مهاجرت به کشور استونی

کار در استونی برای پناهندگان

کار در استونی برای پناهندگان

تیم ترجمه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله قصد دارد به بررسی مبحث کار در استونی برای پناهندگان که موضوعی مهم است بپردازد. استونی یکی از کشورهای اروپایی در جنوب فنلاند می باشد. کار در این کشور از طریق پناهندگی منجر به پیگردهای قانونی می شود. شایان ذکر است که هیچ یک از خدمات مهاجرتی در خصوص پناهندگی، توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت ارائه نمی شود. لذا پسندیده تر است تا متقاضیان از طریق روش های مهاجرتی قانونی از مزایای مهاجرت بهره مند گردند. این مسئله به متقاضیان در بهره مندی از تمامی حقوقشان یاری می رساند.

پناهندگی در استونی

پناهندگی آخرین گزینه و بدترین شرایط مهاجرت تلقی می شود. چرا که این روش شامل خطرات بسیاری می شود. به عبارتی متقاضیان در صورتی اقدام به پناهندگی می کنند که جان و مال آن ها در خطر بوده و چاره ای برای حفظ آن نداشته باشند. پناهندگی ممکن است گاها توسط کشور مقصد پذیرفته نشود. از این رو امکان عدم موفقیت در این روش بالا می باشد. متقاضیان مهاجرت به استونی از طریق پناهندگی بایستی به شرایط مختلف و جوانب این روش توجه فرمایند. به عبارتی این روش، روش مناسبی نبوده و متقاضیان را درگیر مسائل حقوقی خواهد کرد.

برخی از خطرات و جنبه های منفی پناهندگی در استونی عبارتند از:

  • احتمال عدم پذیرش درخواست پناهندگی
  • خطرات جانی در روند اقدام
  • از دست دادن احتمالی اموال پناهندگان

پناهندگان در استونی اغلب مورد توجه مردم نیستند. به طور معمول سعی می شود تا مانند شهروندان عادی با آن ها برخورد شود. اما با این حال ممکن است برخی از شهروندان این کشور نسبت به پناهندگان بد بین بوده و با آن ها تعامل برقرار نکنند. متقاضیان می توانند از روش های قانونی برای انواع اهداف مهاجرتی اقدام نمایند. متقاضیان قادر اند تا بسته به شرایط خود، از انواع روش ها بهره مند شده و به صورت قانونی از تمامی حقوق خود دفاع کنند. در این صورت متقاضیان می توانند بدون دغدغه های اجتماعی و یا حقوقی اقدام به کار در استونی نمایند.

بررسی مهاجرت قانونی و پناهندگی برای کار در استونی به شرح زیر است:

کار در استونی از طریق پناهندگیکار در استونی از طریق قانونی
امکان عدم توانایی دفاع از حقوق فردیدفاع کامل از حقوق متقاضی
عدم توانایی اشتغال در دوران اولیهاشتغال از روز های اولیه
امکان عدم پذیرش از طرف استونیپذیرش قبل از اعزام
بروز مشکلات فرهنگیحفظ جایگاه اجتماعی

بازار کار در استونی برای پناهندگان

بازار کار در استونی برای پناهندگان

بازار کار استونی برای پناهندگان در این کشور به شرط وجود تخصص مطلوب خواهد بود. به عبارتی پناهندگان در کشور استونی میتوانند با تخصص خود پس از پذیرش کامل به کار بپردازند. کار در بازار کار استونی، درآمد مطلوبی را عاید پناهندگان خواهد کرد. اما با توجه به نرخ بیکاری در این کشور، پس از شیوع COVID-19 شرایط یافتن شغل کمی سخت تر می باشد. متقاضیان کار در استونی چه از روش پناهندگی و چه از روش قانونی، می توانند با بررسی بازار کار، شانس موفقیت خود را تخمین بزنند. شایان ذکر است که شانس موفقیت متقاضیان قانونی، بیشتر از پناهندگان است. لذا مهاجرت قانونی، آگاهانه و بر اساس اصول می باشد.

وضعیت بازار کار در استونی نسبتا مطلوب است. اما نرخ بیکاری در این کشور پس از شیوع پاندمی کرونا شاهد افزایش بوده است. متقاضیان می توانند به پشتوانه اخذ پذیرش قبل از اعزام به این کشور، از بابت امنیت شغلی خود، اطمینان خاطر حاصل فرمایند. بازار کار استونی همواره پذیرای متخصصان می باشد. از این رو متقاضیان کار در این کشور می توانند به پشتوانه تخصص خود به این کشور مهاجرت نمایند. شایان ذکر است که کار در استونی برای پناهندگان پذیرفته شده در این کشور میسر می باشد. اما کار از طریق پناهندگی شامل دشواری های خاصی است.

برخی از محدودیت های کار از طریق پناهندگی در استونی عبارتند از:

محدودیت های کار در استونی

شرایط کار برای پناهندگان در استونی

پناهندگی در استونی دارای شرایط مختص به خود می باشد. لذا کار در این کشور نیز شامل شرایطی است. شرایط کار برای پناهندگان در استونی کمی دشوار تر از مهاجران قانونی است. چرا که اشتغال آن ها در استونی مشروط به شرایط خاص تری است. از این رو متقاضیان می توانند با بررسی شرایط کمی از مشکلات خود را کاهش دهند. به عبارتی رعایت شرایط از ضرورت های مهاجرت کاری به استونی می باشد.

برخی از شرایط کار در استونی برای پناهندگان عبارتند از:

  • لزوم پذیرش و قبولی از طرف دولت این کشور
  • لزوم پذیرش از طرف کارفرما
  • لزوم فرا گیری آداب و زبان
  • لزوم کار به پشتوانه تخصص بالا برای درآمد بالا

کار برای پناهندگان در استونی می تواند پلی برای نجات زندگی آن ها باشد. اما تنها درصورتی این چنین خواهد بود که متقاضیان در کشور مبدا دچار بحرانی جدی شده باشند. شایان ذکر است که در غیر این صورت پناهندگی در استونی برای متقاضیان مقرون به صرفه نبوده و تنها منجر به هدر رفت منابع خواهد شد. پناهندگان در استونی قادر به دفاع از حقوق خود تا زمان پذیرش کامل نخواهند بود. همچنین اجازه کار نیز برای پناهندگان، پس از قبولی در دوره های آزمایشی صورت می پذیرد. کار در این کشور می تواند دریافت مستر کارت اروپا را نیز برای متقاضیان به ارمغان آورد.

نحوه مهاجرت قانونی برای کار در استونی

متقاضیان مهاجرت کاری به استونی در ابتدا بایستی برای اخذ پذیرش اقدام نمایند. در این روند متقاضیان رزومه خود را برای کارفرما ارسال کرده و در صورت پذیرش، از او نامه ای دریافت خواهند کرد. سپس متقاضیان می توانند برای اخذ پاسپورت و ویزای کار استونی اقدام نمایند. اخذ ویزای کاری این کشور مستلزم وجود مدارک خاصی می باشد.

مدارک لازم جهت اخذ ویزای کاری استونی عبارتند از:

مدارک لازم برای کار در استونی

متقاضیان مهاجرت کاری و اخذ ویزای کاری استونی از روش های قانونی، اغلب در خصوص مسائل حقوقی نگران اند. از این رو می توانند با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت اقدام به همکاری نمایند. متقاضیان می توانند به پشتوانه همکاری خود، از مهاجرت اطمینان خاطر حاصل فرمایند. تکمیل فرم ارزیابی و تماس تلفنی پل ارتباطی مجموعه و متقاضیان می باشد

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *