مهاجرت کاری اسپانیا

کار علوم آزمایشگاهی در اسپانیا

کار علوم آزمایشگاهی در اسپانیا

کار علوم آزمایشگاهی در اسپانیا برای کارشناسان و فارغ التحصیلان امکان پذیر بوده و آن ها می توانند با یافتن این نوع شغل به اسپانیا مهاجرت کنند. دانستن چگونگی یافتن شغل در این کشور، به عنوان یک خارجی یک روند ساده نیست. به طور کلی، اگر به اسپانیایی صحبت کنید، ادغام در بازار کار این کشور آسان تر است. اما انگلیسی صحبت کردن نیز به طور کلی یک سرمایه خوب است. اگر قصد مهاجرت به این کشور را دارید، مطمئن شوید که از قبل کار خود را انجام داده اید.

برای افراد خارجی یافتن شغل به خصوص شغلی که در لیست مشاغل کمبود نیرو بوده، کاری بسیار دشوار می باشد. اگر قصد دارید به عنوان یک فرد خود اشتغالی در این کشور کار کنید، مطمئن شوید که تمام مدارک لازم مانند طرح تجاری، اثبات بودجه مالی و غیره را برای ارائه ویزای خود آماده کنید. چنانچه تمایل به کار علوم آزمایشگاهی در اسپانیا بخش دارید، این مقاله را که توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت نگارش شده است را مطالعه نمایید.

شرح کار علوم آزمایشگاهی در اسپانیا

تکنسین های آزمایشگاه علمی جهت کار علوم آزمایشگاهی در اسپانیا، کارهایی را انجام می دهند که به دانشمندان امکان می دهد فرآیندهای تحلیلی پیچیده تری را در آزمایشگاه متمرکز و انجام دهند. آن ها در تحقیقات مختلف آزمایشگاهی در زمینه های بیولوژیکی، شیمیایی، فیزیکی و علوم زندگی شرکت خواهید داشت. این می تواند شامل نمونه برداری، آزمایش، اندازه گیری، ثبت و تجزیه و تحلیل نتایج به عنوان بخشی از یک تیم علمی باشد. وظیفه آن ها ارائه کلیه پشتیبانی فنی مورد نیاز برای امکان عملکرد موثر آزمایشگاه و در عین حال رعایت مراحل صحیح و دستورالعمل های ایمنی و بهداشتی است.

کار شما به پیشرفت و توسعه پزشکی و علمی مدرن کمک خواهد کرد. این نقش مهمی در مراحل بنیاد تحقیق و توسعه (R&D) و در تجزیه و تحلیل و تحقیقات علمی دارد. نقش یک تکنسین آزمایشگاه آموزشی مشابه است. اگرچه این کار در موسسات آموزشی انجام می شود، جایی که وظیفه آن ها این است که از معلمان علوم، سخنرانان و دانشجویان حمایت کنند.

شرح کار علوم آزمایشگاهی در اسپانیا

مسئولیت کارشناس در آزمایشگاه اسپانیا

ماهیت کار به سازمانی که در آن کار می کنید بستگی خواهد داشت. به عنوان مثال، در یک بخش بهداشت محیط ممکن است در تجزیه و تحلیل نمونه های غذایی برای پیگیری قانونی و محافظت از بهداشت عمومی درگیر شوید. در حالی که در صنعت آب کار شما عمدتا بر روی جمع آوری و تجزیه و تحلیل نمونه های آب متمرکز است.

با این حال، کارشناسان جهت کار علوم آزمایشگاهی در اسپانیا وظایف زیر را برعهده دارند:

  • انجام آزمایشات آزمایشگاهی به منظور تولید داده های قابل اعتماد و دقیق برای حمایت از تحقیقات علمی
  • انجام وظایف معمول با دقت و پیروی از روش های دقیق برای انجام تجزیه و تحلیل
  • نمونه ها را آماده کند.
  • ساخت، نگهداری و بهره برداری از تجهیزات آزمایشگاهی استاندارد، به عنوان مثال سانتریفیوژها، تیتراژها، دستگاه های پیپت و pH متر
  • تجهیزات را در شرایط تمیز و قابل استفاده نگه دارید و از حذف بی خطر زباله اطمینان حاصل کند.
  • نتایج را برای ارائه به همکاران ارشد ثبت، و بعضا تفسیر می کند.
  • از کامپیوتر استفاده کنید و محاسبات ریاضی را برای تهیه نمودار انجام دهد.
  • اطمینان حاصل کند که آزمایشگاه از نظر منابع کافی در اختیار معلمان و محققان قرار گرفته و برچسب همه چیز به روشنی و صحیح است.
  • از پیشرفت های فنی به ویژه مواردی که می توانند در وقت صرفه جویی کرده و قابلیت اطمینان را بهبود ببخشند، مطلع شود.
  • انجام جستجو در موضوعات مشخص مرتبط با تحقیق
  • روش های ایمنی دقیق و بررسی های ایمنی را دنبال و اطمینان حاصل کند.

حقوق کار علوم آزمایشگاهی در اسپانیا

متوسط درآمد ناخالص تکنسین آزمایشگاه جهت کار علوم آزمایشگاهی در اسپانیا 32040€ (یورو) یا معادل ساعتی 15€ است. در نمودار زیر، بازه دستمزد کار در اسپانیا برای این شغل را مشاهده می کنید:

بازه حقوقی کار علوم آزمایشگاهی در اسپانیا به یوروعلاوه بر این، آن ها به طور متوسط 574€ (یورو) پاداش می گیرند. برآورد حقوق یک کارشناس علوم آزمایشگاهی طبق داده های نظرسنجی حقوق و دستمزد که مستقیما از کارفرمایان و کارمندان ناشناس در این کشور جمع آوری شده است.

در جدول زیر، حقوق کارشناس علوم آزمایشگاهی را براساس سابقه کار و تجربه مشاهده می کنید:

سال های تجربهحقوق به یورو
بین 1 تا 3 سال22971€
بالای 8 سال39435€

همان طور که در جدول آمده است، یک کارشناس علوم آزمایشگاهی که سطح ابتدایی تجربه دارد، متوسط حقوق 22971€ (یورو) را دریافت می کند. از سوی دیگر، شخصی که در این حوزه در سطح عالی تجربه دارد، به طور متوسط 39435€ (یورو) حقوق می گیرد.

کار در اسپانیا

به سختی می توان فرصت های شغلی در این کشور را برای خارجی ها به دست آورد. یک خارجی در این کشور استخدام می شود اگر شغل مورد نظرش، با کمبود نیرو مواجه شود. این به صورت فصلی توسط سرویس استخدام عمومی منتشر می شود. اداره مهاجرت همچنین باید تأیید کند که امکان پر کردن جای خالی کار توسط یک شهروند یا مقیم این کشور وجود ندارد.

توجه کنید که کارفرمای شما به درستی در تأمین اجتماعی ثبت شده باشد. در مورد قرارداد شغلی خود، اطمینان حاصل کنید که کلیه شرایط مطابق با مقررات ملی کار هستند. پس از انعقاد این قرارداد، به شما اجازه کار و اقامت موقت با مدت زمان 1 سال می دهند. این ممکن است محدود به شغل و منطقه جغرافیایی شما باشد. این اجازه موقت فقط پس از اخذ ویزای کاری اسپانیا و اقامت لازم الاجرا می شود.

ارسال نامه همراه با درخواست شما روند اخیر در این کشور است. حتی اگر در یک آگهی استخدام یک پست درخواست نشده باشد، بهتر است آن را درج کنید. با توجه به این نکته، تأکید بر انگیزه شما برای زندگی و کار در این کشور به استخدام کنندگان اطمینان می دهد که به کار خود متعهد هستید. برای اطلاعات بیشتر می توانید مقاله کار در اسپانیا برای ایرانیان را مطالعه نمایید. به علاوه، اگر درباره مهاجرت کاری در زمینه کار علوم آزمایشگاهی در اسپانیا سوالی دارید، برای پاسخ آن می توانید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس گرفته و با کارشناسان ما در میان بگذارید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *