مهاجرت کاری اروگوئه

کار علوم آزمایشگاهی در اروگوئه

کار علوم آزمایشگاهی در اروگوئه

کار علوم آزمایشگاهی در اروگوئه از مشاغل مورد نیاز این کشور بوده و افراد متخصص در این زمینه می توانند جهت مهاجرت کاری از این طریق اقدام نمایند. این کشور، بسیاری از صفاتی را که انتظار می رود مهاجران فصلی از کشورهای پیشرفته انتظار داشته باشند، از جمله بخش خدمات قوی و اقتصاد سالم مالی نشان می دهد. با این حال، در حالی که در بسیاری از نقاط جهان، کشاورزی فقط به تولید ناخالص داخلی کمک بسیار ناچیزی می کند، برای اقتصاد این کشور از اهمیت حیاتی برخوردار است.

مدت هاست که این کشور، صادرات را به یکی از محورهای اصلی اقتصاد خود تبدیل کرده است. در سال 2014 با 9.2 میلیارد$ (دلار) رکورد جدید ثبت شد. حتی اگر صادرات در سال 2015 کاهش یافته باشد، این بخش هنوز هم کمک بزرگی به اقتصاد می کند. بیشترین صادرات عمده در بخش اولیه است و کالاهای کشاورزی فرآوری نشده و فرآوری شده از ارکان مهم اقتصاد ملی هستند. کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این نگارش به شرح کار علوم آزمایشگاهی و بررسی حقوق آن پرداخته است.

شرح کار علوم آزمایشگاهی در اروگوئه

کار علوم آزمایشگاهی در اروگوئه یکی از مهم ترین شغل ها می باشد. به طوری که، کارشناسان علوم آزمایشگاهی، ستون فقرات یک آزمایشگاه تحقیقات علمی هستند. کار آن ها تقریبا کاملا آزمایشگاهی است و ممکن است تکنسین ها به تنهایی یا به عنوان بخشی از یک تیم علمی کار کنند. آن ها می توانند در بیشتر زمینه های علمی از جمله پزشکی قانونی، بهداشت و تولید کار کنند.

منطقه ای که یک تکنسین آزمایشگاه در آن کار می کند تا حد زیادی کار آن ها را دیکته می کند. اگر آن ها در یک محیط پزشکی باشند، ممکن است مایعات بدن یا بافت ها را تجزیه و تحلیل کنند. آزمایش خون انجام دهند و سلول ها را بررسی کنند. اگر آن ها برای یک تولید کننده غذا و نوشیدنی کار می کنند، ممکن است در حال آزمایش نمونه های غذا و نوشیدنی برای تشخیص آلودگی یا اطمینان از کیفیت باشند.

مسئولیت های معمول یک تکنسین آزمایشگاه عبارتند از:

  • انجام و پشتیبانی از تحقیقات و آزمایشات علمی
  • برنامه ریزی، تنظیم و انجام آزمایشات و آزمایشات کنترل شده
  • ضبط و تجزیه و تحلیل داده ها
  • نشان دادن رویه ها
  • جمع آوری، آماده سازی و آزمایش نمونه ها
  • نگهداری، کالیبراسیون، تمیز کردن و آزمایش عقیم بودن تجهیزات
  • پشتیبانی فنی
  • ارائه نتایج به کارمندان ارشد
  • نوشتن گزارش، بررسی و خلاصه
  • به روز بودن با پیشرفتهای علمی و فنی مرتبط
  • کارکنان ناظر
  • انجام ارزیابی ریسک
  • سفارش و نگهداری سهام و منابع

شرح کار علوم آزمایشگاهی در اروگوئه

کار آزمایشگاه پزشکی و بالینی در اروگوئه

اگر شما جزئی گرا هستید و دوست دارید با رایانه و تجهیزات پیشرفته کار کنید و می خواهید بخشی از صنعت پررونق مراقبت های بهداشتی باشید، می توانید حرفه خود را در کار علوم آزمایشگاهی در اروگوئه به عنوان یک تکنسین آزمایشگاه پزشکی و بالینی شروع کنید. فرصت های شغلی عالی برای تکنسین های آزمایشگاهی پزشکی و بالینی پیش بینی شده است. با توجه به پیشرفت در علم و فناوری، ماشین آلات تعداد فزآینده ای از آزمایشات پیچیده آزمایشگاهی را انجام می دهند. تکنسین های آزمایشگاه را به وقت بیشتری برای تجزیه و تحلیل نتایج اختصاص می دهند.

این مسئولیت ها نیاز به قضاوت عالی و مهارت های حل مسئله، توجه به جزئیات و سطح صلاحیت قوی در استفاده از کامپیوتر و تجهیزات آزمایشگاهی دارند. تحصیلات و تجربه به تعیین سطح آزمون هایی که انجام می دهید و همچنین وظایف نظارتی و مدیریتی کمک می کند. تکنسین ها آزمایش ها و رویه های پیچیده تری را نسبت به تکنسین ها انجام می دهند و آن ها معمولا بر تکنسین ها نظارت می کنند.

تکنسین های آزمایشگاه پزشکی معمولا موارد زیر را انجام می دهند:

  • مایعات بدن را تجزیه و تحلیل کند.
  • نمونه های خون را برای اهداف مختلف جمع آوری و مطالعه کند.
  • از تجهیزات آزمایشگاهی پیچیده ای مانند میکروسکوپ و شمارنده سلول استفاده کند.
  • از تجهیزات خودکار و ابزارهای کامپیوتری که قادر به انجام همزمان تعدادی آزمایش هستند، استفاده کند
  • اطلاعات آزمایشات پزشکی را وارد کنید و نتایج را در پرونده پزشکی بیمار وارد کند.
  • درباره نتایج و یافته های آزمایشات و رویه های آزمایشگاهی با پزشکان بحث کند.
  • نظارت یا آموزش تکنسین آزمایشگاه پزشکی

حقوق ماهیانه کار علوم آزمایشگاهی در اروگوئه

حقوق ماهیانه کار یک کارشناس آزمایشگاهی که کار علوم آزمایشگاهی در اروگوئه در نمودار زیر آمده است:

همان طور که در نمودار بالا نشان داده شده است، یک تکنسین آزمایشگاه در این کشور، معمولا متوسط حقوق ماهیانه حدود 25200UYU درآمد دارد. محدوده حقوق کار علوم آزمایشگاهی در این کشور بین 12300UYU تا 39200UYU (پزو) است. متوسط حقوق در این کشور شامل مزیای بسیاری می شود که می توان به مسکن اشاره کرد. شخصی که بخواهد حقوق ماهیانه خود را در این شغل بالا ببرد، باید تجربه، مهارت و سابقه کار خود را نیز افزایش دهد. به علاوه، مدرک تحصیلات در حقوق تعیین کننده است.

در نمودار زیر می توانید حقوق را براساس مدرک مشاهده کنید:

حقوق ماهیانه کار یک کارشناس آزمایشگاهی در اروگوئه

در نمودار بالا نشان می دهد که وقتی سطح تحصیلات کارشناسی باشد، متوسط حقوق یک تکنسین آزمایشگاهی 18200UYU در ماه است. ازطرفی دیگر، فردی با مدرک کارشناسی ارشد ماهیانه 29300UYU حقوق می گیرد. یعنی 60% بیشتر از کسی که دارای مدرک کارشناسی است. بنابراین، مهاجرت به اروگوئه از طریق این کار یکی از بهترین روش ها می باشد.

در جدول زیر متوسط حقوق مردان و زنان را در مشاغل مختلف مشاهده می کنید:

جنسیتمتوسط حقوق به پزو
مردان34000UYU
زنان31600UYU

همان طور که در جدول نشان داده شده است، متوسط حقوق مردان 7% از حقوق زنان بیشتر است.

کار در اروگوئه

خدمات در این کشور با نیروی کار تحصیل کرده و یک بخش عمومی قوی مشخص می شود. دولت تعدادی از خدمات مهم مانند آب و مخابرات ثابت را در انحصار خود دارد. سواحل شگفت انگیز این کشور، مانند پونتا دل استه، همچنین دارایی های اقتصادی خوبی در اختیار گردشگران است. به ویژه، از همسایه بزرگ آرژانتین، که به درآمد ملی کمک می کند. علاوه بر این، بانکداری و مشاوره، فناوری اطلاعات، علوم زندگی و همچنین تدارکات بسیاری از افرادی را که در این کشور، کار می کنند استخدام می کند.

از آخرین بحران اقتصادی کشور در آغاز قرن و اصلاحات و بهبودهای ساختاری متعاقبا، افرادی که کار در اروگوئه را انتخاب کرده اند، توانسته اند از مزایای گسترش شدید اقتصادی بهره مند شوند. این کشور توانسته است رشد اقتصادی مثبت را در طول رکود جهانی حفظ کند و به دلیل مشکلات کشورهای همسایه خود برزیل و آرژانتین، تقریبا آسیب نبیند. با مراجعه به موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت متقاضیان می توانند مراحل اخذ ویزای کاری اروگوئه را سریع تر بگذرانند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *