قبلی و تابعیتی که اکنون دارید نمی دهد. بنابراین فرد متقاضی برای محل سکونت حق انتخاب دارد. موقعیت های طلایی برای تجارت و برنامه ریزی مالیاتی، داشتن حق خرید و فروش، نگرفتن مالیات بر ارث، کار، هدیه و غیره از جمله مزایای مهاجرت به این کشور است.

در این مقاله سعی داشتیم توضیحات کاملی در ارتباط با ثبت شرکت در دومینیکا بدهیم اگر چنانچه هنوز هم سوالاتی در ذهن خود دارید می توانید پاسخ این سوالات را از کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بگیرید. متقاضیانی که قصد سرمایه گذاری و ثبت شرکت در خارج از کشور را دارند می توانند کشور کانادا را انتخاب کنند.

سوالات متداول در باب ثبت شرکت در دومینیکا

در این بخش مفتخر به پاسخگویی سوالات متداول در باب ثبت شرکت در دومینیکا می باشیم:

  • هزینه ثبت شرکت در دومینیکا چقدر است؟ هزینه ثبت شرکت در کشور دومینیکا حدودا £1800 (پوند) می باشد. این هزینه ها مشمول هزینه های دولتی نیز می باشد. با تمام این توضیحاتی که دادیم می توان گفت پروسه ثبت شرکت حدودا 6 هفته زمان می برد.
  • مزایای مهاجرت به طریق ثبت سرمایه به دومینیکا چیست؟ دومینیکا کشوری است که اهمیتی به تابعیت قبلی و تابعیتی که اکنون دارید نمی دهد. بنابراین فرد متقاضی برای محل سکونت حق انتخاب دارد. موقعیت های طلایی برای تجارت و برنامه ریزی مالیاتی، داشتن حق خرید و فروش، نگرفتن مالیات بر ارث، کار، هدیه و غیره از جمله مزایای مهاجرت به این کشور است.
5/5 - (2 امتیاز)

2 دیدگاه برای “ثبت شرکت در دومینیکا

  1. بردیا گفت:

    سلام یه مقدار مقاله خلاصه ای بود درباره ثبت شرکت در دومینیکا. درباره انواع شرکت ها و اینکه کدومش بهتره صحبتی نشده بود تو این مطلبتون. درباره مدارک هم نگفته بودید که چه چیزهایی لازمه. ولی هزینه اش فکر کنم خوبه به نسبت کشورهای دیگه.

    1. صادقی گفت:

      با سلام در خصوص مشاوره با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *