مهاجرت کاری نیوزلند

کار علوم آزمایشگاهی در نیوزلند

کار علوم آزمایشگاهی در نیوزلند

اگر به کار مناسب و خوبی در یک کشور آرام فکر می کنید خوب است تا به کار علوم آزمایشگاهی در نیوزلند نیز فکر کنید. تکنسین های پزشکی در کار خود به پزشکان و سایر متخصصان پزشکی کمک می کنند این شامل آماده سازی سالن های عمل، جمع آوری نمونه از بیماران، کار با تجهیزات تشخیصی مانند دستگاه های اشعه ایکس و همچنین بسیاری از کارهای کمک دیگر است. دانشجویان معمولاً قبل از تبدیل شدن به یک تکنسین پزشکی کاملاً واجد شرایط، به مدرک دیپلم یا مدرک و مدتی کار به عنوان کارآموز نیاز دارند. شرایط خاص مورد نیاز با توجه به نوع تکنسین پزشکی متفاوت است. به عنوان مثال، برای اینکه یک تکنسین آزمایشگاه پزشکی باشید، می توانید به مدت 3 سال به عنوان کارآموز کار کنید و در یک آزمون فنی آزمایشگاه پزشکی واجد شرایط شرکت کنید.

یا می توانید صلاحیت مورد تأیید شورای علوم پزشکی نیوزلند را کسب کرده و به مدت 1 سال به عنوان کارآموز کار کنید. تکنسین های آزمایشگاه پزشکی و تکنسین های بیهوشی نیز نیاز به ثبت نام و داشتن یک گواهینامه تمرین سالانه صادر شده توسط شورای علوم پزشکی نیوزیلند دارند. سایر انواع تکنسین های پزشکی برای داشتن صلاحیت کامل ممکن است نیاز به مدرک لیسانس یا سایر مدارک داشته باشند. با استفاده از دیپلم تحصیلات تکمیلی در علوم آزمایشگاهی پزشکی، مهارت های تخصصی را در زمینه انتخابی علوم آزمایشگاهی پزشکی به دست می آورید و می توانید تئوری معاصر را برای اعمال فعلی به کار بگیرید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه مهاجرت های کاری و اخذ ویزای کشور نیوزلند به شما مشاوره می دهد.

تحصیل و کار علوم آزمایشگاهی در نیوزلند

فارغ التحصیلان توانایی تجزیه و تحلیل انتقادی فرایندهای استراتژیک و عملیاتی و بررسی پایه اثبات شده در توسعه سیاست های بهداشتی را به دست می آورند. متقاضی باید لیسانس علوم آزمایشگاه پزشکی را داشته باشد و یا اینکه شما باید دارای یک گواهی تمرین فعلی به عنوان یک دانشمند آزمایشگاه پزشکی، صادر شده توسط MSCNZرا داشته باشید. به عنوان یک فارغ التحصیل این دیپلم، شما قادر خواهید بود به طور مستقل به عنوان یک تکنسین آزمایشگاه در زمینه های مرتبط با علم و فناوری از جمله صنایع تولیدی و نظارتی، کارهای میدانی، تحقیق و توسعه کار کنید. پس از صلاحیت شما این فرصت را دارید که با برخی از دانشمندان برجسته نیوزیلند در طیف گسترده ای از رشته های علمی از جمله بیوشیمی، شیمی، ایمونولوژی، میکروبیولوژی و زیست مولکولی کار کنید.

مسئولیت های کار علوم آزمایشگاهی در نیوزلند

مسئولیت های کار علوم آزمایشگاهی در نیوزلند

دانشمندان آزمایشگاه پزشکی وظیفه انجام کارهای آزمایشگاهی مربوط به حوزه پزشکی سازمان خود را بر عهده دارند. آنها مسئول انجام تجزیه و تحلیل معمول پزشکی، آزمایش کنترل کیفیت و سایر فعالیت های تحقیقاتی هستند. دانشمندان آزمایشگاه پزشکی برای جلوگیری از خطای انسانی و همچنین خرابی ابزار آزمایشگاهی، باید به جزئیات توجه زیادی داشته باشند. این متخصصان همچنین نمونه ها را جمع آوری کرده و بر اساس آن پردازش می کنند. یکی از وظایف اصلی دانشمند انجام تعمیر و نگهداری ابزار آزمایشگاهی و سازماندهی لوازم آزمایشگاهی است. آنها همچنین گزارش ها را بر اساس یافته های خود ایجاد می کنند و پیشرفت خود را به سرپرست آزمایشگاه پزشکی یا مدیر بخش خود گزارش می دهند. دانشمندان آزمایشگاه پزشکی با مرور رویه ها و نتیجه گیری، دانش ایجاد می کنند تا در پروژه های آینده استفاده کنند.

یاد بگیرید که مهارت های عملی و دانش نظری را در علوم زندگی مورد نیاز برای تمرین ایمنی در محیط آزمایشگاه یا صنعت کسب کنید. این شغل شامل انجام کارهایی به شرح زیر است:

  • تخریب میکروبی و تصفیه زیست زیست محیطی
  • نمونه برداری، جداسازی، شناسایی و شمارش عوامل بیماری زای ناشی از غذا
  • برنامه های HACCP و برنامه های ایمنی غذا
  • نمونه برداری از میکروبیولوژی آب

فضای اشتغال آزمایشگاهی در نیوزلند

دانشمندان آزمایشگاه پزشکی با پیشرفت فناوری ها و تغییر خدمات تشخیصی با چالش های جدیدی روبرو هستند. مهارت های ارزیابی و مدیریت سطح بالا همراه با مهارت های تخصصی در تحقیق و توسعه مورد تقاضا هستند. دیپلم تحصیلات تکمیلی در علوم آزمایشگاهی پزشکی شما را برای چالش ها و فرصت های پیش رو آماده می کند. این رشته برای کلیه دانشمندان آزمایشگاه پزشکی آزاد است. این یک برنامه درسی با مقالات گرفته شده از مقاله کارشناسی ارشد علوم آزمایشگاهی پزشکی است. شما مقالات سطح پیشرفته را کامل می کنید تا در مجموع 120 امتیاز را بدست آورید. شما می توانید مسیر مدیریتی یا علمی را دنبال کنید. فارغ التحصیلان توانایی برنامه ریزی و اجرای تحقیقات آزمایشگاهی و تجزیه و تحلیل انتقادی کارآیی و دقت تکنیک های آزمایشگاهی موجود را در زمینه مراقبت از بیمار به دست می آورند.

مهاجرت کاری به نیوزلند یکی از تصمیمات خوب در زندگی شما خواهد بود. در نمودار زیر تعداد اشخاصی که در این حوزه چه به صورت مستقیم و چه به صورت غیر مستقیم کار می کنند را مشاهده می کنید:

افراد شاغل علوم آزمایشگاهی در نیوزلند

وظایف یک تکنسین آزمایشگاه در نیوزلند

آنها در جلسات آموزشی منظم شرکت می کنند و در مورد دستگاه ها و تکنیک های فن آوری جدید در صورت لزوم یاد می گیرند. مدرک کارشناسی در یک رشته مرتبط با علوم معمولاً حداقل نیاز آموزشی برای این شغل است. آموزش گسترده آزمایشگاهی نیز برای این موقعیت لازم است. تجربه مربوطه قبلی نیز مورد نیاز است. دانشمندان آزمایشگاه پزشکی باید دارای مهارت های تحلیلی قوی ، سازمان یافته و دارای مهارت های ارتباطی عالی باشند. آنها باید در یک کار تیمی خوب کار کنند و همچنین باید با کمترین نظارت به تنهایی خوب کار کنند. دانشمندان آزمایشگاه پزشکی برای ایجاد گزارش های دقیق و برقراری ارتباط از طریق روش های آنلاین با سایر متخصصان پزشکی باید به نرم افزارهای مطب ابتدایی تبحر داشته باشند.

بررسی وظایف تکنسین علوم آزمایشگاهی در نیوزلند

وضعییت کار در نیوزلند به طور کلی مناسب می باشد. وظایف تکنسین های آزمایشگاه ها ممکن است شامل موارد زیر باشد:

  • تجهیزات عملیاتی مورد استفاده در تشخیص و نظارت بر اختلالات قلب، کلیه ها، سیستم عصبی و شنوایی و در بیهوشی
  • انجام و کمک به اقدامات تحلیلی پزشکی و کمک به متخصصان بیهوشی و تیم های جراحی
  • ثبت فعالیت الکتریکی قلب، که از آن ضربان قلب اندازه گیری می شود و الگو و ریتم آن
  • گرفتن، جمع آوری و برچسب گذاری خون، ادرار و سایر نمونه ها از بیماران
  • آماده سازی و رنگ آمیزی اسلایدها و بخشهای بافتی برای بررسی خون و بافت شناسی
  • انجام آزمایشات تشخیصی بر روی بافت ها و مایعات بدن و تجزیه و تحلیل ترکیبات شیمیایی خون، ادرار، مدفوع و بافت ها
  • آزمایش بیماری ها با جستجوی وجود آنتی بادی و محصولات پاسخ ایمنی در نمونه ها
  • راه اندازی، بررسی و نگهداری سالن های بهره برداری، ایستگاه های کاری بیهوشی، دستگاه های پشتیبانی کننده زندگی و تجهیزات مرتبط
  • ارجاع نسخه به داروسازان و کمک به تهیه داروها

 موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص نحوه اخذ اقامت از طریق کار در نیوزلند به شما خدمات مشاوره ای تخصصی را ارائه می دهد.

Rate this post

2 دیدگاه برای “کار علوم آزمایشگاهی در نیوزلند

  1. یاسین گفت:

    سلام بنده مدرک لیسانس علوم ازمایشگاهی دارم با معدل 19 در صورت داشتن رزومه خوب میتونم بورسیه تحصیلی کامل بگیرم که هم هزینه زندگی ایم رو پوشش بده هم هزینه دانشگاه؟

    1. صادقی گفت:

      سلام و عرض ادب. شرایط اخذ بورسیه بسته به استاد راهنما داره. در خصوص آگاهی از اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *