مهاجرت تحصیلی اکوادور

تحصیل پزشکی در اکوادور

تحصیل پزشکی در اکوادور

علاقه مندان به تحصیل پزشکی در اکوادور می توانند در دانشگاه دانشگاه سانفرانسیسکو دو کویتو واقع در کویتو پایتخت اکوادور تحصیل کنند. کشور اکوادور دارای آب و هوای واقعاً خشک در شبه جزیره سانتا النا در امتداد ساحل جنوبی است، بارندگی سالانه از حدود 40 اینچ در نزدیکی گوایاکویل به تنها 4 اینچ در سالیناس کاهش می یابد. بارندگی در ارتفاعات سالانه به سمت مراکز دره ها کاهش می یابد، گاهی اوقات به زیر 20 اینچ یا حتی زیر 10 اینچ می رسد. با این وجود بیشتر کشور مرطوب است و بیش از 20 اینچ باران در سال می بارد. سواحل جنوبی و ارتفاعات 30 تا 80 اینچ دریافت می کنند. مرطوب ترین مناطق، سواحل شمالی و اورینته، حدود 120 تا 240 اینچ باران می بارد.

سوالاتی که موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در رابطه با تحصیل پزشکی در اکوادور به آن ها پاسخ داده خواهد شد:

  • آیا تحصیل پزشکی در اکوادور در مقطع کارشناسی ارائه می شود؟
  • آینده شغلی رشته پزشکی در اکوادور چگونه است؟

بررسی تحصیل پزشکی در اکوادور در سال 2023

پزشکی و بهداشت یک زمینه گسترده برای مطالعه است که با کسب دانش در درمان و پیشگیری از بیماری ها و بیماری های انسان ها و حیوانات کمک می کند. خنده ممکن است بهترین دارو باشد، اما در طی مدرک پزشکی و بهداشت، بسیاری از موارد جالب را کشف خواهید کرد، از جمله اینکه ریه سمت چپ شما از ریه راست شما کوچکتر است و جا برای قلب شما ایجاد می کند. درجات پزشکی و بهداشت زیرشاخه هایی مانند پزشکی پزشکی، بهداشت عمومی، پزشکی انسانی، دامپزشکی، دندانپزشکی، پرستاری، مدیریت بهداشت و تغذیه را پوشش می دهد.

 

در سال اول پزشکی دانشجویان بر دانش مقدماتی در مورد نحوه کار بدن انسان یا حیوان تمرکز خواهند کرد. مدارک تحصیلی سپس با دانش پیشرفته در مورد طب داخلی، اطفال، روانپزشکی و جراحی ادامه می یابد. به دنبال آن موارد تخصصی که تصمیم گرفته اید به عنوان شغل دنبال کنید. دانشجویان پزشکی و بهداشت در یک دوره پزشکی تحت نظارت یا کارآموزی شرکت می کنند، و سپس اقامت در یک مرکز مراقبت های بهداشتی، جایی که آنها رویدادهای پزشکی و تمرین دست اول را تجربه می کنند، شرکت می کنند.

دانشجو چگونگی درمان بیماری ها را خواهد آموخت و به افراد کمک می کند تا بهبود یابند. همچنین این وظیفه شما خواهد بود که به افراد بیاموزید چگونه از خود مراقبت کنند تا از بروز بیماری جلوگیری کنند. حرفه ای بودن سلامتی کاری دشوار اما با ارزش است. شما برای برخورد موثر با بیماران و همکاری مناسب با همسالان خود به مهارت های نرم مانند همدلی، ارتباط و همکاری نیاز خواهید داشت. فارغ التحصیلان پزشکی و بهداشت به مشاغل جراح، تکنسین پزشکی، روانپزشک، پرستار، متخصص تغذیه، دامپزشکی و سایر افراد خواهند پرداخت. علاقه مندان به رشته پزشکی می توانند تحصیل پزشکی در پرتغال و تحصیل پزشکی در اروگوئه را نیز مطالعه نمایند.

تحصیل کارشناسی پزشکی در اکوادور

علاقه مندان به تحصیل پزشکی در اکوادور می توانند برنامه کارشناسی را دانشگاه های اکوادور انتخاب کنند. مدرک کارشناسی پزشکی، دانشجویان متخصص را برای سازمان های مختلف بهداشتی و مشاغل آماده می کند. این برنامه شامل دوره های پزشکی در آناتومی، فیزیولوژی، بافت شناسی، میکروبیولوژی، داروشناسی، روانپزشکی و غیره و اقدامات بالینی است. یک دانشجوی پزشکی فارغ التحصیل مهارت در ارائه مشاوره بهداشت، تشخیص بیماری های انسان، استفاده از روش های مختلف تصویربرداری پزشکی، برنامه ریزی درمان، گرفتن نمونه برای آزمایش های آزمایشگاهی را دارد. وظایف تحصیلات تکمیلی شامل توضیح خطرات و پیشگیری از بیماری، حمایت از بیماران و بستگان آن ها است.

برای تحصیل پزشکی در اکوادور در مقطع کارشناسی در دانشگاه های زیر ارائه می شود:

  • دانشگاه پانامریکایی کوئنکا
  • دانشگاه ازوای
  • پونتیف دانشگاه کاتولیک اکوادور (PUCE)

تحصیل کارشناسی پزشکی در اکوادور

تحصیل مقطع کارشناسی ارشد رشته پزشکی در اکوادور

تحصیل پزشکی در مقطع کارشناسی ارشد در اکوادور فرصت های شغلی با درآمد بهتر در کشور یا خارج از کشور را برای شما فراهم می کند. در مقایسه با سایر مقصدهای تحصیلات بین المللی، کشور اکوادور مدارج کارشناسی و کارشناسی ارشد ارزان تر را ارائه می دهد. بسته به اینکه از کجا آمده اید، تحصیل در کشور اکوادور می تواند به کشور خود نزدیکتر باشد، بنابراین مجبور نخواهید شد هزینه زیادی را برای سفر صرف کنید و به راحتی می توانید با خانواده و دوستان خود دیدار کنید.

در بیشتر موارد، دانشگاه های اکوادور که مدرک انگلیسی ارائه می دهند توسط دولت ملی معتبر هستند و می توانند توسط دانشگاه های کشورهای دیگر به طور کامل یا جزئی شناخته شوند. بنابراین، زیرا شما در حال تحصیل در یک مدرک بین المللی هستید، شانس بیشتری برای ادامه تحصیل در خارج از کشور، در مقاصد محبوب تر تحصیل و دانشگاه های معتبر از اروپا، ایالات متحده، کانادا یا استرالیا خواهید داشت.

علاقه مندان به تحصیل پزشکی در اکوادور که مدرک کارشناسی را دارند می توانند برای مقطع کارشناسی ارشد پزشکی در کشور اکوادور اقدام نمایند. فارغ التحصیلان در رشته پزشکی مقطع کارشناسی ارشد، توسط بیمارستان ها، خدمات آمبولانس، آژانس های امدادی خارج از کشور و نیروهای مسلح استخدام می شوند. مشاغل محبوب تحصیلات تکمیلی دکتر بیمارستان، پرستار، پزشک عمومی، دانشمندان مراقبت های بهداشتی و مددکار بین المللی هستند.

 

هزینه تحصیل پزشکی در دانشگاه سانفرانسیسکو اکوادور

در این بخش قصد داریم هزینه تحصیل پزشکی در اکوادور در دانشگاه سانفرانسیسکو دو کویتو را به همراه دیگر رشته ها بررسی کنیم. دانشگاه سانفرانسیسکو دو کویتو (USFQ) یک دانشگاه خصوصی، غیرانتفاعی است که در کویتو، اکوادور واقع شده است. برای آموزش پزشکان دوست و عالی، رهبرانی در زمینه بهداشت در هر محیطی، که دانش، مهارت و توانایی گسترده ای در ارتقا سلامت، پیشگیری و درمان بیماری دارند. هدف این دانشگاه نهایی ایجاد تأثیر مثبت بر کیفیت زندگی فرد و جامعه می باشد. همچنین متخصصانی که از واقعیت ملی آگاهی دارند و می توانند در دنیا به طور مثر عمل کنند، متعهد به محیط زیست، حیاتی، آزاد، اخلاقی، منصفانه و بازیگران تغییر هستند.

ماموریت دانشکده علوم بهداشتی دانشگاه USFQ آماده سازی متخصصان در شاخه های مختلف بهداشت با آموزش رسمی در علوم انسانی و هنرهای لیبرال مرتبط با برتری در آموزش آکادمیک در پزشکی، دامپزشکی، دندانپزشکی، بهداشت عمومی و تغذیه است. این ادغام منحصر به فرد جامعه را با متخصصان کامل، قائم و تفکر انتقادی فراهم می کند، که توسط یک گروه منتخب از اساتید با کیفیت برتر علمی و گرمای عالی انسانی ساخته شده است. دانشکده علوم بهداشت با چندین دانشگاه در ایالات متحده و اروپا توافق نامه هایی را برای انجام مبادلات، کارآموزی، چرخش و تحقیقات خارج از کشور برقرار می کند.

شهریه پزشکی در دانشگاه آزوای اکوادور

در این بخش قصد داریم هزینه تحصیل پزشکی در اکوادور در دانشگاه آزوای را به همراه دیگر رشته ها بررسی کنیم. دانشگاه آزوی در سال 1968 در شهر کوئنکا تاسیس شد. در ابتدا، این دانشگاه ابتدا بخشی از دانشگاه کاتولیک سانتیاگو دو گوایاکویل و به زودی دانشگاه کاتولیک پاپی اکوادور بود. در سال 1990، پس از تحقق کلیه الزامات قانونی، از طریق قانون جمهوری به عنوان دانشگاه آزوای شناخته شد. در سال 2006، این اولین دانشگاه در اکوادور بود که توسط شورای ملی ارزیابی و اعتباربخشی (CONEA) به تأیید اعتبار دست یافت. دانشگاه آزوای از طریق بیست و هشت مدرسه خود که در شش دانشكده توزیع شده است، تحصیلات كارشناسی را ارائه می دهد. آموزش تحصیلات تکمیلی از طریق استادان و تخصص ها ارائه می شود، این پیشنهاد دانشگاهی پاسخگوی نیازهای شناسایی شده در منطقه و کشور ما است که در چارچوب تعهد خدمت به جامعه قرار دارد.

هزینه تحصیل پزشکی در دانشگاه کوئنکا اکوادور

در این بخش قصد داریم هزینه تحصیل پزشکی در اکوادور در دانشگاه کوئنکا را به همراه دیگر رشته ها بررسی کنیم. دانشگاه کوئنکا در سال 1867 به عنوان یک دانشگاه دولتی تأسیس شد. اولین بار در شهر و در منطقه جنوب بود. این دانشگاه دارای 12 دانشکده می باشد. که می توان به معماری و شهرسازی، علوم اداری و اقتصادی، مهمان نوازی، کشاورزی و دام، ادبیات و آموزش، فقه و علوم سیاسی و اجتماعی، مهندسی، روانشناسی، دندانپزشکی، علوم پزشکی، علوم شیمی و هنر اشاره کرد. این دانشگاه دارای پنج محوطه دانشگاه است. پردیس ها شامل پردیس مرکزی (کوئنکا)، پردیس مرکز تاریخی، پردیس پارائیسو، پردیس یانونسی و پردیس بوم می باشد. این دانشگاه ارزان قیمت در اکوادور همچنین دارای هفت بخش تحقیقاتی است.

به طوری که، پروژه هایی را در شش حوزه توسعه می دهند. بسیاری از آن ها توسط دانشگاه در مجله خودشان منتشر می شوند. پذیرش ها از طریق سیستم آزمون سراسری استعداد انجام می شود. فراموش نکنید که زبان دلخواه خود را در منوی کشویی واقع در گوشه پایین سمت راست انتخاب کنید.

هزینه تحصیل در رشته های مختلف در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد آمده است:

دانشجویانهزینه کارشناسی به دلارهزینه کارشناسی ارشد به دلار
دانشجویان محلی$1200بین 1200$ الی 2800$
دانشجویان بین المللیبین 2500$ الی 5000$بین 5000$ الی 7500$

درآمد پزشکان در کشور اکوادور

شغل پزشکی جز 10 شغل پر درآمد در کشور اکوادور می باشد. پزشکان به صورت ماهانه 2030$ (دلار) دریافت می کنند. البته سطح تجربه یکی از مهم ترین فاکتورها در تعیین حقوق می باشد و به طبع اگر فردی که در رشته پزشکی کار می کند، هرچه تجربه سال های کارش بالاتر باشد درآمدش نیز بالا می رود. به طور کلی می توان گفت که کارکنانی که بین دو تا پنج سال تجربه دارند به طور متوسط 32% بیشتر از تازه کارها و دانشجویان در پزشکی درآمد دارند. فاکتور مهم دیگر در تعیین حقوق برای شغل پزشکی جنسیت می باشد.

در نمودار زیر تفاوت حقوق زن و مرد را در شغل پزشکی در کشور اکوادور مشاهده می کنید:

گرچه جنسیت نباید تاثیری در حقوق و دستمزد داشته باشد، اما در واقع این امر تأثیر دارد. کارمندان مرد در اکوادور که در بهداشت و پزشکی کار می کنند به طور متوسط 10% بیشتر از همکاران زن خود درآمد دارند. اگر قصد تحصیل پزشکی در اکوادور را دارید می توانید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید. مشاوران و وکلای خبره ما آماده پاسخگویی به سوالات شما می باشند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *